Typhoon Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 An valeis megala turbo theleis ligo akoma.
ego_o_kostis Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 (edited) Τι προτείνεται για συμπίεση? Μου προτείνανε 9-1... hello, Μην το παρακάνεις με τη συμπίεση, γιατι μετά δε θα υπάρχει καύσιμο για να παίξεις τον κινητήρα σου. Αν σκοπεύεις να λειτουργείς με 100άρα βενζίνη τότε παραπάνω από το 9,κάτι-1 είναι κακό, οχι απλά περιττό. Αν ανεβάσεις συμπίεση υπερβολικά, τότε με το που θα πλημμυρίζει με πίεση ο θάλαμος καύσης, το αβάνς θα διορθώνει τόσο, που θα ήταν σαν να έχεις λιγότερη συμπίεση. Η διόρθωση του αβάνς παίρνε στα μπλόκ του vag com τιμές από 0 μέχρι 12. Μετά το 12 δεν υπάρχει διόρθωση και το μοτέρ αρχίζει τα πυράκια. Συνήθως μια σωστή συμπίεση φέρνει τη διόρθωση γυρω στο 3 σε πλήρες φορτίο, που σημαίνει ότι ζορίζει ελεγχόμενα το καύσιμο με περιθώρια μικρής βελτίωσης σε περίπτωση εξαιρετικής βενζίνης και κρύας θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα (να παει στο 0 δηλαδη αντί για το 3). Αν σκοπεύεις να δεις σούπερ επιδόσεις χρησιμοποιώντας 108 οκτάνια, τότε, και μόνο τότε, η παραπάνω συμπίεση θα σε βοηθήσει και σε άλογα και ΄κυρίως σε στροφάρισμα. Θα σου πρότεινα να κυμανθείς από 8.9-9.2 προς 1 ή κάτι πολύ κοντινό, που είναι προτεινόμενη συμπίεση από την ίδια την Audi για πιέσεις που υπερβαίνουν το 1 bar Edited September 20, 2008 by ego_o_kostis
The Dog Posted September 20, 2008 Author Posted September 20, 2008 Εχω και meth/water injection....Αρα τα οκτανια πανε πιο πανω... Να το παω περαν τον 9:1? 9.2:1 πχ???
ego_o_kostis Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 Εχω και meth/water injection....Αρα τα οκτανια πανε πιο πανω... Να το παω περαν τον 9:1? 9.2:1 πχ??? εμ... ενα ένα τα ξεφουρνίζεις... με βενζίνη με ενισχυτικό μπορείς να εκμεταλλευτείς ακόμα και 9.3:1 συμπίεση. Αλλά το θέμα είναι τι θέλεις να κάνεις. Αν θέλεις να έχεις ένα αμάξι optimized για 100άρα βεζνίνη που να ράβει στη βόλτα πάνω τότε μην ανεβάσεις. Αν σκοπεύεις να κοντράρεις σοβαρά και τα θέλεις όλα τότε πήγαινε στο 9.5:1. Εγώ το δικό μου το έχω αφήσει στο 8.9 γιατι θέλω να είναι βελτιστοποιημένο για μια καλή βενζίνη 100άρα εμπορίου απλά.
The Dog Posted September 20, 2008 Author Posted September 20, 2008 (edited) εμ... ενα ένα τα ξεφουρνίζεις... με βενζίνη με ενισχυτικό μπορείς να εκμεταλλευτείς ακόμα και 9.3:1 συμπίεση. Αλλά το θέμα είναι τι θέλεις να κάνεις. Αν θέλεις να έχεις ένα αμάξι optimized για 100άρα βεζνίνη που να ράβει στη βόλτα πάνω τότε μην ανεβάσεις. Αν σκοπεύεις να κοντράρεις σοβαρά και τα θέλεις όλα τότε πήγαινε στο 9.5:1. Εγώ το δικό μου το έχω αφήσει στο 8.9 γιατι θέλω να είναι βελτιστοποιημένο για μια καλή βενζίνη 100άρα εμπορίου απλά. Κοιταξε..... Το θεμα δεν ειναι πιο ειναι το μεγιστο που μπορω να το κανω, αλλα σε πιο σημειο ειναι ο καλυτερος συμβιβασμος (sweet spot) μεταξυ αβανζου,συμπιεσης... Και ψηλο να το βαλω,το μαζευω με χαμηλοτερο αβανζο... Θα το κανω 9.1:1.. Αμα εχει και αλλο περιθώριο,ανεβαζω αβανζο στο προγραμμα.... Σημερα εφαγα την μερα στο καθαρισμα των 2.8 κεφαλων.....Και ακομα να καθαρισουν... Επισης σημερα εμαθα πως S4 με 2χ GT28RS spoolari απο 3600 rpm Edited September 21, 2008 by The Dog
Typhoon Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 Ta aloga pou theleis na vgaleis,theloyn megala turbo. Nomizw gia ta kybika sou theleis pio poly sympiesh 9.4-9.5, giana ta gyriseis. Pantws an den tis phres tis GAREETT,skepsouto gia 2X K24 sto 1.6.Egw aytes tha evaza.
