Jump to content

Recommended Posts

Posted

αντε ρε βασιλη με το καλο να παρεις το θηριο και να μας πατησεις ολους...

Posted

Λοιπον...πηγα μια βολτα με το θηριο...

Παρολο που ο συμπλεκτης ελεγε:everyday drive friendly....που...ες!!! Τιναζεται αρκετα και για μενα που δεν τα εχω συνηθησει αυτα,μου εσβησε μια φορα.Δεν πειραζει ομως τον συνηθησα ηδη.

 

Παμε παρακατω....σφοχτο το μοτερακι,δεν ανεβαζει στροφες ευκολα,αρμονια ηχου,χωρις ρεταρισματα.... ΦΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΤΙΑΣΩ!!!!

 

ειναι βρωμικο φωτογραφιες δεν βγαζω..

 

το μονο μου προβλημα τωρα ειναι πως θα καταφερω να κανω στρωσιμο οταν δεν πρεπει να το παταω και τοσο...Δηλαδη ο κωστης που συζητησαμε μου ειπε οχι πανω απο 0.7-0.8bar και πρεπει να πηγαινω 4-5Κστροφες για να γινει σωστα το στρωσιμο,με ανεβασματα κατεβασματα κλπ...Πρεπει να ειμαι πολυ ακριβης με το δεξι μου ποδι...

 

Με τα χερια μου ειμαι ακριβης λογω επαγγελματος,αλλα με το ποδι...??

Posted

σημερα μπηκαν το πυρομετρο,φρεον του κλιματιστικου μιας και ειχε αδειασει ολο,και συνδεθηκε και το water injection....στρωσιμο,ανδριανακης και ετοιμος!!!!Επισης εβαλα και το jvc av2 με την 3.5ιντσες οθονη και παω να παιξω λιγο!! χεχε

 

φωτογραφιες επωνται του εσωτερικου και της τελικης μορφης του κινητηρα.

 

Δημητρη,ευτυχως προς το παρον μονο τα πραγματα του πορτμπαγκαζ χτυπανε στις λακουβες!!! ολε!

Posted

300 χλμ μεχρι τωρα και ολα καλα.

 

Το κομπρεσερ του A/C κανει ενα θορυβο οταν ανεβαζω στροφες.Το φρεον και τα λαδια που του βαλαμε ειναι στις σωστες ποσοτητες,και δεν εχει τεντοτηρα ο ιμαντας του...Πιθανον να φυγει ο θορυβος,πιθανον και οχι,και απλα καποια στιγμη να πεθανει το κομπρεσερ...

 

Ευτυχως εχω ηδη ενα προς αντικατασταση(μεταχειρισμενο βεβαια),αλλα ας ελπισουμε οτι θα κρατησει ακομα...

 

Σημερα οι τελευταιες λεπτομερειες,μιας και η καρεντα εφερε λαθος ανταλλακτικο και πρεπει να το παραλαβω σημερα...

Posted
300 χλμ μεχρι τωρα και ολα καλα.

 

Το κομπρεσερ του A/C κανει ενα θορυβο οταν ανεβαζω στροφες.Το φρεον και τα λαδια που του βαλαμε ειναι στις σωστες ποσοτητες,και δεν εχει τεντοτηρα ο ιμαντας του...Πιθανον να φυγει ο θορυβος,πιθανον και οχι,και απλα καποια στιγμη να πεθανει το κομπρεσερ...

 

Ευτυχως εχω ηδη ενα προς αντικατασταση(μεταχειρισμενο βεβαια),αλλα ας ελπισουμε οτι θα κρατησει ακομα...

 

Σημερα οι τελευταιες λεπτομερειες,μιας και η καρεντα εφερε λαθος ανταλλακτικο και πρεπει να το παραλαβω σημερα...

Aντε με το καλο ...καλα χλμ και παλι και απροβλιματιστα... :new_thumright:

Posted

Ετοιμοι...

