Dimitris_Kon Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Αρκετό καιρό τώρα ακούω για twin scroll KO4, για απλή ΚΟ4 και για IHI για το δίλιτρο μοτέρ. Ο μηχανικός μου, μου είχε προτείνει την garett Gt 3071, με τις ανάλογες ενισχύσεις σε μπιέλες κυρίως, αλλά είμαι διστακτικός και περιμένοντας για turbo kit, βλέπω ότι πρόσφατα και η ATP προτείνει την ίδια (GT 3071R), ενώ επιπλέον και ο JPX με το δυνατό ΤΤ έχει βάλει την ίδια (παρόλο που έχει 1.8Τ). Φαίνεται πάντως σχετικά μεγάλη τουρμπίνα, ωστόσο, με το σωστό setup (αντλία, μπεκ, μπιέλες, ic, maf κλπ) ίσως να ταιριάζει καλά στο μοτέρ αυτό.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelisA3 Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Αρκετό καιρό τώρα ακούω για twin scroll KO4, για απλή ΚΟ4 και για IHI για το δίλιτρο μοτέρ. Ο μηχανικός μου, μου είχε προτείνει την garett Gt 3071, με τις ανάλογες ενισχύσεις σε μπιέλες κυρίως, αλλά είμαι διστακτικός και περιμένοντας για turbo kit, βλέπω ότι πρόσφατα και η ATP προτείνει την ίδια (GT 3071R), ενώ επιπλέον και ο JPX με το δυνατό ΤΤ έχει βάλει την ίδια (παρόλο που έχει 1.8Τ). Φαίνεται πάντως σχετικά μεγάλη τουρμπίνα, ωστόσο, με το σωστό setup (αντλία, μπεκ, μπιέλες, ic, maf κλπ) ίσως να ταιριάζει καλά στο μοτέρ αυτό.. Δημήτρης Φίλε μου περιμένε να βγει στην παραγωγή ένα επώνυμο κιτ-άκι από καμιά σοβαρή εταιρία κ άσε τις Custom λύσεις.. Δεν είναι η ώρα για Customies τα δίλιτρα ακόμα... Εγώ στην θέση σου θα αγόραζα κάτι έτοιμο για το αυτοκίνητο μου... Έτσι κ αλλιώς τα έχουμε πει κ από κοντά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 21, 2007 Author Share Posted November 21, 2007 Φίλε μου περιμένε να βγει στην παραγωγή ένα επώνυμο κιτ-άκι από καμιά σοβαρή εταιρία κ άσε τις Custom λύσεις.. Δεν είναι η ώρα για Customies τα δίλιτρα ακόμα... Εγώ στην θέση σου θα αγόραζα κάτι έτοιμο για το αυτοκίνητο μου... Έτσι κ αλλιώς τα έχουμε πει κ από κοντά. Αγγελή φίλε, απλά αναφέρω τις σκέψεις μου για τις τουρμπίνες που κυκλοφορούν και προτείνονται για τα δικά μας μοτέρ και θέλω να δω και τις γνώμες και άλλων μελών Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Συμφωνω με τον Αγγελη. αμα περασουν ακομα 2-3 χρονακια και πιασει 5ετια ο 2.0TFSI τοτε θα μιλαμε για custom φαση.ακομα ισως ειναι νωρις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Η ATP έχει βγάλει ήδη κιτ με την GT3071 για τους εγκάρσιους κινητήρες: http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...gory_Code=VVWTK Αν έχεις υπομονή είμαι σίγουρος ότι θ'ακολουθήσει κάτι παρόμοιο και για τους διαμήκης.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 3071R εχω βαλει και εγω.