The Dog Posted September 22, 2008 Author Posted September 22, 2008 (edited) Ta aloga pou theleis na vgaleis,theloyn megala turbo.Nomizw gia ta kybika sou theleis pio poly sympiesh 9.4-9.5, giana ta gyriseis. Pantws an den tis phres tis GAREETT,skepsouto gia 2X K24 sto 1.6.Egw aytes tha evaza. Ο άλλος με τα Gt28rs 8.5:1 εχει max boost στις 4200rpm. Ποσο πιο χάλια θα ειναι η 71? Μιλάω με τον ίδιο ,καθώς και με τον βελτιωτη του (Sammy) . To setup του ειναι πανομοιότυπο με το δικο μου. Εχω 0.6 περισσότερη συμπίεση, και 2.8 L μηχανή μετά το bore... Edited September 22, 2008 by The Dog
Thomas-1.8T Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 Pantws an den tis phres tis GAREETT,skepsouto gia 2X K24 sto 1.6.Egw aytes tha evaza. Κουζινοφόρες???
ego_o_kostis Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 (edited) Ο άλλος με τα Gt28rs 8.5:1 εχει max boost στις 4200rpm. Ποσο πιο χάλια θα ειναι η 71?Μιλάω με τον ίδιο ,καθώς και με τον βελτιωτη του (Sammy) . To setup του ειναι πανομοιότυπο με το δικο μου. Εχω 0.6 περισσότερη συμπίεση, και 2.8 L μηχανή μετά το bore... γιατι δε σκέφτεσαι γαι 2xVF35? επίσης "κουζινοφόρες", διπλά θρώς, πληρως επισκευάσιμες και design 2005. Επίσης εκπληκτικό σπουλάρισμα (περίπου σαν κ04-023) και συμπιεστές σαν της vf34. Αν είχα κυβικά και διάταξη για big turbo θα πήγαινα σε αυτές κατ'ευθείαν. Θα πετάς κώλους στις 3.300 ΣΑΛ. Πόσα άλογα στοχεύεις? 2x2871-063 είναι μεγάλα turbo. Στροφάρουν 3800 σε 1.800 μοτέρ με υγιές valvetrain. Πιστεύω ότι θα τα γυρίσεις στις 5000. 28rs καλύτερα αρκετά, αλλά κι αυτές θα τις πρότεινα σε 3.2L μοτέρ. κατα τ'αλλα u r the boss. Εσύ αποφασίζεις. Edited September 22, 2008 by ego_o_kostis
The Dog Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 γιατι δε σκέφτεσαι γαι 2xVF35? επίσης "κουζινοφόρες", διπλά θρώς, πληρως επισκευάσιμες και design 2005. Επίσης εκπληκτικό σπουλάρισμα (περίπου σαν κ04-023) και συμπιεστές σαν της vf34. Αν είχα κυβικά και διάταξη για big turbo θα πήγαινα σε αυτές κατ'ευθείαν. Θα πετάς κώλους στις 3.300 ΣΑΛ. Πόσα άλογα στοχεύεις? 2x2871-063 είναι μεγάλα turbo. Στροφάρουν 3800 σε 1.800 μοτέρ με υγιές valvetrain. Πιστεύω ότι θα τα γυρίσεις στις 5000. 28rs καλύτερα αρκετά, αλλά κι αυτές θα τις πρότεινα σε 3.2L μοτέρ. κατα τ'αλλα u r the boss. Εσύ αποφασίζεις. Θέλω 650-700 awhp.... Η GTRS δεν φτάνει...Το valvetrain μου ειναι ακμαιότατο και βελτιωμένο... To σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά για τις VF ακριβός για το το spool που έχουν καθώς και για το μέγεθος τους που θα βοηθούσε στην εγκατάσταση, άλλα με προβληματίζει πολύ το ότι πολύ συχνά σπάνε. Διάβασα πολλά σε forums για το πως σπανε οταν πιεστουν..
