Jump to content

Recommended Posts

Posted

οντως Δημήτρη,απίστευτη η πολλαπλή, για full race μου δειχνει εκτός αν ψώνισες από τον γνωστό Καναδό. όπως και ναχει :sHa_thumbsup2:

 

εγώ παράγγειλα αυτό το φίλτρο από αμερική της K&N:

 

http://www.summitracing.com/parts/KNN-RX-4130-1/

 

 

μπαίνει στην 90άρα εισαγωγή του τούρμπο κατευθείαν , πήρα το λινκ από το γνωστό doctor του Audizine

Posted

το ιδιο εχω και εγω. καλα παει μεχρι τωρα! Πιο περιοριστικο απο το HKS,αλλα το προτιμω γιατι κανει λιγοτερο θορυβο

Posted

Φανταζομαι Βασιλη η 3076 βγηκε εκτος χαρτη που λεμε!

Η κανω λαθος?

 

Οχι μονο εκτος χαρτη πρεπει να βγηκε , αλλα και κατι περισσοτερο για να βγαλει 600whp ...

 

Η Garrett για την GT3076R δινει παροχη στο οριο περιστροφης (145000rpm) περιπου 400-410gr/sec @ 1.8 - 2.3 bar . Οτιδηποτε περισσοτερο ειναι εκτος χαρτη . Γι αυτο και την δινει για 525ΗΡ .

 

Για να βγαλει καποιος 600Whp ( = 650 μοτερ minimum ) με 400gr/sec , oπου 400 / 0.62 = 645 σημαινει οτι πρεπει να εχει τρομακτικα υψηλο βαθμο αποδοσης , πχ να γυρναει 28 μοιρες αβανς στον κοφτη , με 12,1:1 AFR , κατι που φυσικα γινεται μονο με αγωνηστικη βενζινη , κλπ .

 

Για να μπουν 400-410gr/sec στον 2.0ΤFSI , πρεπει να εχει 2,1-2,2bar @ 7000+rpm , με 0.63 μαντεμι ή 2 με 0.82 μαντεμι .

 

Η 3076 ειναι καλο τουρμπο για λιγο πανω απο 500ΗΡ μοτερ , στο οριο της , με ικανοποιητικο στροφαρισμα . Για 600 τροχο δεν κανει . Χρειαζονται μεγαλυτερες τουμρπινες , που στροφαρουν στις 5000+σαλ και που θελoυν οπωσδηποτε και ενα καλο valvetrain για να εχει το μοτερ ενα σωστο powerband , γιατι αν εχεις καλη δυναμη στις 5300σαλ και στις 7500+σαλ ξεριζωνεις τις ασφαλειες απο τα ωστηρια , δεν εχει νοημα ... μονο lag !

Posted

κριτωνα, το λινκ ειναι παραπανω, μπορεις να δεις αν θελεις. Δεν εγινε σε μοτερ 4κυλινδρο αλλα 5κυλινδρο με μηχανικα ωστηρια και ροικη κεφαλη, με 1.8bar, μαντεμι 0.82AR, εκκεντροφορους και advance που δεν γνωριζουμε. Ωστοσο εγινε με 98 οκτανια. Τα αλογα ηταν στροφαλο και οχι τροχο.

 

Αρα η τουρμπινα δεν ηταν εκτος οριου οσον αφορα τη πιεση. Τωρα το ποσο καλα στημενο ειναι το μοτερ... δεν γνωριζω. Το πουλαει παντος απο το S2 του 8000ευρω, οπως ειναι!!! Δημητρη, ενδιαφερεσαι???

Posted

.. Τα αλογα ηταν στροφαλο και οχι τροχο..

 

 

Δημήτρης

Posted

αλλα τι σημασια εχει που ηταν στροφαλο? η garrett τις αποδοσεις της, τροχο της δινει? η στροφαλο?

Posted

Οχι μονο εκτος χαρτη πρεπει να βγηκε , αλλα και κατι περισσοτερο για να βγαλει 600whp ...

 

Η Garrett για την GT3076R δινει παροχη στο οριο περιστροφης (145000rpm) περιπου 400-410gr/sec @ 1.8 - 2.3 bar . Οτιδηποτε περισσοτερο ειναι εκτος χαρτη . Γι αυτο και την δινει για 525ΗΡ .

