johnaras Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Εχεις πμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 κουραγιο φιλε.. Μηπως ειναι το διχρονο Α3? Εμενα εχει τωρα 150000 ειναι 1.8Α, και το πηρα με 138.000 . βαζω 5-40 Φουλ συνθετικο τουοτα μαρκα και δεν καιει.. Σε βλεπω για μεταλα-ελατηρια και ενα καθαρισμα στο καπακι και θα εχεις ενα φρεσκο μοτερ. Στο δικο σου γινονται ολα αυτα με το μοτερ χωρις να βγει. Μονο το καπακι θα σηκωσουν, Βαλτους να σου μετρησουν συμπιεση να δεις τι λεει .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagem Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Εχω Audi 80 με 270.000 χλμ και λάδι θα συμπληρώσω μια-δυο φορες (πριν κάνω την αλλάγη λαδιών) και αυτό από λίγο, ισως και να μην χρειάζοταν αν δεν πίεζω συνέχεια στην εθνική το αμάξι. Εγώ επιμένω στην διαρροη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUS 277 Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 (edited) κουραγιο φιλε.. Μηπως ειναι το διχρονο Α3? Εμενα εχει τωρα 150000 ειναι 1.8Α, και το πηρα με 138.000 . βαζω 5-40 Φουλ συνθετικο τουοτα μαρκα και δεν καιει.. Σε βλεπω για μεταλα-ελατηρια και ενα καθαρισμα στο καπακι και θα εχεις ενα φρεσκο μοτερ. Στο δικο σου γινονται ολα αυτα με το μοτερ χωρις να βγει. Μονο το καπακι θα σηκωσουν, Βαλτους να σου μετρησουν συμπιεση να δεις τι λεει .. Έχουν γίνει τέτοιες μετρήσεις.Όλα καλά βγήκαν,πολύ φυσιολογικά.Κατέβασα και μηχανή,ανοίχτηκε,ελέγχτηκαν ελατήρια και κουζινέτα και είναι οκ.Μήπως να ξαναψάξω το θέμα της διαρροής?αυτό θα κάνω μάλλον. Edited February 27, 2007 by GUS 277 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Έχουν γίνει τέτοιες μετρήσεις.Όλα καλά βγήκαν,πολύ φυσιολογικά.Κατέβασα και μηχανή,ανοίχτηκε,ελέγχτηκαν ελατήρια και κουζινέτα και είναι οκ.Μήπως να ξαναψάξω το θέμα της διαρροής?αυτό θα κάνω μάλλον. Μυστηριο.. ψαξε ψαξε και πες μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Που ειναι το λαδακι οεο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUS 277 Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 για αυτο!!! δωστο λιγο στα κοκκινα να δεις πως θα σταματησει να καιει!!!! Άγγελε είσαι αρχηγός.Το πάτησα μια 200άρα-για 5-6 χιλιόμετρα-με γέμισμα όλες τις ταχύτητες ως τα κόκκινα και από τότε σε 1500χλμ. ας έκαψε 200ml-εκτιμώ από το δείκτη.Πάντως σίγουρα όχι τόσο για να ανάψει πάλι λαμπάκι!!!Μάλλον ήταν καταμπουκωμένο το αμάξι μες στην πόλη (και με 120km/h εκτός.)Είχα ενάμισι χρόνο να το ανοίξω πάνω από 160km/h.Και αυτά πάντα για λίγη απόσταση και σπάνια.λέτε να στρώσει καθόλου η κατάσταση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUS 277 Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Μυστηριο.. ψαξε ψαξε και πες μας. Είπα στο μηχανικό τη γνώμη του Άγγελου και μου είπε και αυτός να δοκιμάσω να το ανοίξω γιατί μάλλον θέλει και λίγο στην τσίτα το γκάζι..Και να που έστρωσε..παράδοξο,ε? Να δω για πόσο καιρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Είπα στο μηχανικό τη γνώμη του Άγγελου και μου είπε και αυτός να δοκιμάσω να το ανοίξω γιατί μάλλον θέλει και λίγο στην τσίτα το γκάζι..Και να που έστρωσε..