KAPSALISS Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Εχεις παρακολουθησει γενικα τον γολγοθα που περασε ο δημητρης μεχρι να φτασει στο σημειο που ειναι το αυτοκινητο τωρα???Αν ησουν στη θεση του πιστεψε με δεν θα ρωταγες τα παραπανω...! Τον εχω παρακολουθησει ...... γενικα ρωταω ... τι ειναι καλυτερα Και εγω αν ημουν στην θεση του θα ηθελα να εχω το αμαξι μου οσο πιο γρηγορα γινεται
konstantinoS3 Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Γενικα Μανο,ναι καλο θα ηταν μονο απο το θεμα της ρυθμισης του προγραμματος. Αλλα οταν εχεις κανει τοσο κοπο να βγαλεις ενα τετοιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο,δεν μπορεις να περιμενεις λεπτο για να ρυθμισεις το προγραμμα. Πιστευω θα βρουν ενα δροσερο βραδακι να το ρυθμισουν. Ετσι κι αλλιως ολα τα μερη που εχει αλλαξει ειναι καινουρια οποτε δεν θα εχουν καποια τρελη καταπονηση με την ζεστη.
Alex Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Πιστευω θα βρουν ενα δροσερο βραδακι να το ρυθμισουν. Συμφωνω με Κωνσταντινο... Το αυτοκινητο του Δημητρη βγαινει στο δρομο με τη δυση του ηλιου...
Aristos Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Συμφωνω με Κωνσταντινο... Το αυτοκινητο του Δημητρη βγαινει στο δρομο με τη δυση του ηλιου... Πες το....βρυκόλακα...
A80Avant Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 για μενα, ειναι καλυτερο να το ρυθμισουν σε οσο ζεστοτερες θερμοκρασιες γινεται. Και αυτο γιατι αν ρυθμιστει το προγραμμα να δουλευει αψογα στη ζεστη, τοτε στα κρυα οχι μονο δεν θα εχει προβλημα,αλλα θα ειναι και πολυ δυνατοτερο. Ο εγκεφαλος εχει τροπο να δινει αβανς στο κρυο,πραγμα που μπορει να ειναι ελεγχομενο απο τα παιδια που το προγραμματιζουν και ξερουν.Το σημαντικοτερο ειναι να δουλευει αψογα στη πολυ ζεστη το αμαξι.
Aristos Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 για μενα, ειναι καλυτερο να το ρυθμισουν σε οσο ζεστοτερες θερμοκρασιες γινεται. Και αυτο γιατι αν ρυθμιστει το προγραμμα να δουλευει αψογα στη ζεστη, τοτε στα κρυα οχι μονο δεν θα εχει προβλημα,αλλα θα ειναι και πολυ δυνατοτερο.Ο εγκεφαλος εχει τροπο να δινει αβανς στο κρυο,πραγμα που μπορει να ειναι ελεγχομενο απο τα παιδια που το προγραμματιζουν και ξερουν.Το σημαντικοτερο ειναι να δουλευει αψογα στη πολυ ζεστη το αμαξι. Πολύ σωστή η λογική του Βασίλη...συμφωνω.
Dimitris_Kon Posted July 13, 2009 Author Posted July 13, 2009 Σήμερα μου ήρθαν και μερικά από τα επιπλέον που περίμενα και συγκεκριμένα : ανοξείδωτη ατσαλένια εισαγωγή διαστάσεων 100 mm, μαζί με τις γωνιές σε κολλάρα, μεταλλική ένωση με nipple για την DV, για να ενώσω το κολλάρο πίεσης της τουρμπίνας προκειμένου να ελαχιστοποιήσω απώλειες, 2 φιλτράκια αναθυμιάσεων (ακόμη περιμένω το κουτί), την ασπίδα απαγωγής θερμότητας στο κέλυφος εισαγωγής, την τεράστια φιλτροχοάνη 100 mm εισόδου και μήκους 220 mm, τα αντίστοιχα κολλάρα βιομηχανικού τύπου και τέλος την πολυπόθητη πίσω αντλία βενζίνης.. Την Τετάρτη θα μπουν όλα εκτός από την αντλία βενζίνης, για να δούμε πρώτα τα όρια της ΟΕΜ, όπως είπε ο Κρίτωνας. Μερικές φωτό : :">">">">">">">">"> Δημήτρης
Alex Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Σήμερα μου ήρθαν και μερικά από τα επιπλέον που περίμενα και συγκεκριμένα : ανοξείδωτη ατσαλένια εισαγωγή διαστάσεων 100 mm, μαζί με τις γωνιές σε κολλάρα, μεταλλική ένωση με nipple για την DV, για να ενώσω το κολλάρο πίεσης της τουρμπίνας προκειμένου να ελαχιστοποιήσω απώλειες, 2 φιλτράκια αναθυμιάσεων (ακόμη περιμένω το κουτί), την ασπίδα απαγωγής θερμότητας στο κέλυφος εισαγωγής, την τεράστια φιλτροχοάνη 100 mm εισόδου και μήκους 220 mm, Eυτυχως που ηρθαν γρηγορα.... Ποτε θα δηλωσεις συμμετοχη στα Dragster...???
