The Dog Posted January 9, 2009 Posted January 9, 2009 Απο οτι καταλαβα μαλλον εκανε παρεα με τον κοφτη παραπανω απο οσο επρεπε!
Thomas-1.8T Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 (edited) Today i had a nice surprise when i received a nice photo from my friend annani (RSQ) In matter of fact i liked the photo so much that i used it as a wallpaper for my pc. Thanks annani! Edited January 31, 2009 by Thomas-1.8T
Agelosa4 Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 είναι λόγο προγράμματος Δεν έχει πρόβλημα το αμάξι Ποιο προγραμμα ρε? και μαμα αν ησουν και χτυπαγες ωρα κοφτη θα σου εβγαζε τετοια βλαβη..
lekoS3 Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Today i had a nice surprise when i received a nice photo from my friend annani (RSQ)In matter of fact i liked the photo so much that i used it as a wallpaper for my pc. Thanks annani! Τωρα αγγλικα ή ελληνικα? Γ@μ@το Θωμα!!! Φοβερη φωτογραφια!!!! Wonderfull Tom!!! Amazing foto!!!!
Thomas-1.8T Posted February 1, 2009 Author Posted February 1, 2009 Παίδες να ευχαριστήσω άλλη μια φορά τον Annani και στο Ελλήνικος Άγγελε τι έχει ο κόφτης μου ρε? Φταίω εγώ που δεν τον πήγα 8.100???
Toyo Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Θωμακο μην αγχωνεσαι...κι εμενα το εβγαζε....δεν παθαινει τιποτα απλα εαν πιασεις κοφτη καναδυο φορες και το βαλεις στο διαγνωστικο θα βγει αυτη η βλαβη και επισης αλλη μια για την πιεση...ολα ΟΚ!
Agelosa4 Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Παίδες να ευχαριστήσω άλλη μια φορά τον Annani και στο Ελλήνικος Άγγελε τι έχει ο κόφτης μου ρε? Φταίω εγώ που δεν τον πήγα 8.100??? 8100 ε?? ειχες ακομη μεχρι τις 10.000rpm ! τι σου εμαθα εγω να μην αλλαζεις κατω απο 10αρες??
Thomas-1.8T Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 Γιώργο στο άσχετο το βρήκα,όχι εγώ,ο ηλεκτρολόγος. Το είχα πάει για καθαρισμό,μετρίσεις,clima (ναι χειμωνιάτικα,γιατί το δουλεύω όλο τον χρόνο ) κλπ και το βρήκε στο τσεκ. Δεν με πολυενόχλησε,ούτε το πολυέδωσα σημασία να σου πω την αλήθεια,γιατί μου είπε και το παλικάρι, ότι δεν είναι και τίποτα σπουδαίο. Άγγελε συγνώμη ρε φίλε,δεν θα επαναληφθεί. Πριν τις 10.000rpm από δω και πέρα,ΠΟΤΈ
tasosS3 Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Faults Found 00543-Maximum Engine Speed Exceeded--Engine Warranty VOID! ;-) 35-10- - - Intermittent :unsure: :unsure: : Θωμα δεν ειναι τπτ φιλε ,θα το χαρακτηριζα καθημερινο φαινομενο σε big turbo εφαρμογες. Αλλωστε στο τελος εχουν βαλει και χαμολεγο ";-)".
Thomas-1.8T Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 (edited) Θωμα δεν ειναι τπτ φιλε ,θα το χαρακτηριζα καθημερινο φαινομενο σε big turbo εφαρμογες.Αλλωστε στο τελος εχουν βαλει και χαμολεγο ";-)". αλλά να χάσω την εγγύηση ρε γμτ Thxn παίδες για τις απαντήσεις σας Edited February 2, 2009 by Thomas-1.8T
COSTAS S3 Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 .........Αλλωστε στο τελος εχουν βαλει και χαμολεγο ";-)". Πόσα ξέρεις εσύ Τάσο αλήθεια εσύ το χαμόγελο το έβλεπες συχνά? ΥΓ. δε μιλάω για τους απ'έξω γιατί σίγουρα όλοι ήταν με ένα χαμόγελο
tasosS3 Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 ( ) Οποτε εκανα τσεκ απ με το vag com ημασταν μες τα χαμογελα
Thomas-1.8T Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 Σε ρελαντι οι μετρήσεις και το αμάξι παγωμένο. (4μέρες ακίνητο) ABANS= 1,44-1,53 MAF= 1,73-1,81 MISFIRE= 0 0 0 0 LAMDA= 0,8 Inj PERIOD 1-3= 1,27-1,36 THROTTLE ANG.= 1,3-1,7 VALVE DUTY angle 0-99%= 30,1% KNOCK REG= 0 SENS 1 VOLTS= 0,400-0,460___ 0,420-0,480___ 0,600-0,660___ 0,580-0,660 ENGINE LOAD load 0,5-1,5 m/s= 0,60ms ENGINE LOAD 0-10m/s= 0,55 ING.TIMING 20 Atdc-42Btdc= 12,0 BTDC H gaf gaf motorsport μου είπε,ότι είμαι πολύ πλούσιος ρελαντί. (εεε κάπου θα πρέπει να είμαι και γω )
