metero Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Έγινε το πρώτο carbon clean , έβγαλε αρκετή κάπνα , έγιναν μερικά ανοίγματα για να πετάξει ότι έχει μείνει , θα δούμε συμπεριφορά και καταναλώσεις , αυτό που βασικά γίνεται απ ότι κατάλαβα είναι ότι διοχετεύεται παραπάνω οξυγόνο στον κινητήρα με σκοπό να ανέβει η θερμοκρασία καύσης και να καούν οι επικαθίσεις, σίγουρα δεν γίνεται όπως εάν λύσεις και δέσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasD Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Γίνεται να γράψεις που το έκανες και με τι κόστος ?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Αυτη η μεθοδος διαφημιζεται αρκετα τον τελευταιο καιρο...βλεπω αρκετα τετοια "συνεργεια" να εχουν ανοιξει, μεσω διαφημισεων στο fb. Το θεμα ειναι εαν τελικα κανουν ολα αυτα που υποσχονται ή ειναι αστικος μυθος; Μου φαινεται λιγακι περιεργο να μπορει να καθαρισει το εσωτερικο του κινητηρα απλα και μονο με την διοχετευση οξυγονου στην εισαγωγη του...δεν ξερω βεβαια μιας και ειναι πολλοι οι χρηστες που μετα αναφερουν θετικα αποτελεσματα! Μπορει να αξιζει ο πειραματισμος διοτι η διαδικασια αξιζει 50-60€, αν δεν κανω λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 15, 2018 Author Share Posted October 15, 2018 σίγουρα έβγαλε αρκετή μαυρίλα , σίγουρα δεν την έβγαλε όλη , πιθανότατα ένας καλός καθαρισμός βαλβίδων εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα και μετά κάθε δεύτερο service ένας καθαρισμός για ξεκάπνισμα είναι το ποιώ λογικό, όσον αφορά παρατηρήσεις από εμένα επειδή δεν έκανα χιλιόμετρα να δω συμπεριφορά αναμένουμε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 μία πρώτη εντύπωση, έκανα ένα μικρό ταξίδι ΠΣ , ο κινητήρας αρπάζει λίγο ποιο γρήγορα , η ένδειξη μέσης κατανάλωσης αυξομειώνεται ποιο γρήγορα και έχει πέσει λίγο η κατανάλωση ανάλογα τον τρόπο οδήγησης. Το θέμα είναι ότι μου έβγαλε πρόβλημα με το ψυγείο , το οποίο σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με τον καθαρισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία ? Δηλαδή πόση ώρα διαρκεί, ο κινητήρας προφανώς δουλεύει ? Σε τι στροφές ? Τι θερμοκρασίες ανεβάζει ? Μετά γίνεται αλλαγή λαδιών ? Όσες περισσότερες λεπτομέρειες θα βοηθήσουν. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 45 λεπτά , περίμενα εκεί , βάζει ένα σωλήνα στην εισαγωγή και διοχετεύει το μείγμα , ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί όλη την ώρα κάνοντας μερικά μαρσαρίσματα για να πετάξει την κάπνα , εμένα έβγαλε αρκετή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Εαν βγαζει μαυριλα ισως οντως κατι κανει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 ένα ψιλόκαθάρισμα το κάνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 Νομίζω μπορεί να γίνει ένας πιο σωστός έλεγχος και ένα myth busting για αυτήν την τεχνική.Βάζεις κάμερα μέσα από το μπουζι, βλέπεις 1 από τους κυλίνδρους και χώρο καύσης και παίρνεις μια εικόνα από το πιστόνι. Κανείς τον καθαρισμό και μετά ξαναβάλεις την κάμερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 27, 2018 Author Share Posted October 27, 2018 μετά το carbon clean μπορώ να πω ότι υπάρχει κάποια βελτίωση στην απόδοση και στην κατανάλωση ΑΛΛΑ μετά το carbon clean παρουσιάστηκε πρόβλημα με το νερό , ένας σωλήνας- διακλάδωση νερού στο πίσω μέρος του κινητήρα αλλάχτηκε λόγο διαρροής ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ μετά από λίγες μέρες μετά την αλλαγή του σωλήνα παρουσιάστηκε πρόβλημα ,δεν ξέρω που οφείλεται αλλά αυτό που κάνει είναι ότι δεν κρατάει πίεση σκάει το τουρμπο και στις χαμηλές στροφές κάνει ρετάρει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 Μήπως όλη αυτή η μούργα φράζει τον καταλύτη και μετά πας για αλλαγή ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 27, 2018 Author Share Posted October 27, 2018 (edited) μετά το carbon clean έκανα ταξίδι μια χαρά πάω δευτέρα συνεργείο και βγάζουμε συμπέρασμα .... κάποιο χέρι μπορεί να χαλάρωσε κάτι δεν κρατάει πίεση σκάει η σκάστρα κατευθείαν ακούς παφ παφ παφ φσσσσσσ απ'ότι διαβάζω πρέπει να είναι divert valve .... Edited October 27, 2018 by metero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted October 28, 2018 Author Share Posted October 28, 2018 τελικά βρέθηκε το πρόβλημα .....