 

Για να βγαλει καποιος 600Whp ( = 650 μοτερ minimum ) με 400gr/sec , oπου 400 / 0.62 = 645 σημαινει οτι πρεπει να εχει τρομακτικα υψηλο βαθμο αποδοσης , πχ να γυρναει 28 μοιρες αβανς στον κοφτη , με 12,1:1 AFR , κατι που φυσικα γινεται μονο με αγωνηστικη βενζινη , κλπ .

 

Για να μπουν 400-410gr/sec στον 2.0ΤFSI , πρεπει να εχει 2,1-2,2bar @ 7000+rpm , με 0.63 μαντεμι ή 2 με 0.82 μαντεμι .

 

Η 3076 ειναι καλο τουρμπο για λιγο πανω απο 500ΗΡ μοτερ , στο οριο της , με ικανοποιητικο στροφαρισμα . Για 600 τροχο δεν κανει . Χρειαζονται μεγαλυτερες τουμρπινες , που στροφαρουν στις 5000+σαλ και που θελoυν οπωσδηποτε και ενα καλο valvetrain για να εχει το μοτερ ενα σωστο powerband , γιατι αν εχεις καλη δυναμη στις 5300σαλ και στις 7500+σαλ ξεριζωνεις τις ασφαλειες απο τα ωστηρια , δεν εχει νοημα ... μονο lag !

Xαιρομαι που συμφωνεις...γιατι εσυ και ενας αλλος γατος του tuning πριν καιρο αλλιως τα λεγατε περι παροχων...

Tελος παντων... :biggrinthumb:

Posted (edited)

Το μονο που θέλω να πω είναι οτι φιλος έχει οχημα με 3071 και εχει περιπου στα 470hp μοτερ

και ο προγραμματιστης του,του εχει δηλώσει οτι με methanol & ζουμιά θα πάρει +50hp....

 

Οπότε,αβυσσος οι παροχές. :sSa_worried3:

Edited by Aristos
Posted

Το μονο που θέλω να πω είναι οτι φιλος έχει οχημα με 3071 και εχει περιπου στα 470hp μοτερ

και ο προγραμματιστης του,του εχει δηλώσει οτι με methanol & ζουμιά θα πάρει +50hp....

 

Οπότε,αβυσσος οι παροχές. :sSa_worried3:

Τα ξερω Αριστος αλλα και πριν ενα χρονο πολλοι αφισβητουσαν το τσιτωμα της τουρμπινας...

Πιστευαν οτι ελεγε ο χαρτης...

Οποτε χαιρομαι και για σενα που το βλεπεις και εσυ ο ιδιος στην πραξη!

 

 

@...για το mazda λες με τα χρυσαφι XYZ φρενα?

Posted (edited)

Τα ξερω Αριστος αλλα και πριν ενα χρονο πολλοι αφισβητουσαν το τσιτωμα της τουρμπινας...

Πιστευαν οτι ελεγε ο χαρτης...

Οποτε χαιρομαι και για σενα που το βλεπεις και εσυ ο ιδιος στην πραξη!

 

 

@...για το mazda λες με τα χρυσαφι XYZ φρενα?

 

Οχι,λέω για το leon του Χρηστου...

Πολλοι πάνε βαση χαρτη turbo για θεμα ασφαλειας,δεν ειναι και οτι καλυτερο

να φτανει και να ξεπερνάς τις ανοχες των turbo.

Επισης τα big turbo(garrett,presision κτλ) εχουν περισσότερες ανοχες απο τις κκκ...

και κατι αλλο,προσωπικά πλεον με όλα αυτα που εχω δει,οταν μου λένε μου είπε ο προγραμμτιστής μου

οτι είμαι 370hp,470hp 550hp και τα λοιπα,αφαιρω καμια 20hp για να είμαι μεσα.

Στον δρομο βρισκονται ολα(προσωπικά το ξέρεις)και βγαινουν όλες οι αληθειες.

