Legend Posted February 22, 2011 Author Posted February 22, 2011 (edited) H πρώτη φωτογραφία δείχνει τον... τέντζερη χωρίς το καπάκι... Η δεύτερη - τρίτη φωτό δείχνει το πρόβλημα διαρροής που είχε η επισκευασμένη αντλία νερού - λαδιου, στην οποία είδαμε τελικά ότι ο μηχανικός που την επισκεύασε δεν είχε βάλει φλάτζα όπως είχε η καινούργια που βάλαμε: Η τέταρτη φωτό τέλος, δείχνει το καπάκι στη θέση του και στο τετράγωνο σας δείχνω σε ποιο σημείο ήταν μέσα ο θερμοστάτης και ποιες βίδες μου μείνανε στο χέρι... Παιδια, συγνώμη για το ελάχιστο υλικό, αλλα και να ήθελα δεν υπήρχε χρόνος για κάτι παραπάνω. Edited February 22, 2011 by L3g3nd
panthir Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Pan8ir - τον επόμενο χειμώνα έρχομαι Ονειρούπολη λέμε! ΟΛΕ! Copy Sir.... θα σου ετοιμάσω και...στόλισμα!!!! Εγώ....... το έστειλα το πρόγραμμα............. αλλά......... κάποιοι κάνουν τον Made in China . Δημήτρης Τι να θέλει να πει ο ποιητής????
Legend Posted February 28, 2011 Author Posted February 28, 2011 Λοιπόν, ήρθε και η ώρα του... λιφτινγκ Μαζί με την αντλία, ήρθαν και τα ανταλλακτικά τα οποία έφτιαξαν κατα πολύ την μπροστινή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Εγκαταστάθηκαν μάσκα - σήμα - στεφάνια προβολέων και φρυδάκι καπω, τα οποία ''έδεσαν'' με την ανακατασκευή και πλέον το αυτοκίνητο δείχνει και εξωτερικά ΟΚ Δείτε φωτό πριν Και πως είναι πλέον Έτοιμοι για βόλτα! Δημήτρης ακούει?
panthir Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Ετοιμος.....!!!! (αλλα να πάρουμε τον καφέ απο το φτερό πρώτα...)
Dim80A4Allroad Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 (edited) Ετοιμος.....!!!! (αλλα να πάρουμε τον καφέ απο το φτερό πρώτα...) Μπαααααα................... Και να τον αφήσετε εκεί................. δεν έχει πρόβλημα να πέσει (λόγω ταχύτητας εννοώ) . Ίσα - ίσα........... θα τον πιείτε, πιο κρύο . Δημήτρης Edited February 28, 2011 by Dim80A4Allroad
Legend Posted February 28, 2011 Author Posted February 28, 2011 (edited) Και για όσους τα Γερμανικά δεν ήταν ποτέ το φόρτε τους (κι επειδή ούτε κι εμένα ήταν ποτέ το φόρτε μου, οποιαδήποτε παρατήρηση για πιο ακριβή μετάφραση είναι καλοδεχούμενη): Μάρκα DKW Μοντέλο F 102 Τύπος Sedan με 5 καθίσματα και με 2 πόρτες που υπήρχαν στα μοντέλα παραγωγής από το 1964 & 4 πόρτες που είχαν τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν από τα έτη του 1965 3 κύλινδροι σε σειρά από το 1964 ως το 1966, 2 χρονο Κυβικά: 1175 κ.εκ 60 ίπποι στις 4500 σ.α.λ. Μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ/ώρα Κατανάλωση 9,5 λ/100χλμ Διαστάσεις: μήκος 4280εκ. ύψος 1459εκ. πλάτος 1680εκ. βάση 2480εκ. Συνολικό βάρος 1260 κιλα Στροφές τιμονιού: 4 Για κοιτάξτε λίγο εδώ και σκεφτείτε για ποια χρόνια μιλάμε! Εννοώντας... Την δεκαετία του 60, όταν τα περισσότερα ήταν τετράχρονα και πισωκίνητα, άρα μπορείτε να φανταστείτε ιπποδυνάμεις και απώλειες λόγω διαφορικού, το πόσο γρήγορο και σύγχρονο αυτοκίνητο ήταν το F102! Επίσης λόγω της πρακτικότητας των χώρων που έχουν τα αυτοκίνητα τριών όγκων (sedan), του μεγάλου κινητήρα άρα και ''ήσυχου'', το ποσο άνετο ήταν στα ταξίδια! Άσε που τον Νοέμβρη (λογικά) ανεβαίνουμε Βόλο! όλος ο συφερτός του Blue Cloud! θα γίνει χαμός! Edited February 28, 2011 by L3g3nd
Dimitris_Kon Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Λοιπόν, ήρθε και η ώρα του... λιφτινγκ Μαζί με την αντλία, ήρθαν και τα ανταλλακτικά τα οποία έφτιαξαν κατα πολύ την μπροστινή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Εγκαταστάθηκαν μάσκα - σήμα - στεφάνια προβολέων και φρυδάκι καπω, τα οποία ''έδεσαν'' με την ανακατασκευή και πλέον το αυτοκίνητο δείχνει και εξωτερικά ΟΚ Δείτε φωτό πριν Και πως είναι πλέον Έτοιμοι για βόλτα! Δημήτρης ακούει? Τούμπανο Δημήτρης
dimtdi Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 (edited) ένα μεγάλο μπράβο ρε φίλε άπαιχτο! Ξέρεις ετοιμάζομαι και εγώ για φιλπα πινακίδες, έχουμε simca 1100 το οποίο πήραμε απόφαση να μην πετάξουμε και σιγά σιγά θα πάρει την ανάλογη περιποίηση Edited February 28, 2011 by dimtdi
