Jump to content

AΠΟ CDAA ΣΕ CCZ ΓΙΝΕΤΑΙ?


nikosxrys

Recommended Posts

ΑΜΑΞΙ:

AUDI A3 AMBITION 2009  1.8 TSI

ΜΟΤΕΡ:CDAA

ΣΑΣΜΑΝ: ΚVT 6TAX

172.000ΧΛΜ

 

Καλημερα στην ομαδα. Δυστυχως την προηγουμενη βδομαδα στο υπαρχων μοτερ πηδηξε δοντι η καδενα με αποτελεσμα να ψαχνομαστε για μοτερ η για ανακατσκευη του υπαρχων..Δεν εχω κατασταλάξει  στο ακριβως τι πρεπει να κανω. Αυτο ετυχε ευτυχως η δυστυχως λιγο πριν προχωρήσω σε κ04 σεταπ. Το μοτερ που χαλασε μεχρι και σημερα ειναι εργοαστασιακο.

 

Η Επιλογη να βρω ν ενα 18αρι μεταχειρο ειναι η πιο δελεαστικη, 

 

Ωστοσο σκεφτομαι ψαχνοντασ σε μαντρες και στο car οτι πιο ευκολα βρίσκεις CCZ μοτερ απο golf 6 gti / tiguan κλπ και σε παρομοιες τιμές. Για παραδειγμα εχω βρει μια περιπτωση για ενα  ccz μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο τουρμπινα βολαν ολα κομπλε κατω απο 2.5κ. Θελω να ρωτήσω αν εχει κανει καποιος αυτη τη μετατροπη η αν εχει καποια ιδέα στο ποσο ευκολη ειναι. Ξερω οτι τα μοτερ και τα περιφεριακα του ειναι σχεδον ολοιδια εξου και η ολη σκεψη. 

Με το 2.0 ΠΑΙΡNΩ ΕΞΤΡΑ 200CC - ΙΗΙ TURBO - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΕΤΑΠ-

Το κυριο προβλημα που βλεπω ειναι μεταδοση> Δηλαδη αν θα κουμπωσει στο υπαρχων σασμαν η θα πρεπει να βρω σετακι μοτερ+σασμαν απο 2.0 τσι( που ναι μεν και αλλα λεφτα αλλα το υπαρχων σασμαν KVT εχει 230 μμ δίσκο που με περιόριζε αρκετά στην αναβάθμιση ιπποδύναμης μέχρι τώρα. 

 

Τι πιστεύετε εσεις.

Να φτιαξω το υπαρχων?(δεν το προτιμώ)

Να βρω 1.8 μεταχειρο η να κανω αυτη τη μετατροπή αν γίνεται. Αν και δν εχω πραγματικά εμπειρία θεωρω στο τελος τα ιδια λέφτα  μου βγουν ολες οι περιπτωσεις. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άμα ψάξεις μπορείς να βρείς τα πάντα......το ζήτημα είναι η υπομονή σου και το πορτοφόλι σου.

 

Προτιμότερο θα ήταν να βρείς ένα 1.8 cdaa μεταχειρό ( αλλά δεν ξέρεις σε τί κατάσταση θα το βρείς ............. ) και να το κάνεις DSG.....

 

Tο ιδανικό θα ήταν να βρείς ένα 18άρι και να το ρίξεις πάνω..........και να το αφήσεις όπως είναι!!!!!!

Θέμα έχει κεφαλή μόνο ή και κορμός;

 

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός σου κινητήρας  cdaa έκαιγε λάδι? Σε μεταχειρισμένο cdaa δεν θα πήγαινα εκτός και αν ήξερα ότι δεν έκαιγε λάδι ή ήταν επισκευασμένος

 

Άνοιξες κινητήρα να δεις την ζημιά?

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ανοιξε κορμος....

Το εχω ολο λυμενο...

Λαδακι εκαιγε αλλα οχι τραγικο. 