The Dog Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Σε ρελαντι οι μετρήσεις και το αμάξι παγωμένο. (4μέρες ακίνητο) ABANS= 1,44-1,53 MAF= 1,73-1,81 MISFIRE= 0 0 0 0 LAMDA= 0,8 Inj PERIOD 1-3= 1,27-1,36 THROTTLE ANG.= 1,3-1,7 VALVE DUTY angle 0-99%= 30,1% KNOCK REG= 0 SENS 1 VOLTS= 0,400-0,460___ 0,420-0,480___ 0,600-0,660___ 0,580-0,660 ENGINE LOAD load 0,5-1,5 m/s= 0,60ms ENGINE LOAD 0-10m/s= 0,55 ING.TIMING 20 Atdc-42Btdc= 12,0 BTDC H gaf gaf motorsport μου είπε,ότι είμαι πολύ πλούσιος ρελαντί. (εεε κάπου θα πρέπει να είμαι και γω ) Κανε με ζεστο μοτερ
Thomas-1.8T Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 Κανε με ζεστο μοτερ Θα κάνω και θα τις ανεβάσω δίπλα δίπλα,να δούμε διαφορές. Αυτός ήταν και ο λόγος που τa έβαλα
Thomas-1.8T Posted February 19, 2009 Author Posted February 19, 2009 Σε ρελαντι οι μετρήσεις και το αμάξι παγωμένο. (4μέρες ακίνητο) ABANS= 1,44-1,53 MAF= 1,73-1,81 MISFIRE= 0 0 0 0 LAMDA= 0,8 Inj PERIOD 1-3= 1,27-1,36 THROTTLE ANG.= 1,3-1,7 VALVE DUTY angle 0-99%= 30,1% KNOCK REG= 0 SENS 1 VOLTS= 0,400-0,460___ 0,420-0,480___ 0,600-0,660___ 0,580-0,660 ENGINE LOAD load 0,5-1,5 m/s= 0,60ms ENGINE LOAD 0-10m/s= 0,55 ING.TIMING 20 Atdc-42Btdc= 12,0 BTDC H gaf gaf motorsport μου είπε,ότι είμαι πολύ πλούσιος ρελαντί. (εεε κάπου θα πρέπει να είμαι και γω ) Απ'ότι θυμάμαι από χθές που έκανα και ζεστό στο ρελαντί (μετά από dyno) είχα τα ίδια αοτελέσματα. Στο dyno είχαμε μια ψιλοδιαφωνία Μόλις τα έστειλα στον σκύλο,λίγο έλειψε να με δείρει. Σύμφωνα με τα log, έφτιαξα dragστεράδικο,χωρίς να το καταλάβω Φτού και από την αρχή για μέτρηση λοιπόν
The Dog Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 (edited) 0-100 km/hour σε 3 sec....... Από γκρεμό να το έριχνες περισσότερη ώρα θα του έπαιρνε..... Edited February 19, 2009 by The Dog
Thomas-1.8T Posted February 26, 2009 Author Posted February 26, 2009 (edited) Από μαμά μοτέρ,δυστυχώς δεν έχω φώτο.. Κ04-001 Κ04-023 garett 2871r-10 external cockpit and.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! info: http://www.audisportsclub.gr/portal/index....=view&id=70 Edited February 26, 2009 by Thomas-1.8T
michpan Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Ωραίο το αμάξι Θωμά! Τελικά δυναμομέτρηση έχεις κάνει; Πρόγραμμα έχεις φτιάξει; Δεν έχω καταλάβει! Μιχάλης
Thomas-1.8T Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 (edited) Ωραίο το αμάξι Θωμά! Τελικά δυναμομέτρηση έχεις κάνει; Πρόγραμμα έχεις φτιάξει; Δεν έχω καταλάβει! Μιχάλης Ευχαριστώ Μιχάλη Έτοιμο το έχω εδώ και καιρό. Με τις δυναμομετρήσεις δεν τα πάω καλα. Δεν το έχω βάλει στα ράουλα καμιά φορά Μία με το vag-com θέλω να κάνω,έτσι για το γμτ Δεν με ενδιαφέρει τι θα βγάλει,από την στιγμή που με ευχαριστεί στο δρόμο Edited February 27, 2009 by Thomas-1.8T
vagem Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 (edited) αντε να στο ξαναπώ μια φορά ακόμα , το αμάξι σου είναι πααάρα πολύ όμορφο Θωμά..... και πιστεύω ότι όσο το βλέπεις το χαίρεσαι περισσότερο Edited February 27, 2009 by vagem
Thomas-1.8T Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 αντε να στο ξαναπώ μια φορά ακόμα ,το αμάξι σου είναι πααάρα πολύ όμορφο Θωμά..... και πιστεύω ότι όσο το βλέπεις το χαίρεσαι περισσότερο Την θυμάσαι την διαφήμιση,θέλω να τ'ακούω Φυσικά και κάνω πλάκα.Δεν την έχω κάνει ψώνιο ακόμα με τις λαμαρίνες
Dimitris_Kon Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Την θυμάσαι την διαφήμιση,θέλω να τ'ακούω Φυσικά και κάνω πλάκα.Δεν την έχω κάνει ψώνιο ακόμα με τις λαμαρίνες Σε κάποια φωτό πήρε το μάτι μου κάτι σαν μπουκάλα ενδιάμεσα στα μπροστινά καθίσματα Θωμά.. Πες μου ότι είναι αυτό που υποψιάζομαι ?? Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now