Η συγκεκριμενη αναλογως το hotside μπορει να γινει ειτε με αρκετο lag με δυναμη ψηλα(καλο ειναι να μπουν και εκκεντροφοροι) ειτε με μικρο κωλο και να μην εχεις ιδιαιτερο lag. Στο δικο μου που πλεον ο κυβισμος ειναι απο 2226,2240(φοβερη αναβαθμιση!!!) τριχες,ετσι απλα αναφερω το νουμερο.,στην 3η ταχυτητα το αμαξι πιανει full boost@3600 και στις επομενες full boost@ περιπου 3200-3400rpm. Τωρα βαλε η διαφορα στον κυλινδρισμο και τον κυβισμο να σου παει απο 300-600rpm παραπανω lag αναλογως το προγραμμα. Παντος η συγκερκιμενη γουσταρει πολυ την πιεση απο νωρις,γεγονος που φερνει surging.Οποτε το προγραμμα πρεπει να αφηνει σιγα σιγα την πιεση να ανεβει,για να μην εχεις surging.Αυτο βεβαια σου αυξανει το lag αλλα καλυτερα ετσι παρα surge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 στο κιτ της ATP γιατι δεν μου καθεται καλα η external που βρισκεται εκκεντρα σε σχεση με το collector της πολλαπλης??Μηπως θα επρεπε να ειναι αλλου?δεν χωραγε στην διαταξη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 3071R εχω βαλει και εγω.Η συγκεκριμενη αναλογως το hotside μπορει να γινει ειτε με αρκετο lag με δυναμη ψηλα(καλο ειναι να μπουν και εκκεντροφοροι) ειτε με μικρο κωλο και να μην εχεις ιδιαιτερο lag.Στο δικο μου που πλεον ο κυβισμος ειναι απο 2226,2240(φοβερη αναβαθμιση!!!) τριχες,ετσι απλα αναφερω το νουμερο.,στην 3η ταχυτητα το αμαξι πιανει full boost@3600 και στις επομενες full boost@ περιπου 3200-3400rpm. Τωρα βαλε η διαφορα στον κυλινδρισμο και τον κυβισμο να σου παει απο 300-600rpm παραπανω lag αναλογως το προγραμμα. Παντος η συγκερκιμενη γουσταρει πολυ την πιεση απο νωρις,γεγονος που φερνει surging.Οποτε το προγραμμα πρεπει να αφηνει σιγα σιγα την πιεση να ανεβει,για να μην εχεις surging.Αυτο βεβαια σου αυξανει το lag αλλα καλυτερα ετσι παρα surge! και τι είναι surge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 (edited) το surge ειναι μια διαδικασια που δημιουργειται οταν η τουρμπινα σπρωχνει πρεσσαρισμενο αερα προς την εισαγωγη με μεγαλη ταχυτητα και δυναμη(γιατι ειναι πολυ καλη τουρμπινα και μπορει να το κανει),ενω η εισαγωγη και οι βαλβιδες δεν μπορουν να αξιοποιησουν τον αερα αυτον γιατι βρισκονται ακομα στην προηγουμενη καυση και πρεπει να διωξουν τα καυσαερια.Ετσι προς στιγμην δημιουργειται ενα μικρο stall στο κυκλωμα κατι που αυξανει την φθορα του compressor αφου βρισκει μεγαλυτερη αντισταση στην προσπαθεια να σπρωξει τον αερα στην εισαγωγη και το μοτερ. Στην πραξη,εντονο surging καταλαβαινεις οταν βλεπεις στο τερμα γκαζι και τις επιταγχυνσεις να κανει το αμαξι μικροκοψιματακια που ομως δεν ειναι τοσο εντονα ωστε να πεις οτι ειναι θεμα βενζινης,αλλα ουτε ακουγονται κροτοι για να πεις οτι εχεις προβλημα knocking. Για να αποφυγεις το surge λοιπον ο προγραμματιστης επιτρεπει σταδιακα και ομαλα να φορτωνει την τουρμπινα ωστε να εχει φτασει το μοτερ σε τετοιες στροφες που να μπορει να διαχειριστει την ποσοτητα του αερα που μπορει η τουρμπινα να πρεσσαρει. Αν θελεις να εκμεταλλευτεις στο επακρο την τουρμπινα πρεπει να πας σε ροικη εξελιξη της κεφαλης,να ανοιξεις τους αυλους,και να πας σε εκκεντροφορους με μεγαλυτερα βυθισματα μαλλον. στο αμαξι του toyo ειχαμε δει surging της τουρμπινας του τοτε στο διαγραμμα της δυναμομετρησης