A80Avant Posted December 10, 2007 Author Posted December 10, 2007 αφου βαψαμε τα παπουτσια,βαψαμε και τις...καλτσες?? να πω? σπρευ μπογια κοκκινη για ενα φρεσκαρισμα στις δαγκανες!Ετοιμες σε 2 ωριτσες! Σε λιγο μπαινουν και τα porsche αυτοκολλητακια!
A80Avant Posted December 19, 2007 Author Posted December 19, 2007 εγινε και η πολυποθητη δυναμομετρηση.... με το υπαρχον προγραμμα---->319,6whp 47.5Kgm με την αναβαθμιση------------->334.4whp 52.8Kgm
tasosS3 Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Γεια σου ρε Βασιλη με το εργαλειο. Πολυ καλη δυναμη φιλε μπραβο.
Panos_god Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 αυτα ειναι τα καλα.....κυβικα!! αρπαγματα απο χαμηλα και μεγαλη δυναμη μεχρι ψηλα...... εχεις κατα νου και περεταιρω βελτιωση? θα μεγαλωσεις το σταβλο?
simon a4 Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Μπραβο φιλος συγχαρητηρια και εις ανωτερα.
Nikas7 Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 εγινε και η πολυποθητη δυναμομετρηση.... με το υπαρχον προγραμμα---->319,6whp 47.5Kgm με την αναβαθμιση------------->334.4whp 52.8Kgm 334whp είναι πάαρα πολύ καλά για 4χ4 σαν το δικό σου... Πάντως γιατί μας αφήνει έτσι τις καμπύλες δεν μπορώ να καταλάβω...
mangp Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Πολυ καλο Βασιλη .Μπραβο και περιμενω στην σειρα απο τωρα για βολτα....
A80Avant Posted December 19, 2007 Author Posted December 19, 2007 περαιτερω βελτιωση δεν νομιζω.Υπαρχει κατα νου μια καινουρια πολλαπλη εξαγωγης που ειναι χυτη με μεγαλυτερους αυλους....Με βαζει σε σκεψεις... Δεν πιστευω να παω ποτε σε αλλη τουρμπινα,οποτε με αυτη ειμαι καλα.Και τα αλογα που βγηκαν ειναι καλα,σημειωτεων οτι θα μπορουσα να κραταω και 1.7 μεχρι τελος και παλι να ημουν μεσα στα ορια της τουρμπινας,αλλα ηθελα κατι πιο ασφαλες. Επικοινωνησα ηδη με τον Γερμανο προκειμενου να δει μηπως βρει καποια λυση με το surge που εμφανιζει το προγραμμα,μηπως και μεταφεροντας την πιεση λιγο παρακατω στις στροφες μπας και το αποφευγω και αυτο,αν και συμφωνα με τον Γιαννη,δεν ειναι κατι ουσιωδες μιας και γινεται σε μικρο βαθμο. Οτι μπορουν να γινουν καποια πραγματα ακομα στο μοτερ,αναμφισβητητα,οπως ροικη στο καπακι(για περισσοτερο αερα) και εκκεντροφορους,χωρις απαραιτητα να ανεβω στο στροφαρισμα πανω απο τις 7600-8000στρ,γιατι τοτε αναγκαζομαι να αλλαξω τα ωστηρια με μηχανικα,πραγμα που δεν θελω.Υπαρχει η δυνατοτητα για αναποδη εισαγωγη για ακομα ψυχροτερο αερα εισαγωγης και μικροτερη διαδρομη αερα,με κοστος το cruise control... Μαλλον πιστευω οτι με το τελος του 2007 θα τελειωσουν και οι μετατροπες πλεον στο αμαξι.Εχει τα παντα,και προτιμω να το συντηρω μονο,παρα να το διανθιζω!Θα μπουν τα αμορτισερ και η αντιστρεπτικη και καπου εκει νομιζω οτι αρκει! Η πολλαπλη εξαγωγης θα ληφθει μονο με γνωμονα την αντικατασταση αυτης που εχω τωρα (εργοστασιακη)σε περιπτωση ρωγμων κλπ.
tolis7 Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 συγχαρητηρια Βασιλη. τα μηχανικα ωστηρια νομιζω οτι ειναι πιο safe απο τα υδραυλικα ετσι?