ego_o_kostis Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 (edited) Θέλω 650-700 awhp.... Η GTRS δεν φτάνει...Το valvetrain μου ειναι ακμαιότατο και βελτιωμένο... To σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά για τις VF ακριβός για το το spool που έχουν καθώς και για το μέγεθος τους που θα βοηθούσε στην εγκατάσταση, άλλα με προβληματίζει πολύ το ότι πολύ συχνά σπάνε. Διάβασα πολλά σε forums για το πως σπανε οταν πιεστουν.. Δυστυχώς υπάρχει πολύ ράδιο αρβίλα για το θέμα με τις VF. Κι αυτό το λέω γιατι συζητούν πάρα πολύ μεμονωμένες περιπτώσεις σε πολλά φόρουμ. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιαυτό περαν του να σου πω ότι οι Garrett εχουν με διαφορά τα πρωτεία σε σπασίματα και με πολύ πιο ευπαθες μαντέμι. Λίγες είναι οι 2071 που είδα που δεν έχουν ρήγμα στο πορτάκι του wG. Σε ότιτ αφορά το cartridge τους αν πιάσεις τους τζόγους από καινούρια Gt series και δεις και τους αντίστοιχους της VF θα δεις τεράστια διαφορά. Εχουν περάσει πάνω απο΄30 τουρμπίνες vf34 από τα χέρια μου και είμαι ευτυχής που υπάρχει αυτό το turbo και μου λύνει όλες μου τις ανησυχίες στις εφαρμογές. Αν δουλέψεις τη vf34 μέχρι 350 άλογα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ. η vf35 είναι για 310-320 άλογα βέβαια που σου πρότεινα πιο πάνω. Αν όντως φτάσεις τους 700hp τότε ίσως οριακά χρειάζεσαι 2871. Αν τα 700 όμως τα κάνεις 600 τότε δεν αξίζουν γιατι το στροφάρισμα που θα χαραμίσεις είναι τάξης 1000 στροφών. Πάντως επέιδή θα δουλέψεις σε αυτά τα άλογα μεγάλες πιέσεις οπωςσδήποτε (1.8 σταθερό??), φαντάζομαι θα το έχεις σκεφτεί καλύτερα, βάλε turbo τα οποία έχουν ενδεικνυμένη λειτουργία στο χάρτη συμπιεστη σε αυτή την πίεση και σε αυτή την παροχή. Πχ η 28rs & η VF22/34/35 είναι για λειτουργία ΄μέχρι 1.4 - 1.5bar. Συνεπω σε φτάνουν σε άλογα αλλά από πίεση? H 2871 φτάνει εκεί btw. Edited September 23, 2008 by ego_o_kostis
Thomas-1.8T Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Δυστυχώς υπάρχει πολύ ράδιο αρβίλα για το θέμα με τις VF. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιαυτό περαν του να σου πω ότι οι Garrett εχουν με διαφορά τα πρωτεία σε σπασίματα και με πολύ πιο ευπαθες μαντέμι. Λίγες είναι οι 2071 που είδα που δεν έχουν ρήγμα στο πορτάκι του wG. Κολάς το πορτάκι,βάζεις και 2 external και άντε γεια μετά...
The Dog Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 Υπαρχει VF κοντα στα 400hp ? Με την Vf34 παω 573 awhp.... Εχω σκοπο να βαλω 2 external wastegate με τις GT2871R....
Typhoon Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 (edited) Ο άλλος με τα Gt28rs 8.5:1 εχει max boost στις 4200rpm. Ποσο πιο χάλια θα ειναι η 71?Μιλάω με τον ίδιο ,καθώς και με τον βελτιωτη του (Sammy) . To setup του ειναι πανομοιότυπο με το δικο μου. Εχω 0.6 περισσότερη συμπίεση, και 2.8 L μηχανή μετά το bore... Ta aloga san apolyto noumero exoyn shmasia mono an tha trexeis dragster h synexeia kontres.An einai etsi exeis dikaio kai psaxneis kai to teleytaio alogo. To pio shmantiko einai,nomizw,synfwna me ta kybika poy exeis,na bgalei 650,na laggarei to ligotero dynaton,kai na fortwnei nwris. Aytos erixe sympiesh,giati thelei na doylepsei poly piesh,posa bar doylevei,1.9? Yparxoyn se kati germanika site kati syndoiasmoi me K24/K26. To RS2 doylevei 9.3 sympiesh sto 1.4 thn K24 apo mama. edit φίλε tex γράφε σε παρακαλώ με Ελληνικά. Edited September 23, 2008 by Thomas-1.8T
Typhoon Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Κουζινοφόρες??? Nai tis forane ola ta poly dynata germanika apo mama kai bgazoyn thn dynamh tous se liga sxetika bar.
