Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ρε συ Bill συνέχεια ελέγχω το γαμωτζόγο του τούρμπο και μου δημιουργεί μια αίσθηση ανασφάλειας. Ξέρω ότι έχουν τζόγο απ΄ το εργοστάσιο αλλά μου έχει γίνει καρκίνωμα. Έχεις διαβάσει πουθενά τις ανοχές και πόσο μπορεί να είναι? Όπου και να κοίταξα - διάβασα κλπ, άκρη δεν βγάζω, ο καθένας 3 πουλάκια κάθονται και πλέκουνε πουλόβερ.

 

 

 

Δημήτρης

 

Δωστης πονο,δεν παιρνει χαμπαρι...

Bill,τα παντα υπο ελενχο οπως παντα,ωραιοοος.

  • 1 month later...
Posted

Νεοτερα απο το μετωπο...

 

1) Ηρθε ενα εμπροσθεν τζαμι το οποιο ειναι θερμενομενο, ειδικη παραγγελια και θα μπει σε λιγο καιρο!

2) Ελπιζω την ιδια στιγμη να μπουνε και τα coilover επιτελους που ειναι υπο κατασκευη

3) Βρεθηκε επιτελους το προβλημα του κλιματιστικου, εστω και πλησιαζοντας το χειμωνα παλι στην Αγγλια! Ενας αισθητηρας που ειχα αλλαξει,αλλα δεν ειχα κουμπωσει σωστα εκανε τη δουλεια, οποτε εντος της εβδομαδας θα αλλαχτει και το ψυγειο του κλιματιστικου που εχει μια μικρη τρυπα, και θα εχω κλιματισμο και παλι μετα απο 4 χρονια!!!

 

4) Σκεφτομαι να κανω μια μικρη αλλαγη στο προγραμμα μηπως ελαττωσω λιγο το αβανς χαμηλα σε πιο ζεστες θερμοκρασιες, μηπως του αρεσει περισσοτερο.Ετσι σε δουλεια να βρισκομαστε!

Posted (edited)

3) Βρεθηκε επιτελους το προβλημα του κλιματιστικου, εστω και πλησιαζοντας το χειμωνα παλι στην Αγγλια! Ενας αισθητηρας που ειχα αλλαξει,αλλα δεν ειχα κουμπωσει σωστα εκανε τη δουλεια, οποτε εντος της εβδομαδας θα αλλαχτει και το ψυγειο του κλιματιστικου που εχει μια μικρη τρυπα, και θα εχω κλιματισμο και παλι μετα απο 4 χρονια!!!

 

και δεν παλευετε η κατασταση χωρις κλιματισμο κοντεψα να κλεισω 2χρονια και εχω μια ιδεα :sSa_worried3: ....με το καλο λοιπον :new_thumright:

Edited by johnaras
Posted

και δεν παλευετε η κατασταση χωρις κλιματισμο κοντεψα να κλεισω 2χρονια και εχω μια ιδεα :sSa_worried3: ....με το καλο λοιπον :new_thumright:

Ενταξει ... το καλοκαιρι τους εκει πανω ειναι πολυ light ... :sHa_sarcasticlol:

 

 

Μπραβο Μπιλ , σε δουλεια να βρισκομαστε που λενε ... :sFun_nahnahna3:

Posted

Το ρελαντι με το A/C αναμμενο ειναι αριστο! Ακλονητο θα ελεγα και δεν χρειαστηκε καμια αλλαγη απο μερους μου!

Αρα και με αγραφο ολα γινονται!

 

Αυριο παλι για μια ευθυγραμμιση σε αλλο συνεργειο γιατι δεν βγαζω ακρη με το παλιο, και υστερα αναμονη για τα υπολοιπα.

 

Ειχα παραγγειλει και ειναι ετοιμο ενα παρμπριζ θερμενομενο εμπρος, ειδικη παραγγελια. Σκεφτομαι να το τοποθετησω τον Οκτωμβρη αν τα καταφερω.

Posted

Για να ακουσω και την αποψη των ιδιοκτητων πολλων καθαροαιμων αλλα και μπασταρδων αλογων...

