powergolf Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 BRAVO ρε φιλε για την ορεξη σου αλλα και για τις γνωσεις σου στο να φτιαχνεις ολο το αμαξι μονο σου
Dimitris_Kon Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Μια κρυα μερα με -1 βαθμους. Το αμαξι παιρνει εμπρος μια χαρα βεβαια, παρα τα 630 μπεκ.. Σημερα, μεταξυ των αλλων μικροδουλειων, εφτιαξα τον δευτερο χαρτη που μπορει να αλλαζει κανεις με ενα διακοπτη! Εφτιαξα ενα πιο αμεσο χαρτη αφαιρεσης αβανς με βαση τη θερμοκρασια εισερχομενου αερα ωστε να μπορει να δουλεψει με μιξη βενζινης 95/98 οκτανιων. Στον χαρτη αυτο μειωσα και τη πιεση να δουλευει μονο μεχρι το 1.4bar. Επισης διαπιστωσα οτι μπορω να δωσω λιγο ακομα αβανς με σωστη βενζινη και κρυο! οποτε παρε κοσμε!!! Κούκλα Βασίλη Δημήτρης
Kavouras Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 Μια κρυα μερα με -1 βαθμους. Το αμαξι παιρνει εμπρος μια χαρα βεβαια, παρα τα 630 μπεκ.. Σημερα, μεταξυ των αλλων μικροδουλειων, εφτιαξα τον δευτερο χαρτη που μπορει να αλλαζει κανεις με ενα διακοπτη! Εφτιαξα ενα πιο αμεσο χαρτη αφαιρεσης αβανς με βαση τη θερμοκρασια εισερχομενου αερα ωστε να μπορει να δουλεψει με μιξη βενζινης 95/98 οκτανιων. Στον χαρτη αυτο μειωσα και τη πιεση να δουλευει μονο μεχρι το 1.4bar. Επισης διαπιστωσα οτι μπορω να δωσω λιγο ακομα αβανς με σωστη βενζινη και κρυο! οποτε παρε κοσμε!!! :wub: Κούκλα είναι είναι το αμάξι!! βλέπω και λεπτομέρειες μερακλίδικες!
A80Avant Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 εμ δεν γινεται με τις τιμες της βενζινης να ανεβαινουν τοσο να μπορεις να βαζεις 100αρα καθε φορα. Καιρος να μειωσουμε λιγο τις επιδοσεις μπας και μεινει κανα ευρω στην τσεπη...
mariosA4 Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 εμ δεν γινεται με τις τιμες της βενζινης να ανεβαινουν τοσο να μπορεις να βαζεις 100αρα καθε φορα. Καιρος να μειωσουμε λιγο τις επιδοσεις μπας και μεινει κανα ευρω στην τσεπη... για Ελλάδα όντως έχει διαφορά βασίλη , αγγλία όμως τι παίζει από τιμές 100άρας ,τα ίδια?αν και δε σε βλέπω να κρατιέσαι και πολύ στην 95 άρα . θα σου λείψει σύντομα η κλυκιά γεύση της επιτάχυνσης...
A80Avant Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 Στην αγγλια η τιμη της 100αρας ειναι 1.39 το λιτρο( σε λιρες) δηλαδη 1.64ευρω η 95αρα ειναι καπου στο 1.23---> δηλαδη 1.45ευρω
mariosA4 Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 πολύ μικρή διαφορά τότε γι'αυτά που χάνεις εκτός αν δουλέυεις μεθανόλη με 95άρα για οικονομία ..Πάλι όμως θα τα σπρώνεις στην μεθανόλη οπότε ποιό το κέρδος? Πάντως ειδικά για Ελλάδα το 1,85 το λίτρο είναι εξωφρενική τιμή για τα έξτρα οκτάνια αν σκεφτείς ότι δεν φτάνουν 100 ευρώ για να φουλάρεις .... και αν ανοιξεις με 2μπαρο το χεις αδειάσει σε κανα τέταρτο!!!
A80Avant Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 η μεθανολη ειναι πολυ φτηνη, αλλα δεν την δουλευω, ουτε σκοπευω να το ρισκαρω να την δουλεψω με συγκεκριμενο προγραμμα. Μαριε, μπορει να εχουμε γρηγορα αμαξια αλλα η ιδεα του dragster επι του δρομου και η ζηλος για περισσοτερα αλογα δεν ταιριαζει στην εποχη μας. Το αμαξι με 1.4bar παει σφαιρα για τα 1700 κιλα και το οτι μπορεις να δουλεψεις 2bar με 98 οκτανια, το κανεις για μια δυο φορες το μηνα. Οποτε αν μπορω στις καθημερινες μου μετακινησεις να εχω καλη καταναλωση και να κανω το κεφι μου, σιγουρα κερδιζω εστω και απο αυτη τη μικρη διαφορα. 0.20 ευρω το λιτρο μας κανει 10 ευρω στα 50 λιτρα, και περιπου 20 ευρω το μηνα λιγοτερα εξοδα! (χοντρικα 240 ευρω το χρονο) οταν θα μπορω να εχω μεγαλυτερη ανεση οικονομικη, θα βαζω 100αρα παλι, εκτος αν βγει γινει πιο προσβασιμη η Ε85
A80Avant Posted December 20, 2010 Author Posted December 20, 2010 μια διορθωση. κοιτωντας τιμες βενζινης στην αγγλια βλεπω οτι μπορω να βρω 98αρα με 1.21 με 1.24 αν χρειαστει, ενω η φτηνοτερη 95αρα ειναι στο 1.18 αυτες οι τιμες ειναι αρκετα κατωτερες απο τις προαναφερθεντες, και μαλιστα, μια με 1.24 που βρηκα ειναι και shell. Θα δοκιμασω κατι τετοιο, ωστοσο μερικες εταιριες εδω δεν ειναι για να εμπιστευεσαι τα 98 τους οκτανια.... οποτε ισως μια μιξη 95-98 να ειναι μια καλη μεση λυση...
