Jump to content

Τουρμπίνες 2.0TFSI


Recommended Posts

Αρκετό καιρό τώρα ακούω για twin scroll KO4, για απλή ΚΟ4 και για IHI για το δίλιτρο μοτέρ.

Ο μηχανικός μου, μου είχε προτείνει την garett Gt 3071, με τις ανάλογες ενισχύσεις σε μπιέλες κυρίως, αλλά είμαι διστακτικός και περιμένοντας για turbo kit, βλέπω ότι πρόσφατα και η ATP προτείνει την ίδια (GT 3071R), ενώ επιπλέον και ο JPX με το δυνατό ΤΤ έχει βάλει την ίδια (παρόλο που έχει 1.8Τ). Φαίνεται πάντως σχετικά μεγάλη τουρμπίνα, ωστόσο, με το σωστό setup (αντλία, μπεκ, μπιέλες, ic, maf κλπ) ίσως να ταιριάζει καλά στο μοτέρ αυτό..

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Αρκετό καιρό τώρα ακούω για twin scroll KO4, για απλή ΚΟ4 και για IHI για το δίλιτρο μοτέρ.

Ο μηχανικός μου, μου είχε προτείνει την garett Gt 3071, με τις ανάλογες ενισχύσεις σε μπιέλες κυρίως, αλλά είμαι διστακτικός και περιμένοντας για turbo kit, βλέπω ότι πρόσφατα και η ATP προτείνει την ίδια (GT 3071R), ενώ επιπλέον και ο JPX με το δυνατό ΤΤ έχει βάλει την ίδια (παρόλο που έχει 1.8Τ). Φαίνεται πάντως σχετικά μεγάλη τουρμπίνα, ωστόσο, με το σωστό setup (αντλία, μπεκ, μπιέλες, ic, maf κλπ) ίσως να ταιριάζει καλά στο μοτέρ αυτό..

Δημήτρης

 

Φίλε μου περιμένε να βγει στην παραγωγή ένα επώνυμο κιτ-άκι από καμιά σοβαρή εταιρία κ άσε τις Custom λύσεις.. Δεν είναι η ώρα για Customies τα δίλιτρα ακόμα... Εγώ στην θέση σου θα αγόραζα κάτι έτοιμο για το αυτοκίνητο μου... Έτσι κ αλλιώς τα έχουμε πει κ από κοντά. :P

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου περιμένε να βγει στην παραγωγή ένα επώνυμο κιτ-άκι από καμιά σοβαρή εταιρία κ άσε τις Custom λύσεις.. Δεν είναι η ώρα για Customies τα δίλιτρα ακόμα... Εγώ στην θέση σου θα αγόραζα κάτι έτοιμο για το αυτοκίνητο μου... Έτσι κ αλλιώς τα έχουμε πει κ από κοντά. :P

Αγγελή φίλε, απλά αναφέρω τις σκέψεις μου για τις τουρμπίνες που κυκλοφορούν και προτείνονται για τα δικά μας μοτέρ και θέλω να δω και τις γνώμες και άλλων μελών :P

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Η ATP έχει βγάλει ήδη κιτ με την GT3071 για τους εγκάρσιους κινητήρες: http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...gory_Code=VVWTK Αν έχεις υπομονή είμαι σίγουρος ότι θ'ακολουθήσει κάτι παρόμοιο και για τους διαμήκης..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

3071R εχω βαλει και εγω.Η συγκεκριμενη αναλογως το hotside μπορει να γινει ειτε με αρκετο lag με δυναμη ψηλα(καλο ειναι να μπουν και εκκεντροφοροι) ειτε με μικρο κωλο και να μην εχεις ιδιαιτερο lag.

Στο δικο μου που πλεον ο κυβισμος ειναι απο 2226,2240(φοβερη αναβαθμιση!!!) τριχες,ετσι απλα αναφερω το νουμερο.,στην 3η ταχυτητα το αμαξι πιανει full boost@3600 και στις επομενες full boost@ περιπου 3200-3400rpm.

Τωρα βαλε η διαφορα στον κυλινδρισμο και τον κυβισμο να σου παει απο 300-600rpm παραπανω lag αναλογως το προγραμμα.

