nikosxrys Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 ΑΜΑΞΙ: AUDI A3 AMBITION 2009 1.8 TSI ΜΟΤΕΡ:CDAA ΣΑΣΜΑΝ: ΚVT 6TAX 172.000ΧΛΜ Καλημερα στην ομαδα. Δυστυχως την προηγουμενη βδομαδα στο υπαρχων μοτερ πηδηξε δοντι η καδενα με αποτελεσμα να ψαχνομαστε για μοτερ η για ανακατσκευη του υπαρχων..Δεν εχω κατασταλάξει στο ακριβως τι πρεπει να κανω. Αυτο ετυχε ευτυχως η δυστυχως λιγο πριν προχωρήσω σε κ04 σεταπ. Το μοτερ που χαλασε μεχρι και σημερα ειναι εργοαστασιακο. Η Επιλογη να βρω ν ενα 18αρι μεταχειρο ειναι η πιο δελεαστικη, Ωστοσο σκεφτομαι ψαχνοντασ σε μαντρες και στο car οτι πιο ευκολα βρίσκεις CCZ μοτερ απο golf 6 gti / tiguan κλπ και σε παρομοιες τιμές. Για παραδειγμα εχω βρει μια περιπτωση για ενα ccz μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο τουρμπινα βολαν ολα κομπλε κατω απο 2.5κ. Θελω να ρωτήσω αν εχει κανει καποιος αυτη τη μετατροπη η αν εχει καποια ιδέα στο ποσο ευκολη ειναι. Ξερω οτι τα μοτερ και τα περιφεριακα του ειναι σχεδον ολοιδια εξου και η ολη σκεψη. Με το 2.0 ΠΑΙΡNΩ ΕΞΤΡΑ 200CC - ΙΗΙ TURBO - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΕΤΑΠ- Το κυριο προβλημα που βλεπω ειναι μεταδοση> Δηλαδη αν θα κουμπωσει στο υπαρχων σασμαν η θα πρεπει να βρω σετακι μοτερ+σασμαν απο 2.0 τσι( που ναι μεν και αλλα λεφτα αλλα το υπαρχων σασμαν KVT εχει 230 μμ δίσκο που με περιόριζε αρκετά στην αναβάθμιση ιπποδύναμης μέχρι τώρα. Τι πιστεύετε εσεις. Να φτιαξω το υπαρχων?(δεν το προτιμώ) Να βρω 1.8 μεταχειρο η να κανω αυτη τη μετατροπή αν γίνεται. Αν και δν εχω πραγματικά εμπειρία θεωρω στο τελος τα ιδια λέφτα μου βγουν ολες οι περιπτωσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 Άμα ψάξεις μπορείς να βρείς τα πάντα......το ζήτημα είναι η υπομονή σου και το πορτοφόλι σου. Προτιμότερο θα ήταν να βρείς ένα 1.8 cdaa μεταχειρό ( αλλά δεν ξέρεις σε τί κατάσταση θα το βρείς ............. ) και να το κάνεις DSG..... Tο ιδανικό θα ήταν να βρείς ένα 18άρι και να το ρίξεις πάνω..........και να το αφήσεις όπως είναι!!!!!! Θέμα έχει κεφαλή μόνο ή και κορμός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onroad Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 Ο δικός σου κινητήρας cdaa έκαιγε λάδι? Σε μεταχειρισμένο cdaa δεν θα πήγαινα εκτός και αν ήξερα ότι δεν έκαιγε λάδι ή ήταν επισκευασμένος Άνοιξες κινητήρα να δεις την ζημιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 Εμενα ανοιξε κορμος.... Το εχω ολο λυμενο... Λαδακι εκαιγε αλλα οχι τραγικο. Οτι μεταχειρο και να παρεις ειναι λαχειο, θα πρεπει να λυσεις να δεις τι γινεται....με όποιο ρισκο για την τσεπη σου. Αλλιως αναλαμβανει το ρεκτιφιε να σου βρει κορμο και οτι αλλο ειναι απαραιτητο και να στα φερει σε λειτουργικη κατασταση, ή να σου επισκευασει τα δικα σου εφοσον ειναι εφικτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 On 4/10/2023 at 8:40 AM, nikosxrys said: ΑΜΑΞΙ: AUDI A3 AMBITION 2009 1.8 TSI ΜΟΤΕΡ:CDAA ΣΑΣΜΑΝ: ΚVT 6TAX 172.000ΧΛΜ Καλημερα στην ομαδα. Δυστυχως την προηγουμενη βδομαδα στο υπαρχων μοτερ πηδηξε δοντι η καδενα με αποτελεσμα να ψαχνομαστε για μοτερ η για ανακατσκευη του υπαρχων..Δεν εχω κατασταλάξει στο ακριβως τι πρεπει να κανω. Αυτο ετυχε ευτυχως η δυστυχως λιγο πριν προχωρήσω σε κ04 σεταπ. Το μοτερ που χαλασε μεχρι και σημερα ειναι εργοαστασιακο. Η Επιλογη να βρω ν ενα 18αρι μεταχειρο ειναι η πιο δελεαστικη, Ωστοσο σκεφτομαι ψαχνοντασ σε μαντρες και στο car οτι πιο ευκολα βρίσκεις CCZ μοτερ απο golf 6 gti / tiguan κλπ και σε παρομοιες τιμές. Για παραδειγμα εχω βρει μια περιπτωση για ενα ccz μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο τουρμπινα βολαν ολα κομπλε κατω απο 2.5κ. Θελω να ρωτήσω αν εχει κανει καποιος αυτη τη μετατροπη η αν εχει καποια ιδέα στο ποσο ευκολη ειναι. Ξερω οτι τα μοτερ και τα περιφεριακα του ειναι σχεδον ολοιδια εξου και η ολη σκεψη. Με το 2.0 ΠΑΙΡNΩ ΕΞΤΡΑ 200CC - ΙΗΙ TURBO - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΕΤΑΠ- Το κυριο προβλημα που βλεπω ειναι μεταδοση> Δηλαδη αν θα κουμπωσει στο υπαρχων σασμαν η θα πρεπει να βρω σετακι μοτερ+σασμαν απο 2.0 τσι( που ναι μεν και αλλα λεφτα αλλα το υπαρχων σασμαν KVT εχει 230 μμ δίσκο που με περιόριζε αρκετά στην αναβάθμιση ιπποδύναμης μέχρι τώρα. Τι πιστεύετε εσεις. Να φτιαξω το υπαρχων?(δεν το προτιμώ) Να βρω 1.8 μεταχειρο η να κανω αυτη τη μετατροπή αν γίνεται. Αν και δν εχω πραγματικά εμπειρία θεωρω στο τελος τα ιδια λέφτα μου βγουν ολες οι περιπτωσεις. αν στα χρήματα είσαι σφιχτός, τότε μόνο ίδιο μοτέρ. Απλά το ελέγχεις, το βάζεις πάνω και "πας παρακάτω". Αν τώρα έχεις άνεση χρόνου και χρήματος, θα επέλεγα το 2.0lt μοτέρ μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν όλες οι βελτιώσεις που μπορείς να "φανταστείς", ως έτοιμες και μάλιστα κάποιες εταιρίες το δίνουν σε κιτ. Δεν θα χρειαστεί να "μπλέξεις" με μηχανουργεία και πιθανες πατέντες. Πιο σημαντικό παράγοντα βλέπω εγώ αν το συνεργείο που θα στο φτιάξει, αν έχει ξανακάνει τέτοια δουλειά παρά αν γίνεται.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.