Jump to content

Ηλιοροφή


Recommended Posts

Τελικά έπειτα απο σκέψη αποφάσισα να τοποθετήσω ηλιοροφή στο τουτού μου.

Οι λόγοι γιαυτό είναι κάτι που ήθελα καιρό, οι τιμές είναι τελικά πολύ χαμηλότερες από όσο υπολόγιζα, έχει εγγύηση για 5 χρόνια και η διαδικασία δε θέλει πολύ ώρα.

Επίσης το συνδύασα με το οτι η ταπετσαρία της οροφής... ξεκόλλησε(!!!) από μόνη της και ακουμπάει στο κεφάλι μου (αχ βρε Άουντι) και επειδή οι ταπετσέρηδες ζητάνε 150 ευρώ για την επισκευή της, θα επισκευαστεί μαζί με την τοποθέτηση της ηλιοροφής.

Θα τοποθετήσω το απλό μοντέλο που δεν έχει μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη σε όφελος της αξιοπιστίας και λέω να λείπω κατά τη διάρκεια του 'κοψίματος' για να μη με πιάσει η καρδιά μου... :)

Edited by kostis
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έπειτα απο σκέψη αποφάσισα να τοποθετήσω ηλιοροφή στο τουτού μου.

 

Κωστή δεν θα το έκανα με τίποτα.

ααα!!! πρέπει να πας και μηχανολογικό για να σου αλλάξουν την άδεια.

Θα πρέπει πλέον να γράφει κάτω στην άδεια: Φέρει ηλιοροφή ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει προβλημα μηπως μπαζει νερα?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μετά την τοποθέτηση θα πρέπει να περάσει και ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο.

 

Όσον αφορά την εργασία, φίλε μου να προτιμήσεις κάποια επώνυμη λύση και αν δυνατόν η εταιρεία κατασκευής της ηλιοροφής που επέλεξες να έχει συγκεκριμένο τύπο για το αυτοκίνητο σου.

 

Καλή επιτυχία και περιμένουμε να δούμε φώτο πριν και μετά το NIP/TUCK !!! :new_lol:

Edited by dreamking_gr
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει προβλημα μηπως μπαζει νερα?

 

Επειδή το έχω ψάξει, η ηλιοροφή έχει και ειδικά αυλάκια για την έξοδο του νερου (τουλάχιστον αυτη που είχα βρει εγώ)

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την εργασία, φίλε μου να προτιμήσεις κάποια επώνυμη λύση και αν δυνατόν η εταιρεία κατασκευής της ηλιοροφής που επέλεξες να έχει συγκεκριμένο τύπο για το αυτοκίνητο σου.
Η εταιρία κατασκευής είναι η webasto (αυτή που φτιάχνει και τις εργοστασιακές δηλαδή) και η τοποθέτηση γίνεται από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα.

 

Τώρα αυτά που μου λέτε για το ΚΤΕΟ και το μηχανολόγο με προβλημάτισαν...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το έχω ψάξει, η ηλιοροφή έχει και ειδικά αυλάκια για την έξοδο του νερου (τουλάχιστον αυτη που είχα βρει εγώ)

 

απο τα κολωνάκια Γιάννη?

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία κατασκευής είναι η webasto (αυτή που φτιάχνει και τις εργοστασιακές δηλαδή) και η τοποθέτηση γίνεται από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα.

 

Τώρα αυτά που μου λέτε για το ΚΤΕΟ και το μηχανολόγο με προβλημάτισαν...

 

Ναι ΚΤΕΟ-μηχανολογικό,το ίδιο πράγμα εννοούμε.

Δεν περνάς αν δεν είναι δηλωμένη (με τον νόμιμο πάντα τρόπο)

Το έχουνε και καλά σαν ένα είδος πολυτελείας και φορολογούταν αλλιώς

και έτσι άρχισε όλο το στόρι με τις ηλιοροφές αν γνωρίζω καλά.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ΚΤΕΟ-μηχανολογικό,το ίδιο πράγμα εννοούμε.

