vasilik Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Γεια σας και καλώς σας βρήκα! Με την έλευση του νέου Q3, θα ήθελα τις γνώμες σας εαν αξίζει η αγορά του τωρινού Q3 1.4. Τελικά μετά από τόσα χρόνια χρήσης του, εσείς οι κάτοχοί του τι γνώμη έχετε (όσο μπορείτε να φανείτε αντικειμενικοί! ? )? Μήπως να περιμένω το νέο μοντέλο? Αυτό που κοιτάζω τώρα είναι το Q3 sport 1.4 TFSI S-tronic με το S line competition πακέτο.
audidis Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 Καλησπέρα Βασίλη, Ρίξε καταρχήν μια ματιά στην ενότητα Q3 να πάρεις μια ιδέα (δεν είναι βέβαια τόσο εμπλουτισμένη όσο τα Α3 & Α4). Απο κει και πέρα, αν και έχω χάσει επεισόδια από τα νέα μοντέλα από πλευράς ροπής και ιπποδύναμης, προσωπικά εάν ήμουν σε φάση αγοράς αυτοκινήτου και "προσπερνώντας" τον αισθητικό παράγοντα θα απέφευγα περίπτωση 1.4 στο Q3 γιατί θεωρώ πως είναι ένα σχετικά "βαρύ" σκαρί αναλογικά με τη ροπή και άλογα που θα δίνει (συνεπώς και μεγαλύτερη κατανάλωση), χώρια τους αποθηκευτικούς χώρους που δεν θεωρώ πως απέχουν σε επάρκεια συγκριτικά με Α3 (πχ). Το πακέτο sline και το αυτόματο είναι σημαντικά συν για μένα. Καταλαβαίνεις πως όλα τα παραπάνω είναι και υποκειμενικά και σχετικά πάντα σε σχέση με τις ανάγκες του καθενός βέβαια. Καλό θα είναι να παραθέσεις τις ανάγκες σου κατά προτεραιότητα που θα βοηθήσει πρωτίστως εσένα για την αγορά σου. -αποθηκευτικοί χώροι (για μένα -)- αισθητικά (+)- δύναμη (σχετικό, turbo είναι, "δίνει" προφανώς, για "κυνήγι" όχι όσο θα περίμενε κανείς)- οικονομικός παράγοντας ( τελείως υποκειμενικό για αγορά, τέλη συντήρηση ζημιές ανταλλακτικά -βλέπε stronicΚτλ κτλ... Εντελώς "χύμα" βλέποντας το μπροστά μου απλά είναι ένα πανέμορφο αμάξι στα μάτια μου, από κει και πέρα μπαίνουν κι άλλοι παράγοντες που καθορίζουν την αγορά του, δώσε παραπάνω πληροφορίες να ακούσεις κι άλλες απόψεις για να βοηθηθείς περισσότερο. Τέλος, σόρρυ αν κούρασα [emoji41] Επίσης, μου δίνω συγχαριτήρια που κατάφερα να γράψω τόσο από την οθονούλα του iphone 5, και βέβαια καλή αγορά ότι κι αν επιλέξεις και να το απολαύσεις στο μέγιστο [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
GBoufis Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 To Q3 που κυκλοφορεί τώρα στην αγορά είναι ίσως το πιο παλιό μοντέλο της Audi. Βασίζεται στο πλαίσιο "δεκαετίας" +++ PQ35 από τα Golf 5, A3 8P κλπ. Για εμένα απέφυγέ το, και την ηλικία του δείχνει και σε 1 χρόνο θα το δεις δίπλα στο νέο και θα μουτζώνεσαι. Επειδή το έχω δει δίπλα δίπλα στο Q2, το Q2 σε χώρους υπερτερεί, ειδικά εάν το φορτώσεις με λίγα extra και κανένα έντονο χρώμα γίνεται πολύ όμορφο. Στα γνωστά μαύρο/λευκό/γκρί/ασημί , το αυτοκίνητο χάνεται και είναι "μάπα". Εάν θέλεις χώρους και οπωσδήποτε Audi badge, περίμενε το νέο Q3, αλλιώς ή Q2 ή Skoda Kodiaq που είναι η "sensible choice" My 2 cents.
Kavouras Posted August 29, 2018 Posted August 29, 2018 (edited) On 8/26/2018 at 4:04 PM, audidis said: (...) Επίσης, μου δίνω συγχαρητήρια που κατάφερα να γράψω τόσο από την οθονούλα του iphone 5, (....) χαράς το κουράγιο σου!!! ΥΓ: μου βγήκε λίγο το αριστερό μάτι, αλλά ευτυχώς δεν τυφλώθηκα... (βλέπε κόκκινη διόρθωση) Edited August 29, 2018 by Kavouras 1
audidis Posted August 29, 2018 Posted August 29, 2018 (edited) Σωστός ο κύριος με τις δαγκάνες! Edited August 29, 2018 by audidis 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now