Jump to content

Υπερθέρμανση κινητήρα


Recommended Posts

Μα καλά, δε σου είχαν πει ότι δεν υπήρχε θέμα από εκεί?

 

Κοίτα αν επικοινωνεί θάλαμος καύσης με κύκλωμα νερού τότε θα είχες και αλλά θέματα.

 

Όχι ότι αποκλείεται αλλά πραγματικά... Μάστορα που χρειάζεται ειδική πρόσκληση για να το καταλάβει... Βραστο καλύτερα βρες άλλο καλύτερο

 

# και το κόστος είναι μεγάλο. Ζητάει πολλά για ανταλλακτικά και τσιμπάει και την εργασία.

Edited by xrhstosa4b6
Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, δε σου είχαν πει ότι δεν υπήρχε θέμα από εκεί?

 

Κοίτα αν επικοινωνεί θάλαμος καύσης με κύκλωμα νερού τότε θα είχες και αλλά θέματα.

 

Όχι ότι αποκλείεται αλλά πραγματικά... Μάστορα που χρειάζεται ειδική πρόσκληση για να το καταλάβει... Βραστο καλύτερα βρες άλλο καλύτερο

 

# και το κόστος είναι μεγάλο. Ζητάει πολλά για ανταλλακτικά και τσιμπάει και την εργασία.

Αυτος ο μαστορας ειναι ο τελευταιος που το εχω παει.. και το ειδε μολις μια μερα.. οι αλλοι μου ειχαν πει τα υπολοιπα.!! μαλλον γτ δν εχω ουτε προβλημα με τα λαδια μ ειναι καθαρα..ουτε και το παραφλου ειναι καθαρο και αυτο..και το τεστ φλατζας εδειξε οτι δν εχει φλατζα..

Ποσο δηλαδη περνουν οι μαστορες για μια τετοια διαδικασια λύσε δεσε??

Ποσα περνει ο τορνος?

Τι ανταλακτικα χρειαζοντε μηπως ξερεις?

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα ανάλογα το συνεργείο. Αλλά 450-500 τα ανταλλακτικά είναι.... Μη πω τίποτα άσχημο. Εκτός αν εννοεί φουλ rebuild κινητήρα....με πιστόνια...

 

Ίσως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά να ξέρεις δεν σου φέρεται σωστά.

 

Και αφού κρατά πίεση κλπ στο τεστ πως αυτός κατάλαβε ότι έπαθες καπάκι?

 

Χρεώνει πολλά για ανταλλακτικά.

Κάποιο 100 θα έχουν Μαξ και με αλλά 130-200 το ρεκτιφιέ κάνει όλη τη δουλειά. Δλδ μετά τα 300 περίπου όλα τα βάζει στη τσέπη του. Έκτος και αν υπολογίζει κόστος ζημιάς που δεμ ξέρουμε. Πχ κομμένο καπάκι... Τότε είναι φθηνός

 

Τορνος δεν χρειάζεται μόνο φρεζα και σφράγισμα βαλβίδες.

 

Από που είσαι?

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα ανάλογα το συνεργείο. Αλλά 450-500 τα ανταλλακτικά είναι.... Μη πω τίποτα άσχημο. Εκτός αν εννοεί φουλ rebuild κινητήρα....με πιστόνια...

 

Ίσως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά να ξέρεις δεν σου φέρεται σωστά.

 

Και αφού κρατά πίεση κλπ στο τεστ πως αυτός κατάλαβε ότι έπαθες καπάκι?

 

Χρεώνει πολλά για ανταλλακτικά.

Κάποιο 100 θα έχουν Μαξ και με αλλά 130-200 το ρεκτιφιέ κάνει όλη τη δουλειά. Δλδ μετά τα 300 περίπου όλα τα βάζει στη τσέπη του. Έκτος και αν υπολογίζει κόστος ζημιάς που δεμ ξέρουμε. Πχ κομμένο καπάκι... Τότε είναι φθηνός

 

Τορνος δεν χρειάζεται μόνο φρεζα και σφράγισμα βαλβίδες.

 

Από που είσαι?

Μου ειπε εγω 8ελω 250 για την δουλεια μου.. και μαξ θα σου παει 650-700 αν δν χρειαζεσε αλλη κεφαλη που δν το νομιζει ειπε..απλα ειπε δν ξερουμε οταν το ανοιξει αν θα εχουν προβλημα οι βαλβιδες και θα χρειαστουν αλλες.. θα το ρωτησω επακριβως τι περιλαμβανουν αυτα τα χρήματα.. το 8εμα μου δν ειναι το 100αρικο παραπανω παρακατω αλλα να γινει σωστη η δουλεια.. ειμαι απο αθηνα..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μου ειπε εγω 8ελω 250 για την δουλεια μου.. και μαξ θα σου παει 650-700 αν δν χρειαζεσε αλλη κεφαλη που δν το νομιζει ειπε..απλα ειπε δν ξερουμε οταν το ανοιξει αν θα εχουν προβλημα οι βαλβιδες και θα χρειαστουν αλλες.. θα το ρωτησω επακριβως τι περιλαμβανουν αυτα τα χρήματα.. το 8εμα μου δν ειναι το 100αρικο παραπανω παρακατω αλλα να γινει σωστη η δουλεια.. ειμαι απο αθηνα..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Στην Αθήνα υπάρχουν δυο καταστήματα που συνεργάζονται με το φόρουμ. Στη θέση σου θα προτιμούσα να πάω εκεί.

