Jump to content

Recommended Posts

Posted
Εχεις παρακολουθησει γενικα τον γολγοθα που περασε ο δημητρης μεχρι να φτασει στο σημειο που ειναι το αυτοκινητο τωρα???

Αν ησουν στη θεση του πιστεψε με δεν θα ρωταγες τα παραπανω...!

 

Τον εχω παρακολουθησει ...... γενικα ρωταω ... τι ειναι καλυτερα ;) Και εγω αν ημουν στην θεση του θα ηθελα να εχω το αμαξι μου οσο πιο γρηγορα γινεται :new_thumright:

Posted

Γενικα Μανο,ναι καλο θα ηταν μονο απο το θεμα της ρυθμισης του προγραμματος.

Αλλα οταν εχεις κανει τοσο κοπο να βγαλεις ενα τετοιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο,δεν μπορεις να περιμενεις λεπτο για να ρυθμισεις το προγραμμα.

Πιστευω θα βρουν ενα δροσερο βραδακι να το ρυθμισουν.

Ετσι κι αλλιως ολα τα μερη που εχει αλλαξει ειναι καινουρια οποτε δεν θα εχουν καποια τρελη καταπονηση με την ζεστη.

Posted
Πιστευω θα βρουν ενα δροσερο βραδακι να το ρυθμισουν.

Συμφωνω με Κωνσταντινο... ;)

Το αυτοκινητο του Δημητρη βγαινει στο δρομο με τη δυση του ηλιου... :D

Posted
Συμφωνω με Κωνσταντινο... ;)

Το αυτοκινητο του Δημητρη βγαινει στο δρομο με τη δυση του ηλιου... :D

Πες το....βρυκόλακα... :P

Posted

για μενα, ειναι καλυτερο να το ρυθμισουν σε οσο ζεστοτερες θερμοκρασιες γινεται. Και αυτο γιατι αν ρυθμιστει το προγραμμα να δουλευει αψογα στη ζεστη, τοτε στα κρυα οχι μονο δεν θα εχει προβλημα,αλλα θα ειναι και πολυ δυνατοτερο.

Ο εγκεφαλος εχει τροπο να δινει αβανς στο κρυο,πραγμα που μπορει να ειναι ελεγχομενο απο τα παιδια που το προγραμματιζουν και ξερουν.Το σημαντικοτερο ειναι να δουλευει αψογα στη πολυ ζεστη το αμαξι.

Posted
για μενα, ειναι καλυτερο να το ρυθμισουν σε οσο ζεστοτερες θερμοκρασιες γινεται. Και αυτο γιατι αν ρυθμιστει το προγραμμα να δουλευει αψογα στη ζεστη, τοτε στα κρυα οχι μονο δεν θα εχει προβλημα,αλλα θα ειναι και πολυ δυνατοτερο.

Ο εγκεφαλος εχει τροπο να δινει αβανς στο κρυο,πραγμα που μπορει να ειναι ελεγχομενο απο τα παιδια που το προγραμματιζουν και ξερουν.Το σημαντικοτερο ειναι να δουλευει αψογα στη πολυ ζεστη το αμαξι.

Πολύ σωστή η λογική του Βασίλη...συμφωνω. :new_thumright:

Posted

Σήμερα μου ήρθαν και μερικά από τα επιπλέον που περίμενα και συγκεκριμένα : ανοξείδωτη ατσαλένια εισαγωγή διαστάσεων 100 mm, μαζί με τις γωνιές σε κολλάρα, μεταλλική ένωση με nipple για την DV, για να ενώσω το κολλάρο πίεσης της τουρμπίνας προκειμένου να ελαχιστοποιήσω απώλειες, 2 φιλτράκια αναθυμιάσεων (ακόμη περιμένω το κουτί), την ασπίδα απαγωγής θερμότητας στο κέλυφος εισαγωγής, την τεράστια φιλτροχοάνη 100 mm εισόδου και μήκους 220 mm, τα αντίστοιχα κολλάρα βιομηχανικού τύπου και τέλος την πολυπόθητη πίσω αντλία βενζίνης..

Την Τετάρτη θα μπουν όλα εκτός από την αντλία βενζίνης, για να δούμε πρώτα τα όρια της ΟΕΜ, όπως είπε ο Κρίτωνας.

