Jump to content

Λάδια..


GUS 277

Recommended Posts

κουραγιο φιλε..

 

Μηπως ειναι το διχρονο Α3? :P:

Εμενα εχει τωρα 150000 ειναι 1.8Α, και το πηρα με 138.000 .

βαζω 5-40 Φουλ συνθετικο τουοτα μαρκα και δεν καιει..

 

Σε βλεπω για μεταλα-ελατηρια και ενα καθαρισμα στο καπακι και θα εχεις ενα φρεσκο μοτερ.

Στο δικο σου γινονται ολα αυτα με το μοτερ χωρις να βγει. Μονο το καπακι θα σηκωσουν,

 

Βαλτους να σου μετρησουν συμπιεση να δεις τι λεει ..

Link to comment
Share on other sites

Εχω Audi 80 με 270.000 χλμ και λάδι θα συμπληρώσω μια-δυο

φορες (πριν κάνω την αλλάγη λαδιών) και αυτό από λίγο,

ισως και να μην χρειάζοταν αν δεν πίεζω συνέχεια στην εθνική

το αμάξι.

Εγώ επιμένω στην διαρροη

Link to comment
Share on other sites

κουραγιο φιλε..

 

Μηπως ειναι το διχρονο Α3? :P:

Εμενα εχει τωρα 150000 ειναι 1.8Α, και το πηρα με 138.000 .

βαζω 5-40 Φουλ συνθετικο τουοτα μαρκα και δεν καιει..

 

Σε βλεπω για μεταλα-ελατηρια και ενα καθαρισμα στο καπακι και θα εχεις ενα φρεσκο μοτερ.

Στο δικο σου γινονται ολα αυτα με το μοτερ χωρις να βγει. Μονο το καπακι θα σηκωσουν,

 

Βαλτους να σου μετρησουν συμπιεση να δεις τι λεει ..

 

Έχουν γίνει τέτοιες μετρήσεις.Όλα καλά βγήκαν,πολύ φυσιολογικά.Κατέβασα και μηχανή,ανοίχτηκε,ελέγχτηκαν ελατήρια και κουζινέτα και είναι οκ.Μήπως να ξαναψάξω το θέμα της διαρροής?αυτό θα κάνω μάλλον.

Edited by GUS 277
Link to comment
Share on other sites

Έχουν γίνει τέτοιες μετρήσεις.Όλα καλά βγήκαν,πολύ φυσιολογικά.Κατέβασα και μηχανή,ανοίχτηκε,ελέγχτηκαν ελατήρια και κουζινέτα και είναι οκ.Μήπως να ξαναψάξω το θέμα της διαρροής?αυτό θα κάνω μάλλον.

 

Μυστηριο.. ψαξε ψαξε και πες μας. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
για αυτο!!! δωστο λιγο στα κοκκινα να δεις πως θα σταματησει να καιει!!!! :dansen::dansen:

 

 

Άγγελε είσαι αρχηγός.Το πάτησα μια 200άρα-για 5-6 χιλιόμετρα-με γέμισμα όλες τις ταχύτητες ως τα κόκκινα και από τότε σε 1500χλμ. ας έκαψε 200ml-εκτιμώ από το δείκτη.Πάντως σίγουρα όχι τόσο για να ανάψει πάλι λαμπάκι!!!Μάλλον ήταν καταμπουκωμένο το αμάξι μες στην πόλη (και με 120km/h εκτός.)Είχα ενάμισι χρόνο να το ανοίξω πάνω από 160km/h.Και αυτά πάντα για λίγη απόσταση και σπάνια.λέτε να στρώσει καθόλου η κατάσταση?

Link to comment
Share on other sites

Μυστηριο.. ψαξε ψαξε και πες μας. :unsure:

 

 

Είπα στο μηχανικό τη γνώμη του Άγγελου και μου είπε και αυτός να δοκιμάσω να το ανοίξω γιατί μάλλον θέλει και λίγο στην τσίτα το γκάζι..Και να που έστρωσε..παράδοξο,ε? :S Να δω για πόσο καιρό!