Edited by Aristos
Posted

Να προσθεσω επίσης οτι όλοι σε κάθε νεα μετατροπή μαθαινουμε και καινουργια πράγματα,

οποτε το κάποτε λέγανε δεν ισχυει... :sHa_thumbgoodjob:

Posted

Αριστο μονο 20 αφαιρεις??? :sCo_hmmthink:

Ε ναι ενταξει Γιάννο,εκει ειναι περιπου...φυσικά για όλα αυτα

φταιμε εμείς οι πελάτες γιατι γουσταρουμε να ακουμε νουμερα.

Μετά απο πατημα ομως ακουγετε η κλασσικη ατακα...''Μεγάλε,δεν είσαι τα άλογα που σου εχουν πει''... :sHa_sarcasticlol:

Posted

Το μονο που θέλω να πω είναι οτι φιλος έχει οχημα με 3071 και εχει περιπου στα 470hp μοτερ

και ο προγραμματιστης του,του εχει δηλώσει οτι με methanol & ζουμιά θα πάρει +50hp....

 

Οπότε,αβυσσος οι παροχές. :sSa_worried3:

 

Εσυ οσο πας και χειροτερευεις να πας να σε κοιταξουν.

Posted

Εσυ οσο πας και χειροτερευεις να πας να σε κοιταξουν.

Εννοείς?

Μιλα ρε παρταλι,ξερω οτι διαφωνεις αλλά γραψε την αποψη σου. :sHa_thumbgoodjob:

Posted

Να προσθεσω επίσης οτι όλοι σε κάθε νεα μετατροπή μαθαινουμε και καινουργια πράγματα,

οποτε το κάποτε λέγανε δεν ισχυει... :sHa_thumbgoodjob:

Να προσθεσω και εγω οτι οταν δεν ξερεις δεν μιλας...και απλα παρακολουθεις τα γεγονοτα...

Αλλα οταν μιλας και γενικα δεν καταλαβαινεις τιποτα...καλο ειναι να ζητας συγνωμη για τις ανακριβιες!

 

:new_thumright:

Posted (edited)

Να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά...

 

Hp= ( Πίεση χ Volumetric Efficiency μοτερ χ rpm κόφτη / 2 x μέγεθος μοτέρ) / (A/F ratio x BSFC/60 .R (σταθερά) χ (460 + θερμοκρασία εισόδου)

 

BSFC=Brake Specific Fuel Consumption. Δηλαδή πόσο καύσιμο θέλουμε για να να βγάλει άλογα. Εδώ μέσα μπαίνουν όλα μέσα..Compression (dynamic και static),ignition timing (αβανς),τύπος καυσίμου etc. Τις υπόλοιπες μεταβλητές της βλέπετε από τον τύπο

 

Επίσης η πίεση σαν απόλυτο νούμερο δεν λέει τίποτα. Όσο πιο ροϊκο είναι ένα μοτέρ τόσο πιο λίγη πίεση βλέπει ο map αλλά με ίδια ΠΑΡΟΧΗ . Άλλωστε φαίνεται και από τον πιο πάνω τύπο. Είναι και η πίεση μέσα στην εξίσωση.βγάζοντας την αριστερά στην εξίσωση ,βλέπεις από τι εξαρτάται. Δηλαδή μπορεί να βλέπεις πίεση μέσα στο χάρτη άλλα να είναι πάλι εκτός χάρτη λόγο παροχής.

 

Οι χάρτες των turbo βγαίνουν με ιδανικές συνθήκες εντούτοις λέει κάποιες αλήθειες. Πχ...βλέπεις την γραμμή του chock line (χαμηλότερό efficiency του turbo από 58%) και βλέπεις την κλίση του.Στο περίπου μπορείς να πάρεις μια ιδέα για εκτός χάρτη points.

Επίσης βλέπεις και το όριο περιστροφής που δίνει ο κατασκευαστής. Προσωπικά δεν θα το ξεπερνούσα το όριο, ιδίως σε Garrett. Πλέων με την μετακίνηση της παραγωγής (και R&D) σε Κίνα, υπάρχουν πολλά παράπονα για την ποιότητα κατασκευής τους. Το ότι έχει Tial housing δεν λέει κάτι.

