kenzo Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Η λεπτομερια κανει την διαφορα και εσυ το εχεις Bill ! Ειμαι σιγουρος οτι μπορεις να παρεις το 100% απο οτι μπορει να δωσει . Μπραβο !
A80Avant Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 (edited) να και το αποτελεσμα!! 410whp σε ανηφορικο κομματι ειναι πολυ ενθαρρυντικο,μιας και προηγουμενως δεν ξεπερνουσα τα 395.. Αυτο μπορει να αγγιζει πλεον τα 500 αλογα!!! :sHa_thumbgoodjob: η συγκριση ειναι με 1.4bar ιδιο σεταπ, αλλα με διαφορετικες ρυθμισεις στον boost controller Edited February 12, 2012 by A80Avant
mariosA4 Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 μια χαρά είναι Βασίλη . Απ'ότι βλέπω έχεις ένα σχετικά επίπεδο φάσμα ροπής από 3500 έως 6500 σαλ. Δεν χρειάζεσαι κάτι καλύτερο ειδικά για καθημερινό αυτοκίνητο
A80Avant Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 Ναι, νομίζω ότι είμαι πλέον κομπλέ. Ούτε αναβαθμίσεις ούτε αλλά λεφτά για βελτιωσεις. Απόλυτα ευχαριστημένος με τα νούμερα!
mariosA4 Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 Ναι, νομίζω ότι είμαι πλέον κομπλέ. Ούτε αναβαθμίσεις ούτε αλλά λεφτά για βελτιωσεις. Απόλυτα ευχαριστημένος με τα νούμερα!
A80Avant Posted February 26, 2012 Author Posted February 26, 2012 Σημερα και χθες, επαιξα λιγο με την αναφλεξη, μιας και ειδαμε διαφορα με μειωση αυτης στη φαση του σπουλαρισματος, οσον αφορα το κερδος σε στροφες σε μεγαλυτερες τουρμπινες. Ετσι ειπα να δοκιμασω στην garrett μιας και δεν θα επρεπε να ειχε ιδιαιτερη διαφορα ιδιως εφοσον προκειται για ρουλεμανατη. Το αποτελεσμα ηταν να εχω με 3η ταχυτητα τα εξης: 0.3bar @ 2560rpm 0.5bar @ 2900rpm 1bar @ 3400rpm 1.8bar @ 3800rpm 2.1bar @ 3900rpm προηγουμενως, τα 2.1bar ερχονταν στις 4020 στροφες περιπου στην 3η. Βεβαια στις υπολοιπες μεγαλυτερες ταχυτητες οπως αναμενοταν ολα ερχονται πιο συντομα. Κερδος 100 στροφες, ουσιαστικα στην τριτη,αλλα απο οτι φαινεται στο γραφημα, ειναι εμφανες οτι ερχεται καλυτερα η ροπη! Επισης, στο τελος λογω κρατηματος περισσοτερης πιεσης, καταφερα και επιασα τα 400+whp σε ψιλο-ανηφορικο κομματι δρομου, πραγμα που σημαινει οτι πλεον πρεπει να αγγιζει τα 500 αλογα στροφαλο με βαση τον τροπο μετρηματος του συγκεκριμενου δυναμομετρου(mustang). Καλη φαση να μην χρειαζεται να πληρωνεις για δυναμομετρησεις πλεον!!
NOEL-S3 Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Καλησπερα ρε Bill, τι κανεις ρε φιλε, εχω χασει την μπαλα με την ορεξη σου... Κατι που θελω να σε ρωτησω, Bill με ποσο τις % υπολογιζεις τις απωλειες του μοτερ σου??? Αντε με το καλο να τα πουμε απο κοντα (μετα απο τοσο καιρο) και ευχομαι (να εχεις ορεξη) να κανουμε-δουμε τα ιδια και στο δικο μου μοτερ, που και πως στροφαρει και ποσα αλογα βγαζει (με τα καινουργια πλεον πραγματα, μιας και αλλαξα παλι σεταπ <<τα παντα ολα>>) ...
