Jump to content

Απογοητευεμενος με τον Κλιματισμο


sakis67

Recommended Posts

Εχω στη κατοχη μου εδω και δυο μηνες το Α3 1.8 SportsBack και μολις την πρωτη εβδομαδα

βγηκε αχρηστος ο κλιματισμος δηλαδη εβγαζε ζεστο αερα, το πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν οτι ηταν ελλατωματικο

το κομπρεσσερ περιμενα μια εβδομαδα και συγκεκριμενα την εβδομαδα που ειχε τους 45 βαθμους να μου φερουν

το καινουργιο φυσικα μετα απο δικη μου πιεση

Τωρα μετα απο ενα μηνα εχω ξανα προβληματα με τον κλιματισμο δηλαδη μου βγαζει κρυο αερα μονο η πλευρα του συνοδηγου

ενω του οδηγου ζεστο οσο κι αν αλλαξα κατεβασα την θερμοκρασια αντε παλι ξεκιναμε με το συνεργειο το πηγαινε -ελα

γαι 40 ημερων αυτοκινητο

Εκτος αυτου μετραω εχτες τα λαδια και εχουν κατεβει στο μισο με 2500 χλμ ειναι φυσιολογικο αυτο ? μπορει να βοηθησει καποιος

γιατι αρχιζω και αισθανομαι μετανοιωμενος για την αγορα που εκανα

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε Σάκη, καλωσόρισες στην παρέα μας. Εαν θέλεις γράψε κάτι για σένα και το αυτοκινητό σου στην ενότητα των νέων μελών

 

Όσο αφορά το προβλημά σου για τον κλιματισμό προσωπικά δεν μπορώ να βοηθήσω , ίσως κάποιο αλλο μέλος μπορέσει και σε βοηθήσει! Όσο αφορά τα λάδια νομίζω υπάρχει μεγάλη κατανάλωση στα πρώτα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου!Ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα...

Πάντως μην απελπίζεσαι για όλα υπάρχουν λύσεις! :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. απο τη στιγμη που βγαζει κρυο αερα ο κλιματισμος σημαινει οτι το προβλημα με τον κομπρεσορα λυθηκε οντος. επειδη ομως απο την μια μερια σου βγαζει ζεστο αερα και απο την αλλη κρυο ελεγξε πρωτα τις θερμοκρασιες που εχεις βαλει στον κλιματισμο σου, μηπως επειδη ειναι δυζωνικος εχεις ρυθμησει την θερμοκρασια απο την μια μερια στο ζεστο. μια αλλη περιπτωση ειναι να υπαρχει καποιο προβλημα με τα κλαπετα που καθοριζουν απο ποιους αεραγογους θα βγαινει ο αερας και αν θα ειναι ζεστος η κρυος. Γενικα μην ανησυχεις γιατι δεν ειναι και πολυ σοβαρο το προβλημα σου. Εξαλλου εισαι στην εγγυηση!!!

Οσον αφορα τα λαδια ειναι λογικο να σου καιει λιγο γενικα και περισσοτερο τωρα που ειναι καινουριο, το λεει και το manual του αυτοκινητου σου.

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα σύγχρονα αμάξια "στρώνονται" ηλεκτρονικά απο το εργοστάσιο κατασυεής τους κιόλας, δεν υπάρχει αντιπ/ποσ ή μάστορας που να μην σου πει ότι "για χ-klm δούλευέ το μέχρι τις χ-στροφές, απέφευγε τους κόφτες και τα τουρμπίσματα" (έαν είναι turbo φυσικά)...Το όριο διαφέρει από αμάξι σε αμάξι φυσικά (όλα είναι σχετικά δηλ.!)...Εμένα (π.χ.) για τον Ιβάν μου είχαν πει να τον "στρώσω" για 5k klm...