A80Avant Posted December 29, 2010 Author Posted December 29, 2010 ανακαλυψα κομμενο σωληνακι απο την εισαγωγη. Αντικαταστηθηκε και το ρελαντι βελτιωθηκε αρκετα. Ωστοσο μαλλον επειδη η πεταλουδα δεν σφραγιζει 100% αλλα αφηνει μια ανεπαισθητη οπη, νομιζω οτι γι'αυτο δεν μπορω να κατεβασω το ρελαντι χαμηλοτερα του 900-950στρ. Ισως χρειαστει να φτιαξω καινουρια....
mariosA4 Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 δεν υπάρχει συμβατότητα σε καλωδίωση με κάποια πχ μεγαλύτερη σαν τη δικιά μου, το χεις ψάξει?
A80Avant Posted December 29, 2010 Author Posted December 29, 2010 Δεν το εχω ψαξει, αλλα κανεις στο μοτερ αυτο δεν εχει παει σε τετοιου ειδους πεταλουδα, μιας και το γκαζι ειναι με ντιζα και οχι ηλεκτρικο. Υπαρχει αισθητηρας που μετραει το ανοιγμα της πεταλουδας, αλλα φανταζομαι θα χρειαζεται προσαρμογη και ελεγχο της ωμικης αντιστασης για να δουλεψει. Προς το παρον ειναι θεμα μηχανικο να φτιαξεις σωστα το flap της πεταλουδας, και απλα ετυχε να μην γινει σωστο σε αυτη που εχω. Ευτυχως εχω αλλη μια πεταλουδα που μπορω να τη δωσω για ανοιγμα. Ελπιζω να γινει σωστα η δουλεια αυτη τη φορα.
mariosA4 Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 είχα πάρει μία μηχανική από Β5 S4 κατά λαθος από ebay.de , λές να έχει διαφορά? Ούτε και ξέρω που βρίσκεται όμως..
NOEL-S3 Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Ρε Βασιλη εχω παθει πλακα ρε φιλε με την ορεξη-μερακι που εχεις, θα πρεπει να σε ανακυριξουμε.... mr. τα κανω ολα μονος μου και δεν εχω αναγκη κανεναν... Μακαρι να μπορουσα-ειχα ορεξη να τα κανω και εγω ολα αυτα που κανω (στους μηχανικους) μονος μου... Αλλα ....
A80Avant Posted December 30, 2010 Author Posted December 30, 2010 ειναι μεγαλη υποθεση, ωστοσο μηχανικα χωλαινω παααρα πολυ και στηριζομαι στην εμπειρια των μηχανικων. Προγραμματιστικα, εχει να κανει με trial and error με την ευχη να μην κανεις μεγααααλο ερρορ!!!! και μπαμ!
A80Avant Posted January 1, 2011 Author Posted January 1, 2011 (edited) update: εφτιαξα λιγο καλυτερο το ρελαντι παιζοντας με τη ρυθμιση του κλαπετου οσο γινοταν. Τωρα εχω ενα ευρος χαμηλου ρελαντι μεχρι 900στρ, και ο εγκεφαλος μπορει και ρυθμιζει τις διακυμανσεις καλα, οποτε το αφησα ουσιαστικα στις 950στρ και ειμαι ευχαριστημενος. Ετσι για να το γιορτασω, εκανα και μερικα logs με την 4η ταχυτητα με και χωρις water injection. Μην δινετε σημασια στον λαμδα μιας και λογω μιας ρυθμισης στο πατημα που το λαμδα παει αρκετα χαμηλα, ειχε κολλησει η διορθωση σε πιο πλουσιο σκαλοπατι. Διορθωθηκε στο πατημα που δουλευει ο ψεκασμος. Παρατηρηστε τη διαφορα στην θερμοκρασια εισερχομενου αερα! 2.06bar με 3076R στην 4η! μιααα χαρα! Επισης η χαμηλοτερη θερμοκρασια εισερχομενου αερα, εδωσε και 1μοιρα παραπανω αβανς,και το αμαξι ηταν πιο 'νευρωδες!΄' τελος με την επισκευη απο καποιο σωληνακι υποπιεσης που εχανα αερα το σπουλαρισμα επεστρεψε εκει που επρεπε, δηλαδη 4100περιπου στην 3η (2-2.1bar) και 3850-3950 4η τα ιδια bar! Edited January 1, 2011 by A80Avant
mariosA4 Posted January 1, 2011 Posted January 1, 2011 2μπαρο στις 4100 με 3η? ούτε στον υπνο μου με το 82άρι....τι σου κανουν τα κυβικά τελικά...
A80Avant Posted January 1, 2011 Author Posted January 1, 2011 το καλο ειναι οτι στην 3η μου κραταει 1.95bar προς το παρον μεχρι τις 7000στρ, και στην τεταρτη και πανω κραταει καλυτερα. Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος ετσι και με την κεφαλη στην ελλαδα να μπαινει σιγα σιγα στο παιχνιδι, πιστευω οτι τα 500 θα τα ξεπερασουμε καααποια στιγμη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now