 

Παντος η συγκερκιμενη γουσταρει πολυ την πιεση απο νωρις,γεγονος που φερνει surging.Οποτε το προγραμμα πρεπει να αφηνει σιγα σιγα την πιεση να ανεβει,για να μην εχεις surging.Αυτο βεβαια σου αυξανει το lag αλλα καλυτερα ετσι παρα surge!

Link to comment
Share on other sites

στο κιτ της ATP γιατι δεν μου καθεται καλα η external που βρισκεται εκκεντρα σε σχεση με το collector της πολλαπλης??Μηπως θα επρεπε να ειναι αλλου?δεν χωραγε στην διαταξη??

Link to comment
Share on other sites

3071R εχω βαλει και εγω.Η συγκεκριμενη αναλογως το hotside μπορει να γινει ειτε με αρκετο lag με δυναμη ψηλα(καλο ειναι να μπουν και εκκεντροφοροι) ειτε με μικρο κωλο και να μην εχεις ιδιαιτερο lag.

Στο δικο μου που πλεον ο κυβισμος ειναι απο 2226,2240(φοβερη αναβαθμιση!!!) τριχες,ετσι απλα αναφερω το νουμερο.,στην 3η ταχυτητα το αμαξι πιανει full boost@3600 και στις επομενες full boost@ περιπου 3200-3400rpm.

Τωρα βαλε η διαφορα στον κυλινδρισμο και τον κυβισμο να σου παει απο 300-600rpm παραπανω lag αναλογως το προγραμμα.

 

Παντος η συγκερκιμενη γουσταρει πολυ την πιεση απο νωρις,γεγονος που φερνει surging.Οποτε το προγραμμα πρεπει να αφηνει σιγα σιγα την πιεση να ανεβει,για να μην εχεις surging.Αυτο βεβαια σου αυξανει το lag αλλα καλυτερα ετσι παρα surge!

και τι είναι surge?

Link to comment
Share on other sites

το surge ειναι μια διαδικασια που δημιουργειται οταν η τουρμπινα σπρωχνει πρεσσαρισμενο αερα προς την εισαγωγη με μεγαλη ταχυτητα και δυναμη(γιατι ειναι πολυ καλη τουρμπινα και μπορει να το κανει),ενω η εισαγωγη και οι βαλβιδες δεν μπορουν να αξιοποιησουν τον αερα αυτον γιατι βρισκονται ακομα στην προηγουμενη καυση και πρεπει να διωξουν τα καυσαερια.Ετσι προς στιγμην δημιουργειται ενα μικρο stall στο κυκλωμα κατι που αυξανει την φθορα του compressor αφου βρισκει μεγαλυτερη αντισταση στην προσπαθεια να σπρωξει τον αερα στην εισαγωγη και το μοτερ.

Στην πραξη,εντονο surging καταλαβαινεις οταν βλεπεις στο τερμα γκαζι και τις επιταγχυνσεις να κανει το αμαξι μικροκοψιματακια που ομως δεν ειναι τοσο εντονα ωστε να πεις οτι ειναι θεμα βενζινης,αλλα ουτε ακουγονται κροτοι για να πεις οτι εχεις προβλημα knocking.

 

Για να αποφυγεις το surge λοιπον ο προγραμματιστης επιτρεπει σταδιακα και ομαλα να φορτωνει την τουρμπινα ωστε να εχει φτασει το μοτερ σε τετοιες στροφες που να μπορει να διαχειριστει την ποσοτητα του αερα που μπορει η τουρμπινα να πρεσσαρει.

 

Αν θελεις να εκμεταλλευτεις στο επακρο την τουρμπινα πρεπει να πας σε ροικη εξελιξη της κεφαλης,να ανοιξεις τους αυλους,και να πας σε εκκεντροφορους με μεγαλυτερα βυθισματα μαλλον.

 

στο αμαξι του toyo ειχαμε δει surging της τουρμπινας του τοτε στο διαγραμμα της δυναμομετρησης με την δυναμη να ανεβαινει με σκαλακια αντι για μια ομαλη ανοδο

Edited by VasP
Link to comment
Share on other sites

γι αυτο και αλλαξα και τουρμπινα γιατι ηταν πολυ σπαστικο να στο κανει με 5η ταχυτητα και να νομιζεις οτι θα κοπει στη μεση το αμαξωμα....