με την δυναμη να ανεβαινει με σκαλακια αντι για μια ομαλη ανοδο Edited November 22, 2007 by VasP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 γι αυτο και αλλαξα και τουρμπινα γιατι ηταν πολυ σπαστικο να στο κανει με 5η ταχυτητα και να νομιζεις οτι θα κοπει στη μεση το αμαξωμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση VasP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos_b5c Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Πολυ καλη λυση η 3071,αλλα εγω δεν τα παω καλα με το λαγκ....Εχουν φιλοι μου 3071 σε 2λιτρα μοτερ(οχι τφσι)και ειναι ευχαριστημενοι...Εγω παντως θα πηγαινα σε μια 2871 να σου πω την αληθεια...Πολυ καλο τουρμπο,αλλα κ απλι θα χρειαστεις μπιελες.Κατα τη γνωμη μου,2871,εκκεντροφοροι ρεβολβερ,μπιελες σκατ κ ελατηριακια στις βαλβιδες για να μην εχεις φλοτινγκ στις ψηλες(αν κ οχι τοσο απαραιτητα)και εισαι ετοιμος...Βεβαια οσο περισσοτερο καπακι φτιαξεις τοσο καλυτερα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToM Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 (edited) Το κιτ που εχει βγαλει η ATP ειναι με την GT3071R,external waste tial 44mm και ολες τις απαραιτητητες σωληνωσεις, αλλα δεν εχει τπτ για το θεμα καυσιμου..Ουτε αντλια ουτε μπεκ..τπτ Επισης δεν εχει και προγραμμα.. Ειναι σε πολυ χαμηλη τιμη 3000$ αλλα αν βαλεις μεταφορικα,αντλια,μπεκ απο s3,catback εξατμιση(dp δινει στο κιτ) και ενα custom προγραμμα βγαινει κοντα στα 6000ε οσο δλδ κανουν επωνυμα κιτ.. Δεν πιστευω οτι εχει ερθει η ωρα ακομα για BT στον 2.0τ.. ps:Λενε απο την ATP οτι η 3071R ειναι το τελειο παντρεμα για τον 2.0fsi.. γραμμικη αποδοση δυναμης χωρις καθολου λαγκ.. Edited November 22, 2007 by ToM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 και τι είναι surge?Θα το καταλάβεις στην πράξη με έναν ήχο σα φτερούγισμα και ένα τρεμόπαιγμα της ένδειξης της πίεσης.Όσο πιο απότομα η αύξηση της πίεσης τόσο εντονότερο αυτό το φαινόμενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 22, 2007 Author Share Posted November 22, 2007 3071R εχω βαλει και εγω.Η συγκεκριμενη αναλογως το hotside μπορει να γινει ειτε με αρκετο lag με δυναμη ψηλα(καλο ειναι να μπουν και εκκεντροφοροι) ειτε με μικρο κωλο και να μην εχεις ιδιαιτερο lag.Στο δικο μου που πλεον ο κυβισμος ειναι απο 2226,2240(φοβερη αναβαθμιση!!!) τριχες,ετσι απλα αναφερω το νουμερο.,στην 3η ταχυτητα το αμαξι πιανει full boost@3600 και στις επομενες full boost@ περιπου 3200-3400rpm. Τωρα βαλε η διαφορα στον κυλινδρισμο και τον κυβισμο να σου παει απο 300-600rpm παραπανω lag αναλογως το προγραμμα. Παντος η συγκερκιμενη γουσταρει πολυ την πιεση απο νωρις,γεγονος που φερνει surging.Οποτε το προγραμμα πρεπει να αφηνει σιγα σιγα την πιεση να ανεβει,για να μην εχεις surging.Αυτο βεβαια σου αυξανει το lag αλλα καλυτερα ετσι παρα surge! Βασίλη, πόσο καιρό την έχεις πάνω;; Το πρόγραμμά σου είναι custom για την τουρμπίνα αυτή;; Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 δημητρη,ειναι το project που εφτιαξα.