Agelosa4 Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Υπαρχει VF κοντα στα 400hp ? Με την Vf34 παω 573 awhp.... Εχω σκοπο να βαλω 2 external wastegate με τις GT2871R.... 2x vf 22!! η vf 22 αγγιζει τους 390-400 ιππους.
dpan Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 2x vf 22!!η vf 22 αγγιζει τους 390-400 ιππους. Aυτη δεν φορανε τα subaru?
Agelosa4 Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Aυτη δεν φορανε τα subaru? ειναι bolt on για subaru δεν την φοραει κανενα απο το εργοστασιο. το sti φοραει την vf35 και το απλο wrx μικροτερη ακομη(vf 37 δεν θυμαμαι)
Agelosa4 Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 μακρυα απο vf22 κατι ξερεις εσυ απο vf e??
ego_o_kostis Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 2x vf 22!!η vf 22 αγγιζει τους 390-400 ιππους. Να είδες? Αν πας να βγάλεις 400 ίππους από τη VF22 θα έχεις αποτέλεσμα να συμπεράνεις αυτό που έγραψε ο τάσοςS3. H VF22 είναι για 370-380 ίππους το πολύ (495CFM συμπιεστής) αντί για 465CFM της VF34. Για να διευκρινίσω μια κακή φήμη για τις IHI. Υπήρξε πρόβλημα με την ρακορόβιδα παροχής λαδιού που προμήθευε η ι΄δια η εταιρία μέσα στο κουτί της τουρμπίνες. Αυτές αντί να έχουν 4 τρύπες είχαν 2. Ή μεμονωμένη περίπτωση πχ δύο παιδιών με S3 στη θεσσαλονίκη, όπου είχαν προμηθευτεί από τον ίδιο άνθρωπο τις τουρμπίνες και είχαν ακριβώς αυτή τη ρακορόβιδα αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτό το συμβάν. Αν τα ρακόρ παροχής λαδιού είναι σωστά και δουλεόυν στις σωστές πιέσεις αντέχουν σε πάρα πολλά χιλιόμετρα. Η δική μου VF22 άντεξε 60.000χμ κόντρες και την είχα παρει μεταχειρισμένη, αλλά δούλευε σωστές πιέσεις και λιπαινόταν άψογα. Τώρα πρέπει να βρίσκεται πάνω στο αυτοκίνητο του NOEL γιατι ο κόσμος είναι μικρός. για να μη βγώ off topic,2 vf22 πιστεύω θα σου πεσουν βαριές για να τις γυρίσεις. Αν πήγαινα σε IHI θα στρεφόμουν στην κατά πολύ ανθεκτικότερη Vf34 ή στην vf35 που βγάζει 320 άλογακια και στρέφεται σαν k04-023
xristosTT Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 συγνωμη για το οφ τοπικ αλλα η vf του noel ειναι καινουργια η δικια σου αφερεθικε οταν αγοραστικε το αυτοκινητο του, αυτο το αναφερω γιατι γνωριζα το αυτοκινητο προτου αγοραστη απο το NOEL
ego_o_kostis Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 συγνωμη για το οφ τοπικ αλλα η vf του noel ειναι καινουργια η δικια σου αφερεθικε οταν αγοραστικε το αυτοκινητο του, αυτο το αναφερω γιατι γνωριζα το αυτοκινητο προτου αγοραστη απο το NOEL Ok, δεν το ήξερα. Επίσης συγνώμη για το off topic.
The Dog Posted September 24, 2008 Author Posted September 24, 2008 (edited) Χθες παρελαβα τα ποιο κατω.... Intake Manifold Spacer, BIG PORT - Phenolic, 30v V6 Lifter Set Valve Spring Set, 5-valve, High Rate and Lift w/Ti Ret. Valve Set, Oversized, Valve Cover Gasket Valve Stem Seal Valve Guide BTW ηρθαν περισσοτερα lifters (υδραυλικα ωστηρια ). Αμα ενδιαφέρεται κανένας μου λεει... Edited September 24, 2008 by The Dog
mangp Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Οποτε ξεκινας δουλεια.........αντε μην καθεσαι!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now