A80Avant Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 τελεια! για ριξε ενα pm οταν ερθει, θα εχει ενδιαφερον! Το λεω γιατι οταν με την Holset ειχα 0.70AR και σκεφτομουν αν επρεπε να βαλω 0.55 ή να παω σε γνωστη λυση garrett, προτιμησα την ακριβη λυση τελικα και πηγα σε garrett. Ωστοσο το μικρο ar δεν ειναι απαραιτητα κακο και για δυναμη και για σπουλαρισμα, απλα σιγουρα χειροτερο σε δυναμη για μεγαλα τουρμπο. Θα δειξει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted December 31, 2010 Author Share Posted December 31, 2010 τελεια! για ριξε ενα pm οταν ερθει, θα εχει ενδιαφερον! Το λεω γιατι οταν με την Holset ειχα 0.70AR και σκεφτομουν αν επρεπε να βαλω 0.55 ή να παω σε γνωστη λυση garrett, προτιμησα την ακριβη λυση τελικα και πηγα σε garrett. Ωστοσο το μικρο ar δεν ειναι απαραιτητα κακο και για δυναμη και για σπουλαρισμα, απλα σιγουρα χειροτερο σε δυναμη για μεγαλα τουρμπο. Θα δειξει! Οπως λες και εσυ.......... Θα δειξει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted January 11, 2011 Author Share Posted January 11, 2011 (edited) Να κανουμε και μια ενημερωση (μιας και εχω πολυ καιρο να γραψω)... 1) Η τουρπινα (ct-3 5658 με 48mm μαντεμι, φ76 μουτρα, billet φτερωτες και φυσικα v-band) εχει παρει τον δρομο της (μετα απο ενα λαθος που εγινε με το αλουμινιο) και την περιμενω... 2) Αντικατασταθηκαν οι βαλβιδες εξαγωγης με επωνυμες με +1.5mm διαμετρο (για λογους αξιοπιστειας και υψηλου στροφαρισματος) 3) Αλλαγη (ξανα) τα τσιμουχακια των βαλβιδων 4) Καινουργια ελατηρια πιστονιων 5) Καινουργια μεταλλα στροφαλου και μπιελων 6) Αγοραστηκε η external tial 44mm v-band 7) Αγοραστηκε ο εκκεντροφορος εξαγωγης cat-cams 3651 (εισαγωγης ηδη φορουσα τον cat-cams 3652) 8) Αγοραστηκε το water-spray της AEM (με το μεγαλο μπεκ για μοτερ που εχουν πανω απο 500 αλογα ιπποδυναμη) 9) Αλλαγη συμπιεσης 8.9 (εναντι 9.4 που ειχα) για στοχο υψηλης πιεσης υπερπληρωσεις (2++bar) Αντε και βλεπουμε τι αλλο θα χρειαστει... Edited January 17, 2011 by NOEL-S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) το ξέρω ότι σου αρέσουν οι μικροί.... κόλοι , αυτός με τα 48 mm μου φαντάζει ανορεκτικός ρε φίλε Edited January 11, 2011 by mariosA4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Μια μικρη ενημερωση για το αυτοκινητο... Αγοραστηκε μεταβλητο γραναζι για τον ιμαντα του εκκεντροφορου της cat-cams και αφου τοποθετηθηκαν τα παντα και το αυτοκινητο πηρε μπροστα κανονικα (και παρολο του αγριους εκκεντροφορους μπορω να πω οτι δουλευε πολυ γλυκα και ομορφα) σε σημειο που πραγματικα αναρωτιομουν πως και αυτο... Αλλα ως εκει ηταν το καλο, μετα απο λιγη ωρα και αφου δουλευε ρελαντι αρχισε να ρεταρει... Περιττο να πω οτι τρελαθηκα τελειως και αρχισα τα #$%@^^&*!@!