Οτι μεταχειρο και να παρεις ειναι λαχειο, θα πρεπει να λυσεις να δεις τι γινεται....με όποιο ρισκο για την τσεπη σου.

Αλλιως αναλαμβανει το ρεκτιφιε να σου βρει κορμο και οτι αλλο ειναι απαραιτητο και να στα φερει σε λειτουργικη κατασταση, ή να σου επισκευασει τα δικα σου εφοσον ειναι εφικτο. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2023 at 8:40 AM, nikosxrys said:

ΑΜΑΞΙ:

AUDI A3 AMBITION 2009  1.8 TSI

ΜΟΤΕΡ:CDAA

ΣΑΣΜΑΝ: ΚVT 6TAX

172.000ΧΛΜ

 

Καλημερα στην ομαδα. Δυστυχως την προηγουμενη βδομαδα στο υπαρχων μοτερ πηδηξε δοντι η καδενα με αποτελεσμα να ψαχνομαστε για μοτερ η για ανακατσκευη του υπαρχων..Δεν εχω κατασταλάξει  στο ακριβως τι πρεπει να κανω. Αυτο ετυχε ευτυχως η δυστυχως λιγο πριν προχωρήσω σε κ04 σεταπ. Το μοτερ που χαλασε μεχρι και σημερα ειναι εργοαστασιακο.

 

Η Επιλογη να βρω ν ενα 18αρι μεταχειρο ειναι η πιο δελεαστικη, 

 

Ωστοσο σκεφτομαι ψαχνοντασ σε μαντρες και στο car οτι πιο ευκολα βρίσκεις CCZ μοτερ απο golf 6 gti / tiguan κλπ και σε παρομοιες τιμές. Για παραδειγμα εχω βρει μια περιπτωση για ενα  ccz μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο τουρμπινα βολαν ολα κομπλε κατω απο 2.5κ. Θελω να ρωτήσω αν εχει κανει καποιος αυτη τη μετατροπη η αν εχει καποια ιδέα στο ποσο ευκολη ειναι. Ξερω οτι τα μοτερ και τα περιφεριακα του ειναι σχεδον ολοιδια εξου και η ολη σκεψη. 

Με το 2.0 ΠΑΙΡNΩ ΕΞΤΡΑ 200CC - ΙΗΙ TURBO - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΕΤΑΠ-

Το κυριο προβλημα που βλεπω ειναι μεταδοση> Δηλαδη αν θα κουμπωσει στο υπαρχων σασμαν η θα πρεπει να βρω σετακι μοτερ+σασμαν απο 2.0 τσι( που ναι μεν και αλλα λεφτα αλλα το υπαρχων σασμαν KVT εχει 230 μμ δίσκο που με περιόριζε αρκετά στην αναβάθμιση ιπποδύναμης μέχρι τώρα. 

 

Τι πιστεύετε εσεις.

Να φτιαξω το υπαρχων?(δεν το προτιμώ)

Να βρω 1.8 μεταχειρο η να κανω αυτη τη μετατροπή αν γίνεται. Αν και δν εχω πραγματικά εμπειρία θεωρω στο τελος τα ιδια λέφτα  μου βγουν ολες οι περιπτωσεις. 

 

 

 

αν στα χρήματα είσαι σφιχτός, τότε μόνο ίδιο μοτέρ. Απλά το ελέγχεις, το βάζεις πάνω και "πας παρακάτω".

 

Αν τώρα έχεις άνεση χρόνου και χρήματος, θα επέλεγα το 2.0lt μοτέρ μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν όλες οι βελτιώσεις που μπορείς να "φανταστείς", ως έτοιμες και μάλιστα κάποιες εταιρίες το δίνουν σε κιτ. Δεν θα χρειαστεί να "μπλέξεις" με μηχανουργεία και πιθανες πατέντες.

 

Πιο σημαντικό παράγοντα βλέπω εγώ αν το συνεργείο που θα στο φτιάξει, αν έχει ξανακάνει τέτοια δουλειά παρά αν γίνεται....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.