Δηλααδη ειναι απο το καλοκαιρι και εχω κανει γυρω στα 12000χλμ(λογω του ταξιδιου στη γερμανια). Ναι το προγραμμα σαφως ειναι custom το οποιο εφτιαξα στην γερμανια με ειδικο του ειδους,αλλα δεν ειναι κατι που ο Ανδριανακης δεν θα μπορουσε να φτιαξει εδω. Για το δικο μου αμαξι,ειναι ιδανικο μιας και δεν ειχα ουσιαστικα σχεδον καθολου lag επιπλεον απο το εργοστασιακο(με προγραμμα) και αντιθετα εχω πιθανων μεχρι και 100 αλογα επιπλεον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 22, 2007 Author Share Posted November 22, 2007 δημητρη,ειναι το project που εφτιαξα.Δηλααδη ειναι απο το καλοκαιρι και εχω κανει γυρω στα 12000χλμ(λογω του ταξιδιου στη γερμανια).Ναι το προγραμμα σαφως ειναι custom το οποιο εφτιαξα στην γερμανια με ειδικο του ειδους,αλλα δεν ειναι κατι που ο Ανδριανακης δεν θα μπορουσε να φτιαξει εδω. Για το δικο μου αμαξι,ειναι ιδανικο μιας και δεν ειχα ουσιαστικα σχεδον καθολου lag επιπλεον απο το εργοστασιακο(με προγραμμα) και αντιθετα εχω πιθανων μεχρι και 100 αλογα επιπλεον Με Χταπόδι ή πολλαπλή; Κατά την γνώμη σου υπάρχουν και άλλες (τουρμπίνες) που έχουν τέτοια παροχή και αξίζουν την προσοχή μας; Ευχαριστώ Βασίλη, Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Εμενα ηταν ετοιμη για να μπει στην πολλαπλη μου,μιας και αντεχει παροχες μεχρι 450 αλογα,και η τουρμπινα δινει max 475. Γενικα προτιμω το μαντεμι για καλυτερη αντοχη.Τα χταποδια γενικα τεινουν να απαιτουν αλλαγη ή επισκευη νωριτερα. σε αλλη περιπτωση η 2871 απλα ξυπναει νωριτερα.ισως πιο δυσκολη στον προγραμματισμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 27, 2007 Author Share Posted November 27, 2007 Εμενα ηταν ετοιμη για να μπει στην πολλαπλη μου,μιας και αντεχει παροχες μεχρι 450 αλογα,και η τουρμπινα δινει max 475.Γενικα προτιμω το μαντεμι για καλυτερη αντοχη.Τα χταποδια γενικα τεινουν να απαιτουν αλλαγη ή επισκευη νωριτερα. σε αλλη περιπτωση η 2871 απλα ξυπναει νωριτερα.ισως πιο δυσκολη στον προγραμματισμο Κάποιοι συστήνουν την GT35.., άλλοι κάποια από την σειρά της greddy ως πιο αξιόπιστη.. Διαβάζω δε ότι στο εξωτερικό η turbonetics κάνει πάταγο.. Ποιός ξέρει Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 η turbonetics στην αμερικη κανει παταγο γιατι εχει χαμηλες τιμες και γενικα αναφερεται οτι βαζει υλικα αντοχης στο εσωτερικο της τουρμπινας.Δεν διαφωνω αλλα ο φιλος απο την κρητη με το RS2 ειχε κανει μια ειδικη παραγγελια στην turbonetics να του στειλει μια τουρμπινα με inconel μεσα παπαδες κλπ,η οποια εκανε 2.5 μηνες να του ερθει και ναι μεν δουλευε καλα,δεν ηταν ρουλεμανατη αλλα με thrust bearings 360 μοιρων(μην με ρωτησετε περισσοτερες πληροφοριες,απλα γνωριζω οτι ειναι ενα βημα κατωτερο ως προς τις ρουλεμανατες τουρμπινες και οτι ηταν ο προηγουμενος τροπος λιπανσης για τις τουρμπινες με εδρανα 270 και 360 μοιρων),η οποια εβγαλε στον δημητριαδη 354 αλογ στον τροχο,αλλα με αρκετα προβληματα τα οποια ο δημητριαδης κατα την αποψη μου δεν ελυσε,αλλα παρεκαμψε.