Jump to content

Carbon Clean A4 B7


Recommended Posts

Έγινε   το πρώτο  carbon clean ,  έβγαλε αρκετή κάπνα ,  έγιναν μερικά ανοίγματα για να πετάξει ότι έχει μείνει ,  θα δούμε συμπεριφορά και καταναλώσεις , αυτό που βασικά γίνεται απ ότι κατάλαβα είναι ότι διοχετεύεται παραπάνω οξυγόνο στον κινητήρα με σκοπό να ανέβει η θερμοκρασία καύσης και να καούν οι επικαθίσεις, σίγουρα δεν γίνεται όπως εάν λύσεις και δέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η μεθοδος διαφημιζεται αρκετα τον τελευταιο καιρο...βλεπω αρκετα τετοια "συνεργεια" να εχουν ανοιξει, μεσω διαφημισεων στο fb. 

Το θεμα ειναι εαν τελικα κανουν ολα αυτα που υποσχονται ή ειναι αστικος μυθος; Μου φαινεται λιγακι περιεργο να μπορει να καθαρισει το εσωτερικο του κινητηρα απλα και μονο με την διοχετευση οξυγονου στην εισαγωγη του...δεν ξερω βεβαια μιας και ειναι πολλοι οι χρηστες που μετα αναφερουν θετικα αποτελεσματα! Μπορει να αξιζει ο πειραματισμος διοτι η διαδικασια αξιζει 50-60€, αν δεν κανω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

σίγουρα έβγαλε αρκετή μαυρίλα , σίγουρα δεν την έβγαλε όλη , πιθανότατα ένας καλός καθαρισμός βαλβίδων εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα και μετά κάθε δεύτερο service ένας καθαρισμός για ξεκάπνισμα είναι το ποιώ λογικό, όσον αφορά παρατηρήσεις από εμένα  επειδή δεν έκανα χιλιόμετρα να δω συμπεριφορά αναμένουμε...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μία πρώτη εντύπωση,  έκανα ένα μικρό ταξίδι  ΠΣ , ο κινητήρας αρπάζει λίγο ποιο γρήγορα , η ένδειξη μέσης κατανάλωσης αυξομειώνεται ποιο γρήγορα και έχει πέσει λίγο η κατανάλωση ανάλογα τον τρόπο οδήγησης. 

Το θέμα είναι ότι μου έβγαλε πρόβλημα με το ψυγείο , το οποίο σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με τον καθαρισμό. 

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία ? Δηλαδή πόση ώρα διαρκεί, ο κινητήρας προφανώς δουλεύει ? Σε τι στροφές ? Τι θερμοκρασίες ανεβάζει ? Μετά γίνεται αλλαγή λαδιών ? Όσες περισσότερες λεπτομέρειες θα βοηθήσουν. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

45  λεπτά , περίμενα εκεί , βάζει ένα σωλήνα στην εισαγωγή και διοχετεύει το μείγμα , ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί όλη την ώρα  κάνοντας μερικά μαρσαρίσματα για να πετάξει την κάπνα , εμένα έβγαλε αρκετή.

 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω μπορεί να γίνει ένας πιο σωστός έλεγχος και ένα myth busting για αυτήν την τεχνική.

Βάζεις κάμερα μέσα από το μπουζι, βλέπεις 1 από τους κυλίνδρους και χώρο καύσης και παίρνεις μια εικόνα από το πιστόνι. Κανείς τον καθαρισμό και μετά ξαναβάλεις την κάμερα.

Link to comment
Share on other sites

μετά το carbon clean μπορώ να πω ότι υπάρχει κάποια βελτίωση  στην απόδοση και στην κατανάλωση

ΑΛΛΑ μετά το carbon clean παρουσιάστηκε πρόβλημα με το νερό , ένας σωλήνας- διακλάδωση νερού στο πίσω μέρος του κινητήρα αλλάχτηκε λόγο διαρροής ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ μετά από λίγες μέρες μετά την αλλαγή του σωλήνα  παρουσιάστηκε πρόβλημα ,δεν ξέρω που οφείλεται αλλά αυτό που κάνει είναι ότι δεν κρατάει πίεση σκάει το τουρμπο και στις χαμηλές στροφές κάνει ρετάρει ...

Link to comment
Share on other sites

μετά το carbon clean έκανα ταξίδι μια χαρά  πάω δευτέρα συνεργείο και βγάζουμε συμπέρασμα .... κάποιο χέρι μπορεί να χαλάρωσε κάτι

δεν κρατάει πίεση σκάει η σκάστρα κατευθείαν  ακούς παφ παφ παφ    φσσσσσσ

 

 

απ'ότι διαβάζω πρέπει να είναι divert valve ....

