sifis1995 Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Καλησπέρα. Audi a3 8p 2009 1.4 tfsi. Σκοπεύω να προβώ σε αγορά και θα ήθελα γνώμες κυρίως από κατόχους σχετικά με την έκδοση με το ΑΥΤΟΜΑΤΟ σασμάν. (Προορίζεται για την κοπέλα μου και θέλει αυτόματο).Είναι αξιόπιστα αυτά τα σασμάν; Είναι με τις 7 σχέσεις διπλού συμπλέκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 καλησπέρα! Τεράστια σημασία παίζει η χρήση που του έκανε ο προηγούμενος. Αν το έχει βελτιώσει το αμάξι, μην το κοιτάς. (αν και όλο και πιο συχνά βλέπω οχήματα βελτιωμένα που τα "γυρίζουν" σε "εργοστασιακή μορφή" ή "stage1" για να τα πουλήσουν, οπότε κι αυτό θέλει το ψάξιμό του) Το συγκεκριμένο σασμάν (DSG7 ξηρού τύπου) είναι πολύ καλό όσο είναι αποδέκτης της εργοστασιακής απόδοσης του 1.4tfsi. Άντε ένα πρόγραμμα και πάλι με λίγο φόβο... Ως σασμάν δεν έβγαζε προβλήματα ιδιαίτερα. Το ξαναγράφω όμως: Μιας όμως και το αμάξι που σκοπεύεις να αγοράσεις είναι μεταχειρισμένο και μάλιστα 14 ετών (σχεδόν), περισσότερη σημασία έχει το αμαξι να έχει γίνει σωστή χρήση και συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.... Αν μάλιστα δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτες (πχ το βρεις 1ο χέρι - δύσκολο όχι αδύνατο), σημαίνει ότι μάλλον δεν έχουν "αφεθεί" ή κουκουλωθεί ζημιές ή φθορές (έπρεπε να έχουν αλλαχτεί για τη μακροζωϊα του οχήματος)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 Το σασμαν ευκολα βλεπεις με διαγνωστικο αν εχει φαει φλασαρισμα..... Οπότε βλέπεις και κανεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 μετα απο 5 χρονια με το DSG 6ρι υγρου .. δεν ειχα θεματα αλλαγη λαδιων καθε 50 χιλ κμ ... μετα απο 1 χρονο 7ρι ξυρου, μεγαλη διαφορα στην λειτουργια. και μετα απο θεμα που ειχα με το δοχειο πιεσης οποτε και αναγκαστικα εψαξα αρκετα δεν θα στο προτεινα φιλε μου. το δοχειο πιεσησ ειναι θεμα χρονου μεσα στο mechatronic. μετα περιμενεις βαλβιδες παλι μεσα στο mechatronic. και απο 200-250 χιλ κμ να περιμενεις και αλλαγη συμπλεκτη (δλδ το κομματη του συμπλεκτη μεσα στο dsg). Golf 6 + ... εαν τα ηξερα δεν θα το αγοραζα. καλη τυχη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 11 minutes ago, olsi20 said: μετα απο 5 χρονια με το DSG 6ρι υγρου .. δεν ειχα θεματα αλλαγη λαδιων καθε 50 χιλ κμ ... μετα απο 1 χρονο 7ρι ξυρου, μεγαλη διαφορα στην λειτουργια. και μετα απο θεμα που ειχα με το δοχειο πιεσης οποτε και αναγκαστικα εψαξα αρκετα δεν θα στο προτεινα φιλε μου. το δοχειο πιεσησ ειναι θεμα χρονου μεσα στο mechatronic. μετα περιμενεις βαλβιδες παλι μεσα στο mechatronic. και απο 200-250 χιλ κμ να περιμενεις και αλλαγη συμπλεκτη (δλδ το κομματη του συμπλεκτη μεσα στο dsg). Golf 6 + ... εαν τα ηξερα δεν θα το αγοραζα. καλη τυχη προφανώς και έμεινες δυσαρεστημένος γιατί το 7άρι ξηρού τύπου είναι μεγάλο downgrade σε σχέση με το 6άρι υγρού τύπου και σε λειτουργιά και αντοχή και όλα. ΥΓ: Σωστή παρατήρηση αυτό με τα km και τα δισκάκια. Μετά τις ~200.000km αναλόγως χρήσης του οχήματος και πως το έχουν οδηγήσει, θα χρειαστεί αλλαγή στα δισκάκια, οπότε αν δεν έχει γίνει αυτή η εργασία, δεν το παίρνεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakas Posted January 23 Share Posted January 23 DSG 7 -220000 χλμ αλλαξα δισκουs σασμαν 850 ευρω και εχω παλι ενα καινουργιο GEAR BOX! νομιζω οτι ολα τα αυτο/τα μετα τα 180.000κλμ θα αλλαξουν δισκοπλατο αυτοματα και μανουαλ ετσι κ αλλιωs... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.