 

Τουρμποκαταστημα εδω στην αγγλια θα τσεκαρει την τουρμπινα μου τον Οκτωμβρη, και απο οτι φαινεται μπορει να κανει την ΗΤΑ αναβαθμιση ή να βαλει αλλη φτερωτη αλουμινιου home made, ή να γινει καποια αντικατασταση με GTX μοντελο.

 

Η ευκολοτερη και φτηνοτερη λυση ειναι να κρατηθει η τουρμπινα ως εχει με αλλαγη μονο της φτερωτης εμπρος. Μιας και ειτε GTX ειτε HTA ειτε home made, εχω και τα 2 μαντεμια 0.63/0.82 που μπορω να δοκιμασω, πιστευω οτι μπορει να γινει μια μικρη αναβαθμιση.

 

Εχω ακουσει οτι για το 5κυλινδρο η GTX3076R δεν ειναι καλη επιλογη μιας και το ζεστο κομματι αποτελει παραγοντα χαμηλης αποδοσης λογω chocking και ετσι προτεινουνε την GTX3576. Ωστοσο μιας και το μελημα μου δεν ειναι τα πολλα αλογα και αποδοση ψηλα, αλλα φορτωμα απο χαμηλα με αποδοση μεχρι τις 6500 max ακουω τις αποψεις σας!

Posted (edited)

Καλημερα bill η δικια μου αποψη ειναι πως αν θελεις μεχρι 570 αλογα (και γρηγορο spool απο τις 3000rpm και στις 4200 (2.5bar) να εχεις φυγει με δυναμη, φυσικα στα 2000cc που ειμαι εγω) πας σε gtx 30/71, αν παλι θελεις μεχρι 650 αλογα πας σε gtx 30/76 (με spool [lag] 250-300rpm πιο πανω), αν τωρα θελεις μεχρι 770 αλογα πας σε gtx 35 την οποια εχω δει και εχω κανει βολτα (με evo 2000cc) και εχει 2bar στις 5000rpm (φυσικα μετα τις 5000rpm χανεις την μπαλα απο την δυναμη)... Η επιλογη δικια σου...

Edited by NOEL-S3
Posted

Καλήμερα Δημήτρη!

 

Το πρόβλημα με τον 5κυλινδρο και το σύστημά εξάτμισης που έχω είναι ότι με 3071 δεν υπάρχει περίπτωσή να περάσει τα 500 άλογα μιας και δεν μπορεις να κρατήσεις 2.5bar ως τον κοφτή σαν το δικό σου λόγω παλαιάς τεχνολογίας κεφαλής αλλά επίσης και του εξτρά κυλίνδρου που παράγει περισσότερα καυσαέρια και αρα θερμοκρασίες καυσαερίων.

Ωστόσο δεν με πειράζει να μην πάει πάνω από τα 500 αρκεί να έχω πίεσή νωρίτερα από τις 4000 (φουλ) που έχω τώρα στην 3η περίπου. Από ότι λέγεται οι καινούριες φτερωτές είναι πολυ καλύτερες. Οπότε είναι πιθανό

Posted

ειμαι μεταξυ μαλλον HTA 3076 ή GTX3071 αναβαθμισης. Απλα δεν ξερω ποια απο τις 2 θα κανει περισσοτερο surge με το μικρο μαντεμι!

Posted

Μερικες carbon προσθήκες...

 

20120926_143830_zpscfe0115e.jpg

 

20120926_162002_zps95420890.jpg

 

Τα εξωτερικά κολονακια ήταν ηδη carbon decoration αλλά αυτά είναι πραγματικό carbon κομμάτι. Καλο αποτέλεσμά νομίζω!

 

sent with WSGS3

  • 2 weeks later...
Posted

λιγη ακομα χλιδη...? Δερματινη επενδυση στο χειροφρενο, απο audi cabriolet!

 

20121004_181206_zps73a0b859.jpg

 

Η λιστα δε, του service που ερχεται ψιλομεγαλωνει...

 

1) Παρμπριζ θερμενομενο-καλωδιωση

2) Εξοδος τουρμπινας/ελεγχος/αναβαθμιση

3) Αλλαγη κρεμαγιερας με ιδια, επανακατασκευασμενη με εγγυηση

4) Αλλαγη ιμιμπαρων με original εργοστασιακων

5) Ελεγχος στα σωληνακια βενζινης και αλλαγη φιλτρου βενζινης(εδω στην αγγλια με τα αλατια ολα σκουριαζουν!)