Μερικές φωτό :

 

 

:DSC04840.jpg">DSC04841.jpg">DSC04842.jpg">DSC04843.jpg">DSC04844.jpg">DSC04845.jpg">DSC04846.jpg">DSC04847.jpg">DSC04850.jpg">

 

 

 

Δημήτρης

Posted
Σήμερα μου ήρθαν και μερικά από τα επιπλέον που περίμενα και συγκεκριμένα : ανοξείδωτη ατσαλένια εισαγωγή διαστάσεων 100 mm, μαζί με τις γωνιές σε κολλάρα, μεταλλική ένωση με nipple για την DV, για να ενώσω το κολλάρο πίεσης της τουρμπίνας προκειμένου να ελαχιστοποιήσω απώλειες, 2 φιλτράκια αναθυμιάσεων (ακόμη περιμένω το κουτί), την ασπίδα απαγωγής θερμότητας στο κέλυφος εισαγωγής, την τεράστια φιλτροχοάνη 100 mm εισόδου και μήκους 220 mm,

Eυτυχως που ηρθαν γρηγορα.... :D

Ποτε θα δηλωσεις συμμετοχη στα Dragster...??? :P

Posted

Δημήτρη λυπάμαι που θα στο πω αλλά οι της Κ&Ν ξεχάσαν ένα δάχτυλο επάνω στο φίλτρο.Το είδες?

 

000203FB.gif

Posted

ναι οντως... τον καημενο τον τεχνικο της ΚΝ.... εμεινε αναπηρος για το αμαξι του Δημητρη!!!

Posted (edited)
ναι οντως... τον καημενο τον τεχνικο της ΚΝ.... εμεινε αναπηρος για το αμαξι του Δημητρη!!!

 

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Τι να κανουμε.....HAND MADE Λεει!!!!!!!! :P

 

Κανονικα θα επρεπε να εχει και αλλα :unsure::P

Edited by KAPSALISS
Posted

Πάντως, είναι πολύ μεγάλη και θέλει πολύ σκέψη και μόντα για να κάτσει. Αύριο θα δούμε πως θα μπει..

 

 

 

Δημήτρης

Posted
Πάντως, είναι πολύ μεγάλη και θέλει πολύ σκέψη και μόντα για να κάτσει. Αύριο θα δούμε πως θα μπει..

 

 

 

Δημήτρης

Για αυτά υπάρχουν οι φίλοι...κερνάω καφεδάκι και χέρια,

ξερεις οτι εδω έχουμε ολόκληρο team. :speak_cool:

Posted

Σήμερα λοιπόν ξαναμπήκε το αυτοκίνητο στο συνεργείο, για να αλλαχθεί η εισαγωγή με 4 inch, να μπει η μεγάλη χοάνη, κουβέρτα προστασίας κέλυφους εισαγωγής, και θερμομονωτική κουβέρτα στην εισαγωγή. Καταρχήν, σας χρωστάω μερικές φωτό από την εξάτμιση, όπως φαίνεται με σηκωμένο το αυτοκίνητο :

 

Downpipe και μεσαίο κομμάτι

 

DSC04859.jpg">DSC04860.jpg

 

Μεσαίο κομμάτι προς τελικά

 

DSC04861.jpg

 

Τελικά με καζανάκια

 

DSC04862.jpg

 

Και μια όψη από πίσω προς τα εμπρός

 

DSC04864.jpg

 

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Η προηγούμενη κατάσταση :

 

 

DSC04851.jpg

 

Τα παιδιά αφαιρούν την παλιά εισαγωγή

 

DSC04853.jpg

 

DSC04854.jpg

 

Στη συνέχεια γίνεται μια σκέψη να κατέβει κάτω η χοάνη, πράγμα όμως τελικά ανέφικτο και λίγο επικίνδυνο, με τα νερά μήπως γίνει κανένα μπαμ, οπότε και αποφασίζουμε να την τοποθετήσουμε επάνω

DSC04867.jpg

 

Μπαίνει πρώτα η ασπίδα του κέλυφους εισαγωγής για απαγωγή θερμότητας και οι γωνίες 4 ιντσών προκειμένου να αναπνεύσει καλύτερα η τουρμπίνα

 

DSC04870.jpg

 

Ύστερα μπαίνει η χοάνη και η θερμομονωτική κουβέρτα, η οποία τελικά κάνει πολύ καλή δουλειά ε Άλεξ?