michpan Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Αψογο το αποτέλεσμα, δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι κάτι άλλο, το αμάξι είναι πάρα πολύ δυνατό όπως είναι! Μου κάνει εντύπωση που ανεβάζει ροπή πολύ γρήγορα, θα είναι σίγουρα ευκολοδήγητο στο δρόμο! Μιχάλης
A80Avant Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 τα μηχανικα ωστηρια σου επιτρεπουν να ανεβαζεις στροφες ψηλα χωρις το floating των υδραυλικων,αλλα αρκετα συχνα μετα απο καποια χλμ χρειαζονται ρυθμισμα,πραγμα που δεν θα ηθελα να ασχοληθω ιδιαιτερα... Να σου πω την αληθεια Μιχαλη,σπανια πλεον παταω 2ρα ταχυτητα να δω πως παει.Παταω απο 3η και πανω και ανεβαζει πολλλυυυ. Μιλωντας δε με τον Κωστη,συμφωνησαμε,οτι η τουρμπινα μπορει να ανεβαζει μεχρι και 2.4bar στον κοφτη(αν ηθελα να το κανω drag!!) αλλα θα μπορουσα να ειχα πολυ καλυτερο αποτελεσμα αν ειχα 1.8 στον κοφτη.Προς το παρον,το προγραμμα ειναι πολυ ασφαλες για τα μηχανικα μερη του αυτοκινητου,αρκετα πλουσια ψηλα για το ενδεχομενο της κακης βενζινης,και ειμαι ευχαριστημενος με αυτα τα στοιχεια.Ισως οταν και αν παω αγγλια συντομα,στην επιστροφη μου απο εκει,να κανω ενα περασμα απο εναν αλλον καλο βελτιωτη για λιγο fine tuning!!! και ισως μια εκδοση του προγραμματος πιο aggressive.Το μονο restriction πλεον ειναι η πολλαπλη εξαγωγης και δεν ξερω τι θερμοκρασιες καυσαεριων θα εχει,οποτε ισως αυτο το συνδιασω με την πολλαπλη που ελεγα(που ευτυχως μπαινει κουτι,χωρις να πειραξω τιποτε αλλο,δηλ. downpipe,turbo,wastegate!!!
NOEL-S3 Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 μπραβο ρε Βασιλη πολυ καλο σου ευχομαι να το χαρεις οπως του αρμοζει γιατι εριξες πολυ κοπο και λεφτα αλλα πιστευω οτι το αποτελεσμα σε εκανε να χαρεις που ολος αυτος ο κοπος δεν πηγε χαμενος!!!!!! :thumbsup: :thumbsup: αντε με το καλο να παμε και σε καποιο επομενο garage day να το δοκιμασεις να δεις τι διαφορα θα εχει απο την προηγουμενη φορα (δεν πιστευω οτι θα εχει καμμια σχεση και επαφη).... :thumbsup:
A80Avant Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 Ευαριστω Δημητρη! Δυστυχως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογια για το δισκο που επελεξα τελικα(δισκο-πλατο)spec δηλαδη.Το κακο ειναι οτι το μαθαινω τωρα,αλλα το καλο ειναι οτι τουλαχιστον αυτο που επελεξα ειναι αρκετα 'δυνατοτερο' απο την δυναμη που βγαζει το αμαξι. Δεν μπορεσα πουθενα να βρω μια αξιολογη εστω τυπικη αντιστοιχια για τα αλογα που βγαζει το rototest σε αντιπαραταξη με αυτα που δειχνει το maha. Δηλαδη αφου το maha μετραει τροχο και μετα προσθετει τις απωλειες στο νουμερο για να σου βγαλει τον στροφαλο(που θεωρειται ακριβης μετρηση),προσπαθω να βρω αντιστοιχια 4κινητου αυτοκινητου που να εβγαλε χ αλογα στο rototest και στο καπακι ψ αλογα στο maha,ετσι για να δω τι θα εδειχνε στο maha στροφαλο...
michpan Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Ε, ο καιρός γαρ εγγύς είναι για να κάνουμε κανένα dyno day οπότε υπομονή! Πιστεύω ότι θα βγάλει κοντά στα 390 άλογα.. Μιχάλης
A80Avant Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 αν δεν εχω αποχωρισει για τας αγγλιας...!