A80Avant Posted February 26, 2012 Author Posted February 26, 2012 οτι θελεις! το excelακι που χρησιμοποιω, τα βαζει μονο του. Ειναι φτιαγμενο απο καποιον αλλον, δεν ξερω που, απο τυπους που ειχαν evo. του βαζεις καποιες πληροφοριες και κανει υπολογισμο βαση ειδους δυναμομετρου που διαλεγεις απο λιστα. Την δυναμη τη βγαζει σε whp, απλα εγω πηγαινοντας προσφατα σε ενα δυναμομετρο πιο αυστηρο απο mustang, εβγαζε επισης whp (dyno dynamics), και εκεινο υπολογιζε δυναμη κοντα στα 100 αλογα επιπλεον της δυναμης που μετραγε τροχο, οποτε κατεληγε στα νουμερα που βγαζω παρομοια και εγω. Για την ακριβεια δικη μου μετρηση με 330whp την εβγαλε απευθειας 315whp με λιγο ζεστοτερο αερα και λιγοτερο αβανς. Οποτε εκανε ακομα και στο μαγαζι εντυπωση η ακριβεια του αρχειου μου! Για να βγαλει τα νουμερα το μονο που χρειαζεται ειναι στροφες χ χρονο απο log (στην δικη σου περιπτωση vagcom) και φτιαχνει διαγραμμα αρκει να του δωσεις λαστιχα, βαρος, gear ratio, και επιφανεια εμπροσθια. Οταν το συγκρινα με το δικο μου αρχειο που κανοντας αλλους υπολογισμους και βγαζοντας δυναμη/ροπη στο στροφαλο, επεφτα παλι μεσα οπου στο δικο μου βγαζει χοντρικα 480-490hp με τις προηγουμενες ρυθμισεις και μετρησεις με perfomance box. Αυτο που θα κανουμε δηλαδη στο meeting συντομα! Τωρα πλεον δεν το εχω το αμαξι.... μου το πηρε ο μηχανικος για τις επομενες 2 εβδομαδες για τα ακολουθα..: coilover conversion,top mounts, βασεις σασμαν, ψαξιμο μιας διαρροης λαδιου, αλλαγη λαδιων, και μερικους αλλους ελεγχους. Ελπιζω οταν το παρω να ξανανοιωσω ωραια παλι! θα μου λειψει....
NOEL-S3 Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Στις μετρησης θα εισαι ετσι (φυσικα με το αυτοκινητο να υποθεσω)?
A80Avant Posted February 26, 2012 Author Posted February 26, 2012 oh no my friend... επειδη κατεβαινω για 2 εβδομαδες, δεν αξιζει να οδηγησω απο αγγλια για τοσο λιγο χρονο. Μακαρι να μπορουσα. Αλλα ηδη ο μηχανικος που εφτασε σπιτι του, μου εστειλε μηνυμα οτι το αμαξι παει σαν βαρκα. Τα ελατηρια που εβαλα πιο χαμηλα ειναι αρκετα ταλαιπωρημενα. Οποτε του το αφησα για τις παραπανω δουλιτσες. Ωστοσο μπορει να ειμαι με ενα αλλο rs2 ενος φιλου που αν ολα πανε καλα, θα του φτιαξω προγραμματακι στον καινουριο εγκεφαλο.
NOEL-S3 Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 oh no my friend... Ωστοσο μπορει να ειμαι με ενα αλλο rs2 ενος φιλου που αν ολα πανε καλα, θα του φτιαξω προγραμματακι στον καινουριο εγκεφαλο. Μπορει?????????????? Δεν ειναι σιγουρο οτι θα ερθεις δηλαδη???
A80Avant Posted February 26, 2012 Author Posted February 26, 2012 σιγουρα θα ερθω, αλλα μπορει με rs2. αλλιως με τον αδερφο μου με ενα scirocco ή ενα focus st
NOEL-S3 Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 σιγουρα θα ερθω, αλλα μπορει με rs2. αλλιως με τον αδερφο μου με ενα scirocco ή ενα focus st
A80Avant Posted March 23, 2012 Author Posted March 23, 2012 επαναφορα στας εξοχας, δηλαδη αγγλια και αυριο παραλαμβανω το αμαξι, που δεν μπορεσαμε τελικα να προλαβουμε να φτιαξουμε ρυθμιζομενη καθ'υψος αναρτηση. Ξαναβαλαμε τα εργοστασιακα ελατηρια, ενισχυμενα top mounts, και τελικα αλλαχτηκαν οι βασεις της εμπρος γεφυρας με αλουμινιου, μιας και η μια ειχε χαλασει, και δεν βρισκαμε εργοστασιακη αμεσα. Ετσι θα υπαρξει και μελλον, αλλα προς το παρον αλλαχτηκε η φλατζα στο καρτερ γιατι μαλλον εχανε απο εκει, και ελπιζω ολοι οι θορυβοι να φυγουν πλεον.
johnaras Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Βασιλη μπορεις να ρωτησεις αν υπαρχουν και για το δικο μου τοπ μουντ; η αν εχεις καποια ιδεα για το που να ψαξω...
