Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλημερα σας ,σε  ερωτηση μου σε συνεργειο για αντικατασταση των λαδιων στο αυτοματο κιβωτιο στο Α3 1,8 ΜΟΝΤΕΛΟ 2007  που εχω

μου απαντησε για το κοστος κιαι μου ειπε οτι ισως χρειαστει  online αναβαθμιση  υπηρεσια που δεν την υποστηριζουν,θελω λοιπον να

ρωτησω εαν ισχυει αυτο και τι μου προτεινετε σαν λυση? ευχαριστω

Posted

Δηλ on line τι ακριβώς;

Αναβάθμιση λογισμικου;

Γιατί αν είναι για βασική ρύθμιση και αρχική πρώτη λειτουργία με εκτόνωση κιβωτιου από περιττή βαλβολίνη αυτό γινεται και μ ενα διαγνωστικό.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.