@@##$$%^ μετα απο αρκετη ωρα ψαξιματος προβηκαμε σε ανοιγμα του ξευτοκαπακου και λυσσιμο των εκκεντροφορων οπου και διαπιστωσαμε οτι το αυτοκινητο εσπασε ελατηριο απο μια βαλβιδα εισαγωγης του κυλινδρου νουμερο1.... Δυστηχος οι αναποδιες μου δεν εχουν τελος, δεν μπορω να καταλαβω τι εχω φταιξει-τι εχει παει λαθος και δεν λεει να βγει απο το συνεργειο... Να ενημερωσω οτι το αυτοκινητο φοραγε ελατηρια (βαλβιδων) γνωστης μαρκας τα οποια εχουν κανει 40.000χλμ (και πραγματικα δεν θεωρω οτι ειναι πολλα για να γινει κατι τετοιο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 ναι ειδικα οταν τα εργοστασιακα που εχω εγω εχουν κανει πανω απο 200Κ χλμ και ακομα μου προτεινουν να μην τα αλλαξω!! κριμα ρε Μητσο. Κουραγιο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 αμ γι'αυτό δεν πήρες τηλ.....καλό κουράγιο,δεν ακούγεται και τόσο σοβαρό όμως φίλε το έλατήριο, το ότι δούλεψε μια χαρά στην αρχή είναι δείγμα ότι έχει γίνει σωστή δουλειά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Μια μικρη ενημερωση για το αυτοκινητο... Αγοραστηκε μεταβλητο γραναζι για τον ιμαντα του εκκεντροφορου της cat-cams και αφου τοποθετηθηκαν τα παντα και το αυτοκινητο πηρε μπροστα κανονικα (και παρολο του αγριους εκκεντροφορους μπορω να πω οτι δουλευε πολυ γλυκα και ομορφα) σε σημειο που πραγματικα αναρωτιομουν πως και αυτο... Αλλα ως εκει ηταν το καλο, μετα απο λιγη ωρα και αφου δουλευε ρελαντι αρχισε να ρεταρει... Περιττο να πω οτι τρελαθηκα τελειως και αρχισα τα #$%@^^&*!@!@@##$%^ μετα απο αρκετη ωρα ψαξιματος προβηκαμε σε ανοιγμα του ψευτοκαπακου και λυσσιμο των εκκεντροφορων οπου και διαπιστωσαμε οτι το αυτοκινητο εσπασε ελατηριο απο μια βαλβιδα εισαγωγης του κυλινδρου νουμερο1.... Δυστηχος οι αναποδιες μου δεν εχουν τελος, δεν μπορω να καταλαβω τι εχω φταιξει-τι εχει παει λαθος και δεν λεει να βγει απο το συνεργειο... Να ενημερωσω οτι το αυτοκινητο φοραγε ελατηρια (βαλβιδων) γνωστης μαρκας τα οποια εχουν κανει 40.000χλμ (και πραγματικα δεν θεωρω οτι ειναι πολλα για να γινει κατι τετοιο) Πλάκα κάνεις τωρα???? Ο μηχανικός τι είπε,πως έγινε αυτο? Πάλι καλά που δεν το είχες βγάλει στον δρόμο δλδ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Ετσι οπως παει θα σε προλαβω κι εγω μου φαινεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Μια μικρη ενημερωση για το αυτοκινητο... Αγοραστηκε μεταβλητο γραναζι για τον ιμαντα του εκκεντροφορου της cat-cams και αφου τοποθετηθηκαν τα παντα και το αυτοκινητο πηρε μπροστα κανονικα (και παρολο του αγριους εκκεντροφορους μπορω να πω οτι δουλευε πολυ γλυκα και ομορφα) σε σημειο που πραγματικα αναρωτιομουν πως και αυτο... Αλλα ως εκει ηταν το καλο, μετα απο λιγη ωρα και αφου δουλευε ρελαντι αρχισε να ρεταρει... Περιττο να πω οτι τρελαθηκα τελειως και αρχισα τα #$%@^^&*!@!