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη λυση η 3071,αλλα εγω δεν τα παω καλα με το λαγκ....Εχουν φιλοι μου 3071 σε 2λιτρα μοτερ(οχι τφσι)και ειναι ευχαριστημενοι...Εγω παντως θα πηγαινα σε μια 2871 να σου πω την αληθεια...Πολυ καλο τουρμπο,αλλα κ απλι θα χρειαστεις μπιελες.Κατα τη γνωμη μου,2871,εκκεντροφοροι ρεβολβερ,μπιελες σκατ κ ελατηριακια στις βαλβιδες για να μην εχεις φλοτινγκ στις ψηλες(αν κ οχι τοσο απαραιτητα)και εισαι ετοιμος...Βεβαια οσο περισσοτερο καπακι φτιαξεις τοσο καλυτερα....

Link to comment
Share on other sites

Το κιτ που εχει βγαλει η ATP ειναι με την GT3071R,external waste tial 44mm και ολες τις απαραιτητητες σωληνωσεις, αλλα δεν εχει τπτ για το θεμα καυσιμου..Ουτε αντλια ουτε μπεκ..τπτ

Επισης δεν εχει και προγραμμα..

Ειναι σε πολυ χαμηλη τιμη 3000$ αλλα αν βαλεις μεταφορικα,αντλια,μπεκ απο s3,catback εξατμιση(dp δινει στο κιτ) και ενα custom προγραμμα βγαινει κοντα στα 6000ε οσο δλδ κανουν επωνυμα κιτ..

Δεν πιστευω οτι εχει ερθει η ωρα ακομα για BT στον 2.0τ..

 

ps:Λενε απο την ATP οτι η 3071R ειναι το τελειο παντρεμα για τον 2.0fsi..

γραμμικη αποδοση δυναμης χωρις καθολου λαγκ..

Edited by ToM
Link to comment
Share on other sites

και τι είναι surge?
Θα το καταλάβεις στην πράξη με έναν ήχο σα φτερούγισμα και ένα τρεμόπαιγμα της ένδειξης της πίεσης.

Όσο πιο απότομα η αύξηση της πίεσης τόσο εντονότερο αυτό το φαινόμενο...

Link to comment
Share on other sites

3071R εχω βαλει και εγω.Η συγκεκριμενη αναλογως το hotside μπορει να γινει ειτε με αρκετο lag με δυναμη ψηλα(καλο ειναι να μπουν και εκκεντροφοροι) ειτε με μικρο κωλο και να μην εχεις ιδιαιτερο lag.

Στο δικο μου που πλεον ο κυβισμος ειναι απο 2226,2240(φοβερη αναβαθμιση!!!) τριχες,ετσι απλα αναφερω το νουμερο.,στην 3η ταχυτητα το αμαξι πιανει full boost@3600 και στις επομενες full boost@ περιπου 3200-3400rpm.

Τωρα βαλε η διαφορα στον κυλινδρισμο και τον κυβισμο να σου παει απο 300-600rpm παραπανω lag αναλογως το προγραμμα.

 

Παντος η συγκερκιμενη γουσταρει πολυ την πιεση απο νωρις,γεγονος που φερνει surging.Οποτε το προγραμμα πρεπει να αφηνει σιγα σιγα την πιεση να ανεβει,για να μην εχεις surging.Αυτο βεβαια σου αυξανει το lag αλλα καλυτερα ετσι παρα surge!

Βασίλη, πόσο καιρό την έχεις πάνω;; Το πρόγραμμά σου είναι custom για την τουρμπίνα αυτή;;

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

δημητρη,ειναι το project που εφτιαξα.Δηλααδη ειναι απο το καλοκαιρι και εχω κανει γυρω στα 12000χλμ(λογω του ταξιδιου στη γερμανια).

Ναι το προγραμμα σαφως ειναι custom το οποιο εφτιαξα στην γερμανια με ειδικο του ειδους,αλλα δεν ειναι κατι που ο Ανδριανακης δεν θα μπορουσε να φτιαξει εδω.