Thomas-1.8T Posted March 4, 2011 Posted March 4, 2011 Λοιπόν, ήρθε και η ώρα του... λιφτινγκ Μαζί με την αντλία, ήρθαν και τα ανταλλακτικά τα οποία έφτιαξαν κατα πολύ την μπροστινή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Εγκαταστάθηκαν μάσκα - σήμα - στεφάνια προβολέων και φρυδάκι καπω, τα οποία ''έδεσαν'' με την ανακατασκευή και πλέον το αυτοκίνητο δείχνει και εξωτερικά ΟΚ Δείτε φωτό πριν Και πως είναι πλέον Έτοιμοι για βόλτα! Δημήτρης ακούει? Γκουρού. Τέλος. Δευτέρα-Τρίτη,θα έχεις και απο μένα μερικές φωτο... VW..... @Δυστυχώς όχι δικό μου
Legend Posted May 30, 2011 Author Posted May 30, 2011 (edited) Ιστορικό Επισκευής 28/05/2011 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κάλυψη του κάτω μέρους με προστατευτικό υλικό ΟΚ -Επισκευή ψαλιδιών ΟΚ -Επισκευή πρόσθιων θόλων ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. ΟΚ -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. ΟΚ (αλλάχτηκε 2η φορά) -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. ΟΚ -Επισκευή εξάτμισης - λείπουν λαστιχακια συγκράτησης. ΟΚ -Επισκευή Βάσεων μηχανής ΟΚ -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Αλλάχτηκαν οι πυκνωτές των πολλαπλασιαστών με μεγαλύτερους και ισχυρότερους. ΟΚ -Έγινε έλεγχος στα μπουζί (κατάξανθα - τέλεια καυση) και μεγάλωσα την απόσταση των ακίδων που κάνουν την ανάφλεξη (λόγω της αλλαγής των πυκνωτών) από 0.6 σε 0.7mm. ΟΚ -Αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης. ΟΚ -Επισκευάστηκε το πορτάκι του συνοδηγού που δεν έκλεινε ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Αλλαγή σπασμένης βαλβίδας όπισθεν ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Επισκευή αντλίας νερού λαδιού ΟΚ Αλλαγή αυτής ΟΚ -Αλλαγή πρόσθιας μάσκας - σήματος - στεφανιών προβολέων - φρυδιου καπω ΟΚ -Αλλαγή θερμοστάτη ΟΚ -Αλλαγή μάσκας - σήματος μάσκας ΟΚ -Αλλαγή στεφανιών προβολέων ΟΚ -Αλλαγή φρυδιού καπω ΟΚ -Αλλαγή ρελέ φωτών πορείας ΟΚ -Αλλαγή πρόσθιων βάσεων μηχανής ΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Το Σαββατοκύριακο που πέρασε έκανα μία πολύ σημαντική αλλά και συνάμα πολύ δύσκολη αλλαγή. Οι μπροστινές βάσεις της μηχανής, ήταν στα μαύρα τους τα χάλια, προφανώς δεν είχαν αλλαχτει ποτέ απο τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο! Πάρτε μια ιδέα λοιπόν να δείτε την αριστερή βάση: Δεν υπήρχε πουθενά λάστιχο και τα μέταλλα ήταν σχεδόν το ένα βιδωμένο πάνω στο άλλο! Το καλό ήταν ότι η πρόσβαση ήταν πολύ εύκολη σε σχέση με την δεξιά βάση! Μετά λοιπόν από πάρα πολύ κόπο και αφού καταφέραμε να βγάλουμε την δεξιά βάση χωρίς να λύσουμε την αντλία νερού λαδιού, οι βάσεις ήταν κάπως έτσι και οι καινούργιες έτσι Βάζω εμπρός και... ...το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο! Οι κραδασμοί τις μηχανής ελαχιστοποιήθηκαν αρκετά και το αυτοκίνητο είχε πολύ πιο ''πολιτισμένη'' συμπεριφορά και όταν ήταν σταματημένο αλλά και στις οποιεσδήποτε ανωμαλίες του δρόμου! Δεν μπορώ να σας το περιγράψω, άλλο πράγμα! Έτσι λοιπόν, αφού συναρμολογήσαμε το αυτοκίνητο, βάλαμε επιτέλους το αντιψυκτικό (και όχι νερό) στο κύκλωμα του νερού και βάλαμε τεφλον στο σημείο που είχε διαπιστωθεί η διαρροή, απο την προηγούμενη φορά. Επιπλέον επισκευάσαμε τις βάσεις των πολλαπλασιαστών που είχαν κοπεί (απο τι άλλο? απο τους κραδασμούς!) και αλλάξαμε το σωληνάκι της βενζίνης που δεν ήταν και αυτό στα καλά του! Το αποτέλεσμα? μετά από μιας ώρας διαδρομή, η οποία σημειωτέον ήταν πολύ ''smooth'' λόγω των καινούργιων βάσεων και ενός μποτιλιαρίσματος κάπου στα 2 χιλιόμετρα στον Κηφισσό, στο γυρισμό για Μαρούσι, οι διαρροές εξαλήφθηκαν ΌΛΕΣ! Δεν στάζει ούτε λάδι, ούτε νερό, ο θερμοστάτης δουλεύει σωστά και πλέον δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο στην λειτουργία του! Υ.Γ.: Το F102 έχει διανύσει από την άνοιξη του 2007 μέχρι σήμερα κάπου στα 9.000 χιλιόμετρα! ΟΛΕ ΛΕΜΕ! Edited May 30, 2011 by L3g3nd
panthir Posted May 31, 2011 Posted May 31, 2011 (edited) Legend + F102 = Edited May 31, 2011 by panthir
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now