Οταν το αμαξι γυρισε κρητη και λυθηκε το προβλημα,απο 1.8bar πηγε ξαφνικα 2.5bar και τοτε η τουρμπινα τα εφτυσε.Την αντικατεστησε με μια καλη K27/26 της KKK (παλια καλη σχολη) και ειναι ευχαριστημενος και την turbonetics την εχει στειλει εδω και καιρο για σερβις στην αθηνα και ακομα περιμενει,εκριβως επειδη τα ανταλλακτικα της ειναι δυσκολο να ερθουν απο αμερικη!!! Παντος μολις επισκευαστει θα ειναι ετοιμη και προς πωληση. Περιγραφω αυτο σαν εμπειρια απο την turbonetics οχι για να πω οτι βγαζουν κακες τουρμπινες,καθε αλλο,αλλα το aftersales service λογω αποστασης και υλικων ειναι κακο. Γενικα χωρις παλι να ειμαι 100% σιγουρος,οι μεν τουρμπινες με εδρανα 270/360 μοιρων ειναι επισκευασιμες,ενω οι ρουλεμανατες δεν ειναι.Οι μεν πρωτες θελουν σερβις ανα καποια χλμ(αναλογα της χρησης και του τζογου),οι δευτερες εχω ακουσει οτι αν λειτουργουν στα πλαισια του κατασκευαστη,δεν θελουν σερβις...Ας συνεισφερει και κανεις αλλος! Οσο για τις επιδοσεις,οι ρουλεμανατες γενικα λενε οτι spoolαρουν νωριτερα και φυσανε πολλυυυ ενω οι αλλες ειναι λιγο πιο αργες,και με το αναλογο σερβις κρατανε πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 28, 2007 Author Share Posted November 28, 2007 η turbonetics στην αμερικη κανει παταγο γιατι εχει χαμηλες τιμες και γενικα αναφερεται οτι βαζει υλικα αντοχης στο εσωτερικο της τουρμπινας.Δεν διαφωνω αλλα ο φιλος απο την κρητη με το RS2 ειχε κανει μια ειδικη παραγγελια στην turbonetics να του στειλει μια τουρμπινα με inconel μεσα παπαδες κλπ,η οποια εκανε 2.5 μηνες να του ερθει και ναι μεν δουλευε καλα,δεν ηταν ρουλεμανατη αλλα με thrust bearings 360 μοιρων(μην με ρωτησετε περισσοτερες πληροφοριες,απλα γνωριζω οτι ειναι ενα βημα κατωτερο ως προς τις ρουλεμανατες τουρμπινες και οτι ηταν ο προηγουμενος τροπος λιπανσης για τις τουρμπινες με εδρανα 270 και 360 μοιρων),η οποια εβγαλε στον δημητριαδη 354 αλογ στον τροχο,αλλα με αρκετα προβληματα τα οποια ο δημητριαδης κατα την αποψη μου δεν ελυσε,αλλα παρεκαμψε.Οταν το αμαξι γυρισε κρητη και λυθηκε το προβλημα,απο 1.8bar πηγε ξαφνικα 2.5bar και τοτε η τουρμπινα τα εφτυσε.Την αντικατεστησε με μια καλη K27/26 της KKK (παλια καλη σχολη) και ειναι ευχαριστημενος και την turbonetics την εχει στειλει εδω και καιρο για σερβις στην αθηνα και ακομα περιμενει,εκριβως επειδη τα ανταλλακτικα της ειναι δυσκολο να ερθουν απο αμερικη!!!Παντος μολις επισκευαστει θα ειναι ετοιμη και προς πωληση. Περιγραφω αυτο σαν εμπειρια απο την turbonetics οχι για να πω οτι βγαζουν κακες τουρμπινες,καθε αλλο,αλλα το aftersales service λογω αποστασης και υλικων ειναι κακο. Γενικα χωρις παλι να ειμαι 100% σιγουρος,οι μεν τουρμπινες με εδρανα 270/360 μοιρων ειναι επισκευασιμες,ενω οι ρουλεμανατες δεν ειναι.Οι μεν πρωτες θελουν σερβις ανα καποια χλμ(αναλογα της χρησης και του τζογου),οι δευτερες εχω ακουσει οτι αν λειτουργουν στα πλαισια του κατασκευαστη,δεν θελουν σερβις...