Για το δικο μου αμαξι,ειναι ιδανικο μιας και δεν ειχα ουσιαστικα σχεδον καθολου lag επιπλεον απο το εργοστασιακο(με προγραμμα) και αντιθετα εχω πιθανων μεχρι και 100 αλογα επιπλεον

Link to comment
Share on other sites

δημητρη,ειναι το project που εφτιαξα.Δηλααδη ειναι απο το καλοκαιρι και εχω κανει γυρω στα 12000χλμ(λογω του ταξιδιου στη γερμανια).

Ναι το προγραμμα σαφως ειναι custom το οποιο εφτιαξα στην γερμανια με ειδικο του ειδους,αλλα δεν ειναι κατι που ο Ανδριανακης δεν θα μπορουσε να φτιαξει εδω.

Για το δικο μου αμαξι,ειναι ιδανικο μιας και δεν ειχα ουσιαστικα σχεδον καθολου lag επιπλεον απο το εργοστασιακο(με προγραμμα) και αντιθετα εχω πιθανων μεχρι και 100 αλογα επιπλεον

Με Χταπόδι ή πολλαπλή; Κατά την γνώμη σου υπάρχουν και άλλες (τουρμπίνες) που έχουν τέτοια παροχή και αξίζουν την προσοχή μας;

Ευχαριστώ Βασίλη,

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ηταν ετοιμη για να μπει στην πολλαπλη μου,μιας και αντεχει παροχες μεχρι 450 αλογα,και η τουρμπινα δινει max 475.

Γενικα προτιμω το μαντεμι για καλυτερη αντοχη.Τα χταποδια γενικα τεινουν να απαιτουν αλλαγη ή επισκευη νωριτερα.

σε αλλη περιπτωση η 2871 απλα ξυπναει νωριτερα.ισως πιο δυσκολη στον προγραμματισμο

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ηταν ετοιμη για να μπει στην πολλαπλη μου,μιας και αντεχει παροχες μεχρι 450 αλογα,και η τουρμπινα δινει max 475.

Γενικα προτιμω το μαντεμι για καλυτερη αντοχη.Τα χταποδια γενικα τεινουν να απαιτουν αλλαγη ή επισκευη νωριτερα.

σε αλλη περιπτωση η 2871 απλα ξυπναει νωριτερα.ισως πιο δυσκολη στον προγραμματισμο

Κάποιοι συστήνουν την GT35.., άλλοι κάποια από την σειρά της greddy ως πιο αξιόπιστη.. Διαβάζω δε ότι στο εξωτερικό η turbonetics κάνει πάταγο.. Ποιός ξέρει :unsure:

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

η turbonetics στην αμερικη κανει παταγο γιατι εχει χαμηλες τιμες και γενικα αναφερεται οτι βαζει υλικα αντοχης στο εσωτερικο της τουρμπινας.Δεν διαφωνω αλλα ο φιλος απο την κρητη με το RS2 ειχε κανει μια ειδικη παραγγελια στην turbonetics να του στειλει μια τουρμπινα με inconel μεσα παπαδες κλπ,η οποια εκανε 2.5 μηνες να του ερθει και ναι μεν δουλευε καλα,δεν ηταν ρουλεμανατη αλλα με thrust bearings 360 μοιρων(μην με ρωτησετε περισσοτερες πληροφοριες,απλα γνωριζω οτι ειναι ενα βημα κατωτερο ως προς τις ρουλεμανατες τουρμπινες και οτι ηταν ο προηγουμενος τροπος λιπανσης για τις τουρμπινες με εδρανα 270 και 360 μοιρων),η οποια εβγαλε στον δημητριαδη 354 αλογ στον τροχο,αλλα με αρκετα προβληματα τα οποια ο δημητριαδης κατα την αποψη μου δεν ελυσε,αλλα παρεκαμψε.Οταν το αμαξι γυρισε κρητη και λυθηκε το προβλημα,απο 1.8bar πηγε ξαφνικα 2.5bar και τοτε η τουρμπινα τα εφτυσε.Την αντικατεστησε με μια καλη K27/26 της KKK (παλια καλη σχολη) και ειναι ευχαριστημενος και την turbonetics την εχει στειλει εδω και καιρο για σερβις στην αθηνα και ακομα περιμενει,εκριβως επειδη τα ανταλλακτικα της ειναι δυσκολο να ερθουν απο αμερικη!!!