6) Αλλαγη λαδιων

7) Αλλαγη ενος κολλαρου νερου(ποιος ειπε οτι τα samco δεν τρυπανε???)

8) Ελεγχος στα τακακια και αλλαγη αν χρειαζονται

Posted

Βρήκα και το χερούλι με δερμάτινη επένδυσή και θα μπει και αυτό πάνω σύντομα!

 

sent with Nokia 6210

 

 

Posted (edited)

20121009_130951_zpsa9b9b5aa.jpg

 

20121009_130935_zpsc0fb3618.jpg

 

Έτοιμο!

 

sent with Nokia 6210

Edited by A80Avant
Posted (edited)

Ωραίος ο Billaros......μεγειές μεγειές :new_thumright:

Edited by gi0rg0s
Posted

Λοιποοοννν...

αφησαμε το αμαξι στον μηχανικο!

 

Τα νεα εχουν ως εξης! Ολα τα υλικα για τα ελατηρια/ρυθμιζομενη αναρτηση ειναι ετοιμα.

Το μονο που μενει ειναι να δοκιμασουμε τα μηκη των ελατηριων που εχουμε και να δουμε αν κανουν, οποτε και να μπουνε ολα πανω. Πολυ καλη δουλεια, με ανοξειδωτα ανταλλακτικα για τον $&*@(καιρο της αγγλιας με τα χιονια και αλατια. ελπιζω να μην σκουριασουνε!

 

Θα αλλαχτει το παρμπριζ με το θερμενομενο, ενας σωληνας νερου, λαδια-φιλτρο βενζινης και πιθανον καποια απο τα σωληνακια αμα εχουν χαλασει. Θα μπει ενα καινουριο συστημα GPS για εντοπισμο και ακινητοποηση του οχηματος με sms με κινητο android, και τελος θα σταλει η τουρμπινα για ελεγχο και μαλλον αναβαθμιση σε HTA φτερωτη ή αλλη custom για καλυτερο σπουλαρισμα και αποδοση!

 

Τα νεα μετα τις 10 Νοεμβρη οποτε γυρισω απο ελλαδα.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Πάλι στην αγγλία και αμάξι δεν έχω ακόμα αλλά θα το έχω την κυριακή. Τα προβλήματά ήταν περισσότερα του ενός οπότε άργησε.

 

Η κρεμαγιερα εσταζε οπότε ήθελε αλλαγή, η ανάρτησή μπήκε αλλά θελει κάποια μικροδιορθωση η πίσω για να μην ακουμπάει το ελατήριο σε ένα κομμάτι της βάσης, το τζάμι μπήκε αλλά θελει σύνδεση ηλεκτρική.... πιο σημαντικό όλων όμως, μπήκε και αυτό...

 

photo-17_zps3812746e.jpg

 

photo-24_zps18fa0558.jpg

 

Ναι, ακριβώς. Η τουρμπίνα πήρε ένα σέρβις στα ρουλεμάν που αλλαχτηκαν και μπήκε μεταλλικό περίβλημα αντί τεφλον, σαν ενίσχυση. Επίσης αλλάχτηκε πλέον η φτερωτή με την hta3076r με housing 0.60ar κρύου κομματιού για λιγότερο lag.

 

Πιστεύω ότι αυτή η αλλαγή θα έχει καλο αποτέλεσμά στο αμάξι. Προς το παρόν με το μαντέμι που έχω (0.63) και την πολλαπλή θα είναι καλα για κοντά στα 480αλογα. Όταν έρθω ελλάδα σκέφτομαι να πάω πλέον σε custom πολλαπλή σωληνωτή με tial vbands παντού και βλέπουμε...

 

sent with Nokia 5110

Edited by A80Avant
Posted

πιστεύω να έχεις καλό spool με αυτη την φτερωτή φίλε, πολύ καλύτερο από το δικό μου και λόγω κυβικών + μαντέμι 0,63 . Αντε να δούμε και πόσα παραπάνω άλογα θα σου δώσει

Posted

Η καλύτερή μέτρηση που έχω βγάλει με την κλασσική 3076 είναι κάπου 390whp. Αν δω ότι θελει περισσότερη βενζίνη σε ψηλές πιέσεις και στροφές τότε σίγουρα θα έχει βγάλει περισσότερα αλόγα. Για λιγότερα δύσκολο το κόβω.