δεν είναι θέμα carbon clean .....για όποιον αναρωτιέται.... στο συνεργείο μάλλον τους χάλασε ο σωλήνας της pvc και αντί να το πουν και να το αντικαταστήσουμε τον ένωσαν με μονωτική οπότε με μερικά ανοίγματα ξεκόλλησε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Στις 28/10/2018 στις 1:25 ΜΜ, metero είπε τελικά βρέθηκε το πρόβλημα .....δεν είναι θέμα carbon clean .....για όποιον αναρωτιέται.... στο συνεργείο μάλλον τους χάλασε ο σωλήνας της pvc και αντί να το πουν και να το αντικαταστήσουμε τον ένωσαν με μονωτική οπότε με μερικά ανοίγματα ξεκόλλησε... Μερακλίδικες δουλειές. 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted December 10, 2018 Author Share Posted December 10, 2018 μετά από μερικά μισογεμίσματα (βάζω μέχρι τη μέση πάντα γιατί δεν το κυκλοφορώ καθημερινά) μπορώ να πω ότι μία 50αρα χιλιόμετρα στην κατανάλωση είδα διαφορά προς τα κάτω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 (edited) γενικοτερα με το carbon clean πουθενα δεν υπαρχει μια αντικειμενικη αξιολογηση του συστηματος αυτου και κατα το ποσο "ξεκαρβουνιαζει" το κινητηρα..βεβαια ολοι οι επαγγελματιες που διαφημιζουν την μεθοδο αυτη πατανε στο γεγονος της χημικης διασπασης των επικαθησεων επικαλουμενοι την χημεια...δεν εχω δει κανεναν να βγαλει το πριν και το μετα με μικροκαμερα να δουμε τι παιζει..θα ημουν πρωτος που θα πηγαινα να το κανω μιας και το κοστος δεν ειναι μεγαλο Edited December 10, 2018 by TommasK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted December 10, 2018 Author Share Posted December 10, 2018 (edited) εάν δεν έκανε τίποτα πιστεύω ότι δεν θα είχα διαφορά στην κατανάλωση , επίσης όχι ότι το έψαξα αλλά δεν θα υπήρχε και κάποια επίσημη διάψευση από κάποιον αυτοκινητιστικό φορέα !!?? δεδομένου του χαμηλού κόστους δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις μόνο 60 ευρώ γιατί και το να λέμε δεν κάνει τίποτα ... είναι σαν να λέμε και ότι κάνει Edited December 10, 2018 by metero 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 19 hours ago, metero said: εάν δεν έκανε τίποτα πιστεύω ότι δεν θα είχα διαφορά στην κατανάλωση , επίσης όχι ότι το έψαξα αλλά δεν θα υπήρχε και κάποια επίσημη διάψευση από κάποιον αυτοκινητιστικό φορέα !!?? Ειδικά αυτό, δεν αποτελεί καθόλου στοιχείο της αποτελεσματικότητάς του ή όχι. Το κόστος όμως είναι πράγματι χαμηλό, απλά θεωρώ (γιατί δεν έχω δει αυτοκίνητο μετά από carbon clean) ότι δεν θα καταφέρνει να καθαρίσει πλήρως την εισαγωγή, όπως όταν την ξυλώνεις. Έχοντας αφαιρέσει αρκετές πολλαπλές, στα περισσότερα οι επικαθήσεις ήταν αρκετά σκληρές και μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να αφαιρεθούν χημικά. Τηρώ όμως επιφύλαξη, δεν γνωρίζω τι χημικές αντιδράσεις προκαλεί η διαδικασία και αν όντως καταφέρνει να αφαιρέσει πλήρως τις επικαθήσεις. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 (edited) δεν είναι μόνο για την εισαγωγή αλλά και κυλίνδρους στους οποίους επιδρά, σίγουρα δεν είναι βούρτσα να το γυαλίσει, αλλά εάν κάθε 20-30.000 χλμ δίνει και 60 ευρώ για ξεκαρβούνιασμα δεν είναι και κανένα κόστος σοβαρό. Αυτό που κάνει είναι να ανεβάζει θερμοκρασία καύσης παραπάνω από το κανονικό και να καρβουνιάζουν οι επικαθήσεις , οπότε θεωρώ στις βαλβίδες επιδρά ότι είναι κοντά στους κυλίνδρους και όχι στο σύνολο της επιφάνειας της Edited December 11, 2018 by metero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Κυλίνδρους; Μάλλον εννοείς τα πιστόνια επάνω... Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 ναι μάλλον κυλινδροπίστωνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 εκτός πλάκας πάντως κακό δεν πρέπει να κάνει ..... εκτός από αυτό που έπαθα εγώ , μετά από μία εβδομάδα σε ταξίδι χάλασε σωλήνας νερού 150 ευρώ επισκευή γιατί ήταν στο πίσω μέρος του κινητήρα και τους πήρε 4 ώρες να το φτιάξουν και αφού χαλάσανε ένα σωλήνα της PVC, και δεν πείρα τον κινητήρα και το tourbo στο χέρι, για ένα ανταλλακτικό 15 ευρω εντάξει λογική βλάβη με τον που τον πιάνεις σπάει λόγο χρόνιας έκθεσης σε υψηλές θερμοκρασίες , αλλά πες το ρε παιδάκι μου μην βάζεις μονωτική σε σωλήνα με λάδια και πίεση, ......προς το παρών όλα καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος Σκορδάς Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Σκεφτόμουν και γω να πάω για carbon clean αφού το κόστος είναι σχετικά χαμηλό.Βλέπω πολλούς επαγγελματίες να ανεβάζουν φωτογραφίες με δυναμομετρήσεις πριν και μετά και το αμάξι να εχει πάρει απο 3 έως 10 άλογα.Σε ενα mazda rx8 είχε δείξει το δυναμόμετρο αν θυμάμαι καλά 13 άλογα διαφορά.Ποιός εγγυάται ότι δεν είναι συνεννοημένος ο επαγγελματίας "καθαριστής" με τον κάτοχο του δυναμόμετρου να πειράξει τις μεταβλητές να δείξει μεγάλη διαφορά? Εάν είχα λεφτά για "πέταμα" θα πήγαινα σε ένα δυναμόμετρο που δεν συνεργάζεται με "καθαριστές carbon off", θα έκανα μια δυναμομέτρηση,θα πήγαινα να κάνω carbon off και μετά πάλι πίσω στο ιδιο δυναμόμετρο την ίδια μέρα ωστε να είναι σχεδόν όλες οι μεταβλητές ίδιες(ποιότητα βενζίνης,εξωτερική θερμοκρασία κλπ κλπ)αλλά αυτό μας οδηγεί στο διόλου ευκαταφρόνητο πόσο των 120+- ευρώ.Οπότε περιμένω να γίνει κάποια συνάντηση στην έδρα του club για καθαρίσμο και να το φέρω είτε όταν το αμάξι μπει για κ04 upgrade να γίνει και ο καθαρισμός.Όσο για τη μείωση της κατανάλωσης και το ότι το αμάξι αρπάζει πιο εύκολα μπορεί να αποτελεί και placebo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Προσωπικά το θεωρώ κάπως πεταμένα λεφτά. Και εξηγούμαι. Στο rx8, που αν θυμάμαι καλά ήταν η έκδοση με τα 231 άλογα, η αύξηση ιπποδύναμης ήταν της τάξης του 4%. Αντιστοιχα αλλά αμάξια παίζουν από 3% ως 4%. (Προσωπικά αυτό το κέρδος το βρίσκω πολύ πολύ μικρό) Αλλα.... εκτός αυτού, το κέρδος κατά τη γνώμη μου είναι μικρής περιόδου, αφού προϋποθέτει ότι ο χρήστης θα χρησιμοποιεί λάδια υψηλης ποιότητας και χαμηλής πτητικοτητας και φυσικά καλή βενζίνη που αφήνει τα λιγότερα δυνατά κατάλοιπα κατά την καύση του. Και εννοείται ότι συντηρεί ευλαβικά ένα μοτέρ όπου τα κυκλώματα επανακυκλοφορία καυσεριων και αναθυμιάσεων λαδιού είναι άριστα συντηρημένα ώστε να μην φέρνουν (σε περιόδους που δε χρειαζεται) αναθυμιάσεις και καυσαέρια μέσα στον κύλινδρο. Δηλαδη...οι κινητήρες του 20ου και πλέον αιώνα είναι φτιαγμένοι να είναι βρώμικοι ακριβώς γιατί τη βρώμα που παράγουν αντί να την διοχετεύουν στο περιβάλλον, την κρατάνε «μέσα τους». (Άρα να βλέπουμε πιο «καθαρά» καυσαέρια στην εξάτμιση) Πως μπορούμε να το μειώσουμε αυτό το φαινόμενο της «εσωτερικής» βρωμιάς; κανοντας πρακτική το παραπάνω που περιέγραψα. Με απλά λόγια: Ενας καθαρισμός είναι ανωφελος αν δεν ακολουθηθεί από τη σωστή συντήρηση και πρακτική. Σα να καθαρίζει η καθαρίστρια το σπίτι και την επόμενη μέρα πατάμε με λασπωμένα παπούτσια μέσα στο σπίτι (πρακτική που ακολουθούσαμε και πριν). Ναι για λίγο το σπίτι θα είναι πιο καθαρό από πριν, αλλά για ποσό;;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.