Peris Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Δημήτρη λυπάμαι που θα στο πω αλλά οι της Κ&Ν ξεχάσαν ένα δάχτυλο επάνω στο φίλτρο.Το είδες?
A80Avant Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 ναι οντως... τον καημενο τον τεχνικο της ΚΝ.... εμεινε αναπηρος για το αμαξι του Δημητρη!!!
KAPSALISS Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 (edited) ναι οντως... τον καημενο τον τεχνικο της ΚΝ.... εμεινε αναπηρος για το αμαξι του Δημητρη!!! ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Τι να κανουμε.....HAND MADE Λεει!!!!!!!! Κανονικα θα επρεπε να εχει και αλλα Edited July 14, 2009 by KAPSALISS
Dimitris_Kon Posted July 14, 2009 Author Posted July 14, 2009 Πάντως, είναι πολύ μεγάλη και θέλει πολύ σκέψη και μόντα για να κάτσει. Αύριο θα δούμε πως θα μπει.. Δημήτρης
Aristos Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Πάντως, είναι πολύ μεγάλη και θέλει πολύ σκέψη και μόντα για να κάτσει. Αύριο θα δούμε πως θα μπει.. Δημήτρης Για αυτά υπάρχουν οι φίλοι...κερνάω καφεδάκι και χέρια, ξερεις οτι εδω έχουμε ολόκληρο team.
Dimitris_Kon Posted July 15, 2009 Author Posted July 15, 2009 Σήμερα λοιπόν ξαναμπήκε το αυτοκίνητο στο συνεργείο, για να αλλαχθεί η εισαγωγή με 4 inch, να μπει η μεγάλη χοάνη, κουβέρτα προστασίας κέλυφους εισαγωγής, και θερμομονωτική κουβέρτα στην εισαγωγή. Καταρχήν, σας χρωστάω μερικές φωτό από την εξάτμιση, όπως φαίνεται με σηκωμένο το αυτοκίνητο : Downpipe και μεσαίο κομμάτι "> Μεσαίο κομμάτι προς τελικά Τελικά με καζανάκια Και μια όψη από πίσω προς τα εμπρός Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted July 16, 2009 Author Posted July 16, 2009 Η προηγούμενη κατάσταση : Τα παιδιά αφαιρούν την παλιά εισαγωγή Στη συνέχεια γίνεται μια σκέψη να κατέβει κάτω η χοάνη, πράγμα όμως τελικά ανέφικτο και λίγο επικίνδυνο, με τα νερά μήπως γίνει κανένα μπαμ, οπότε και αποφασίζουμε να την τοποθετήσουμε επάνω Μπαίνει πρώτα η ασπίδα του κέλυφους εισαγωγής για απαγωγή θερμότητας και οι γωνίες 4 ιντσών προκειμένου να αναπνεύσει καλύτερα η τουρμπίνα Ύστερα μπαίνει η χοάνη και η θερμομονωτική κουβέρτα, η οποία τελικά κάνει πολύ καλή δουλειά ε Άλεξ? Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted July 16, 2009 Author Posted July 16, 2009 (edited) Μετά από αυτά και την τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων (θα σας φέρω φωτό αύριο, διότι ξέχασα να βγάλω με αυτό) κάναμε ένα pressure test, για το οποίο ευχαριστώ τον the dog που με καθοδήγησε, όπου και διαπιστώσαμε ότι δεν χάνω πουθενά πίεση ΕΚΤΟΣ από την σκάστρα.. Οπότε και αποφασίστηκε η επιστροφή της μαμά σκάστρας, μέχρι να βάλω μια μηχανική όπως με συμβούλεψε ο the dog, προκειμένου να μην έχω πρόβλημα με την άνοδο της πίεσης. Το αυτοκίνητο σηκώνεται (τα παιδιά κάνουν και πλάκα - ευτυχώς διότι