 

Έχω και 82αρι μαντέμι που η hta συνιστά, αλλά προτιμώ να δω τι θα γίνει με το στενό πρώτα.

 

sent with Nokia 5110

 

 

  • 5 weeks later...
Posted (edited)

το αποτελεσμα μιλει μονο του.

 

μετρηση στο ιδιο ανηφορικο κομματι, με 3η, σε αποτυπωση αποτελεσματος σε δυναμη τροχου.

 

htalatest.jpg

 

393whp ειναι περι τα 500 στροφαλο, μιας και στο αντιστοιχο κατηφορικο κομματι η μετρηση πιανει τα 440whp, και μπορω να παρς χοντρικα μια μεση τιμη. 375lbs ειναι 50 κιιλα ροπης στους τροχους.

 

η πιεση που δουλευω, ιδια με την προηγουμενη. λογω υψηλης συμπιεσης δεν ανεβαζω παραπανω.

 

μαντεμι 63αρι.

 

εδω και το boost profile. περιπου κερδος 300στρ σε σχεση με την προηγουμενη billet

 

boostprofilehta_zpscf31500f.jpg

Edited by A80Avant
Posted

επισης

το θερμενομενο τζαμι εμπρος δουλευει αψογα, τα coilovers επισης, αλλα θα γινει μια αλλαγη στα ελατηρια μιας και τα εμπρος τερματιζουν ευκολα λογω κακης επιλογης μηκους.

 

ετσι εμπρος θα μπουν 9inch 225lbs, πισω 10inch 315lbs και πιστευω το αμαξι θα αποκτησει μια ιδανικη αναλογια. Αυτα τα χαρακτηριστικα ειναι ελαχιστα πιο σφιχτα απο τα εργοστασιακα, και επιτρεπουν την καθοδο του αμαξιου κατα 10-20mm οπου θελω. Οι κλισεις στους δρομους στις στροφες εχουν πλεον εξαλειφθει παντελως!!

 

20121220_174758_zpsc2d91169.jpg

  • 1 month later...
Posted

Μια μικρή καθυστέρηση της νέας ανανέωσης λόγω φόρτου εργασίας, αλλά εντός του Μαρτίου και ως συνήθως κατά την κάθοδό μου επίσης τας πατρίδος το avant θα υποστεί τα εξής:

 

1) αλλαγή των 4 ελατηρίων με νέα λίγο διαφορετικά ως προς τα υψη και σκληρότητα τώρα που είδαμε τι μου κάνει

 

2) αλλαγή φίλτρου βενζίνης και σωληνώσεων βενζίνης εως εμπρός στη μηχανή για προληπτικούς λόγους φθοράς.

 

3) βάψιμο οι 5 ζάντες

 

4) αλλαγή ταπετσαρίας στις πόρτες με μαύρο alcantara.

 

5) τακάκια στις 4 γωνιές

 

Αυτά πάνω κάτω...

  • 2 weeks later...
Posted

Και προσθήκη στα παραπάνω είναι η αλλαγή της επένδυσής στις πόρτες από δερμάτινη σε alcantara μιας και η δερμάτινη 18 χρονιά μετά είπε να ξεκολλήσει από τιε πόρτες.

 

Ωστόσο είπα να επενδύσω και τα κολονάκια εσωτερικά για ομορφιά μια τριγμούς. DIY δουλεία τα κολονάκια και οι πόρτες στον μηχανικό

Posted

Και προσθήκη στα παραπάνω είναι η αλλαγή της επένδυσής στις πόρτες από δερμάτινη σε alcantara μιας και η δερμάτινη 18 χρονιά μετά είπε να ξεκολλήσει από τιε πόρτες. Ωστόσο είπα να επενδύσω και τα κολονάκια εσωτερικά για ομορφιά μια τριγμούς. DIY δουλεία τα κολονάκια και οι πόρτες στον μηχανικό

Βασιλη φωτο απο το αποτελεσμα!!!! :JC_doubleup:

Posted

Οπωσδηποτε. Ήρθε το ύφασμα και είναι πολύ ευχαριστημένος με την ποιότητα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.