Link to comment
Share on other sites

Είπα στο μηχανικό τη γνώμη του Άγγελου και μου είπε και αυτός να δοκιμάσω να το ανοίξω γιατί μάλλον θέλει και λίγο στην τσίτα το γκάζι..Και να που έστρωσε..παράδοξο,ε? :S Να δω για πόσο καιρό!
Δηλαδή που και που ενα ξεμπουκωματάκι το θέλει, ε; ;):new_thumright:
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή που και που ενα ξεμπουκωματάκι το θέλει, ε; ;):new_thumright:

 

 

Λογικά..Τώρα να είναι συμπτωματικό..Δεν ξέρω..Με τον ίδιο τρόπο το οδηγάω το αμάξι,όπως πρώτα όποτε μπορεί και να θέλει..

 

 

Να μην περάσουμε λάθος μηνύματα..''Τρέξ'τε για να σώσετε τα αμάξια σας.'' :knife:

Οδηγείτε προσεκτικά για να σωθείτε εσείς λέω εγώ.Για να μη μας παρεξηγήσουν μερικοί το λέω

Link to comment
Share on other sites

Άγγελε είσαι αρχηγός.Το πάτησα μια 200άρα-για 5-6 χιλιόμετρα-με γέμισμα όλες τις ταχύτητες ως τα κόκκινα και από τότε σε 1500χλμ. ας έκαψε 200ml-εκτιμώ από το δείκτη.Πάντως σίγουρα όχι τόσο για να ανάψει πάλι λαμπάκι!!!Μάλλον ήταν καταμπουκωμένο το αμάξι μες στην πόλη (και με 120km/h εκτός.)Είχα ενάμισι χρόνο να το ανοίξω πάνω από 160km/h.Και αυτά πάντα για λίγη απόσταση και σπάνια.λέτε να στρώσει καθόλου η κατάσταση?

 

 

πατα το συνεχεια καθε μερα για κανενα μηνα και ξαναμετρα! (οχι τελικη συνεχεια) ανοιξε τις ταχυτητες εκτος της πρωτης μεχρι 5000-5500rpm, και προσπαθησε γενικα να δουλευεις το αμαξι απο 3000rpm μεχρι 5000-5500rpm,oχι πιο πανω ουτε πιο κατω. το ιδιο ειπα και σε φιλαρακι μου ο οποιος οδηγουσε μεχρι 3000στροφες συνεχεια ενα passat 1.6 και του εκαιγε πολλα λαδια(αναβε συνεχεια το λαμπακι και ο δεικτης δεν επιανε καθολου λαδι) οταν εφυγε για φανταρος ο φιλος μου το πηρα εγω στα χερια μου και για 12.000χλμ κατεβασε 300γραμμαρια μονο! ενω οταν το οδηγουσε αυτος εκαιγε ανα 1000χλμ 300γραμμαρια! βεβαια τωρα καθε μερα τον βλεπω να περναει με κοφτες κατω απο το σπιτι μου :P

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα μπουκωματος..

Κολημενα ελατηρια στα εμβολα.. Μολις το πλακωσες ανοιξανε και δουλευουν κανονικα.

Μας συμβαινει οταν μας φερνουν μοτερ απο ιαπωνια μεταχειρισμενα.

 

Το αλλο κολπο ειναι βγαζεις τα μπουζι με ζεστο το μοτερ. Βαζεις λιγο υγρο φρενων στον καθε ενα κυλινδρο και το αφηνεις ολλο το βραδυ. Το πρωι το μιζαρεις λιγο πριν βαλεις τα μπουζι και εισαι ετοιμος.

Οι γειτονες θα σε μισησουν για λιγο αλλα μετα πηγαινε και πλακωσε το για να καουν και ολλα τα καταλοιπα απο τον καταλυτη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα μπουκωματος..

Κολημενα ελατηρια στα εμβολα.. Μολις το πλακωσες ανοιξανε και δουλευουν κανονικα.

Μας συμβαινει οταν μας φερνουν μοτερ απο ιαπωνια μεταχειρισμενα.

 

Το αλλο κολπο ειναι βγαζεις τα μπουζι με ζεστο το μοτερ. Βαζεις λιγο υγρο φρενων στον καθε ενα κυλινδρο και το αφηνεις ολλο το βραδυ. Το πρωι το μιζαρεις λιγο πριν βαλεις τα μπουζι και εισαι ετοιμος.

Οι γειτονες θα σε μισησουν για λιγο αλλα μετα πηγαινε και πλακωσε το για να καουν και ολλα τα καταλοιπα απο τον καταλυτη.

 

εχεις ριξει υγρο φρενων μεσα στους κυλινδρους? :glare:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα μπουκωματος..

