michpan Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 http://forum.audisportsclub.gr/index.php?showtopic=88 Μιχάλης
Kritonas Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Ενώ ήδη παράγγειλα και περιμένω το wg 38mm, (external) παρατηρώ ότι πολλοί που χρησιμοποιούν ΒΤ αντίστοιχα με το δικό μου και για ιπποδυνάμεις πάνω από 400 και μεγάλες πιέσεις (1,8 και πάνω), τοποθετούν 44άρι.. Μήπως να προτιμήσω και εγώ ένα μεγαλύτερο?? Όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό, ας καταθέσει την άποψή του εδώ.. Δημήτρης Δημητρη, δεν υπαρχει λογος να βαλεις μεγαλυτερο wastegate, και με το 38αρι θα κανεις μια χαρα τη δουλεια σου. Το εχω δουλεψει σε εφαρμογες μεχρι 580-600ΗΡ (ΕVO, GT3582R, cams, etc @ 2.2bar) χωρις το παραμικρο θεμα. Eπελεξε ομως σκληρο ελατηριο (0.9+ bar) για να μην ανοιγει ψηλα και να ελεγχεται σωστα η πιεση.
Kritonas Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Μια φωτογραφία από τα μπεκ που θα βάλω.. Έχω αγοράσει άλλο ένα σετ με λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά, διότι προφανώς θα κάνω δοκιμές Αυτά τα μπεκ, αν πάνε όλα καλά, είναι αρκετά για μέχρι 500 - 550 hp. Πρόσφατα βγήκαν και από την Bosch κάποια που φτάνουν για 700 WHP αλλά η τιμή τους ξεπερνά τα 2000 δολλάρια!! Οπότε προς το παρόν δοκιμάζω αυτά και βλέπουμε.. Δημήτρης Το καλο ειναι οτι, μεχρι στιγμης, σε 200αρια μοτερ τουλαχιστον δειχνουν να δουλευουν αψογα. Το κακο ειναι οτι δεν επαρκουν για 550ΗΡ (μεχρι 440-450 οριακα), αν ειναι αυτα που νομιζω απ οτι βλεπω στην εικονα. Η τιμη που δινει η Bosch για custom μπεκ ειναι εξωφρενικη, αν σκεφτεις οτι ουτε τεχνολογικα ουτε κατασκευαστικα ειναι κατι διαφορετικο απο αυτα που εχει ηδη , απλα ειναι μη τυποποιημενα.
Dimitris_Kon Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 Δημητρη, δεν υπαρχει λογος να βαλεις μεγαλυτερο wastegate, και με το 38αρι θα κανεις μια χαρα τη δουλεια σου. Το εχω δουλεψει σε εφαρμογες μεχρι 580-600ΗΡ (ΕVO, GT3582R, cams, etc @ 2.2bar) χωρις το παραμικρο θεμα. Eπελεξε ομως σκληρο ελατηριο (0.9+ bar) για να μην ανοιγει ψηλα και να ελεγχεται σωστα η πιεση. Τελικά αυτό επέλεξα Κρίτωνα, αφού είδα και άλλες εφαρμογές με το ίδιο.. Και πολύ σωστά το παρατήρησες όπως και ο βελτιωτής μου, ότι πρέπει να πάρω αυτό με το σκληρό ελατήριο.. Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 Το καλο ειναι οτι, μεχρι στιγμης, σε 200αρια μοτερ τουλαχιστον δειχνουν να δουλευουν αψογα. Το κακο ειναι οτι δεν επαρκουν για 550ΗΡ (μεχρι 440-450 οριακα), αν ειναι αυτα που νομιζω απ οτι βλεπω στην εικονα. Ναι αυτά είναι Κρίτωνα, θα τα συνδυάσω για αρχή με ένα βοηθητικό σύστημα χαμηλής πίεσης καυσίμου.. Ταυτόχρονα θα χρησιμοποιήσω και water - meth injection για να ανεβάσω αβάνς και βλέπουμε. Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted February 6, 2009 Author Posted February 6, 2009 Μόλις παρέλαβα και τις σωληνώσεις για την σύνδεση της τουρμπίνας.. άντε σιγά σιγά να τελειώνουμε πια.. Δημήτρης
A80Avant Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 να προσεξεις πολυ με τις αλουμινενιες φλαντζες που φτιαχνουν οι αμερικανοι γιατι ειναι επιοικως για πεταμα.Εμεις χρειαστηκε να φτιαξουμε σωληνακια κοψε ραψε τα εργοστασιακα για να ειμαστε σιγουροι...