 

μπηκε ο αισθητηρας και η τρομπα.Ευτυχως για την τρομπα,ειχα παρει τα ανταλλακτικα της ελλειπη αλλα ο μηχανικος μου ετυχε να ειχε μια τρομπα απο porsche και βρηκε αυτο που χρειαζοταν.

 

το μονο που μενει ειναι το στρωσιμο και το προγραμμα.

Καπου μου εγραψε παλι ο γερμανος επιβεβαιωνοντας με οτι με τα μπεκ που εχω τωρα μπορω να το δουλεψω αφοβα,αλλα αν δεν του μιλησω στο τηλεφωνο δεν μπορω να αποφασισω αν θα παω σε αυτον για το προγραμμα η οχι...θα δειξει...

Posted

ως συνιθως το αμαξι μου εχει δικη του συμπεριφορα...

 

Μας ανεβαζε υψηλοτερες θερμοκρασιες απο τις προβλεπομενες,βαση αισθητηρων και θερμοστατη.Σημερα αλλαξαμε θερμοστατη και διαπιστωσαμε οτι ο μολις 4 μηνων θερμοστατης των 82 βαθμων ανοιγε στους 98!!! Βαλαμε καινουριο που ανοιγει στους 80 βαθμους,εξαερωση κανονικα,και βελτιωθηκαν αρκετα τα πραγματα,ωστοσο εχω και παλι μια διαφορα της ταξης των 5-8 βαθμων μεταξυ 2 αισθητηρων.Οποτε ισως τελικα να προβουμε και στην αλλαγη του κυριως ψυγειου για λογους ασφαλειας,μιας και στο ταξιδι ολα πρεπει να λειρουργουν αψογα...

Posted

Λοιπον,το αμαξι ευτυχως βελτιωσε την συμπεριφορα του...

Αποφασισε με καθε λυσημο κινητηρα να χαλανε οι αισθητηρες του.Στην προκειμενη περιπτωση ομως αποφασισε να χαλασει και το ψυγειο του!!! Βγαζοντας το διαπιστωσαμε οτι ηταν κατα τα 2/3 βουλωμενο,και ειναι αποριας αξιον πως καταφερνε και δουλευε ολο αυτον τον καιρο...Απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη μαλιστα.

 

Εμαθα οτι η βαλβιδα που στελνει το σημα στο κοντερ γενικα οσο πιο καινουρια ειναι,τοσο πιο ευαισθητη ειναι,και οσο περναει ο καιρος χανει την δυνατοτητα αριστου ελεγχου των νερων.οπερ σημαινει οτι μπορει ολα αυτα τα χρονια που δεν ειχε αλλαχτει να εδειχνε ηδη χαμηλοτερες θερμοκρασιες απο τις πραγματικες,και το ψυγειο να βουλωνε ολο και περισσοτερο,αλλα η θερμοκρασια σαν ενδειξη να μην ανεβαινει...ωστοσο το μοτερ ψηνοταν...

 

Ελπιζω τωρα να το λυσαμε το προβλημα ολοσχερως!! οι θερμοκρασιες φαινονται λογικοτερες και καινουριο μοτερ και με τετοια ζεστη,και ειμαι ευχαριστημενος που βεντιλατερ και θερμοαστης συνεργαζονται αρμονικα...

Posted

Το είδα στον Πόντο στα νεκροταφεία όταν πέρναγες το εργαλείο...

Posted

και αναρωτιομουν,σε εχω ξαναδει!!!

ναιναι πηγαινα να πληρωσω τον μηχανικο για το ψυγειο!

Posted

ειμαστε αισιως στα 920χλμ...Χθες βαλαμε ενα boost controller της turbosmart με σκοπο την διατηρηση του 1bar πιεσης με full throttle.Το μεσημερι που το δοκιμασα,ειχα 840 βαθμους καυσαερια και ολα ηταν μια χαρα!Θα παω ετσι στο ταξιδι μεχρι τον γερμανο.