Δεν περνάς αν δεν είναι δηλωμένη (με τον νόμιμο πάντα τρόπο)

Το έχουνε και καλά σαν ένα είδος πολυτελείας και φορολογούταν αλλιώς

και έτσι άρχισε όλο το στόρι με τις ηλιοροφές αν γνωρίζω καλά.

Δηλαδή όσοι στο club έχετε ηλιοροφές το γράφει και στην άδεια; :g:
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όσοι στο club έχετε ηλιοροφές το γράφει και στην άδεια; :g:

 

Προσωπικά στο Audi δεν έχω ηλιοροφή.

 

Στα άλλα μου αυτοκίνητα το έγραφε,όπως ακριβώς στο ανέφερα,

μόνο στο Rover 620ti δεν το έγραφε και είχα πρόβλημα.

Από εκεί άρχισα να την ψάχνω και μου είπανε κάτι για "είδος πολυτελείας"

που δεν συμφέρει τις αντιπροσωπείες να το αναφέρουν. (Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για αυτό)

Πάντως σε ΟΛΑ τα άλλα το ανέφερε κανονικά

Link to comment
Share on other sites

Ναι ΚΤΕΟ-μηχανολογικό,το ίδιο πράγμα εννοούμε.

Δεν περνάς αν δεν είναι δηλωμένη (με τον νόμιμο πάντα τρόπο)

Το έχουνε και καλά σαν ένα είδος πολυτελείας και φορολογούταν αλλιώς

και έτσι άρχισε όλο το στόρι με τις ηλιοροφές αν γνωρίζω καλά.

 

Συμφωνώ. Όταν είχα μιλήσει με την ίδια εταιρεία που μίλησε ο Κωστής, μου είχαν πει ακριβώς τα ίδια και μάλιστα μου είχαν πει ότι εσωτερικά έχει χώρο το αυτοκίνητο για τις υδροοροές αυτές. Από το τηλέφωνο μου είχαν ακουστεί πολύ επαγγελματίες και μάλιστα πολύ σίγουροι για το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.

Αν κάποιος έχει βάλει ηλιοροφή με αυτό το τρόπο καλό θα ήταν να μας πει την εμπειρία του.

 

Όσον αφορά το ΚΤΕΟ/μηχανολόγο εγώ το θεωρώ αναγκαία διαδικασία προς αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά στο Audi δεν έχω ηλιοροφή.

 

Στα άλλα μου αυτοκίνητα το έγραφε,όπως ακριβώς στο ανέφερα,

μόνο στο Rover 620ti δεν το έγραφε και είχα πρόβλημα.

Από εκεί άρχισα να την ψάχνω και μου είπανε κάτι για "είδος πολυτελείας"

που δεν συμφέρει τις αντιπροσωπείες να το αναφέρουν. (Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για αυτό)

Πάντως σε ΟΛΑ τα άλλα το ανέφερε κανονικά

Μόλις μίλησα για το θέμα με τον υπέυθυνο της τοποθέτησης και μου είπε οτι είναι μηχανολογική μετατροπή και πρέπει να δηλώνεται στην άδεια.

Η διαδικασία είναι η εξής: Σου δίνει ένα χαρτί και με αυτό πας στο υπουργέιο και σου αλλάζουν την άδεια οποτεδήποτε πριν περάσεις ΚΤΕΟ (εγώ θα πάω την ίδια μέρα που θα το περάσω).

Edited by kostis
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα για το θέμα με τον υπέυθυνο της τοποθέτησης και μου είπε οτι είναι μηχανολογική μετατροπή και πρέπει να δηλώνεται στην άδεια.

Η διαδικασία είναι η εξής: Σου δίνει ένα χαρτί και με αυτό πας στο υπουργέιο και σου αλλάζουν την άδεια οποτεδήποτε πριν περάσεις ΚΤΕΟ (εγώ θα πάω την ίδια μέρα που θα το περάσω).

 

Εγω παντως Κωστη δεν θα το εκανα....να βαλω ηλιοροφη after....το κοψιμο-ραψιμο αυτου του ειδους το φοβαμαι....βεβαια αυτη ειναι η δικη μου αποψη...

