JIM A3 Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 (edited) Τις προάλλες εντόπισα ένα post στο forum 6 χρόνια πριν στο οποίο έγραφα τα εξής... Ήταν ένα όνειρο από την εφηβεία ακόμα όταν πρωτοβγήκε το 1998.Έφτασα αισίως στα 36 με πιστό σύντροφο τα τελευταία 16 χρόνια το Α3 μου αλλά η ανάγκη για ανοιχτό διθέσιο που θα με αποσυμπιέζει στο κλείσιμο της ημέρας από την ένταση της καθημερινότητας αντί να καταπνίγεται με τα χρόνια συνεχώς μεγάλωνε.Και έτσι βρέθηκε στο δρόμο μου ένα παραμελημένο αλλά πολύ ''σωστό'' στα μάτια μου ασημί 225 quattro roadster του 2000 ,ατρακάριστο,εργοστασιακό το οποίο καθόταν τα τελευταία δυο χρόνια λόγω αλλαγής οικογενειακής κατάστασης του προηγούμενου επι 15 χρόνια ιδιοκτήτη του. download foto instagram hd Μου πήρε πάνω από ένα χρόνο να το αποφασίσω και τελικά φέτος τον Ιούλιο έναντι ενός αρκετά χαμηλού ποσού αγοράς χωρίς ουσιαστικά να κάνω κανέναν έλεγχο έδωσα τα χέρια με τον ιδιοκτήτη του για να πάει στη εφορία να παραλάβει πινακίδες και να γίνει η μεταβίβαση. Τα εμφανή προβλήματα που είχε το αυτοκίνητο ήταν ο χαλασμένος μηχανισμός της κουκούλας (ανεβοκατεβαίνει χειροκίνητα) και η καμμένη οθόνη του καντράν θέμα όλων σχεδών των audi εκείνης της εποχής.Ύστερα από 3 μήνες και 4000 ευρώ σε επισκευές η κουκούλα παραμένει χαλασμένη...??? Εν συντομία αλλάχθηκαν όλα τα υγρά και τα φίλτρα (σασμάν,haldex,κινητήρα,διαφορικά),ιμάντες ,μπουζί,ψυγείο νερού,ψυγείο λαδιου,θερμοστάτηςφανάρι συνοδηγού,δισκόπλακες,τακάκια,κομπρεσέρ κλιματισμού,μπαταρία,πλωτήρας λαδιού,υποπιέσεις ,αισθητήρας επιτάχυνσης,κολάρα καλοριφέρ,δοχείο διαστολής,το μεγάλο βεντιλατέρ,επισκευή οθόνης καντράν και πολλά ακομα που ξεχνάω ή θέλω να ξεχνάω.... Έχει έρθει πλέον σε μια αξιοπρεπή κατάσταση,στο δρόμο είναι εξαιρετικό και πολύ δυνατό και μπορώ να πω ότι σιγα σιγά μου δίνει και μια αίσθηση αξιοπιστίας αν και προχτές οι αντλίες του συμπλέκτη άρχισαν να ρετάρουν....Οικονομικά σίγουρα ξέφυγα από τα αρχικά πλάνα,είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,το γεγονός ότι είναι quattro καθιστά τη συντήρηση του ακόμα πιο δαπανηρή αλλά σε αποζημιώνει σε κάθε βόλτα και σε κάθε σανίδωμα όταν το στροφόμετρο βρίσκεται εκεί στις 2-2500 στροφές.Θα επανέρχομαι με τις τελευταίες εξελίξεις,και τυχόν προβλήματα που θα προκύπτουν,θεωρώ πως πλέον έχει έρθει σε μια σειρά αλλά θα χρειαστεί αρκετό καιρό και χρήμα ακόμα για να έρθει στο επίπεδο που θέλω.Δεν αναφέρομαι σε βελτίωση,παρα μόνο σε συντήρηση και επαναφορά σε όσο το δυνατόν εργοστασιακό επίπεδο μιας και ήδη θεωρείται young timer. Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Edited October 14, 2020 by JIM A3 5