The Dog Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Μόλις παρέλαβα και τις σωληνώσεις για την σύνδεση της τουρμπίνας.. άντε σιγά σιγά να τελειώνουμε πια.. Δημήτρης
rogerius Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 (edited) poly endiaferon topic.Poios tha kanei to programma?Kalh epityxia. Edited February 8, 2009 by Thomas-1.8T Σύμφωνα με τους όρους του forum,θα πρέπει να γράφεις με πεζούς Ελληνικούς χαρακτήρες.
Dimitris_Kon Posted February 20, 2009 Author Posted February 20, 2009 Σήμερα παρέλαβα και τα όργανα ελέγχου που αγόρασα : μπαρόμετρο, πυρόμετρο, θερμοκρασία λαδιού και A/F meter. Περιμένω σύντομα και το boost controller για να τελειώνω με τα ηλεκτρονικά. Ελπίζω να έρθει γρήγορα και το τελευταίο κουτί με τις τρόμπες, WG.. Αμαν αυτά τα ταχυδρομεία πια.. Δημήτρης Υ.Σ. Μια γρήγορη φωτό
Dimitris_Kon Posted February 23, 2009 Author Posted February 23, 2009 Σκεφτόμουν να βάλω και ένα ψυγείο λαδιού, το οποίο συνιστάται συνήθως σε τέτοιου είδους μετατροπές.. Θα ήθελα γνώμες διότι βρήκα ένα universal πολύ καλής ποιότητας και με καλή τιμή. Παρακάτω επισυνάπτω τη σχετική φωτό. Δημήτρης
tasosS3 Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Δημητρη φιλε πιστευω οτι αρχικα πρεπει να τα τοποθετησεις ολα ,να το στρωσεις ,να φτιαξεις προγραμμα και να δεις που παιζουν οι θερμοκρασιες λαδιου. Το μονο θεμα που με απασχολει -ουσε παντα ειναι οτι με το ψυγειο πεφτει και η πιεση. Ουτως η αλλως ειναι κατι απλο σε τοποθετηση οποτε μπορεις και να το αφησεις για αργοτερα.
Thomas-1.8T Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Σήμερα παρέλαβα και τα όργανα ελέγχου που αγόρασα : μπαρόμετρο, πυρόμετρο, θερμοκρασία λαδιού και A/F meter. Περιμένω σύντομα και το boost controller για να τελειώνω με τα ηλεκτρονικά. Ελπίζω να έρθει γρήγορα και το τελευταίο κουτί με τις τρόμπες, WG.. Αμαν αυτά τα ταχυδρομεία πια.. Δημήτρης Υ.Σ. Μια γρήγορη φωτό Ποιο boost controller θα βάλεις? Στο ρωτάω για το αν θα θέλεις να παίζεις με 2,η και με 3 πιέσεις από το buton στο τιμόνι.
A80Avant Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 για μενα,αν δεν εχεις καθολου ψυγειο λαδιου,καλο ειναι να βαλεις. Πρεπει να τοποθετηθει χαμηλα ομως σε σχεση με την τρομπα λαδιου,και ετσι δεν θα εχεις προβληματα με πτωση πιεσης λαδιου. Μιας και το μοτερ θα ανεβει πολυ ψηλα σε σχεση με τα εργοστασιακα αλογα,καλο ειναι να μην χρειαζεται να ξαναλυνεις,να ψαχνεις για χωρο κλπ αλλα βαλτο απο την αρχη
Dimitris_Kon Posted February 24, 2009 Author Posted February 24, 2009 για μενα,αν δεν εχεις καθολου ψυγειο λαδιου,καλο ειναι να βαλεις.Πρεπει να τοποθετηθει χαμηλα ομως σε σχεση με την τρομπα λαδιου,και ετσι δεν θα εχεις προβληματα με πτωση πιεσης λαδιου. Μιας και το μοτερ θα ανεβει πολυ ψηλα σε σχεση με τα εργοστασιακα αλογα,καλο ειναι να μην χρειαζεται να ξαναλυνεις,να ψαχνεις για χωρο κλπ αλλα βαλτο απο την αρχη Αν και με έχει προβληματίσει αυτό που λέει ο Τάσος, ίσως να το έβαζα όπως λες Βασίλη και αναλόγως να το χρησιμοποιούσα. Δεν είναι μόνο η τοποθέτηση του ψυγείου αλλά είναι και οι σωληνώσεις, ρακόρ κτλ.. Δημήτρης
litakos1 Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 εχεις χωρο να με υιοθετεις στην οικογενεια σου?????? θα θελα να χα μπαμπα με τετοιο αυτοκινητο να το περνω κρυφα καμια κοντριτσα να βγαζω κανα μπουκαλακι φιλικα και μετα στο γκαραζ, γυαλισμα και υπνο με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια!!!!!!