Link to comment
Share on other sites

εγω θα το εκανα!2 φορες ειχα ξαναρωτησει,αλλα εκανα πισω τελευταια στιγμη λογω κοστους(ηθελα την ακριβη βλεπεις...)Τη δευτερη φορα μου ειπαν οτι δεν εμπαινε κιολας!

 

Σε παλιοτερα αυτοκινητα που ειχα ηλιοροφη ηταν μεγαλη αρχοντια...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα για το θέμα με τον υπέυθυνο της τοποθέτησης και μου είπε οτι είναι μηχανολογική μετατροπή και πρέπει να δηλώνεται στην άδεια.

Η διαδικασία είναι η εξής: Σου δίνει ένα χαρτί και με αυτό πας στο υπουργέιο και σου αλλάζουν την άδεια οποτεδήποτε πριν περάσεις ΚΤΕΟ (εγώ θα πάω την ίδια μέρα που θα το περάσω).

 

Κωστή,αυτό για τον μηχανολόγο,υσχύει,έτυχε σε πελάτη μου που ήθελε να το περάσει ΚΤΕΟ

και πήγε σε φίλο του μηχανολόγο,έβγαλε ένα χαρτί και πέρασε,δεν είναι τπτ,μην ανχώνεσε

για αυτό,να σε ανχώνει περισσότερο αν θα γίνει σωστή δουλειά και να μην έχεις προβλήματα.

Γιατί αν δεν κάνουν καλή δουλειά,δεν μπορείς να πεις,βγάλτε τη να τελειώνουμε...:)

Προσωπικά,δεν θα το έκανα.

Link to comment
Share on other sites

το κοψιμο-ραψιμο αυτου του ειδους το φοβαμαι....
Γιατί, στο εργοστάσιο ξέρεις κανένα αυτοκίνητο που να του λείπει... ένα κομμάτι της οροφής;;;

Αυτό που θέλω να πω οτι και εργοστασιακή να είναι θα πέσει κόψιμο ράψιμο για να μπει ηλιοροφή.

Και η εγγύηση είναι 5 χρόνια, όσο δηλάδή και της εργοστασιακής, δεν είναι και λίγο.

Επίσης θα ρωτήσω και σε ΚΕΠ μήπως γίνεται αυτή η αλλαγή στην άδεια. Αν και σε 2 χρόνια που ξαναπερνάω ΚΤΕΟ ίσως να έχω πουλήσει το αμάξι και η αλλάγη να γίνει στην μεταβίβαση... ;)

Όσο για το συγκεκριμένο συνεργείο μια που πέρασα χτες από κει για να δω δείγματα οροφών, το χρησιμοποιήσα για την τοποθέτηση του kit xenon από τη βασιλόπιτα του club.

Φάνηκαν πολύ επαγγελματίες και έμεινα ικανοποιημένος με τη δουλειά τους, το ένα μπάλαστ τοποθετήθηκε στο φτερό (με εξαγωγή του προφυλακτήρα) με κόστος μόνο 20 ευρώ.

Παιδιά αφού το πήρα απόφαση θα το κόψω, ελπίζω μόνο να μην τους πέσει το πριόνι και μου κόψουν το αμάξι στην μέση... :P :P :P:D

Edited by kostis
Link to comment
Share on other sites

Γιατί, στο εργοστάσιο ξέρεις κανένα αυτοκίνητο που να του λείπει... ένα κομμάτι της οροφής;;;

Αυτό που θέλω να πω οτι και εργοστασιακή να είναι θα πέσει κόψιμο ράψιμο για να μπει ηλιοροφή.

Και η εγγύηση είναι 5 χρόνια, όσο δηλάδή και της εργοστασιακής, δεν είναι και λίγο.

Επίσης θα ρωτήσω και σε ΚΕΠ μήπως γίνεται αυτή η αλλαγή στην άδεια. Αν και σε 2 χρόνια που ξαναπερνάω ΚΤΕΟ ίσως να έχω πουλήσει το αμάξι και η αλλάγη να γίνει στην μεταβίβαση... ;)

 

Πληροφοριακα ....σου λεω οτι τα αμαξια που βγαινουν απο το εργοστασιο με ηλιοροφη ,ο ουρανος ειναι ετοιμος πρεσσαριστος,επισης ο ουρανος δενεται με το υπολοιπο αμαξι διαφορετικα απο οταν δεν εχει ηλιοροφη,αρα λοιπον δεν εχει κοψε-ραψε οταν προκειται για εργοστασιακη ηλιοροφη.