παράδοξο,ε? Να δω για πόσο καιρό! Δηλαδή που και που ενα ξεμπουκωματάκι το θέλει, ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUS 277 Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Δηλαδή που και που ενα ξεμπουκωματάκι το θέλει, ε; Λογικά..Τώρα να είναι συμπτωματικό..Δεν ξέρω..Με τον ίδιο τρόπο το οδηγάω το αμάξι,όπως πρώτα όποτε μπορεί και να θέλει.. Να μην περάσουμε λάθος μηνύματα..''Τρέξ'τε για να σώσετε τα αμάξια σας.'' Οδηγείτε προσεκτικά για να σωθείτε εσείς λέω εγώ.Για να μη μας παρεξηγήσουν μερικοί το λέω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Άγγελε είσαι αρχηγός.Το πάτησα μια 200άρα-για 5-6 χιλιόμετρα-με γέμισμα όλες τις ταχύτητες ως τα κόκκινα και από τότε σε 1500χλμ. ας έκαψε 200ml-εκτιμώ από το δείκτη.Πάντως σίγουρα όχι τόσο για να ανάψει πάλι λαμπάκι!!!Μάλλον ήταν καταμπουκωμένο το αμάξι μες στην πόλη (και με 120km/h εκτός.)Είχα ενάμισι χρόνο να το ανοίξω πάνω από 160km/h.Και αυτά πάντα για λίγη απόσταση και σπάνια.λέτε να στρώσει καθόλου η κατάσταση? πατα το συνεχεια καθε μερα για κανενα μηνα και ξαναμετρα! (οχι τελικη συνεχεια) ανοιξε τις ταχυτητες εκτος της πρωτης μεχρι 5000-5500rpm, και προσπαθησε γενικα να δουλευεις το αμαξι απο 3000rpm μεχρι 5000-5500rpm,oχι πιο πανω ουτε πιο κατω. το ιδιο ειπα και σε φιλαρακι μου ο οποιος οδηγουσε μεχρι 3000στροφες συνεχεια ενα passat 1.6 και του εκαιγε πολλα λαδια(αναβε συνεχεια το λαμπακι και ο δεικτης δεν επιανε καθολου λαδι) οταν εφυγε για φανταρος ο φιλος μου το πηρα εγω στα χερια μου και για 12.000χλμ κατεβασε 300γραμμαρια μονο! ενω οταν το οδηγουσε αυτος εκαιγε ανα 1000χλμ 300γραμμαρια! βεβαια τωρα καθε μερα τον βλεπω να περναει με κοφτες κατω απο το σπιτι μου 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Δεν ειναι θεμα μπουκωματος.. Κολημενα ελατηρια στα εμβολα.. Μολις το πλακωσες ανοιξανε και δουλευουν κανονικα. Μας συμβαινει οταν μας φερνουν μοτερ απο ιαπωνια μεταχειρισμενα. Το αλλο κολπο ειναι βγαζεις τα μπουζι με ζεστο το μοτερ. Βαζεις λιγο υγρο φρενων στον καθε ενα κυλινδρο και το αφηνεις ολλο το βραδυ. Το πρωι το μιζαρεις λιγο πριν βαλεις τα μπουζι και εισαι ετοιμος. Οι γειτονες θα σε μισησουν για λιγο αλλα μετα πηγαινε και πλακωσε το για να καουν και ολλα τα καταλοιπα απο τον καταλυτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Δεν ειναι θεμα μπουκωματος.. Κολημενα ελατηρια στα εμβολα.. Μολις το πλακωσες ανοιξανε και δουλευουν κανονικα. Μας συμβαινει οταν μας φερνουν μοτερ απο ιαπωνια μεταχειρισμενα. Το αλλο κολπο ειναι βγαζεις τα μπουζι με ζεστο το μοτερ. Βαζεις λιγο υγρο φρενων στον καθε ενα κυλινδρο και το αφηνεις ολλο το βραδυ. Το πρωι το μιζαρεις λιγο πριν βαλεις τα μπουζι και εισαι ετοιμος. Οι γειτονες θα σε μισησουν για λιγο αλλα μετα πηγαινε και πλακωσε το για να καουν και ολλα τα καταλοιπα απο τον καταλυτη. εχεις ριξει υγρο φρενων μεσα στους κυλινδρους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUS 277 Posted March 15, 2007 Author Share Posted March 15, 2007 Δεν ειναι θεμα μπουκωματος.. Κολημενα ελατηρια στα εμβολα.. Μολις το πλακωσες ανοιξανε και δουλευουν κανονικα. Μας συμβαινει οταν μας φερνουν μοτερ απο ιαπωνια μεταχειρισμενα. Δηλαδή καλά έκανα και το άνοιξα?Τώρα υπάρχει περίπτωση από,τι κατάλαβα να αρχίσει να ξανακαίει,ε?Η λύση?