@@##$%^ μετα απο αρκετη ωρα ψαξιματος προβηκαμε σε ανοιγμα του ξευτοκαπακου και λυσσιμο των εκκεντροφορων οπου και διαπιστωσαμε οτι το αυτοκινητο εσπασε ελατηριο απο μια βαλβιδα εισαγωγης του κυλινδρου νουμερο1.... Δυστηχος οι αναποδιες μου δεν εχουν τελος, δεν μπορω να καταλαβω τι εχω φταιξει-τι εχει παει λαθος και δεν λεει να βγει απο το συνεργειο... Να ενημερωσω οτι το αυτοκινητο φοραγε ελατηρια (βαλβιδων) γνωστης μαρκας τα οποια εχουν κανει 40.000χλμ (και πραγματικα δεν θεωρω οτι ειναι πολλα για να γινει κατι τετοιο) Δημήτρη, μήπως δεν είχε χρονιστεί σωστά? Μου φαίνεται απίθανο να σπάσει ελατήρο στο ρελαντί.. Τέλοσπάντων, υπομονή φίλε Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 (edited) αμ γι'αυτό δεν πήρες τηλ.....καλό κουράγιο, Καπως ετσι ρε φιλε, αλλα θα τα πουμε συντομα (μολις ηρεμησω λιγο) ... Edited March 28, 2011 by NOEL-S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 (edited) Πλάκα κάνεις τωρα???? Ο μηχανικός τι είπε,πως έγινε αυτο? Πάλι καλά που δεν το είχες βγάλει στον δρόμο δλδ... 1)Μακαρι να εκανα πλακα ρε Αριστο αλλα @#$%$#@##$%$%^\ 2)Δεν ξερει πως μπορει να εγινε αυτο, καθως δεν μπορει να το καταλαβει και το ρεκτιφιε που μιλησα πρωι-πρωι (ο μοναδικος λογος που θα μπορουσε να εχει γινει ειναι απο γεματο (λαδι) ωστηριο, το οποιο σεναριο δεν υπαρχει καθως το ειχαμε συζητησει αυτο (με το μηχανικο) αρκετες φορες και ειχαμε πει οτι τα ωστηρια θα μπουν πανω άδεια και θα γεμισουν απο μονα τους οσο χρειαζεται)... 3)Αυτο ξανα πεστο φιλε... Αν ειχε βγει στο δρομο θα ειχε γινει πολυ μεγαλο ΜΠΑΜΜΜΜΜΜΜ (σε σχεσεις ανθρωπων-χρηματων και φυσικα διαθεσης) Ας ελπισουμε να ειναι το τελευταιο και να μπορεσω να ευχαριστηθω (μετα απο 2,5χρονια φαγουρας) το Audi μου, ειρηνη ειμηνγιατι δεν αντεχω πλεον αλλο... Edited March 28, 2011 by NOEL-S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Δημήτρη, μήπως δεν είχε χρονιστεί σωστά? Μου φαίνεται απίθανο να σπάσει ελατήρο στο ρελαντί.. Τέλοσπάντων, υπομονή φίλε Δημήτρης Οσο και να προσπαθησα να βγαλω ακρη (στο γιατι εγινε αυτη η ζημια) δυστηχος δεν μπορεσα (ο ανθρωπος του ρεκτιφιε ειναι φιλος μου και σε καμμια περιπτωση δεν θα καλυπτε ανθρωπους και καταστασεις), καθως ολοι λενε οτι δεν μπορει να εχει γινει (αυτη η ζημια) απο λαθος χρονισμα (να υπενθυμησω οτι το ακουσα να παιρνει μπροστα και να δουλευει ρελαντι και ηταν απιστευτα στρωτο και γλυκο)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Ετσι οπως παει θα σε προλαβω κι εγω μου φαινεται... Κατα τα φαινομενα καπως ετσι θα παει το θεμα (δυστηχος για εμενα)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Τι εξήγηση δίνουν δλδ?? Δεν σου είπαν τπτ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Τι εξήγηση δίνουν δλδ?? Δεν σου είπαν τπτ? 1)Δυστηχος καμμια, δεν ξερουν πως μπορει να εχει γινει... 2)οχι τπτ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Δημητρη εγινε κι αυτο....Δυστηχως, αλλα μην πτοεισαι εχεις φτασει κοντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 1)Δυστηχος καμμια, δεν ξερουν πως μπορει να εχει γινει... 