Edited by metero
Link to comment
Share on other sites

τελικά βρέθηκε το πρόβλημα .....δεν είναι θέμα carbon clean .....για όποιον αναρωτιέται....  στο συνεργείο μάλλον τους χάλασε ο σωλήνας της pvc και αντί να το πουν και να το αντικαταστήσουμε  τον ένωσαν με μονωτική οπότε με μερικά ανοίγματα ξεκόλλησε...

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Στις 28/10/2018 στις 1:25 ΜΜ, metero είπε

τελικά βρέθηκε το πρόβλημα .....δεν είναι θέμα carbon clean .....για όποιον αναρωτιέται....  στο συνεργείο μάλλον τους χάλασε ο σωλήνας της pvc και αντί να το πουν και να το αντικαταστήσουμε  τον ένωσαν με μονωτική οπότε με μερικά ανοίγματα ξεκόλλησε...

 

Μερακλίδικες δουλειές. 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μετά από μερικά μισογεμίσματα (βάζω μέχρι τη μέση πάντα γιατί δεν το κυκλοφορώ καθημερινά) μπορώ να πω ότι μία 50αρα χιλιόμετρα στην κατανάλωση είδα διαφορά προς τα κάτω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γενικοτερα με το carbon clean πουθενα δεν υπαρχει μια αντικειμενικη αξιολογηση του συστηματος αυτου και κατα το ποσο "ξεκαρβουνιαζει" το κινητηρα..βεβαια ολοι οι επαγγελματιες που διαφημιζουν την μεθοδο αυτη πατανε στο γεγονος της χημικης διασπασης των επικαθησεων επικαλουμενοι την χημεια...δεν εχω δει κανεναν να βγαλει το πριν και το μετα με μικροκαμερα να δουμε τι παιζει..θα ημουν πρωτος που θα πηγαινα να το κανω μιας και το κοστος δεν ειναι μεγαλο

Edited by TommasK.
Link to comment
Share on other sites

εάν δεν έκανε τίποτα πιστεύω ότι δεν θα είχα διαφορά στην κατανάλωση , επίσης όχι ότι το έψαξα  αλλά δεν θα υπήρχε και κάποια επίσημη διάψευση από κάποιον αυτοκινητιστικό φορέα !!??

 

δεδομένου του χαμηλού κόστους δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις μόνο 60 ευρώ

 

γιατί και το να λέμε δεν κάνει τίποτα ... είναι σαν να λέμε και ότι κάνει

Edited by metero
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, metero said:

εάν δεν έκανε τίποτα πιστεύω ότι δεν θα είχα διαφορά στην κατανάλωση , επίσης όχι ότι το έψαξα  αλλά δεν θα υπήρχε και κάποια επίσημη διάψευση από κάποιον αυτοκινητιστικό φορέα !!??

 

 

Ειδικά αυτό, δεν αποτελεί καθόλου στοιχείο της αποτελεσματικότητάς του ή όχι. Το κόστος όμως είναι πράγματι χαμηλό, απλά θεωρώ (γιατί δεν έχω δει αυτοκίνητο μετά από carbon clean) ότι δεν θα καταφέρνει να καθαρίσει πλήρως την εισαγωγή, όπως όταν την ξυλώνεις. Έχοντας αφαιρέσει αρκετές πολλαπλές, στα περισσότερα οι επικαθήσεις ήταν αρκετά σκληρές και μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να αφαιρεθούν χημικά. Τηρώ όμως επιφύλαξη, δεν γνωρίζω τι χημικές αντιδράσεις προκαλεί η διαδικασία και αν όντως καταφέρνει να αφαιρέσει πλήρως τις επικαθήσεις.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι μόνο για την εισαγωγή αλλά και κυλίνδρους στους οποίους επιδρά, σίγουρα δεν είναι βούρτσα να το γυαλίσει, αλλά εάν κάθε 20-30.000 χλμ δίνει και 60 ευρώ για ξεκαρβούνιασμα δεν είναι και κανένα κόστος σοβαρό.

 

Αυτό που κάνει είναι να ανεβάζει θερμοκρασία καύσης παραπάνω από το κανονικό και να καρβουνιάζουν οι επικαθήσεις , οπότε θεωρώ στις βαλβίδες επιδρά ότι είναι κοντά στους κυλίνδρους και όχι στο σύνολο της επιφάνειας της 

 

 

 

Edited by metero
Link to comment
Share on other sites

εκτός πλάκας πάντως κακό δεν πρέπει να κάνει .....