A80Avant Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 (edited) ειχα κανει παλιοτερα σε dynoday χωρις να εχω κανει αλλαγες στα μηχανικα μερη του αμαξιου,ειχε προγραμμα,catback,φιλτρο και εβγαλε στο maha του Φωτεινελη 316 στον στροφαλο,και 215 στον τροχο με 475Νm ροπη. το θεμα ειναι οτι δεν ξερω ποια η αντιστοιχια σε maha/rototest(εστω χοντρικα) Edited December 20, 2007 by VasP
tolis7 Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 ειχα κανει παλιοτερα σε dynoday χωρις να εχω κανει αλλαγες στα μηχανικα μερη του αμαξιου,ειχε προγραμμα,catback,φιλτρο και εβγαλε στο maha του Φωτεινελη 316 στον τροχο,και 215 στον τροχο με 475Νm ροπη.το θεμα ειναι οτι δεν ξερω ποια η αντιστοιχια σε maha/rototest(εστω χοντρικα) 316 στροφαλο 215 τροχο.το maha στο τροχο εχει μεγαλες απωλειες...
A80Avant Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 βασικα διαβασα καπου οτι το maha μετραει τον τροχο(οπως τον μετραει),και προσθετει σε αυτο που μετραει τις απωλειες για να βγαλει τον στροφαλο,αλλα στις απωλειες πρεπει να περιλαμβανονται και αυτες των ραουλων(οι οποιες ειναι σχετικα στανταρισμενες).
STELIOS3 Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Δυναμομετρηση δικη μου, maha 312 τροχο 252. Ανδριανακη τροχο 304.
A80Avant Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 μετρηθηκες σαν προσθιοκινητος ή σαν 4κινητος??Βλεπω οτι στα προσθιοκινητα τα maha εχουν καπου 60 αλογα αποκλιση μεταξυ τροχου-στροφαλου,και το rototest παιζει ενδιαμεσα
STELIOS3 Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 4κινητος στο maha στα Σπατα. Οτι εδειξε στον Ανδρ. τροχο [304] εδειξε περιπου και στο maha[312]στροφαλο.
michpan Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Χμμ.. αν μιλάμε για τις ίδιες συνθήκες δυναμομέτρησης, κάτι δεν πάει καλά εδώ! Μιχάλης
A80Avant Posted December 21, 2007 Author Posted December 21, 2007 ναι οντως ειναι ενδιαφερον αυτο που λες... Καταρχας για maha μου φαινεται οτι σου εβγαλε πολυ λιγες απωλειες,μιας και στον φωτεινελη,ολα τα 4κινητα ειχαν απο 80 μεχρι 100 αλογα απωλειες,και δεν ειχε κανενα φθαρμενο δισκο! Μπορει να παιχτηκε κατι με τον haldex εκει και να βγηκαν αυτα τα νουμερα...ποιος ξερει...Παντος ειναι ενδιαφερον διοτι με την ιδια τουρμπινα που εχω εγω,με μικροτερα μπεκ και με 1.8 στον κοφτη,εβγαλε S2 βελτιωμενο στην αγγλια, 428 αλογα (στροφαλο)με ιντερκουλερ απο RS2(μικροτερο πολυ απο το δικο μου).Απο την αλλη,χωρις να ειναι αναλογικο,απο 1.3 σταθερο σε 1.5 σταθερο ανεβηκα 15 αλογα στο rototest.Αν απο το 1.5 ανεβω στο 1.8σταθερο τοτε τουλαχιστον θα πρεπει να βγαλω στον στροφαλο οσα εβγαλε το S2 περιπου(αν οχι περισσοτερα).Ο γιαννης που ειπε οτι με τα δεδομενα που ειχε πιστευει οτι σε ενα καλο maha με καλο ανεμιστηρα πρεπει να βγαλω γυρω στα 380(οταν ειχα το προγραμμα του 1.3 σταθερο)συνεπως καπου στα 390 με το προγραμμα του 1.5 σταθερο.Αν ειναι ετσι,με 100 αλογα απωλειες που βγαζει στο maha το αμαξι μου,πρεπει να ειμαι καπου 290 τροχο στο maha.Αυτο βεβαια εχει καποια λογικη διοτι απο 1.5 σταθερο σε 1.8 σταθερο ποσα αλογα μπορουν να κερδηθουν ωστε να φτασει κανεις τα 420-430 στροφαλο?ειναι πανω κατω λογικα τα νουμερα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now