2)οχι τπτ... Μήπως ήρθε η ώρα....να ''φύγεις,να πας αλλού''.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Δημητρη εγινε κι αυτο....Δυστηχως, αλλα μην πτοεισαι εχεις φτασει κοντα Μακαρι... Απο το στομα σου και στου θεου το αυτι, γιατι δεν σου κρυβω φιλαρακι οτι εχω ξενερωσει αφανταστα .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Μήπως ήρθε η ώρα....να ''φύγεις,να πας αλλού''.... Θεωρω οτι δεν το ρωτησες αυτο (αυτος που αναλαβε το αυτοκινητο, αυτος και θα το τελειωσει, μην κανουμε αυτα που κοροϊδευουμε)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 (edited) Φίλε...αρκεί να το φτιάξει,να δουλέψει και φέτος,αν είναι να εχω ενα αμάξι σε χωράφι για 3 χρόνια και δεν ξερω εγω για ποιό λόγο...αστα μεγάλε... Επίσης είμαι 97% σίγουρος οτι είναι απο χρόνισμα... Edited March 28, 2011 by Aristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaggoss3 Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Φίλε...αρκεί να το φτιάξει,να δουλέψει και φέτος,αν είναι να εχω ενα αμάξι σε χωράφι για 3 χρόνια και δεν ξερω εγω για ποιό λόγο...αστα μεγάλε... Επίσης είμαι 97% σίγουρος οτι είναι απο χρόνισμα... ΥΓ καλή δύναμη και υπομονή εύχομαι να είναι το τελευταίο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Mήτσο....εχεις βάλει μεγαλύτερες βαλβίδες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADIAFOROS Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 (edited) Οσο και να προσπαθησα να βγαλω ακρη (στο γιατι εγινε αυτη η ζημια) δυστηχος δεν μπορεσα (ο ανθρωπος του ρεκτιφιε ειναι φιλος μου και σε καμμια περιπτωση δεν θα καλυπτε ανθρωπους και καταστασεις), καθως ολοι λενε οτι δεν μπορει να εχει γινει (αυτη η ζημια) απο λαθος χρονισμα (να υπενθυμησω οτι το ακουσα να παιρνει μπροστα και να δουλευει ρελαντι και ηταν απιστευτα στρωτο και γλυκο)... [1] Μητσο μια φιλική συμβουλή αν θες απο μενα το καλύτερο που εχεις να κανεις ειναι να βγαλεις τα ελατηρια αυτα που εχεις απο ολες της βαλβιδες και να βαλεις καινουργια δεν θα σταθώ σε μαρκα η μαμα ελατήρια.Απλα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.. ΥΓ.Για μενα τα μαμα ειναι τα καλύτερα φιλε μέχρι 8000στρ [2]Τωρα στο θεμα φιλιας που λες με το ρεκτιφιε τι να σου πω τα εχω δει ολα τα εργα δεν το ξερω τον ανθρωπο[ο δακης ειναι??] Αν εχεις βαλει και μεγαλύτερες βαλβιδες [το εχω παθει στο uno που ειχα] ειχαν βαλει στραβα τους οδηγούς απο της βαλβίδες[γίνετε και στης μαμα βαλβιδες] και μου εσπαγε τα ελατηρια στο ρελαντί αστα φιλε και το ρεκτιφιε φίλος τοτε δεν μου ελεγε τιποτα μεχρι που τα πηρα στο κρανιο και εβαλα ενα μαμα καπακι.. Αστα φιλε οταν υπαρχουν τα λεφτα στην μεση δεν κανεις ευκολα φιλους λυκοφιλίες κάνεις.. tespa καλή συνεχεία με το εργαλείο και εύχομαι χωρίς κανένα αλλο προβλημα το σ3 να βγει στους δρομους Edited March 28, 2011 by ADIAFOROS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.