Παντα φιλικα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακα ....σου λεω οτι τα αμαξια που βγαινουν απο το εργοστασιο με ηλιοροφη ,ο ουρανος ειναι ετοιμος πρεσσαριστος,επισης ο ουρανος δενεται με το υπολοιπο αμαξι διαφορετικα απο οταν δεν εχει ηλιοροφη,αρα λοιπον δεν εχει κοψε-ραψε οταν προκειται για εργοστασιακη ηλιοροφη.
Αυτό δεν το γνωρίζω 100%, νομίζω όμως οτι όλο το δέσιμο του πλαισίου της οροφής γίνεται από μια μπάρα στη μέση (που ενώνει τις 2 κολώνες), η οποία και δεν κόβεται όταν κόβεις τη λεπτή λαμαρίνα και την ταπεταρία για να βάλεις ηλιοροφή.

Γιαυτό και δεν χάνεται η ακαμψία του αμαξώματος όπως π.χ. στα κάμπριο που δεν έχουν το περιμετρικό πλαίσιο ούτε τη μεσαία μπάρα.

 

Δείτε και αυτό το DIY, έχει ενδιαφέρον: http://www.diynetwork.com/diy/ab_parts_acc...2271506,00.html

Edited by kostis
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα το εκανα με τιποτα........... :new_thumright:
Εσύ γενικότερα δε θα έκανες πολλά, μήπως θες να το τεκμηριώσεις;
Link to comment
Share on other sites

Εσύ γενικότερα δε θα έκανες πολλά, μήπως θες να το τεκμηριώσεις;

 

Νομιζω το να κοψεις το αμαξι ειναι αρκετα σοβαρο και δεν θα εμπιστευομουν καποιον. Εδω εχουν προβληματα οι μαμα ηλιοροφες . Δεν θα εχουν οι aftermarket?...... Εκτος αυτο οπως ξερεις η αποψη μου ειναι εργοστασιακο κ παλι εργοστασιακο........ Εχουν δει 2-3 περιπτωσεις τα ματακια μου .....και ειχαν και...........εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

Κωστή, μπορείς να τους πεις να σου δώσουν ένα έντυπο με την εγγύηση που χορηγούν, να το αξιολογήσουμε? Επειδή έχω ηλιοροφή και πραγματικά την απολαμβάνω, στην θέση σου θα το κοίταζα και εγώ να βάλω, εφόσον βέβαια σκέπτεσαι να το κρατήσεις το αυτοκίνητο. Το ότι πρόκειται για μια επέμβαση σοβαρή που δεν έχει επιστροφή, σίγουρα έχει το ρίσκο του, ωστόσο, εαν σκεπτόμαστε συνεχώς έτσι, τότε θα παραμέναμε όλοι στα εργοστασιακά πρότυπα και καμμιά άλλη επέμβαση δεν θα κάναμε.. Κάτι όμως που στην πράξη δεν συμβαίνει, τουλάχιστον στους περισσότερους από εμάς απ' ότι διακρίνω..

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά στο Audi δεν έχω ηλιοροφή.

 

Στα άλλα μου αυτοκίνητα το έγραφε,όπως ακριβώς στο ανέφερα,

μόνο στο Rover 620ti δεν το έγραφε και είχα πρόβλημα.

Από εκεί άρχισα να την ψάχνω και μου είπανε κάτι για "είδος πολυτελείας"

που δεν συμφέρει τις αντιπροσωπείες να το αναφέρουν. (Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για αυτό)

Πάντως σε ΟΛΑ τα άλλα το ανέφερε κανονικά

το ιδιο και στο 820 που ειχαμε!Με απλη διαδηκασια περασε....(τι και πως δεν θυμαμε)

Προσωπικα θα το εκανα, μην ακους τρελα πραγματα...

Αν θυμαμε καλα webasto ειναι και του TOYO που ηταν εργοστασιακη

Για μενα προχωρα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.