 

Ως προς το λαδι,ειχα καποια καταναλωση λαδιου,γυρω στα 600ml νορμαλ απο οτι μου λενε.Το στρωσιμα παει μια χαρα,ειμαι πλεον στο φασμα των 5000-6000στρ.

 

20 αυγουστου θα ειμαι στο Essen της γερμανιας για το προγραμμα,και ελπιζω στις 21-22 θα ειμαι στο Nurburing για παιχνιδι!!!

 

φυσικα θα υπαρχει καμερα...

  • 2 weeks later...
Posted

1560χλμ...

 

Η καταναλωση λαδιου μειωθηκε αισθητα,μπορω να πω οτι ουτε 50ml δεν εχω πλεον.Με το που επιστρεψει ο μηχανικος κανω την αλλαγη των λαδιων μου και ειμαι ετοιμος για ευρωπη!!!

 

Το αμαξι πλεον δουλευει 1.2-0.8bar. Κανω πατηματα μεχρι και 6000στρ πλεον και η max θερμοκρασια καυσαεριων που εχω δει ειναι 900 βαθμοι.

 

Με προβληματιζει που με ηπια οδηγηση στην εθνικη,οι θερμοκρασιες ειναι γυρω στους 700 βαθμους.Ειναι πολυ κακο αυτο?Βεβαια ο αισθητηρας ειναι σε τετοια θεση που δεν χωραει αμφιβολιες,μιας και βλεπει θερμοκρασια hotside τουρμπινας,αλλα και παλι θελω να εχω το κεφαλι μου ησυχο!

 

Οι θερμοκρασιες του μοτερ ειναι φυσιολογικοτατες,απλα απο γερμανια θα φερω ενα κομπρεσσερ κλιματισμου καινουριο να αλλαξω μιας και αυτο που εχω ειναι στα τελευταια του.Η καρεντα μου το δινει 850 και το βρηκα 400 ευρω και ετσι παω στην πηγη!

 

Το αμαξι ηδη το αισθανομαι ελαφρυτερο,αλλα εχει πολυ δρομο μπροστα του ακομα.Μολις φτασει στο σημειο του προγραμματος,τοτε θα ειναι πιστευω στα 4000χλμ και θα ειναι οτι πρεπει!

 

Η συμβουλη μου: βρειτε τους καταλληλους μηχανικους αν προκειται να επιχειρησετε κατι τετοιο...Αφου θα πληρωσετε,τουλαχιστον να γινει η δουλεια σωστα

Posted

απο αυτα που γραφεις το μονο που εμεινε πλεον ειναι να σου ευχηθουμε καλο ταξιδι στας ευρωπας :D

Posted

γκρρρ....

 

Τελικα ο προηγουμενος ηλεκτρολογος στην βιασυνη του μαλλον ξεχασε να βαλει λαδι στο συστημα του κλιματισμου γι'αυτο το κομπρεσσερ τραγουδουσε...

Το θεμα ειναι οτι πηγαινοντας να δω γιατι το συστημα ανοιγοκλεινει συνεχως αντι να ψυχει οπως πρεπει,διαπιστωσαμε οτι μαλλον καπου εχω διαρροη.Οποτε φρεον και παλι,χρωστικη για την ευρεση διαρροων και την δευτερα ψαξιμο!

Φτου!

 

Επρεπε να ειχα παρει την αποφαση οταν ολα ειχαν λυθει,να αλλαξω ολους τους σωληνες του κλιματιστικου....ΚΑΚΩΣ!! τωρα ισως χρειαστει να το κανω...

 

Ευτυχως που στην ευρωπη εχουμε καλες θερμοκρασιες και μαλλον το κλιματιστικο θα ειναι αχρηστο...

  • 4 weeks later...
Posted

Hello guys!

 

Kalispera apo thn Biennh!

 

I shouldnt use greeklish so here is some info in english!