 

...Όσον αφορά τα λάδια: Ναι, είνια φυσιολογικότατο να έχεις μια α' πιο μεγάλη κατανάλωση όσο καιρό "στρώνεται" το αμάξι, αρκεί να μην κάνεις τπτ..."καφριλίκια" (βλ. "σκισίματα" μέχρι κόφτες, κοντρίδια και τελικιάσματα, κλπ. τέτοια ωραία!) όσο καιρό "στρώνεις"! (για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο)... :new_thumright:

 

...Όσον αφορά το A/C: Αν σου έβγαζε μόνο ζεστό αέρα τότε, λογικά, έπαιζε να σου είχε τελειώσει το φρέον (οπότε και θα έπρεπε να πας σε κάποια εξουσιοδοτημένη αντιπ/πεια κατά προτίμηση να στο συμπληρώσουν)...Το να βγάζει ζεστό *και* κρύο μαζί πρώτη φορά το ακούω!...Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το πας πίσω στην ανιπ/πεια και να *απαιτήσεις* να στο φτιάξουν (μέσα στην εγγύηση εννοείται!)...Αν δεις ότι δεν..."συμμορφώνοντε" στείλε και καμιά επιστολή στα κεντρικά (στην Ελλάδα αρχικά και μετά...βλέπεις!)...Και φυσικά τις μέρες που θα στο κρατάνε "μέσα" το αμάξι για επισκευή υποχρεόνονται να σου παρέχουν αμάξι για τις μετακινήσεις σου, ε!... :diablo:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. απο τη στιγμη που βγαζει κρυο αερα ο κλιματισμος σημαινει οτι το προβλημα με τον κομπρεσορα λυθηκε οντος. επειδη ομως απο την μια μερια σου βγαζει ζεστο αερα και απο την αλλη κρυο ελεγξε πρωτα τις θερμοκρασιες που εχεις βαλει στον κλιματισμο σου, μηπως επειδη ειναι δυζωνικος εχεις ρυθμησει την θερμοκρασια απο την μια μερια στο ζεστο. μια αλλη περιπτωση ειναι να υπαρχει καποιο προβλημα με τα κλαπετα που καθοριζουν απο ποιους αεραγογους θα βγαινει ο αερας και αν θα ειναι ζεστος η κρυος. Γενικα μην ανησυχεις γιατι δεν ειναι και πολυ σοβαρο το προβλημα σου. Εξαλλου εισαι στην εγγυηση!!!

Οσον αφορα τα λαδια ειναι λογικο να σου καιει λιγο γενικα και περισσοτερο τωρα που ειναι καινουριο, το λεει και το manual του αυτοκινητου σου.

συγνωμη παιδια αλλα εγω νομιζω οτι δεν ειναι λογικο να του καψει 2lit λαδι τι ειναι διχρονο ?εκτοσ και αν το εχει σκισει απο τα πρωτα χλμ.η γνωμη μου ειναι να το ψαξει γενικα το αμαξι ....

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην είχαν βάλει το λάδι που έπρεπε από την αρχή (τους έχω ικανούς!). Στην επόμενη αλλαγή, βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής και μόνο, και δες αν έχεις και πάλι κατανάλωση. Μην αρχίσεις το ψάξιμο πριν σιγουρευτείς ότι έχεις πρόβλημα.

 

Εμένα έκαψε 500ml τα πρώτα 8χιλ. χλμ. κι από τότε ούτε σταγόνα! Και δεν το πήγαινα και πολύ χαλαρά! :)

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη παιδια αλλα εγω νομιζω οτι δεν ειναι λογικο να του καψει 2lit λαδι τι ειναι διχρονο ?εκτοσ και αν το εχει σκισει απο τα πρωτα χλμ.η γνωμη μου ειναι να το ψαξει γενικα το αμαξι ....

 

 

 

οταν ο δεικτης εχει κατεβει στο μισο δεν σημαινει οτι εχει καψει 2lt λαδι, προς θεου!!!! Περιπου 500 με 700 ml ειναι αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην είχαν βάλει το λάδι που έπρεπε από την αρχή (τους έχω ικανούς!). Στην επόμενη αλλαγή, βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής και μόνο, και δες αν έχεις και πάλι κατανάλωση. Μην αρχίσεις το ψάξιμο πριν σιγουρευτείς ότι έχεις πρόβλημα.