Αυτό που αναφέρει ο Άγγελος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 εχεις ριξει υγρο φρενων μεσα στους κυλινδρους? Πολλες φορες. Και νερο και ATF ... το καλο με τα υγρα φρενων ειναι οτι ξεκολανε τα ελατηρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohud Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 και το δικο μου καιει λαδακια περιπου 1lt στα 4000χιλ (α3 1,6 1997 103,000χιλ), ο μηχανικος που το κανω σερβις μου ειπε ελατηρια χωρις να το ψαξει, δεν υπαρχει καποιος τροπος να δει αν οντως αυτο ειναι το προβλημα, γιατι πηρα μια δευτερη αποψη και μου ειπαν για τσιμουχακια.... δηλαδη τι κανω αλλαζω ελατηρια και αν φτιαξει εφτιαξε :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 εξαρταται φιλε μου απο που τα χανει τα λαδια.....τα καιει η εχεις διαρροη? αν εχεις απο καπου διαρροη θα το δεις αν ανοι3εις το καπο και δεις τη μηχανη η αν το σηκωσεις ρε ραμπα και το δεις απο κατω......αν παλι το καιει τοτε μαλλον πας για μηχανικο συμαζεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohud Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 εχει μια μικρη διαρροη απο την βιδα που αλλαζουμε τα λαδια στο καρτερ αλλα ο μηχανικος μου ειπε πως ειναι ειναι πολλα τα λαδια που καιει για να τα χανει χανει απο εκει :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 1λτ στα 4.000χλμ υπο καποιες συνθηκες μπορει να μην ειναι και πολυ! Δηλαδη αμα το πλακωνεις και δεν χρησιμοποιεις ποιοτικα λαδια μπορει να σου καψει τοσο.... Τι λαδια φορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohud Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 aral 20-40 αλλα ειχα δικιμασει και castrol παλιοτερα αλλα μια απο τα ιδια, το αμαξι το πλακωνω σπανια. Παντως απο την διαρροη δεν νομιζω και εγω οτι μπορει να ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 aral 20-40 αλλα ειχα δικιμασει και castrol παλιοτερα αλλα μια απο τα ιδια, το αμαξι το πλακωνω σπανια.Παντως απο την διαρροη δεν νομιζω και εγω οτι μπορει να ειναι 20/40? Αρκετα χοντρα και εφοσον το πλακωνεις σπανια δυσκολα τα πραγματα!!! Αληθεια 20/40 απο ποτε το βαζεις?Ειναι αγορασμενο καινουργιο ή μεταχειρησμενο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohud Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 μεταχειρησμενο το πηρα, το εχω κανενα χρονο τωρα αλλα απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο τετοια λαδια εβαζα (οχι εγω ο μηχανικος που το παω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 δοκιμασε ενα 10-40 Mobile 1 η Castrol και κοιταζε το καθε 500 χιλιομετρα..... δες σχολαστικα την βιδα-ταπα απο το καρτερ λαδιου σου μην εχει χασει τις βολτες της οπως επισης και το φιλτρο λαδιου αν εχει βιδωθει σωστα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Εννοειται θα βαλεις δεκαρακι και εννοειται επισης οτι θα αρχισεις να το πλακωνεις σιγα σιγα να ανοιξει.Αυτοκινητα που δουλευουν μονιμως χαμηλα εχει παρατηρηθει οτι καινε λαδια.Σκιστο λιγο δεν παθαινει κατι.Εχω να σου πω ενα σωρο παραδειγματα απο ατομα που το παραπροσεχαν το αμαξι τους κ εκαιγε.Κ μολις το ανοιξαν παρατηρησαν μεγαλη μειωση στην καταναλωση λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Βιβλίο κατασκευαστή έχεις; Τι προτείνει; Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.