 

The car has been remmaped in Germany.Now boosts to 1.8bar overboost and drops to 1.5 until 6000rpm then to 1.4-1,4bar to redline.(redline at 7300)

It is more of a safe program rather than a full power thing.We could have got much more out of the engine,since the injectors are good for 550hp and the turbo 450+,but both me and Erdal(german remap guy) wanted something safe for the greek gasolines....

 

the remap was done on the road,on autobahns and some nice quiet b-roads without any limit!!! i had to floor the 5th gear several times to make it possible to get some readings!!! nice feeling!

 

more to come when i get home.I will go for a dyno again to see the results

 

geia xaraaaaa

Posted

Αντε μπραβο ρε Βασιλη.

Με το καλο το νεο προγραμμα.

Περιμενουμε εντυπωσεις οταν γυρισεις απο ολο το τακιδι και φυσικα στα Ελληνικα :D

Posted

Γεια σας και απο το Μιλανο,

η επιστροφη ξεκινησε...Δυστυχως η αλλαγη της εξατμισης δεν εφερε τα επιθυμητα αποτελεσματα ως προς τον ηχο...Ειναι πιο θορυβωδης αλλα καλυτερη απο την milltek.Ωστοσο θα ψαξω για 2 καζανακια καλυτερα ως προς τον θορυβο μιας και ειναι εντονος...

Posted

Ελλαδα λοιπον...

Το αμαξι αυτη τη στιγμη ειναι στον εξατμισα για νεο catback με τα επιθυμητα αποτελεσματα..Η παλια εξατμιση ειναι προς πωληση,αλλα μαλλον εδω ελλαδα δεν ειναι και ευκολη η πωληση της...θα δειξει.

 

Την αλλη εβδομαδα παει για δυναμομετρηση να δουμε το νεο προγραμμα τι πιανει.Ηρθα και εφερα και το κρυο της ευρωπης μαζι μου απο οτι φαινεται και αυτο ειναι καλο,γιατι πλησιαζουν οι συνθηκες της δυν.με τις συνθηκες που φτιαξαμε το προγραμμα.

 

Ειναι βρωμικο,σκονισμενο αφηστε παλιοκατασταση...Πρεπει να αλλαξω το MAF γιατι στις ψηλες στροφες δεν εδειχνε το σωστο σημα στον προγραμματισμο(παρολο που ειναι καινουριο το MAF)...αλλα μιας και τα περισσοτερα ειναι ανακατασκευασμενα...λογικο.

 

anyway περισσοτερα νεα τις προσεχεις ημερες!

Posted

Τελευταια νεα...σε μερικες δοκιμες που εκανα προσφατα,διαπιστωσα οτι το water injection μου κατεβαζει σε ενα μεσο ορο 40-50 βαθμους την θερμοκρασια καυσαεριων στο πατημα.

3η ταχυτητα,6000-7000στρ τερμα γκαζι, με water injection 870-890 βαθμους στο hotside και χωρις WI 920-940βαθμους...

 

Απο πλευρας αυξησης της ιπποδυναμης,ή αποδοσης τετοιου τυπου,δεν εχω διαπιστωσει κατι,εκτος και αν οδηγησω αρκετο καιρο χωρις στην ζεστη ωστε να διαπιστωσω κατι.Μου φαινεται το ιδιο.Αλλωστε το προγραμμα εγινε χωρις την χρηση του WI οποτε ειναι αναμενομενο!

 

Υπαρχει επισης μια διαφορα τις πιεσεις που βλεπω στο μπαρομετρο σε σχεση με αυτα που φτιαχτηκαν στο προγραμμα στην γερμανια.αντι για 1.8overboost και 1.3σταθερο,βλεπω 1.6over και γυρω στο 1.1steady οποτε ισως αποκτησω συντομα chip με διορθωσεις για κατι καλυτερο!!! αναμονη!

  • 2 weeks later...
Posted

Μπηκανε και τα sport contact 3 (600ευρω) και ολα καλα.Περιμενω το καινουριο MAF και εκανα και μερικες προσθηκες θερμομονωσης στο φιλτροκουτι και το MAF....για να δουμε...