A80Avant Posted March 24, 2012 Author Posted March 24, 2012 τα top mounts που πηρα ειναι απο αμερικη απο εναν τυπο που ειδικα φτιαχνει για το s2/rs2 τετοια. Παιρνει τα εργοστασιακα και αλλαζει το εσωτερικο ρουλεμαν με uniball και προσθετει καποια πραγματα μεσα για να μην καθονται με τον καιρο. Θα τον ρωτησω αν φτιαχνει και για αλλα μοντελα και θα σου πω.
A80Avant Posted July 31, 2012 Author Posted July 31, 2012 (edited) η ποιο τελευταια αναβαθμιση στο αμαξι! τα ρυθμιζομενα αμορτισερ ακομα περιμενουμε γιατι τα ελατηρια βγηκαν πολυ ψηλα! επισης ο μικρος θελει λιγη παραπανω πιεση, οποτε αποφασισα να κανω ενα μικρο οβερ και εγω στο τιποτενιο (αυτες τις μερες) 2.1 (πλακα κανουμε, ο μικρος ειναι μονο 12 ημερων) Παντος ενα Nissan 350Z με εξατμιση και μονο τον οδηγο vs εμενα και την αδερφη μου μεσα δεν ειχε ελπιδες πριν καμια εβδομαδα που δοκιμαζα (χωρις το οβερ τοτε) Edited July 31, 2012 by A80Avant
kenzo Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Ξεκιναμε απο την ουσια , να σας ζησει ο μικρος Μπιλ , να ειναι γερος και παντα χαμογελαστος ..! Τωρα στα κοινα , ειμαι συγουρος οτι εχει γινει τρελο πυροβολο πλεον το αβαντι και απο χρονο για αυτο δεν θα υπαρχει καθολου . Ευκαιρια με την ελευση του μικρου να ηρεμησεις ζιζανιο και να το ευχαριστηθεις οπως ειναι !!!
A80Avant Posted August 1, 2012 Author Posted August 1, 2012 Ετσι ακριβως. Πλεον ασχολουμαι με πλυσιμο,λουσιμο και ωραιοποιηση αντι για αναβαθμιση. Τα αμορτισερ ηταν στο προγραμμα πριν τον μικρο, οποτε θα μπουν ετσι και αλλιως. Αλλα κατα τα αλλα ψιλοδουλιτσες μονο, δηλαδη τα ημιμπαρα αλλαξα μονος μου προσφατα γιατι ειχαν προβλημα κατι σινεμπλοκ που μου εβαλαν εκει που βιδωνει στην κρεμαγιερα και ειχαν φαγωθει, οποτε εγινε το τιμονι σωστο παλι, και πλεον με τις εργοστασιακες βασεις γεφυρας μπορω να πω οτι τα top mounts ειναι αριστα. Δεν νιωθω καμια αλλαγη προς το χειροτερο. Μοτερικα, ολα πανε καλα επισης, εβγαλα και καθαρισα το δοχειο αναθυμιασεων που ηταν αρκετα καθαρο. Βρηκα μια μικρη ποσοτητα αμμου ομως και υποπτευομαι οτι ο Π@*(*!ρας που εκανε τις τρυπες στην μετατροπη της σωληνας απο εισαγωγη σε εξαγωγη για το δοχειο, δεν την καθαρισε καλα, και πηγαν στο δοχειο. Ελπιζω να μην προκαλεσαν καμια ιδιαιτερη βλαβη. Αυτα προς το παρον. Νεοτερα μολις μπουν τα coilover!