Kavouras Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Μιας και συνομήλικοι, τολμώ να πω ότι πρέπει να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα όταν μας δοθεί η ευκαιρία. Εύχομαι να σου καλύψει όλες τις ανάγκες που φανταζόσουν. (και περισσότερα χαμόγελα από το Α3 ) Προσωπικά πάντα "κοροϊδευα" όλους αυτούς που έχουν κάμπριο αμάξι. Τσάμπα ταλαιπωρία. Σιγά μην έχεις κάμπριο για κάποιες μέρες του χρόνου που δεν χτυπάει ο ήλιος αλλά δεν κάνει και κρύο, να φοβάσαι να το παρκάρεις έξω μη σου σκίσουν την κουκούλα, να συντηρείς την κουκούλα όλο το χρόνο (για εκείνες τις λίγες μέρες του έτους)... Ε... ήταν μέχρι να μου δανείσει το αμάξι του ένας καλός φίλος και μέλος της λέσχης μας το αμάξι του για να το πάω για service. Έζησα από 1ο χέρι τη....μαγεία (όπως λένε όσοι έχουν κάμπριο). Δε θα πω ψέματα πως ακόμα και σήμερα υπάρχουν στιγμές γυρνώντας από τη δουλειά που θα ήθελα να οδηγώ ένα cabrio αμάξι... Έτσι όπως γυρίζεις βρε παιδί μου από τη δουλειά (την ώρα που πέφτει ο ήλιος - αν και αρχίζει να βραδιάζει νωρίς πάλι), να ανοίξεις κουκούλα και να οδηγήσεις προς Σούνιο και να...ανεμίζει το μαλλί (ευτυχώς έχουμε ακόμα μπόλικο). 2
JIM A3 Posted October 19, 2020 Author Posted October 19, 2020 (edited) Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!Αυτό ακριβώς.Να φεύγεις απογευματάκι από τη δουλειά από τα νότια για να ανέβεις στα βόρεια μέσω Καρέα και να σου φεύγει η κόπωση της ημέρας με το που ανοίγεις την οροφή...Το Α3 το έχω ακόμα βέβαια δεν μου πάει να το δώσω... Το κακό βέβαια είναι ότι το ΤΤ για τον επόμενο μήνα μάλλον δε θα το χαρώ...Έπεσε ο συμπέκτης στο πάτωμα,επανήλθε με τράβηγμα,κρατάει μια σχετική πίεση αλλά όσο πάει χειροτερεύει...Η διάγνωση του μηχανικού είναι αντλία συμπλέκτη και το συγκεκριμένο σωληνάκι που ενώνει τη πάνω αντλία με την κάτω και το οποίως έχει εμφανώς πολυμεριστεί...Έχει τον κωδικό 1j1721465s,δεν παράγεται πλέον,το βρήκα μέσω ebay και θα αργήσει να έρθει... https://www.google.com/search?q=1j1721465s&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk006IY0vC1jqJ4DgWsmz29xOpH0ZLA:1603124631969&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=jRti6ZOXier0jM%2CmgW3bSbXJuMsXM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kSnZlWgJ8_9Ku4hXp8EIvIaZLw6QQ&sa=X&ved=2ahUKEwiH_t_RiMHsAhWJ2aQKHSoNAoQQ9QF6BAgDEC0&biw=1920&bih=966#imgrc=jRti6ZOXier0jM Η ερώτηση μου είναι η εξής...Θα ήθελα να αλλάξω προληπτικά μαζί με το σωληνάκι και τις 2 αντλίες,ωστόσο μου λέει πως η κάτω βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο,για να κατεβει το κιβώτιο πρέπει να λυθεί η γέφυρα και αν λυθεί η γέφυρα πρέπει να κατέβει ο κινητήρας.Η απορία μου είναι αν έχω καμια lamborghini στην οποία για να αλλάξεις δίσκοπλατώ πρέπει να κατεβάσεις κινητήρα...Ισχύει αυτό ή λόγω σχετικής άγνοιας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου το είπε? Edited October 19, 2020 by JIM A3 1