 

Εμένα έκαψε 500ml τα πρώτα 8χιλ. χλμ. κι από τότε ούτε σταγόνα! Και δεν το πήγαινα και πολύ χαλαρά! :)

Μιχάλης

 

 

 

Μιχαλη εαν δεν ειχαν βαλει το σωστο λαδι τοτε δεν θα ειχε σωστη αποδωση ο κλιματισμος. Πιστευω οτι καταλαβαινεις οτι δεν προκειτε για κατι τετοιο απο τη στιγμη το αμαξι βγαζει κρυο αερα απο τους μισους αεραγωγους...

Δεν σου ακουγεται πιο λογικο να συμβαινει κατι με τα κλαπετα???

Link to comment
Share on other sites

Πιαδια κατα αρχην ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειξατε και για τη συμπαρασταση σε αντιθεση με την αντιπροσωπεια , τελος παντων

Το αμαξι το πηρα ολοκαινουργο με 10 χλμ στο κοντερ ειναι το 1.8 turbo sportsback και εχω κανει αυτη τη στιγμη 3500 χλμ χμε μαξιμουμ 4000 στροφες και αυτο καποιες φορες οχι παντα.

Το πρωτο κομπρεσερ το αλλαξα τις πρωτες 10 ημερες κατοχης του αυτοκινητου μιας και οπως φαινεται

πρεπει να ηταν ελλατωματικο απο την μανα του και ισως και να το ηξεραν εξ'αρχης τελος παντων

Σημερα το πρωι πηγα ξανα να το δουν το αυτοκινητο και για αρχη μου ειπαν οτι δεν εχει ξανασυμβει

να βγαζει απο τη μια ζεστο και απο την αλλη κρυο ,μου ειπαν οτι θα το ψαξουν και περιμενω τηλ.

Κια για την ακριβια απο την πλευρα που βγαζει κρυο προσπαθει να βγαλει δεν ειναι και απο κει κανονικο

απλα ειναι πιο κρυο απο την αλλη πλευρα που ειναι τελειως ζεστο οσο για τα λαδια τα βρηκαν τελειως

φυσιολογικα οτι λειπουν και μου ειπαν οτι πρεπει στην αρχη να καψει λιγο λαδι ο κινηρας.

Δεν ξερω αλλα εχω την αισθηση οτι εμπλεξα με αυτο το αυτοκινητο και οτι καθε μηνα θα ειμαι στο συνεργειο

μακαρι να βγω ψευτης.

 

 

 

 

 

 

 

 

Μιχαλη εαν δεν ειχαν βαλει το σωστο λαδι τοτε δεν θα ειχε σωστη αποδωση ο κλιματισμος. Πιστευω οτι καταλαβαινεις οτι δεν προκειτε για κατι τετοιο απο τη στιγμη το αμαξι βγαζει κρυο αερα απο τους μισους αεραγωγους...

Δεν σου ακουγεται πιο λογικο να συμβαινει κατι με τα κλαπετα???

Link to comment
Share on other sites

Πιαδια κατα αρχην ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειξατε και για τη συμπαρασταση σε αντιθεση με την αντιπροσωπεια , τελος παντων

Το αμαξι το πηρα ολοκαινουργο με 10 χλμ στο κοντερ ειναι το 1.8 turbo sportsback και εχω κανει αυτη τη στιγμη 3500 χλμ χμε μαξιμουμ 4000 στροφες και αυτο καποιες φορες οχι παντα.