Ας συνεισφερει και κανεις αλλος! Οσο για τις επιδοσεις,οι ρουλεμανατες γενικα λενε οτι spoolαρουν νωριτερα και φυσανε πολλυυυ ενω οι αλλες ειναι λιγο πιο αργες,και με το αναλογο σερβις κρατανε πολυ Μάλιστα.. Για τις HKS μου είπαν πολύ καλά επίσης σχόλια, (τροποποιημένες garett) ειδικά για τις Τ51RKAI που δουλεύουν σε δίλιτρα όπως το evo κλπ. Οι τιμές όμως είναι εκτός τόπου και χρόνου αλλά και δεν βρίσκεις εύκολα effisiency map για αυτές.. Βασίλη έχεις ακούσει τίποτα;; Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 οχι δυστυχως δεν εχω ψαξει καθολου προς τα εκει.Πρεπει να ειναι καλες και οι IHI,και επισης μια αλλη καλη μαρκα ειναι οι HOLSET που βαζουν honda στην αμερικη.Ενας φιλος εχει παρει κανα 2 μεταχειρισμενες και θα τις χρησιμοποιησει για το RS2 του που το ετοιμαζει για 2.5λιτρα.Θελει παντρεματα ομως για να ταιριαξουνε κομματια,και αν δεν θελεις να ασχοληθεις καλυτερα πηγαινε σε ετοιμη λυση.Προσπαθησε να βρεις χαρτες απο την καθε τουρμπινα,ανεβασε τους να τους δουμε και να πουμε την αποψη μας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 9, 2007 Author Share Posted December 9, 2007 οχι δυστυχως δεν εχω ψαξει καθολου προς τα εκει.Πρεπει να ειναι καλες και οι IHI,και επισης μια αλλη καλη μαρκα ειναι οι HOLSET που βαζουν honda στην αμερικη.Ενας φιλος εχει παρει κανα 2 μεταχειρισμενες και θα τις χρησιμοποιησει για το RS2 του που το ετοιμαζει για 2.5λιτρα.Θελει παντρεματα ομως για να ταιριαξουνε κομματια,και αν δεν θελεις να ασχοληθεις καλυτερα πηγαινε σε ετοιμη λυση.Προσπαθησε να βρεις χαρτες απο την καθε τουρμπινα,ανεβασε τους να τους δουμε και να πουμε την αποψη μας! ψάχνω μάταια για χάρτες της HKS. Απ΄ ότι κατάλαβα υπάρχει κάποιος νόμος σιωπής τόσο στο internet, όσο και στους εδώ εισαγωγείς. Ίσως βλέποντας καμιά δυναμομέτρηση να βγάλουμε κάποια άκρη, όπως λέει ο the dog.. πάντως αυτή που μάλλον πλησιάζει στις απαιτήσεις του 2.0 tfsi πρέπει να είναι η gt 3240 αν και κάπως μεγάλη φαίνεται. Σε μερικές μέρες θα έχω χάρτη για τις garret 3071 και 30R.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 Τ51RKAI είχα πει;; ούτε κατά διάνοια για τα δικά μας μοτέρ.. Το στροφάρισμα πρέπει να φτάσει και να ξεπεράσει τις 8.000 στρ. άρα εκτός τόπου και χρόνου.. Ακόμα περιμένω τους χάρτες δυστυχώς.. Μα τι πράγμα να μην ανακοινώνουν τους χάρτες βρε παιδί μου.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 26, 2008 Author Share Posted May 26, 2008 Παρατηρώντας το κιτ της ΑΤΡ και αναμένοντας και για το κιτ που αφορά τους κατά το διαμήκη τοποθετημένους κινητήρες, διαπίστωσα ότι υπάρχουν 5 προτάσεις : 1) GT28RS = 350 hp 2) GT2871R = 400 hp 3) GT3071R = 500 hp 4) GT3076R = 550 hp 5) GT3582R = 600 hp Και τίθεται το θέμα ποιά θα βάλω όταν έρθει η ώρα (η καλή? ) Την ΚΟ4 την ξεχνάω διότι δεν μπορεί να μπει στο δικό μου (Α4) και ούτως ή άλλως δεν αξίζει να την συγκρίνω με τις παραπάνω.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.