Posted

Ωραίος!...Καλή συνέχεια φίλε, και καλά χιλιόμετρα να έχεις πάντα! :new_thumright:B)

  • 2 weeks later...
Posted

Μια μικρη προοδος.

 

Εν αναμονη των νεων eproms ειπα να φτιαξω λιγο καλυτερα την εισαγωγη μου.Δυστυχως η χρηση χοανης σε μενα ειναι απαγορευτικη,μιας και ολοι οσοι την εχουν δοκιμασει(ακομα και απο dahlback) δεν εχει καλα αποτελεσματα λογω υψηλων θερμοκρασιων της περιοχης.Αντιθετα το φιλτροκουτι του RS2 ειναι απο τετοια υλικα που αποβαλλουν την θερμοκρασια πολυ καλα.

 

Αφου λοιπον εντυσα με αλουμινιο θερμομονωτικο καθε περιοχη που μπορουσα να βρω εκτεθημενη απο την πλευρα του φιλτροκουτιου,αποφασισα να προσθεσω σωληνες απο καθε ελευθερη περιοχη προς το φιλτροκουτι.Βρηκα χαρτοσωληνες με εσωτερικη επενδυση αλουμινιου,και ξεκινησα...

 

Καταφερα να φερω 2 σωληνες προς το φιλτροκουτι,περα απο την δικη του εισοδο αερα με αεραγωγο διπλα απο το ψυγειο,απομονωσα την περιοχη με θερμομονωτικο ωστε ο εισερχομενος αερας να πηγαινει στο φιλτροκουτι,και τελικα βρεθηκε και χωρος να κατευθυνω και ενα σωληνα προς την τουρμπινα για να μην παραπονιεται που την αμελησα και της στερησα αερακι!!!

 

Το υπολοιπο φυλλο αλουμινιου που μου εμεινε,τυλιξα προχειρα το ΜAF ωστε και αυτο να μενει μακρια απο υψηλες θερμοκρασιες...

Posted

Αυτό σημαίνει να έχεις μεράκι και να γουστάρεις αυτό που κάνεις...μπράβο ρε Bασίλη.!!!

  • 2 weeks later...
Posted

Εν αναμονη μιας αναβαθμισης στον προγραμματισμο του εγκεφαλου μου,εχω μια ερωτηση για τους remapers/γνωστες του αντικειμενου,ή ακομα και τους εχοντες προσωπικη εμπειρια..

 

Το προγραμμα που εφτιαξα στη Γερμανια,ειχε σαν στοχο απο την 3η ταχυτητα και ανω να αποδιδει: 1.75bar overboost,1.3bar steady( from 6000rpm to red line)

 

Τωρα αυτο στην Ελλαδα το επιτυχγανει μονο στην 5η και 6η ταχυτητα.Στην 3η και 4η ταχυτητα ανεβαζει μεχρι 1.6bar overboost.

 

Η ερωτηση ειναι η εξης.: Μπορει να ειναι θεμα προγραμματισμου αυτο και μονο?

 

Μπορει να οφειλεται στο οτι δεν υπαρχει αρκετο φορτιο καυσαεριων για την πιεση που αναζητα το προγραμμα(αν και το αποκλειω μιας και στη Γερμανια με σκληροτερο ελατηριο wastegate ανεβασε 2.2bar για πλακα.

 

Οι μονη αλλαγη που εγινε στο αμαξι απο οταν γυρισα απο Γερμανια ηταν η εξατμιση(catback) οπου απο 2χ60mm μεχρι πισω εγινε 70mm σωληνα με 76mm εσωτερικη διαμετρο στα καζανακια.(κοινως πιθανων να αυξηθηκε το backpressure.Και αν εγινε αυτο,εχει τετοιου ειδους επιπτωση στην πιεση?

Posted

Παίδες,ο Βασίλης θέλει μια βοήθεια εδώ,μπορεί,γνωρίζει κάποιος??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.