Το πρωτο κομπρεσερ το αλλαξα τις πρωτες 10 ημερες κατοχης του αυτοκινητου μιας και οπως φαινεται

πρεπει να ηταν ελλατωματικο απο την μανα του και ισως και να το ηξεραν εξ'αρχης τελος παντων

Σημερα το πρωι πηγα ξανα να το δουν το αυτοκινητο και για αρχη μου ειπαν οτι δεν εχει ξανασυμβει

να βγαζει απο τη μια ζεστο και απο την αλλη κρυο ,μου ειπαν οτι θα το ψαξουν και περιμενω τηλ.

Κια για την ακριβια απο την πλευρα που βγαζει κρυο προσπαθει να βγαλει δεν ειναι και απο κει κανονικο

απλα ειναι πιο κρυο απο την αλλη πλευρα που ειναι τελειως ζεστο οσο για τα λαδια τα βρηκαν τελειως

φυσιολογικα οτι λειπουν και μου ειπαν οτι πρεπει στην αρχη να καψει λιγο λαδι ο κινηρας.

Δεν ξερω αλλα εχω την αισθηση οτι εμπλεξα με αυτο το αυτοκινητο και οτι καθε μηνα θα ειμαι στο συνεργειο

μακαρι να βγω ψευτης.

 

Σακη μην τρελαινεσαι ρε συ ...για τον κλιματισμό θα στο φτιάξουν θελουν δε θελουν λόγω εγγυησης ..τωρα για τα λάδια, αν ο δεικτης ηταν στη μέση σημαινει ότι έκαψε 500ml λογικο για καινουριο στα πρωτα χιλιομετρα και δεδομένου ότι βαζουν 0w-30 στο δοχειο απο μαμα , αργοτερα θα το αλλάξεις σε 5w-30 Castrol long life III αυτο συνήθως βαζουν...παντως η καταναλωση λαδιου θα σταθεροποιηθει - εξαλειφθει μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα και απο προσωπικη εμπειρια ( εχω 40.000 χλμ τωρα με σχεδον μηδενική καταναλωση περιπου 250-300ml/7500 xlm και κανω αλλαγη ανα 15.000 με castrol 5w-30 )

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα βγεις ψεύτης.. :)

 

Οπως σου είπαν κι άλλοι μία μικρή κατανάλωση λαδιού στην αρχή είναι φυσιολογική, θα δεις αργότερα αν παραμένει το πρόβλημα, που δεν το νομίζω. Τον κλιματισμό θα στον φτιάξουν θέλουν δεν θέλουν! :)

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το πηρα σημερα το μεσημερι φυσικα χωρις να εχουν φτιαξει τον κλιματισμο ,μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαχτει παλι το κομπρεσερ και η εκτονοτικη βαλβιδα τα οποια παραγγελθηκαν να ερθουν σε καμια εβδομαδα

τωρα οταν ρωτησα γιατι χαλασε παλι το κομπρεσερ ? ουδεμια απαντηση

Οσο για τα λαδια μου ειπαν οτι ειναι ολα φυσιολογικα αντε να δουμε

 

Αντε παλι περιμενω μες τη ζεστη χωρις κλιματισμο ειναι και μαυρο .......

 

 

 

 

 

Μάλλον θα βγεις ψεύτης.. :)

 

Οπως σου είπαν κι άλλοι μία μικρή κατανάλωση λαδιού στην αρχή είναι φυσιολογική, θα δεις αργότερα αν παραμένει το πρόβλημα, που δεν το νομίζω. Τον κλιματισμό θα στον φτιάξουν θέλουν δεν θέλουν! :)

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Περιττό να σου πω πως...:

 

1) Μην διανοηθείς να τους πληρώσεις ΟΥΤΕ 1 ευρώ! Πρέπει να σου καλύψουν τα όποια ανταλλακτικά αλλάξουν μέσω της εγγύησης!

 

2) Σε περίπτωση που - χτύπα ξυλο! - ξαναεμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα και *μετά* το service που θα (ξανα)κάνουν, εκεί, πλέον, πρέπει να απαιτήσεις αντικατάσταση με νέο (ολόιδιο) αυτοκίνητο και να τους τρίξεις και τα δόντια!