Dimitris_Kon Posted February 24, 2009 Author Posted February 24, 2009 Ποιο boost controller θα βάλεις?Στο ρωτάω για το αν θα θέλεις να παίζεις με 2,η και με 3 πιέσεις από το buton στο τιμόνι. Θωμά θα βάλω ένα blitz boost controller spec R που είναι και πολυόργανο και σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις πολλές ρυθμίσεις αλλά και να κάνεις log σε διάφορα κανάλια όπως maf, θερμοκρασία νερού, πίεση λαδιού, μείγμα a/f κλπ και με αυτό το τρόπο μπορείς να ρυθμίσεις καλύτερα το setup. Δεν έχει ασύρματο κουμπί, θα προσπαθήσω όμως (δεν ξέρω αν θα το καταφέρω) να ενεργοποιήσω το κουμπί S του τιμονιού του RS4 που έχω, μήπως με αυτό τροποποιώ κατά βούληση την πίεση σε 2 προκαθορισμένα επίπεδα. Επίσης, να προσθέσω, ότι θα βάλω και αισθητήρα για θερμοκρασία νερού, διότι το όργανο του αυτοκινήτου λέει ό,τι ναναι (90 βαθμοί πάντα!!!), ενώ κανονικά, απ΄ όσα λίγα γνωρίζω και έχω διαβάσει, όσο πιο σταθερές κατα μέσο όρο είναι οι τιμές θερμοκρασίας καυσαερίων, νερού και λαδιού, εξασφαλίζεις την σωστή λειτουργία του μοτέρ κατά το δυνατό.. εχεις χωρο να με υιοθετεις στην οικογενεια σου?????? θα θελα να χα μπαμπα με τετοιο αυτοκινητο να το περνω κρυφα καμια κοντριτσα να βγαζω κανα μπουκαλακι φιλικα και μετα στο γκαραζ, γυαλισμα και υπνο με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια!!!!!! Ναι φίλε έχω χώρο Δημήτρης
The Dog Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Θωμά θα βάλω ένα blitz boost controller spec R που είναι και πολυόργανο και σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις πολλές ρυθμίσεις αλλά και να κάνεις log σε διάφορα κανάλια όπως maf, θερμοκρασία νερού, πίεση λαδιού, μείγμα a/f κλπ και με αυτό το τρόπο μπορείς να ρυθμίσεις καλύτερα το setup. Δεν έχει ασύρματο κουμπί, θα προσπαθήσω όμως (δεν ξέρω αν θα το καταφέρω) να ενεργοποιήσω το κουμπί S του τιμονιού του RS4 που έχω, μήπως με αυτό τροποποιώ κατά βούληση την πίεση σε 2 προκαθορισμένα επίπεδα. Επίσης, να προσθέσω, ότι θα βάλω και αισθητήρα για θερμοκρασία νερού, διότι το όργανο του αυτοκινήτου λέει ό,τι ναναι (90 βαθμοί πάντα!!!), ενώ κανονικά, απ΄ όσα λίγα γνωρίζω και έχω διαβάσει, όσο πιο σταθερές κατα μέσο όρο είναι οι τιμές θερμοκρασίας καυσαερίων, νερού και λαδιού, εξασφαλίζεις την σωστή λειτουργία του μοτέρ κατά το δυνατό.. Ναι φίλε έχω χώρο Δημήτρης .......δεν σου λέω πως.....πρέπει να το βρεις μόνος σου
Thomas-1.8T Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Λύση θα σου βρει ο σκύλος όπως και να έχει Εγώ πάντως θα σου έλεγα να πας σε άλλο boost,ώστε να μπορείς να δουλέψεις 3 πιέσεις αντί για δύο. Για το mm του external που λες παραπάνω,τα 38mm,νομίζω πως φτάνουν για 500-550. ψάξτο λίγο,γιατί αν πας παραπάνω,μπορεί να μην σου κρατάει και την πίεση. Προσωπικά σε τόσα άλογα με internal δεν θα πήγενα. Σε αυτό το "μαραφέτι" είναι όλη η ουσία για να μην σε ξεφουσκώνει ψηλά. Από βολάν τι θα κάνεις και δίσκο?