gasgounis Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 απο εμενα μπραβο που πραγματοποιησες ενα απωθημενο που ειχες τοσα χρονια!!! Ελπιζω να το χαρεις επιτελους και να καταφερεις να φτιαξεις οτι προβληματα εχει ωστε να το απολαυσεις. 1
Kavouras Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 14 hours ago, JIM A3 said: Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!Αυτό ακριβώς.Να φεύγεις απογευματάκι από τη δουλειά από τα νότια για να ανέβεις στα βόρεια μέσω Καρέα και να σου φεύγει η κόπωση της ημέρας με το που ανοίγεις την οροφή...Το Α3 το έχω ακόμα βέβαια δεν μου πάει να το δώσω... Το κακό βέβαια είναι ότι το ΤΤ για τον επόμενο μήνα μάλλον δε θα το χαρώ...Έπεσε ο συμπέκτης στο πάτωμα,επανήλθε με τράβηγμα,κρατάει μια σχετική πίεση αλλά όσο πάει χειροτερεύει...Η διάγνωση του μηχανικού είναι αντλία συμπλέκτη και το συγκεκριμένο σωληνάκι που ενώνει τη πάνω αντλία με την κάτω και το οποίως έχει εμφανώς πολυμεριστεί...Έχει τον κωδικό 1j1721465s,δεν παράγεται πλέον,το βρήκα μέσω ebay και θα αργήσει να έρθει... https://www.google.com/search?q=1j1721465s&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk006IY0vC1jqJ4DgWsmz29xOpH0ZLA:1603124631969&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=jRti6ZOXier0jM%2CmgW3bSbXJuMsXM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kSnZlWgJ8_9Ku4hXp8EIvIaZLw6QQ&sa=X&ved=2ahUKEwiH_t_RiMHsAhWJ2aQKHSoNAoQQ9QF6BAgDEC0&biw=1920&bih=966#imgrc=jRti6ZOXier0jM Η ερώτηση μου είναι η εξής...Θα ήθελα να αλλάξω προληπτικά μαζί με το σωληνάκι και τις 2 αντλίες,ωστόσο μου λέει πως η κάτω βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο,για να κατεβει το κιβώτιο πρέπει να λυθεί η γέφυρα και αν λυθεί η γέφυρα πρέπει να κατέβει ο κινητήρας.Η απορία μου είναι αν έχω καμια lamborghini στην οποία για να αλλάξεις δίσκοπλατώ πρέπει να κατεβάσεις κινητήρα...Ισχύει αυτό ή λόγω σχετικής άγνοιας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου το είπε? Για το πρώτο bold, σε καταλαβαίνω. Η απόφαση να δώσω το αμάξι μου (ποστ εδώ) ήταν πολύ δύσκολη... Όσο για το ερώτημα για το δίσκο-πλατό, δυστυχώς αυτό το είναι το πρόβλημα με τα 4κίνητα. Και τα S3 (από όσο μου έχουν πει γιατί δεν είχα ποτέ S3) έχουν το ίδιο θέμα. Είναι μανούρα να αλλάξεις δισκόπλατο.