 

DSC04871.jpg

 

 

DSC04872.jpg

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Μετά από αυτά και την τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων (θα σας φέρω φωτό αύριο, διότι ξέχασα να βγάλω με αυτό) κάναμε ένα pressure test, για το οποίο ευχαριστώ τον the dog που με καθοδήγησε, όπου και διαπιστώσαμε ότι δεν χάνω πουθενά πίεση ΕΚΤΟΣ από την σκάστρα.. Οπότε και αποφασίστηκε η επιστροφή της μαμά σκάστρας, μέχρι να βάλω μια μηχανική όπως με συμβούλεψε ο the dog, προκειμένου να μην έχω πρόβλημα με την άνοδο της πίεσης.

 

Το αυτοκίνητο σηκώνεται (τα παιδιά κάνουν και πλάκα - ευτυχώς διότι είχαν ψοφήσει 5 ώρες προσεκτικής δουλειάς και εμένα πάνω από το κεφάλι τους)

 

DSC04857.jpg

 

Αφαιρείται η σκάστρα και μπαίνει η μαμά

 

DSC04865.jpg

 

 

Μετά ακολούθησε ένας έλεγχος στα μπουζί, για να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκονται 1000 χλμ μετά το ρεκτιφιέ και τη μετατροπή, τα οποία τελικά ήταν σε άριστη κατάσταση, ένας έλεγχος στο vag com, όπου διαπιστώθηκαν 2 σφάλματα ένα της σκάστρας επειδή έχανε πίεση και ένα της βαλβίδας ψύξης του clima, προφανώς επειδή το άνοιξα κάποια στιγμή χωρίς φρέον..

 

Στη συνέχεια, κάναμε με Άλεξ κάποιες βόλτες και άνοιξα λίγο πίεση στο 1,4 σταθερό, όπου μετά και το adaptation του εγκεφάλου με τη νέα εισαγωγή και τις μηδενικές απώλειες από πίεση της σκάστρας, το μοτέρ άρχισε να ζωντανεύει αρκετά πλέον. Μέχρι τις 5.000 σαλ αρχίζει και πυροβολεί (κυριολεκτικά) πάντως..

 

Ευχαριστώ και πάλι τα παιδιά στο συνεργείο Νίκο και Μανώλη Δρακάκη, που με άντεξαν πάνω από το κεφάλι τους και έκαναν τόσο προσεκτική δουλειά :speak_cool:

 

Δημήτρης

Edited by dimitris A4TFSIQ
Posted

δημητρη πολυ καλο! αλλα κατεβασε την εισαγωγη κατω πισω απο τον προφυλακτηρα τουλαχιστον.

απλα οταν βρεχει πηγαινε ατουρμπιστος.

εγω την ειχα κατεβασει κατω στο b6 και δεν ειχα ποτε προβλημα!

Posted

εεεεετσι! ωραιοος!!

 

αντε να δουμε τι θα κανει αυτο το τερας!!

Posted

Εχτές είχα την ευκαιρία να ξανακούσω το τερας...μπορώ ανετα να πω οτι

ο ήχος του είναι πολύ ψαρωτικός και καταλαβαίνεις οτι οταν σηκώσει πίεση

θα γίνει πανικός!!! :thumbsup:

 

Αντε ρε Μητσάρα,κάνε κανα χλμ ντεεεε... :speak_cool:

Posted

Παντως στα 1000χλμ που εχει κανει το αυτοκινητο δειχνει να εχει αρχισει να ανοιγει...

Posted

με 1,4 σταθερο νομιζω εισαι γυρω στα 330 ροδα!τουλαχιστον αλλοι με 1,55 ειναι 390 και το ιδιο κιτ..

μπραβο δημητρη...τελειο το καρ...χαρα στο κουραγιο σου!

να το χαιρεσε πολλα και απροβληματιστα κμ!!! ;)

Posted

Οτι και να πω για το αμαξι σου θα ειναι λιγο Δημητρη!!!!Μπραβο!!

Posted

Να υποθέσω ότι μόλις με το καλό τελειώστε αν φέρω και το δικό μου Α4 με τον ίδο κινητήρα θα είνια υπόθεση ξεπέτα!

Posted
Να υποθέσω ότι μόλις με το καλό τελειώστε αν φέρω και το δικό μου Α4 με τον ίδο κινητήρα θα είνια υπόθεση ξεπέτα!

Ρουτινα... :D

Posted

Μην βιάζεστε παιδιά, είμαστε στην αρχή ακόμη.. Πολλά ακόμη θέλουν έλεγχο και προσοχή, για να πούμε ότι είμαστε σωστοί.

 

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.