είχαν ψοφήσει 5 ώρες προσεκτικής δουλειάς και εμένα πάνω από το κεφάλι τους) Αφαιρείται η σκάστρα και μπαίνει η μαμά Μετά ακολούθησε ένας έλεγχος στα μπουζί, για να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκονται 1000 χλμ μετά το ρεκτιφιέ και τη μετατροπή, τα οποία τελικά ήταν σε άριστη κατάσταση, ένας έλεγχος στο vag com, όπου διαπιστώθηκαν 2 σφάλματα ένα της σκάστρας επειδή έχανε πίεση και ένα της βαλβίδας ψύξης του clima, προφανώς επειδή το άνοιξα κάποια στιγμή χωρίς φρέον.. Στη συνέχεια, κάναμε με Άλεξ κάποιες βόλτες και άνοιξα λίγο πίεση στο 1,4 σταθερό, όπου μετά και το adaptation του εγκεφάλου με τη νέα εισαγωγή και τις μηδενικές απώλειες από πίεση της σκάστρας, το μοτέρ άρχισε να ζωντανεύει αρκετά πλέον. Μέχρι τις 5.000 σαλ αρχίζει και πυροβολεί (κυριολεκτικά) πάντως.. Ευχαριστώ και πάλι τα παιδιά στο συνεργείο Νίκο και Μανώλη Δρακάκη, που με άντεξαν πάνω από το κεφάλι τους και έκαναν τόσο προσεκτική δουλειά Δημήτρης Edited July 16, 2009 by dimitris A4TFSIQ
Agelosa4 Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 δημητρη πολυ καλο! αλλα κατεβασε την εισαγωγη κατω πισω απο τον προφυλακτηρα τουλαχιστον. απλα οταν βρεχει πηγαινε ατουρμπιστος. εγω την ειχα κατεβασει κατω στο b6 και δεν ειχα ποτε προβλημα!
A80Avant Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 εεεεετσι! ωραιοος!! αντε να δουμε τι θα κανει αυτο το τερας!!
Aristos Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Εχτές είχα την ευκαιρία να ξανακούσω το τερας...μπορώ ανετα να πω οτι ο ήχος του είναι πολύ ψαρωτικός και καταλαβαίνεις οτι οταν σηκώσει πίεση θα γίνει πανικός!!! Αντε ρε Μητσάρα,κάνε κανα χλμ ντεεεε...
Alex Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Παντως στα 1000χλμ που εχει κανει το αυτοκινητο δειχνει να εχει αρχισει να ανοιγει...
vagelis s3 Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 με 1,4 σταθερο νομιζω εισαι γυρω στα 330 ροδα!τουλαχιστον αλλοι με 1,55 ειναι 390 και το ιδιο κιτ.. μπραβο δημητρη...τελειο το καρ...χαρα στο κουραγιο σου! να το χαιρεσε πολλα και απροβληματιστα κμ!!!
antrikos13 Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Οτι και να πω για το αμαξι σου θα ειναι λιγο Δημητρη!!!!Μπραβο!!
kapelis Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Να υποθέσω ότι μόλις με το καλό τελειώστε αν φέρω και το δικό μου Α4 με τον ίδο κινητήρα θα είνια υπόθεση ξεπέτα!
Alex Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Να υποθέσω ότι μόλις με το καλό τελειώστε αν φέρω και το δικό μου Α4 με τον ίδο κινητήρα θα είνια υπόθεση ξεπέτα! Ρουτινα...
Dimitris_Kon Posted July 16, 2009 Author Posted July 16, 2009 Μην βιάζεστε παιδιά, είμαστε στην αρχή ακόμη.. Πολλά ακόμη θέλουν έλεγχο και προσοχή, για να πούμε ότι είμαστε σωστοί. Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now