georgio3gr Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Κατ'αρχας καλορίζικο φίλε μου! Είχα την τύχη να έχω φιλαράκι που είχε ένα πρωτοσταδιατο 225 cabrio και το οδήγησα ουκ ολίγες φορές... Στιβαρό αμάξι, ήσυχο χωρίς τριγμούς αν και cabrio με μόνο μειονέκτημα το βάρος του και το να το αφήνεις για ώρα στον ήλιο που η μαύρη οροφή το έκανε φούρνο μέσα... Ωστόσο πήγαινε αρκετά καλά, η θέση οδήγησης του ήταν καθαρά σπορ και η οδήγηση του ανοιχτό με καλό καιρό ήταν απόλαυση... Όσον αφορά το σασμάν, ναι, θελει λύσιμο η γέφυρα αλλά δεν χρειάζεται να κατέβει μοτέρ. Λόγω του ότι κολλητός έχει συνεργείο, έχουμε κατεβάσει παρέα κάμποσα σασμάν σε ΤΤ και S3 που έχουν ίδια φιλοσοφία... Χρειάζεται να έχεις ειδικό εργαλείο-γέφυρα (τα περισσότερα συνεργεία έχουν) , κρεμάς το μοτέρ, λύνεις γέφυρα, σασμάν, βάση σασμάν και κεντρικό και βγαίνει. Το σασμάν βγαίνει και χωρίς να βγάλεις εντελώς την γέφυρα, απλά και μόνο άμα την κρεμάσεις... Χαίρομαι που κατάφερες να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου!!! 2
JIM A3 Posted October 22, 2020 Author Posted October 22, 2020 (edited) Σας ευχαριστλω πάρα πολύ όλους.Τώρα στα 36 κατάλαβα ότι τα απωθημένα καλό είναι να τα βγάζεις από το σύστημα σου γενικότερα...Προχωράς μπροστά...Τα προβλήματα δε με απασχολούν ,αναμενόμενα είναι εν μέρει,θα αντιμετωπιστούν σιγά σιγά....Είναι ακριβώς όπως τα λέτε.Στιβαρό,δεμένο πολύ για ανοιχτό,απολαυστικό και φανταστείτε δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με ψαλίδια,σινεμπλόκ τα οποία πρέπει να έχουν την παρατημένη εικόνα του υπόλοιπου αυτοκίνητου...Παρόλα αυτά πατάει εξαιρετικά. Το ανταλλακτικό θα κάνει πάνω από μήνα μέσω ebay να φτάσει,λέω στο μεσοδιάστημα να κάνω τοπικές επισκευές φανοποιίας και μικροεπισκευές ταπετσαρίας και τιμονιού... Γίωργο δεν το ήξερα ότι το έδωσες...Ήταν φανταστικό το Α3 σου και αποτύπωνε πλήρως το μεράκι σου,κάθε παρέμβαση ήταν απόλυτα στοχευμένη.Με υγεία και για το επόμενο! Edited October 22, 2020 by JIM A3 1
JIM A3 Posted May 19, 2021 Author Posted May 19, 2021 (edited) Να κάνω και ένα update σχετικά με τις εργασίες που έγιναν τους τελευταίους 6-7 μήνες. Επισκευάστηκαν και βάφτηκαν όλα τα μικροχτυπήματα.Επισκευάστηκε η ηλεκτική κουκούλα μιας και το υδραυλικό κύκλωμα είχε βγεί off εδώ και χρόνια,επισκευάστηκε το καντράν,αλλάχθηκαν όλα τα σωληνάκια βενίνης και υποπιέσεων με σιλικόνης γιατί η φωτιά καραδοκούσε...Μπήκε ένα ηχείο στην εργοστασιακή θέση ανάμεσα στα καθίσματα,πειραματίστηκα αρκετά με τα 2 εργοστασιακα ηχοσυστήματα (concert 1 και concert 2) αλλα δεν μπόρεσα να τα χρησιμοποιήσω...Mπήκε μια τετράδα ολόφρεσκα continental premium 6 στις εργοστασιακές 17άρες και τη στιγμή αυτή που γράφω το αυτοκίνητο είναι πάλι μέσα για τη τελευταία (ελπίζω) μεγάλη συντήρηση η οποία περιλαμβάνει δίσκο,πλατό και βολάν,αλλαγή εργοστασιακής τουρμπίνας με καινούρια k04 ,τοποθέτηση ελαστικού ιμάντα για το πίσω ηλεκτρικό γυάλινο αλεξινέμιο ώστε να λειτουργήσει και αυτό μετά από χρόνια....Μιας και λύθηκαν τόσα πολλά αντικαθίστανται κάποιες φούσκες ημιαξονίων καθώς και όσοι σωλήνες νερού κλπ δεν είχαν αλλαχθεί στην αρχή λόγω μειωμένης πρόσβασιμότητας.Ελπίζω πλέον να έρθει σε αξιόπιστη κατάσταση μιας και τους τελευταίους μήνες οι αλλαγές ταχυτήτων ήθελαν τρομερή προσοχή. Edited May 19, 2021 by JIM A3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now