Παντος μολις επισκευαστει θα ειναι ετοιμη και προς πωληση.

 

Περιγραφω αυτο σαν εμπειρια απο την turbonetics οχι για να πω οτι βγαζουν κακες τουρμπινες,καθε αλλο,αλλα το aftersales service λογω αποστασης και υλικων ειναι κακο.

 

Γενικα χωρις παλι να ειμαι 100% σιγουρος,οι μεν τουρμπινες με εδρανα 270/360 μοιρων ειναι επισκευασιμες,ενω οι ρουλεμανατες δεν ειναι.Οι μεν πρωτες θελουν σερβις ανα καποια χλμ(αναλογα της χρησης και του τζογου),οι δευτερες εχω ακουσει οτι αν λειτουργουν στα πλαισια του κατασκευαστη,δεν θελουν σερβις...Ας συνεισφερει και κανεις αλλος!

Οσο για τις επιδοσεις,οι ρουλεμανατες γενικα λενε οτι spoolαρουν νωριτερα και φυσανε πολλυυυ ενω οι αλλες ειναι λιγο πιο αργες,και με το αναλογο σερβις κρατανε πολυ

Link to comment
Share on other sites

η turbonetics στην αμερικη κανει παταγο γιατι εχει χαμηλες τιμες και γενικα αναφερεται οτι βαζει υλικα αντοχης στο εσωτερικο της τουρμπινας.Δεν διαφωνω αλλα ο φιλος απο την κρητη με το RS2 ειχε κανει μια ειδικη παραγγελια στην turbonetics να του στειλει μια τουρμπινα με inconel μεσα παπαδες κλπ,η οποια εκανε 2.5 μηνες να του ερθει και ναι μεν δουλευε καλα,δεν ηταν ρουλεμανατη αλλα με thrust bearings 360 μοιρων(μην με ρωτησετε περισσοτερες πληροφοριες,απλα γνωριζω οτι ειναι ενα βημα κατωτερο ως προς τις ρουλεμανατες τουρμπινες και οτι ηταν ο προηγουμενος τροπος λιπανσης για τις τουρμπινες με εδρανα 270 και 360 μοιρων),η οποια εβγαλε στον δημητριαδη 354 αλογ στον τροχο,αλλα με αρκετα προβληματα τα οποια ο δημητριαδης κατα την αποψη μου δεν ελυσε,αλλα παρεκαμψε.Οταν το αμαξι γυρισε κρητη και λυθηκε το προβλημα,απο 1.8bar πηγε ξαφνικα 2.5bar και τοτε η τουρμπινα τα εφτυσε.Την αντικατεστησε με μια καλη K27/26 της KKK (παλια καλη σχολη) και ειναι ευχαριστημενος και την turbonetics την εχει στειλει εδω και καιρο για σερβις στην αθηνα και ακομα περιμενει,εκριβως επειδη τα ανταλλακτικα της ειναι δυσκολο να ερθουν απο αμερικη!!!

Παντος μολις επισκευαστει θα ειναι ετοιμη και προς πωληση.

 

Περιγραφω αυτο σαν εμπειρια απο την turbonetics οχι για να πω οτι βγαζουν κακες τουρμπινες,καθε αλλο,αλλα το aftersales service λογω αποστασης και υλικων ειναι κακο.

 

Γενικα χωρις παλι να ειμαι 100% σιγουρος,οι μεν τουρμπινες με εδρανα 270/360 μοιρων ειναι επισκευασιμες,ενω οι ρουλεμανατες δεν ειναι.Οι μεν πρωτες θελουν σερβις ανα καποια χλμ(αναλογα της χρησης και του τζογου),οι δευτερες εχω ακουσει οτι αν λειτουργουν στα πλαισια του κατασκευαστη,δεν θελουν σερβις...Ας συνεισφερει και κανεις αλλος!

