Jump to content

Αυτόματο σασμάν ΝΑΙ ή ΟΧΙ


Recommended Posts

Καλησπέρα. Audi a3 8p 2009 1.4 tfsi.
Σκοπεύω να προβώ σε αγορά και
θα ήθελα γνώμες κυρίως από κατόχους σχετικά με την έκδοση με το ΑΥΤΟΜΑΤΟ σασμάν. (Προορίζεται για την κοπέλα μου και θέλει αυτόματο).Είναι αξιόπιστα αυτά τα σασμάν; Είναι με τις 7 σχέσεις διπλού συμπλέκτη.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!

Τεράστια σημασία παίζει η χρήση που του έκανε ο προηγούμενος. Αν το έχει βελτιώσει το αμάξι, μην το κοιτάς. (αν και όλο και πιο συχνά βλέπω οχήματα βελτιωμένα που τα "γυρίζουν" σε "εργοστασιακή μορφή" ή "stage1" για να τα πουλήσουν, οπότε κι αυτό θέλει το ψάξιμό του)

 

Το συγκεκριμένο σασμάν (DSG7 ξηρού τύπου) είναι πολύ καλό όσο είναι αποδέκτης της εργοστασιακής απόδοσης του 1.4tfsi. Άντε ένα πρόγραμμα και πάλι με λίγο φόβο...

Ως σασμάν δεν έβγαζε προβλήματα ιδιαίτερα.

 

Το ξαναγράφω όμως: Μιας όμως και το αμάξι που σκοπεύεις να αγοράσεις είναι μεταχειρισμένο και μάλιστα 14 ετών (σχεδόν), περισσότερη σημασία έχει το αμαξι να έχει γίνει σωστή χρήση και συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.... Αν μάλιστα δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτες (πχ το βρεις 1ο χέρι - δύσκολο όχι αδύνατο), σημαίνει ότι μάλλον δεν έχουν "αφεθεί" ή κουκουλωθεί ζημιές ή φθορές (έπρεπε να έχουν αλλαχτεί για τη μακροζωϊα του οχήματος)...

Link to comment
Share on other sites

μετα απο 5 χρονια με το DSG 6ρι υγρου .. δεν ειχα θεματα αλλαγη λαδιων καθε 50 χιλ κμ ... 

μετα απο 1 χρονο 7ρι ξυρου, μεγαλη διαφορα στην λειτουργια. και μετα απο θεμα που ειχα με το δοχειο πιεσης οποτε και αναγκαστικα εψαξα αρκετα δεν θα στο προτεινα φιλε μου. το δοχειο πιεσησ ειναι θεμα χρονου μεσα στο mechatronic. μετα περιμενεις βαλβιδες παλι μεσα στο mechatronic. και απο 200-250 χιλ κμ να περιμενεις και αλλαγη συμπλεκτη (δλδ το κομματη του συμπλεκτη μεσα στο dsg). Golf 6 + ... εαν τα ηξερα δεν θα το αγοραζα. καλη τυχη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, olsi20 said:

μετα απο 5 χρονια με το DSG 6ρι υγρου .. δεν ειχα θεματα αλλαγη λαδιων καθε 50 χιλ κμ ... 

μετα απο 1 χρονο 7ρι ξυρου, μεγαλη διαφορα στην λειτουργια. και μετα απο θεμα που ειχα με το δοχειο πιεσης οποτε και αναγκαστικα εψαξα αρκετα δεν θα στο προτεινα φιλε μου. το δοχειο πιεσησ ειναι θεμα χρονου μεσα στο mechatronic. μετα περιμενεις βαλβιδες παλι μεσα στο mechatronic. και απο 200-250 χιλ κμ να περιμενεις και αλλαγη συμπλεκτη (δλδ το κομματη του συμπλεκτη μεσα στο dsg). Golf 6 + ... εαν τα ηξερα δεν θα το αγοραζα. καλη τυχη

προφανώς και έμεινες δυσαρεστημένος γιατί το 7άρι ξηρού τύπου είναι μεγάλο downgrade σε σχέση με το 6άρι υγρού τύπου και σε λειτουργιά και αντοχή και όλα.

 

 

ΥΓ: Σωστή παρατήρηση αυτό με τα km και τα δισκάκια. Μετά τις ~200.000km αναλόγως χρήσης του οχήματος και πως το έχουν οδηγήσει, θα χρειαστεί αλλαγή στα δισκάκια, οπότε αν δεν έχει γίνει αυτή η εργασία, δεν το παίρνεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

DSG 7 -220000 χλμ  αλλαξα δισκουs σασμαν 850 ευρω και εχω παλι ενα καινουργιο GEAR BOX! νομιζω οτι ολα τα αυτο/τα μετα τα 180.000κλμ θα αλλαξουν δισκοπλατο αυτοματα και μανουαλ ετσι κ αλλιωs...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.