A80Avant Posted August 4, 2012 Author Posted August 4, 2012 (edited) προχθες εκανα 2 μετρησουλες να δω λιγο πιεσεις και μιγματα. Ολα οκ, απλα λιγο περιεργα νουμερα. Σε μια ψιλοανηφοριτσα που παλιοτερα ειχα βγαλει 393τροχο, τωρα εβγαλε 375, ενω στην αντιστοιχη πλευρα κατηφορας, εβγαλε μαλλον λογω κακου Log 479!!! παιρνοντας ενα μεσο ορο, καλα παει, αλλα ειπα να κοιταξω κανα σωληνακι,αλλαξα το φιλτρο HKS, και κουνοντας τη φτερωτη της τουρμπινας....ισως να μου δοθηκε η εντυπωση οτι ειχε λιγο παραπανω παιξιμο αριστερα-δεξια. Αυτο μπορει να εξηγησει γιατι ακομα πιανει ιδιες πιεσεις αλλα οχι αποδοση πιθανων, οταν τα μιγματα ειναι σωστα και σταθερα. χμμ... ειναι 2 ετων, και ενδιαμεσα, πριν 15μηνες ελεγμενη οτι δουλευει σωστα. Εκτοτε, τιποτα τραγικο ως προς το σκισιμο. Ελπιζω να ειναι ιδεα μου! EDIT: δεν ακουμπαει πουθενα η φτερωτη, οποτε το παρακολουθω αταραχος!! Edited August 4, 2012 by A80Avant
A80Avant Posted August 5, 2012 Author Posted August 5, 2012 εκανα και ενα τσεκαρισμα σε προηγουμενα logs, και ειδα οτι με τη διαφορα εισερχομενου αερα απο 9 βαθμους αρχικα του πατηματος με 21 βαθμους τωρα, ειχα καπου 150στρ. παραπανω lag και ιδια περιπου αποδοση στο τελος με διαφορα 1 μοιρα αβανς οπως το εχω ρυθμισει. Κανονικα επρεπε να ηταν πιο κοντα στις 2 μοιρες, αλλα δεν χτυπαει πυρακι,οποτε δεν με πειραζει!
Dimitris_Kon Posted August 5, 2012 Posted August 5, 2012 προχθες εκανα 2 μετρησουλες να δω λιγο πιεσεις και μιγματα. Ολα οκ, απλα λιγο περιεργα νουμερα. Σε μια ψιλοανηφοριτσα που παλιοτερα ειχα βγαλει 393τροχο, τωρα εβγαλε 375, ενω στην αντιστοιχη πλευρα κατηφορας, εβγαλε μαλλον λογω κακου Log 479!!! παιρνοντας ενα μεσο ορο, καλα παει, αλλα ειπα να κοιταξω κανα σωληνακι,αλλαξα το φιλτρο HKS, και κουνοντας τη φτερωτη της τουρμπινας....ισως να μου δοθηκε η εντυπωση οτι ειχε λιγο παραπανω παιξιμο αριστερα-δεξια. Αυτο μπορει να εξηγησει γιατι ακομα πιανει ιδιες πιεσεις αλλα οχι αποδοση πιθανων, οταν τα μιγματα ειναι σωστα και σταθερα. χμμ... ειναι 2 ετων, και ενδιαμεσα, πριν 15μηνες ελεγμενη οτι δουλευει σωστα. Εκτοτε, τιποτα τραγικο ως προς το σκισιμο. Ελπιζω να ειναι ιδεα μου! EDIT: δεν ακουμπαει πουθενα η φτερωτη, οποτε το παρακολουθω αταραχος!! Ρε συ Bill συνέχεια ελέγχω το γαμωτζόγο του τούρμπο και μου δημιουργεί μια αίσθηση ανασφάλειας. Ξέρω ότι έχουν τζόγο απ΄ το εργοστάσιο αλλά μου έχει γίνει καρκίνωμα. Έχεις διαβάσει πουθενά τις ανοχές και πόσο μπορεί να είναι? Όπου και να κοίταξα - διάβασα κλπ, άκρη δεν βγάζω, ο καθένας 3 πουλάκια κάθονται και πλέκουνε πουλόβερ. Δημήτρης
A80Avant Posted August 6, 2012 Author Posted August 6, 2012 Ετσι ειναι Δημητρη. Ολα ειναι φλου. Το μονο που προσπαθησα να συγκρινω ειναι μεταξυ του τσογου κατα την αγορα της τουρμπινας και τωρα. ΜΟυ δινεται η εντυπωση οτι ειναι λιγο μεγαλυτερος, αλλα ειναι μονο μια εντυπωση, τιποτε αλλο. Νομιζω οτι δεν θα ασχοληθω και παρα πολυ, γιατι στην τελικη, οπως λες το μυαλο ειναι μονιμα εκει. Απο τη στιγμη που δεν καιει λαδι και αποδιδει αυτα που πρεπει, τοτε ειμαι οκ! Καπως ετσι το βλεπω αλλιως θα ειμαι μονιμως βαλε βγαλε τουρμπινα, στειλε για ελεγχο και παλι μεσα... κλπ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now