 

3) Να ζητήσεις *γραπτώς* να σου πούνε τι έχει το αμάξι! Και αν δεν ξέρουν / μπορούν *πάλι* να στο δώσουν γραπτώς (και μετά ετοίμασε και μια επιστολή στα κεντρικά στην Γερμανία...)

 

...Κατα τ'αλλα καλή δύναμη σου εύχομαι και να έχει αίσιο τέλος η όλη ιστορια!...

Edited by zlatky
Link to comment
Share on other sites

Περιττό να σου πω πως...:

 

1) Μην διανοηθείς να τους πληρώσεις ΟΥΤΕ 1 ευρώ! Πρέπει να σου καλύψουν τα όποια ανταλλακτικά αλλάξουν μέσω της εγγύησης!

 

2) Σε περίπτωση που - χτύπα ξυλο! - ξαναεμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα και *μετά* το service που θα (ξανα)κάνουν, εκεί, πλέον, πρέπει να απαιτήσεις αντικατάσταση με νέο (ολόιδιο) αυτοκίνητο και να τους τρίξεις και τα δόντια!

 

3) Να ζητήσεις *γραπτώς* να σου πούνε τι έχει το αμάξι! Και αν δεν ξέρουν / μπορούν *πάλι* να στο δώσουν γραπτώς (και μετά ετοίμασε και μια επιστολή στα κεντρικά στην Γερμανία...)

 

...Κατα τ'αλλα καλή δύναμη σου εύχομαι και να έχει αίσιο τέλος η όλη ιστορια!...

 

1. Ετσι και αλλιως δεν προκειτε.

 

2. Καμια αντιπροσωπεια κ ποτε δεν αλλαξε αυτοκινητο σε κανεναν για τετοιου ειδους προβλημα κ ουτε θα γινει. Κατι τετοια γινονται μονο σε περιπτωση σοβαρου προβληματος και επειτα απο πολυ τρεξιμο με δικηγορους κ.λ.π.

Edited by timos
Link to comment
Share on other sites

2. Καμια αντιπροσωπεια κ ποτε δεν αλλαξε αυτοκινητο σε κανεναν για τετοιου ειδους προβλημα κ ουτε θα γινει.

 

Λάθος ..σε πιάνω αδιάβαστο..Τιμο.. :brows:

Πριν καιρο παλιό μέλος ο tpapo ειχε εμπλοκή με δισκο-πλατω κτλ..και τους πήγε ..τρεχοντας με 2 δικηγορους ( KOSMOKAR) αγωγές κτλ.., να μην τα πολυλογώ του προτάθηκε :

 

1.- Αλλαγή με αμάξι άλλο ιδιο μοντελο ιδια χιλιομετρα ( α3 sportback)

 

2.- Αλλαγή με άλλο μοντέλο ιδια χλμ ή καινουριο ( α4,α6 ) πληρώνοντας την διαφορά...

 

τον εστειλαν σε αντιπροσωπο μεγάλο της Θεσσαλίας να τα κανονίσει ή στην ΚΑΡΕΝΤΑ ,ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΠΕΙΔΉ ΤΥΓΧΆΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΩ ΚΑΛΑ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ δεν ξερω τι τελικά εκανε ,τον βλέπω παντως με το ιδιο αμαξι σαν το δικο μου A3 SPORTABACK 2.0 S-LINE MAYRO :D

Link to comment
Share on other sites

Λάθος ..σε πιάνω αδιάβαστο..Τιμο.. :brows:

Πριν καιρο παλιό μέλος ο tpapo ειχε εμπλοκή με δισκο-πλατω κτλ..και τους πήγε ..τρεχοντας με 2 δικηγορους ( KOSMOKAR) αγωγές κτλ.., να μην τα πολυλογώ του προτάθηκε :

 

1.- Αλλαγή με αμάξι άλλο ιδιο μοντελο ιδια χιλιομετρα ( α3 sportback)

 

2.- Αλλαγή με άλλο μοντέλο ιδια χλμ ή καινουριο ( α4,α6 ) πληρώνοντας την διαφορά...