 

εκτός από αυτό που έπαθα εγώ , μετά από μία εβδομάδα σε ταξίδι χάλασε σωλήνας νερού 150 ευρώ επισκευή γιατί ήταν στο πίσω μέρος του κινητήρα και τους πήρε 4 ώρες να το φτιάξουν  και  αφού χαλάσανε ένα σωλήνα της PVC, και δεν πείρα τον κινητήρα και το tourbo  στο χέρι, για ένα ανταλλακτικό 15 ευρω   εντάξει λογική βλάβη  με τον που τον πιάνεις σπάει λόγο χρόνιας έκθεσης σε υψηλές θερμοκρασίες  , αλλά πες το ρε παιδάκι μου μην βάζεις μονωτική σε σωλήνα με λάδια και πίεση,

 

......προς το παρών όλα καλά

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σκεφτόμουν και γω να πάω για carbon clean αφού το κόστος είναι σχετικά χαμηλό.Βλέπω πολλούς επαγγελματίες να ανεβάζουν φωτογραφίες με δυναμομετρήσεις πριν και μετά και το αμάξι να εχει πάρει απο 3 έως 10 άλογα.Σε ενα mazda rx8 είχε δείξει το δυναμόμετρο αν θυμάμαι καλά 13 άλογα διαφορά.Ποιός εγγυάται ότι δεν είναι συνεννοημένος ο επαγγελματίας "καθαριστής" με τον κάτοχο του δυναμόμετρου να πειράξει τις μεταβλητές να δείξει μεγάλη διαφορά? Εάν είχα λεφτά για "πέταμα" θα πήγαινα σε ένα δυναμόμετρο που δεν συνεργάζεται με "καθαριστές carbon off", θα έκανα μια δυναμομέτρηση,θα πήγαινα να κάνω carbon off και μετά πάλι πίσω στο ιδιο δυναμόμετρο την ίδια μέρα ωστε να είναι σχεδόν όλες οι μεταβλητές ίδιες(ποιότητα βενζίνης,εξωτερική θερμοκρασία κλπ κλπ)αλλά αυτό μας οδηγεί στο διόλου ευκαταφρόνητο πόσο των 120+- ευρώ.Οπότε περιμένω να γίνει κάποια συνάντηση στην έδρα του club για καθαρίσμο και να το φέρω είτε όταν το αμάξι μπει για κ04 upgrade να γίνει και ο καθαρισμός.Όσο για τη μείωση της κατανάλωσης και το ότι το αμάξι αρπάζει πιο εύκολα μπορεί να αποτελεί και placebo

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το θεωρώ κάπως πεταμένα λεφτά. Και εξηγούμαι. 

Στο rx8, που αν θυμάμαι καλά ήταν η έκδοση με τα 231 άλογα, η αύξηση ιπποδύναμης ήταν της τάξης του 4%. 

Αντιστοιχα αλλά αμάξια παίζουν από 3% ως 4%. (Προσωπικά αυτό το κέρδος το βρίσκω πολύ πολύ μικρό)

Αλλα.... εκτός αυτού, το κέρδος  κατά τη γνώμη μου είναι μικρής περιόδου, αφού προϋποθέτει ότι ο χρήστης θα χρησιμοποιεί λάδια υψηλης ποιότητας και χαμηλής πτητικοτητας και φυσικά καλή βενζίνη που αφήνει τα λιγότερα δυνατά κατάλοιπα κατά την καύση του.  Και εννοείται ότι συντηρεί ευλαβικά ένα μοτέρ όπου τα κυκλώματα επανακυκλοφορία καυσεριων και αναθυμιάσεων λαδιού είναι άριστα συντηρημένα ώστε να μην φέρνουν (σε περιόδους που δε χρειαζεται) αναθυμιάσεις και καυσαέρια μέσα στον κύλινδρο. 

 

Δηλαδη...οι κινητήρες του 20ου και πλέον αιώνα είναι φτιαγμένοι να είναι βρώμικοι ακριβώς γιατί τη βρώμα που παράγουν αντί να την διοχετεύουν στο περιβάλλον, την κρατάνε «μέσα τους». (Άρα να βλέπουμε πιο «καθαρά» καυσαέρια στην εξάτμιση)

 

Πως μπορούμε να το μειώσουμε αυτό το φαινόμενο της «εσωτερικής» βρωμιάς;

κανοντας πρακτική το παραπάνω που περιέγραψα. 

 

Με απλά λόγια: Ενας καθαρισμός είναι ανωφελος αν δεν ακολουθηθεί από τη σωστή συντήρηση και πρακτική. Σα να καθαρίζει η καθαρίστρια το σπίτι και την επόμενη μέρα πατάμε με λασπωμένα παπούτσια μέσα στο σπίτι (πρακτική που ακολουθούσαμε και πριν). 

Ναι για λίγο το σπίτι θα είναι πιο καθαρό από πριν, αλλά για ποσό;;;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.