Κολημενα ελατηρια στα εμβολα.. Μολις το πλακωσες ανοιξανε και δουλευουν κανονικα.

Μας συμβαινει οταν μας φερνουν μοτερ απο ιαπωνια μεταχειρισμενα.

 

 

Δηλαδή καλά έκανα και το άνοιξα?Τώρα υπάρχει περίπτωση από,τι κατάλαβα να αρχίσει να ξανακαίει,ε?Η λύση?Αυτό που αναφέρει ο Άγγελος?

Link to comment
Share on other sites

εχεις ριξει υγρο φρενων μεσα στους κυλινδρους? :glare:

 

 

Πολλες φορες.

Και νερο και ATF ... το καλο με τα υγρα φρενων ειναι οτι ξεκολανε τα ελατηρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

και το δικο μου καιει λαδακια περιπου 1lt στα 4000χιλ (α3 1,6 1997 103,000χιλ), ο μηχανικος που το κανω σερβις μου ειπε ελατηρια χωρις να το ψαξει, δεν υπαρχει καποιος τροπος να δει αν οντως αυτο ειναι το προβλημα, γιατι πηρα μια δευτερη αποψη και μου ειπαν για τσιμουχακια.... δηλαδη τι κανω αλλαζω ελατηρια και αν φτιαξει εφτιαξε :/

Link to comment
Share on other sites

εξαρταται φιλε μου απο που τα χανει τα λαδια.....τα καιει η εχεις διαρροη? αν εχεις απο καπου διαρροη θα το δεις αν ανοι3εις το καπο και δεις τη μηχανη η αν το σηκωσεις ρε ραμπα και το δεις απο κατω......αν παλι το καιει τοτε μαλλον πας για μηχανικο συμαζεμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εχει μια μικρη διαρροη απο την βιδα που αλλαζουμε τα λαδια στο καρτερ αλλα ο μηχανικος μου ειπε πως ειναι ειναι πολλα τα λαδια που καιει για να τα χανει χανει απο εκει :/

Link to comment
Share on other sites

1λτ στα 4.000χλμ υπο καποιες συνθηκες μπορει να μην ειναι και πολυ!

Δηλαδη αμα το πλακωνεις και δεν χρησιμοποιεις ποιοτικα λαδια μπορει να σου καψει τοσο....

 

Τι λαδια φορας?

Link to comment
Share on other sites

aral 20-40 αλλα ειχα δικιμασει και castrol παλιοτερα αλλα μια απο τα ιδια, το αμαξι το πλακωνω σπανια.

Παντως απο την διαρροη δεν νομιζω και εγω οτι μπορει να ειναι

Link to comment
Share on other sites

aral 20-40 αλλα ειχα δικιμασει και castrol παλιοτερα αλλα μια απο τα ιδια, το αμαξι το πλακωνω σπανια.

Παντως απο την διαρροη δεν νομιζω και εγω οτι μπορει να ειναι

20/40? Αρκετα χοντρα και εφοσον το πλακωνεις σπανια δυσκολα τα πραγματα!!!

 

Αληθεια 20/40 απο ποτε το βαζεις?Ειναι αγορασμενο καινουργιο ή μεταχειρησμενο?

Link to comment
Share on other sites

μεταχειρησμενο το πηρα, το εχω κανενα χρονο τωρα αλλα απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο τετοια λαδια εβαζα (οχι εγω ο μηχανικος που το παω)

Link to comment
Share on other sites

δοκιμασε ενα 10-40 Mobile 1 η Castrol και κοιταζε το καθε 500 χιλιομετρα.....

δες σχολαστικα την βιδα-ταπα απο το καρτερ λαδιου σου μην εχει χασει τις βολτες της οπως επισης και το φιλτρο λαδιου αν εχει βιδωθει σωστα....

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται θα βαλεις δεκαρακι και εννοειται επισης οτι θα αρχισεις να το πλακωνεις σιγα σιγα να ανοιξει.Αυτοκινητα που δουλευουν μονιμως χαμηλα εχει παρατηρηθει οτι καινε λαδια.Σκιστο λιγο δεν παθαινει κατι.Εχω να σου πω ενα σωρο παραδειγματα απο ατομα που το παραπροσεχαν το αμαξι τους κ εκαιγε.Κ μολις το ανοιξαν παρατηρησαν μεγαλη μειωση στην καταναλωση λαδιου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.