 

Από τη στιγμή που δεν μπορείς να τον ελέγξεις. Τουλάχιστον να μπορείς να βασιστείς.

Link to comment
Share on other sites

Στην Αθήνα υπάρχουν δυο καταστήματα που συνεργάζονται με το φόρουμ. Στη θέση σου θα προτιμούσα να πάω εκεί.

 

Από τη στιγμή που δεν μπορείς να τον ελέγξεις. Τουλάχιστον να μπορείς να βασιστείς.

Το θεμα ειναι οτι 4 μαγαζια ειπαν δν ξερω.. ο ενας ειπε παρετουμε δν ξερω τι εχει το αμαξι..ναι το ακουσα και αυτο..μονο αυτος περνει και ευθυνη και ειναι σιγουρος..Με ποια μαγαζια συνεργαζετε το φορουμ αν δν μπορεις στειλε μου πμ σε παρακαλω..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να υπάρχει θέμα να το γράψω και εδώ.

 

Ο ένας είναι ένας ασιμακης και ο άλλος είναι ενας φονσο ή κάπως έτσι. Δεν ξέρω κανένα απο τους δύο αλλά πιστεύω θα είναι καλοί.

 

Κοίτα απλά να είσαι σίγουρος... Τα 650-700 δεν είναι λίγα για τις μέρες μας...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να υπάρχει θέμα να το γράψω και εδώ.

 

Ο ένας είναι ένας ασιμακης και ο άλλος είναι ενας φονσο ή κάπως έτσι. Δεν ξέρω κανένα απο τους δύο αλλά πιστεύω θα είναι καλοί.

 

Κοίτα απλά να είσαι σίγουρος... Τα 650-700 δεν είναι λίγα για τις μέρες μας...

Ευχαριστώ για τη βοηθεια σου η αληθεια ειναι οτι ειναι αρκετα.και σε συνδυασμό με αυτα που εχω αλαξει παρα πολλα..αλλα οπωσδηποτε η επισκευη πρεπει να γινει.. θα πρεπει να το σκεφτω πολύ καλα.!!

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θελει να κατέβει καπάκι. Πρέπει να βρεις μηχανικό που να θελει να ασχοληθεί και μα το κάνει σωστά. Κατέβασμα καπάκι και επισκευή θες κανα 600 minimum. Αν θες μηχανικό στην Αθήνα μπορώ να σου προτείνω με pm. Μην βιαστείς, πάρε προσφορές πάντως..

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

σε αυτα τα κοστη αγοραζει ολοκληρο κινητηρα.επειδη η διαχειρηση της θερμοκρασιας γινεται απο πολλεσ βαλβιδες  οποτε αν καποια βγει εκτος αναβουν το βερντιλατερ και παγωμενο.θα σου ελεγα να αλλαξεις τον εγκεφαλο του βερντιλατερ και να δειτε λιγο αν εχει γινει σωστη εξαερωση διοτι αυτος ο κινητηρας ALZ ΠΟΥ ΕΧΕΙς ΚΑΙ ΕΧΩ θελει υπομονη στην εξαερωση.δεν τρωνε φλαντζα και καπαλι ετσι απλα.στην τελικη τα ιδια χλμ εχουμε..

Link to comment
Share on other sites

Οταν ανοιγει ο θερμοστάτης εχω ζεστο..οταν δν ανοιγει δν εχω.. επισης εχω κανει 5.000 χιλιόμετρα απροβληματιστα με το αμαξι..δν το πηρα ετσι το αυτοκίνητο.

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

δεν ειναι ετσι

Link to comment
Share on other sites

σε αυτα τα κοστη αγοραζει ολοκληρο κινητηρα.επειδη η διαχειρηση της θερμοκρασιας γινεται απο πολλεσ βαλβιδες οποτε αν καποια βγει εκτος αναβουν το βερντιλατερ και παγωμενο.θα σου ελεγα να αλλαξεις τον εγκεφαλο του βερντιλατερ και να δειτε λιγο αν εχει γινει σωστη εξαερωση διοτι αυτος ο κινητηρας ALZ ΠΟΥ ΕΧΕΙς ΚΑΙ ΕΧΩ θελει υπομονη στην εξαερωση.δεν τρωνε φλαντζα και καπαλι ετσι απλα.στην τελικη τα ιδια χλμ εχουμε..

Ελενχθηκε απο ηλεκτρολογο και δουλευουν ολα οπως πρεπει..για να λεει ο αλλος ειμαι σιγουρος κατα 99.9% και αν δν είναι αυτό δν θελω λεφτα. Θα το ελεγε ετσι? Και το θεμα με το νεο μοτερ ειναι οτι θελω να κρατησω το αμαξι και που ξερω οτι το αλλο μοτερ τι θα εχει??