Οσο για τις επιδοσεις,οι ρουλεμανατες γενικα λενε οτι spoolαρουν νωριτερα και φυσανε πολλυυυ ενω οι αλλες ειναι λιγο πιο αργες,και με το αναλογο σερβις κρατανε πολυ

Μάλιστα.. Για τις HKS μου είπαν πολύ καλά επίσης σχόλια, (τροποποιημένες garett) ειδικά για τις Τ51RKAI που δουλεύουν σε δίλιτρα όπως το evo κλπ. Οι τιμές όμως είναι εκτός τόπου και χρόνου αλλά και δεν βρίσκεις εύκολα effisiency map για αυτές.. Βασίλη έχεις ακούσει τίποτα;;

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

οχι δυστυχως δεν εχω ψαξει καθολου προς τα εκει.Πρεπει να ειναι καλες και οι IHI,και επισης μια αλλη καλη μαρκα ειναι οι HOLSET που βαζουν honda στην αμερικη.Ενας φιλος εχει παρει κανα 2 μεταχειρισμενες και θα τις χρησιμοποιησει για το RS2 του που το ετοιμαζει για 2.5λιτρα.Θελει παντρεματα ομως για να ταιριαξουνε κομματια,και αν δεν θελεις να ασχοληθεις καλυτερα πηγαινε σε ετοιμη λυση.Προσπαθησε να βρεις χαρτες απο την καθε τουρμπινα,ανεβασε τους να τους δουμε και να πουμε την αποψη μας!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
οχι δυστυχως δεν εχω ψαξει καθολου προς τα εκει.Πρεπει να ειναι καλες και οι IHI,και επισης μια αλλη καλη μαρκα ειναι οι HOLSET που βαζουν honda στην αμερικη.Ενας φιλος εχει παρει κανα 2 μεταχειρισμενες και θα τις χρησιμοποιησει για το RS2 του που το ετοιμαζει για 2.5λιτρα.Θελει παντρεματα ομως για να ταιριαξουνε κομματια,και αν δεν θελεις να ασχοληθεις καλυτερα πηγαινε σε ετοιμη λυση.Προσπαθησε να βρεις χαρτες απο την καθε τουρμπινα,ανεβασε τους να τους δουμε και να πουμε την αποψη μας!

ψάχνω μάταια για χάρτες της HKS. Απ΄ ότι κατάλαβα υπάρχει κάποιος νόμος σιωπής τόσο στο internet, όσο και στους εδώ εισαγωγείς. Ίσως βλέποντας καμιά δυναμομέτρηση να βγάλουμε κάποια άκρη, όπως λέει ο the dog.. πάντως αυτή που μάλλον πλησιάζει στις απαιτήσεις του 2.0 tfsi πρέπει να είναι η gt 3240 αν και κάπως μεγάλη φαίνεται.

Σε μερικές μέρες θα έχω χάρτη για τις garret 3071 και 30R..

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τ51RKAI είχα πει;; ούτε κατά διάνοια για τα δικά μας μοτέρ.. Το στροφάρισμα πρέπει να φτάσει και να ξεπεράσει τις 8.000 στρ. άρα εκτός τόπου και χρόνου..

Ακόμα περιμένω τους χάρτες δυστυχώς.. Μα τι πράγμα να μην ανακοινώνουν τους χάρτες βρε παιδί μου..

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Παρατηρώντας το κιτ της ΑΤΡ και αναμένοντας και για το κιτ που αφορά τους κατά το διαμήκη τοποθετημένους κινητήρες, διαπίστωσα ότι υπάρχουν 5 προτάσεις :

1) GT28RS = 350 hp

2) GT2871R = 400 hp

3) GT3071R = 500 hp

4) GT3076R = 550 hp

5) GT3582R = 600 hp

 

Και τίθεται το θέμα ποιά θα βάλω όταν έρθει η ώρα (η καλή? :D ) Την ΚΟ4 την ξεχνάω διότι δεν μπορεί να μπει στο δικό μου (Α4) και ούτως ή άλλως δεν αξίζει να την συγκρίνω με τις παραπάνω..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.