Jump to content

Περι πολλαπλής


Recommended Posts

Καλησπέρα στο τεαμ,.

 

Αυτή την στιγμή φοράω την εισαγωγη της HEP (https://www.uspmotorsports.com/2.0T-FSI-STAGE-1-Performance-Intake-Manifold-HEP.html

Δεν έχω καποιο θέμα περα απο το πρωινο μιζαρισμα που θελει γκαζι για να παρει μπρος και το περιεργο δουλεμα του για 5 δευτερολεπτα (δεν εχει flaps και ο προγραμματιστής εχει κρατήσει την πρωινή). 

Το θεμα μου ειναι οτι, και ο μηχανικος μου,  αλλα και ενας ακομα βελτιωτής που ετυχε να δουλεψει αυτες τις μερες στο αμαξι μου ειπαν οτι ειναι για πέταμα και οτι για το setup του (k04 ttrs ) του κανει μεγαλύτερο κακο απο οτι καλο  + οτι αυτη η εισαγωγη δημιουργει στροβιλισμους + οτι δεν ειμαι ΒΤ για να χρειαζομαι τοσο μεγαλους αυλους και αλλες πολλες λεπτομερεις. 

 

Μου προτειναν να βαλω την μανησια (κοντα στα 150-200 ευρώ) για να γινει και ποιο αξιοπιστο το αμαξι και να δουλευει σωστα οταν παιρνει μπρως και οτι θα δω καλυτερα σπουλαρισματα στα χαμηλα μιας και το σεταπ μου θα την εκμεταλευτει καλύτερα.

 

Περα απο την εμφανιση εμενα δεν με νοιαζει γιατι μπορω απλα να την πουλήσω και ουτε γατα ουτε ζημια, απλα πριν μπω σε αυτο το τρυπακι αφου ολοι λυπουν για διακοπές θα ηθελα να ρωτησω την γνώμη σας.

 

Αξιζει να την βγαλω και να βαλω την μανησια?  απο θεμα αξιοπιστιας και αποδοσης περισσοτερο

 

=====================================

 

Σαν έξτρα θεμα πετάω το billet ψευτοκάπακο που φοράω αυτη τη στιγμή με δοχειο αναθυμιασεων  που το ανέφερε και αυτο ο βελτιωτής οτι ειναι αχρηστο και οτι θα επρεπε να μπει το μανήσιο πισω. Γενικα ειναι λιγο της αποψης των bolt-on βελτιώσεων και το να μην φαινονται οσο γινεται στον χώρο του κινητήρα απλα δεν μου το εξηγησε οσο τεχνικά θα ηθελα απο αποψη τι προβλημα θα υπαρξει ή οχι. 

===========================

 

Αυτα τα λίγα για σήμερα :P 

 

 

Edited by BillPhreak
Link to comment
Share on other sites

Τους στροβιλισμούς πώς τους μέτρησε; Όταν ακυρώνεις ένα ολόκληρο R&D πίσω από ένα προϊόν, γιατί αυτό κάνεις όταν λες ότι δημιουργεί στροβιλισμούς, άρα είναι κακό προϊόν, πρέπει και να είσαι σε θέση να το στηρίξεις...

 

Έχεις δει την ITG που φορούσα στο ED30; Νομίζω ήταν 1,5 φορά η δικιά σου και αντίστοιχα 1,5 φορά η Neuspeed P-FLO, INJEN κ.α., όλες ήταν παρόμοιες. Όχι μόνο κακό δεν μου έκανε, είχα βελτίωση ψηλά λόγω πιό γεμάτης καμπύλης, τσεκαρισμένο. Ναι η εισαγωγή με το φίλτρο που είχα επιλέξει, επίσης τέρας, ήταν για μέχρι 500 άλογα και εγώ το είχα κάτω από 400, και λοιπόν τι πάει να πει; Τα περισσότερα γραμμάρια που θα τραβήξεις πώς γίνεται να σε κάνουν χειρότερα; Αργείς να σπουλάρεις λόγω της εισαγωγής, το ακούσαμε και αυτό!

 

Καθώς διάβαζα το post σου η αλήθεια είναι ότι μου πέρασε από το μυαλό ότι έπεσες σε έναν ακόμα φανατικό οπαδό του stock μηχανοστασίου, μέχρι που έφτασα και στην τελευταία σου παράγραφο και όλα ξαφνικά απέκτησαν νόημα...

Link to comment
Share on other sites

Για να σας δωσω και μια εικονα να καταλαβεται πως ειναι η εισαγωγή και οι αναθυμιασεις,

https://imgur.com/btRmMpt

 

Δεν ξερω αν βλεπετε κατι λαθος στις αναθυμιασεις η στην εισαγωγή αλλα αυτά ειναι τα 2 τοπικς που ενοχλούν,

 

Το μονο πραγμα που ενοχλεί εμένα ισως ειναι το περιεργο δουλεμα που εχει οσο δουλεύει η κρυα εκίνηση για 5 δευτερολεπτα δλδ.

Γενικα στο πάτημα και στον τροπο που δουλεύει δεν έχω δει καποιο προβλημα ισα ισα πηγαινει υπερβολικα ομορφα και ο ηχος ειναι πολυ ωραιος.

 

Απλα ετυχε και μου το παν 2-3 και μου μπήκε η σκέψη.

 

Edited by BillPhreak
Link to comment
Share on other sites

Όλα στα logs φαίνονται, αν τα logs είναι καθαρά δεν πειράζεις τίποτα και άσε το μηχανικό να μιλάει για στροβιλισμούς τους οποίους δεν υπάρχει περίπτωση να μέτρησε. Είναι συγκεκριμένα πράγματα που λογκάρεις τα οποία σίγουρα γνωρίζεις. Αλλά δες και ρελαντί τι γίνεται. Και ανέβασε βίντεο cold start.