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ελενχθηκε απο ηλεκτρολογο και δουλευουν ολα οπως πρεπει..για να λεει ο αλλος ειμαι σιγουρος κατα 99.9% και αν δν είναι αυτό δν θελω λεφτα. Θα το ελεγε ετσι? Και το θεμα με το νεο μοτερ ειναι οτι θελω να κρατησω το αμαξι και που ξερω οτι το αλλο μοτερ τι θα εχει??

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

μεταχειρισμενο το πηρες ,εισαι σιγουρος για τα χιλιομετρα ?εμενα ειναι το επομενο μοντελο και εχουμε τα ιδια χιλιομετρα ...οι κινητηρες αυτοι δεν εχουν τετοιου ειδους προβλημα !

Link to comment
Share on other sites

μεταχειρισμενο το πηρες ,εισαι σιγουρος για τα χιλιομετρα ?εμενα ειναι το επομενο μοντελο και εχουμε τα ιδια χιλιομετρα ...οι κινητηρες αυτοι δεν εχουν τετοιου ειδους προβλημα !

Εχει βιβλιο service το αμαξι.. μεταχειρισμενο το πηρα.. απλα ειχε ενα κενο το βιβλιο γτ μου ειπαν οτι ηταν 2 χρονια παρακαρισμενο..μετραει και η χρηση τι να πω..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μηπως εχει ραγισμα το καπακι κ κανει αυτες τις αυξομειωσεις? Γιατι πολλα γλιτωνεις απο το υγραεριο αλλά άλλα τοσα δινεις στις ζημιες.

Κατι στο καπακι ειναι σιγουρα..τωρα ανοιξει και θα δουμε.. αν ειναι οντος απτο υγραεριο θα βγει κατευθειαν.. δν το εβαλα εγω ηταν με υγρραεριο..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Α....με υγραεριο αλλαζει το θεμα.... Είναι λογικη η τιμη. Ποιος ξερει τι έχει γίνει εκει μέσα...

Θα δειξει σε λιγες μερες τι εχει γινει..Ελπίζω για το καλυτερο..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μεταχειρισμενο το πηρες ,εισαι σιγουρος για τα χιλιομετρα ?εμενα ειναι το επομενο μοντελο και εχουμε τα ιδια χιλιομετρα ...οι κινητηρες αυτοι δεν εχουν τετοιου ειδους προβλημα !

Μην σε παραξενεύουν τα χιλιόμετρα! Το δικό μου το οποίο αγόρασα καινούργιο το 2005 εχει 47.500 χλμ περιπου και ο λογος ειναι η ύπαρξη εταιρικού ολα αυτα τα χρονια! Οτι χιλιόμετρα εχω κάνει ειναι σε ταξίδια και εκδρομές.. Εμενα και αν δεν θα με πιστέψει κανεις για τα χιλιόμετρα του σε περίπτωση που αποφασίσω κάποια στιγμή να το πουλήσω... Δεν πρόκειται αλλα λέμε τωρα!

Link to comment
Share on other sites

Θα δειξει σε λιγες μερες τι εχει γινει..Ελπίζω για το καλυτερο..

 

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk

Με το καλό να δεις και ελπίζω να είναι κάτι απλό. Δυστυχώς το αέριο έχει σπάσει κεφαλές σε 1600 οκταβαλβιδα που κανονικά είναι αθάνατα.

 

Τέλος πάντων μόλις με το καλό το φτιάξεις ( θα έχεις δει και από τι συνέβη ) θα πας να κοιτάξεις τη λειτουργία του αερίου. Μίγμα κλπ. Είναι ιδιότροπα και κάνουν ζημιές σχετικά εύκολα αν δεν είναι στην εν τέλεια ρυθμισμενα. Και δυστυχώς συνήθως δεν είναι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην σε παραξενεύουν τα χιλιόμετρα! Το δικό μου το οποίο αγόρασα καινούργιο το 2005 εχει 47.500 χλμ περιπου και ο λογος ειναι η ύπαρξη εταιρικού ολα αυτα τα χρονια! Οτι χιλιόμετρα εχω κάνει ειναι σε ταξίδια και εκδρομές.. Εμενα και αν δεν θα με πιστέψει κανεις για τα χιλιόμετρα του σε περίπτωση που αποφασίσω κάποια στιγμή να το πουλήσω... Δεν πρόκειται αλλα λέμε τωρα!

φαινεται απο τα ΚΤΕΟ.εχω τσιμπησει καμια δεκαρια τεφαρικια μεταχειρισμενα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φαινεται απο τα ΚΤΕΟ.εχω τσιμπησει καμια δεκαρια τεφαρικια μεταχειρισμενα

Αυτο ειναι πολυ καλο και δεν το είχα σκεφτεί!! Αλλα οπως είπα δεν εχω σκοπό να το πουλήσω γιατι αφενός μου αρεσει πολυ αυτο το αυτοκινητο, το πηρα καινούργιο και εχω αφιερώσει πολλές ώρες και αρκετά χρήματα για τις εκάστοτε βελτιώσεις, αφετέρου η μεταπωλητική του αξία ειναι εξαιρετικά χαμηλή και δεν αξίζει..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.