 

τον εστειλαν σε αντιπροσωπο μεγάλο της Θεσσαλίας να τα κανονίσει ή στην ΚΑΡΕΝΤΑ ,ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΠΕΙΔΉ ΤΥΓΧΆΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΩ ΚΑΛΑ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ δεν ξερω τι τελικά εκανε ,τον βλέπω παντως με το ιδιο αμαξι σαν το δικο μου A3 SPORTABACK 2.0 S-LINE MAYRO :D

 

 

Τα ιδια χιλιομετρα??? Εισαι σιγουρος??Δηλαδη εαν το παλικαρι εχει για παραδειγμα 3500 χλμ τι θα κανουν στην αντιπροσωπεια, θα παρουν το καινουργιο αυτοκινητο που προκειτε να του δωσουν και θα το κανουν βολτες μεχρι να φτασει αυτα τα χιλιομετρα??? Η θα του δωσουν κανενα ειδη μεταχειρησμενο απο test drive, γιατι οπως το λες δεν θα παρει ποτε νεο αυτοκινητο στα χερια του. :hysterical::hysterical::hysterical::speak_cool:

Edited by timos
Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου και πελάτης με παρόμοιο πρόβλημα μετά απο 3 κομπρέσορες 2 κοντενσερ 3 φίλτρα με εκτονοτικές και 2 καλοκαίρια στην κόλαση το πρόβλημα του λύθηκε με update του λογισμικού στην μονάδα ελέγχου του κλιματιστικού.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια χιλιομετρα??? Εισαι σιγουρος??Δηλαδη εαν το παλικαρι εχει για παραδειγμα 3500 χλμ τι θα κανουν στην αντιπροσωπεια, θα παρουν το καινουργιο αυτοκινητο που προκειτε να του δωσουν και θα το κανουν βολτες μεχρι να φτασει αυτα τα χιλιομετρα??? Η θα του δωσουν κανενα ειδη μεταχειρησμενο απο test drive, γιατι οπως το λες δεν θα παρει ποτε νεο αυτοκινητο στα χερια του. :hysterical::hysterical::hysterical::speak_cool:

 

Αναφέρεσαι σε λεπτομέρειες που δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρουν άλλωστε ( αν θες διαβασε το αντιστοιχο θεμα ...) ,σκοπός μου να πω στον φιλο μας sakis ότι όλα γινονται με υπομονή και επιμονή :new_thumright:

 

Υ.Γ Πιστευω όμως ότι το προβλημα με τον κλιματισμό θα λυθεί αλλά και η κατανάλωση λαδιού μετα τα 15.000 χλμ με αλλαγή με 5W-30 θα ελαχιστοποιηθεί .... :D

Edited by SkoRpioS
Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια χιλιομετρα??? Εισαι σιγουρος??Δηλαδη εαν το παλικαρι εχει για παραδειγμα 3500 χλμ τι θα κανουν στην αντιπροσωπεια, θα παρουν το καινουργιο αυτοκινητο που προκειτε να του δωσουν και θα το κανουν βολτες μεχρι να φτασει αυτα τα χιλιομετρα??? Η θα του δωσουν κανενα ειδη μεταχειρησμενο απο test drive, γιατι οπως το λες δεν θα παρει ποτε νεο αυτοκινητο στα χερια του. :hysterical::hysterical::hysterical::speak_cool:

 

 

η γυριζουνε ενα που εχει 30000χιλ στα 3500..

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή ψυχραιμία και γενικότερα χαλαρότης! Καταλαβαίνω το άγχος και την στεναχώρια του φίλου μας που ''χτύπησε'' το Sportback, αλλά όπως είπαν πολλά παιδιά αυτού του είδους τα προβλήματα λύνονται. Κάνε λίγο υπομονή και όλα 8α πάνε καλα! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.