Dimitris_Kon Posted February 24, 2009 Author Posted February 24, 2009 Έχω παραγγείλει κεραμικό μονής μάζας μαζί με βολάν για ροπή από 45 kgr και πάνω. Θα είναι βέβαια βαρύς, αλλά δεν το ρισκάρω.. Δημήτρης
Michele A3FSI Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Έχω παραγγείλει κεραμικό μονής μάζας μαζί με βολάν για ροπή από 45 kgr και πάνω. Θα είναι βέβαια βαρύς, αλλά δεν το ρισκάρω.. Δημήτρης Προσωπική μου άποψη είναι ότι με τόσο δυνατό κινητήρα δεν είναι κακό να έχει βαρύ βολάν , διότι το πρόβλημα με το βολάν είναι στο ξεκίνημα της περιστροφής του , ο κινητήρας να έχει την απαιτούμενη δύναμη να το κινήσει γρήγορα αλλά και να έχει και διάρκεια περιστροφής χωρίς φθορές . Αντιθέτως ένα ελαφρύ βολάν θα ταιριάζει καλύτερα με έναν πιο αδύναμο κινητήρα για όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες .
A80Avant Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 και οχι μονο αυτο,αλλα το ελαφρυ βολαν βοηθαει στο στροφαρισμα,αλλα δεν εχει διαρκεια ζωης. Εγω εω κρατησει στο δικο μου το διπλης μαζας εργοστασιακο,και απλα αλλαξα δισκο πλατο. Οσον αφορα το wastegate εμενα ειναι 34mm το εργοστασιακο,και απο οτι λενε,κανει ανετα και για 550-600 αλογα(τουλαχιστον στο rs2).Ημουν και εγω σε σκεψη να το αλλαξω με καποια αναβαθμιση,αλλα τελικα θα το κρατησω.
Dimitris_Kon Posted February 25, 2009 Author Posted February 25, 2009 και οχι μονο αυτο,αλλα το ελαφρυ βολαν βοηθαει στο στροφαρισμα,αλλα δεν εχει διαρκεια ζωης.Εγω εω κρατησει στο δικο μου το διπλης μαζας εργοστασιακο,και απλα αλλαξα δισκο πλατο. Οσον αφορα το wastegate εμενα ειναι 34mm το εργοστασιακο,και απο οτι λενε,κανει ανετα και για 550-600 αλογα(τουλαχιστον στο rs2).Ημουν και εγω σε σκεψη να το αλλαξω με καποια αναβαθμιση,αλλα τελικα θα το κρατησω. Συμφωνώ, απλά λέω ότι θα είναι βαρύ.. Για το wg έχω ήδη αγοράσει το 38άρι με το σκληρό ελατήριο, το οποίο πιστεύω ότι είναι οκ για το σκοπό που προορίζεται. Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 Συμφωνώ, απλά λέω ότι θα είναι βαρύ.. Για το wg έχω ήδη αγοράσει το 38άρι με το σκληρό ελατήριο, το οποίο πιστεύω ότι είναι οκ για το σκοπό που προορίζεται. Δημήτρης Παιδιά, μου συστήνουν βάσεις από RS4, αλλά αξίζουν το κόπο? Προφανώς θέλω να αλλάξω και βάσεις.. Δημήτρης
Thomas-1.8T Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Παιδιά, μου συστήνουν βάσεις από RS4, αλλά αξίζουν το κόπο? Προφανώς θέλω να αλλάξω και βάσεις.. Δημήτρης Και να αλλάξεις. Εγώ έβαλα από ΤΤ (νομίζω )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now