 

Για το catch can διίστανται οι απόψεις, άλλοι πιστεύουν ότι κάνει δουλειά και άλλοι όχι, ή τουλάχιστον όχι αξιόλογη με την έννοια ότι κάποια στιγμή τελικά θα χρειαστείς καθαρισμό βαλβίδων, απλά με το catch can ίσως το καθυστερήσεις. Εγώ έχω καταλήξει ότι αν το αμάξι είναι καθημερινό και πέφτεις σε κίνηση χωρίς να έχεις τη δυνατότητα να το σκίζεις τακτικά, ίσως αξίζει. Αν πάλι την έχεις τη δυνατότητα ή ακόμα καλύτερα δεν είναι καθημερινό και το έχεις μόνο για βόλτες, παίζει να κάνεις τα διπλάσια χιλιόμετρα και οι βαλβίδες να είναι λουλούδια, καθιστώντας το catch can αχρείαστο. Εγώ ανήκα στην δεύτερη περίπτωση, όχι καθημερινό, πολύ τακτικό σκίσιμο, δεν έβαλα catch can και το αμάξι δούλευε άψογα με το Α κεφαλαίο και με άριστα logs. Ούτε φαν του stock μηχανοστασίου ούτε του aftermarket, αυτά είναι μπούρδες συγγνώμη κιόλας. Κάτι που κάνει δουλειά καλώς και υπάρχει, κάτι που δεν κάνει απλά πιάνει χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι τα εργοστασιακά πραγματα του tfsi σε κ04 έκδοση είναι πολύ καλά και σηκώνουν πολλά άλογα, πέρα από τον εργοστασιακό παπά που είναι κάνει μόνο για στοκ στάδιο. 

Σωλήνωσεις, ψευτοκαπακο, πολλαπλή, pcv και σκαστρα (τελευταία revisions) είναι τέλεια και δεν χρειάζονται αλλαγή. Προσωπικά η καλύτερη σκαστρα που έχω δοκιμάσει είναι η τελευταία με μεμβράνη η rev g. Πάει τέλεια με αυτήν.

 

Αυτό το κτήνος που έχεις για πολλαπλή μπορεί όντως να σου κάνει θέμα στο cold start γιατί είναι για setup με πολλά άλογα και όταν έχουμε ένα τέτοιο setup δεν γίνεται να δουλεύει σαν εργοστασιακό το αμάξι σου. Και σίγουρα έχεις χάσει στα χαμηλά σε spool.

 

Ψευτοκαπακο επίσης μου φαίνεται άχρηστο να σου πω σε αυτό το στάδιο που είσαι.. Αλλά αν σ' αρέσει εσένα κανένα πρόβλημα. Απλά δεν μπορείς να επαναφέρεις την εργοστασιακή pcv με αυτό oυτε με την πολλαπλή που φοράς γίνεται.

 

To catch can είναι ένα παραμύθι γιατί αποδεδειγμένα οι βαλβίδες συνεχίζουν να πιάνουν μάκα μέσω της πίσω pcv. Υπάρχουν setup με 500+ με την εργοστασιακή pcv χωρίς προβλήματα.

Άποψη μου είναι ένας καθαρισμός με soda blasting στις βαλβίδες ή με τρίψιμο, ξύσιμο κτλ κάθε Χ χιλιόμετρα/χρόνια και μετάβαση στην εργοστασιακή pcv με αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ. Όχι catch can...

 

Ένα άλλο θέμα που το είχα και γω είναι με την εισαγωγή της cts. Δεν ξέρω αλλά έχω την άποψη ότι αυτή η εταιρεία ότι φτιάχνει είναι γτπκ... Έχω δει throttle pipe πραγματικά για πέταμα. Το πρόβλημα με αυτή την εισαγωγή είναι ότι ο μαφ δεν τραβάει πολλά γραμμάρια και αυτό είναι καρατσεκαρισμενο από άπειρα logs που έχω κάνει, σε σχέση με εισαγωγή της revo και της ramair που έχω δοκιμάσει. 

 

Συγκεκριμένα με τις ζεστές που κάνει τώρα πάνω από 270 γραμμάρια δεν τράβαγε για κάνενα λόγο η cts και δοκιμάζω μια ramair oversize καπάκι και μου τραβάει 290 με 36 βαθμούς θερμοκρασία εισαγωγής.... Δηλαδή χειμώνα παίζει να πάει και 300. Δεν ξέρω τι φταίει, του μαφ η θέση, η διάμετρος??? Άγνωστο...

 

 

Edited by csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τράβηξα και ενα βίντεο για να καταλαβετε λιγο τι εννοώ στο cold start.

 

Εδώ βάζω μπρως το αμάξι χωρις να πατήσω καθολου γκαζι (με γκαζι παιρνει πιο ομαλά μπρος).

Το δουλεμα του ειναι παρα πολυ πλούσιο γιαυτα τα 5 δευτερολεπτα (βγαζει και μαυριλα απο την εξατμιση). Δεν ξέρω ποσο λαθως ειναι ρυθμισμενη η πρωινή εκκινηση, η αν φταιει το προγραμμα ή αν φταιει η εισαγωγή. Μπορει να βραχυκυκλώσει και μπουζι με τοσο πλουσιο δουλεμα. Οποτε δεν ξέρω αν πρεπει να μιλησω με τον προγραμματιστή οσο αφορά το ρυθμισμα του ή αν φταιει κατι αλλο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.