Edited by The Dog
Posted

Ο χάρτης παραμένει ίδιος, τα περιφερειακά, ο κυβισμός και η κυλινδροκεφαλή, είναι υπεύθυνα για την υπέρβαση των στόχων που ενίοτε θέτει ο κάθε κατασκευαστής των τουρμπίνων. Και είναι βέβαια λογικό, καθώς είναι πληθώρα των κινητήρων στους οποίους θα τοποθετηθούν..

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Ο χάρτης παραμένει ίδιος, τα περιφερειακά, ο κυβισμός και η κυλινδροκεφαλή, είναι υπεύθυνα για την υπέρβαση των στόχων που ενίοτε θέτει ο κάθε κατασκευαστής των τουρμπίνων. Και είναι βέβαια λογικό, καθώς είναι πληθώρα των κινητήρων στους οποίους θα τοποθετηθούν..

 

 

 

Δημήτρης

 

Σωστά,αν και υπάρχουν και άλλες παράμετροι.

Καθε κινητήρας μπορεί να διαχειριστεί διαφορετικά την παροχή αέρα που του προσφέρεται..

Μην παίρνεται τα hp rating των turbo στα σοβαρά.Δεν είναι στόχοι. Απλό estimation είναι που βγαίνουν με πολλές παραδοχές με ένα 'κάλο σενάριο'.

Εαν ήταν να μας ενδιαφέρει ένα απόλυτο νούμερο από αυτά ,τοτε αυτο θα πρέπει να είναι της παροχής....

Edited by The Dog
Posted

Γιατί μετά από κάποιο post με τύπους, επικρατεί ησυχία στο topic?

 

 

Τελείωσε το πρόγραμμα?

Posted

Γιατί μετά από κάποιο post με τύπους, επικρατεί ησυχία στο topic?

 

 

Τελείωσε το πρόγραμμα?

 

Αύριο το απόγευμα :sHa_thumbsup2: Εντωμεταξύ, από όλους όσους παρακολουθούν το τόπικ μου, δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που ο γνωστός σε όλους μας mogolfieroaristidisa3slines3project το παρακολουθεί :g: Ποιές είναι οι προθέσεις του άραγε? :new_lol:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Χαχαχα αφηστε με εμενα, γιατι οσο διαβαζω το τοπικ ειναι λες και διαβαζω ξενες γλωσσες!

 

Δεν ειχα ιδεα απο βελτιωσεις και με εχετε βαλει στο τρυπακι και τα ψαχνω. Αλλα ακομα θελω πολλη δουλεια!!!

 

Α ξεχασα κατι βασικο: Ζηλευω!!!

Posted

Μαλλον Πανικο εχει να κανει με το γεγονος οτι μιλας με στοιχεια που οι περισσοτεροι απο εμας μονο εμπειρικα γνωριζουμε(αν γνωριζουμε) και ετσι εκεινοι που θα επρεπε να απαντουν ειναι εκεινοι που εχουν παραπλησιες γνωσεις. Οποτε, εξου και η ησυχια!

 

Προσωπικα παντος ακολουθω παντα την μεση οδο. Μπορει 600 αλογα στροφαλο να ειναι ικανα, αλλα να χρειαζεται τετοια εξελιξη το μοτερ που ισως να ηταν φτηνοτερο να παρεις μια 35αρα πχ...

 

Το μονο μου προβλημα με την εξελιξη ενος μοτερ ειναι οι εκκεντροφοροι οπου, οταν τους αγριευεις, μεταβαλλεις την μπαντα λειτουργιας τους ψηλοτερα στις στροφες και χανεις οφελιμο της τουρμπινας χαμηλα.

Posted

..με την εξελιξη ενος μοτερ ειναι οι εκκεντροφοροι οπου, οταν τους αγριευεις, μεταβαλλεις την μπαντα λειτουργιας τους ψηλοτερα στις στροφες και χανεις οφελιμο της τουρμπινας χαμηλα.

 

Και γενικότερα πολιτισμένη λειτουργία θα έλεγα στο χαμηλό στροφάρισμα.. Εντωμεταξύ, το βύθισμα είναι αυτό που ευθύνεται κυρίως και όχι τόσο η διάρκεια, απ΄ όσα ξέρω. Εξάλλου πάλι, στα tfsi μόνο o schrick έχει βγάλει και δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα. Θα μου πεις γίνονται και custom αλλά ειδικά με αυτή τη κεφαλή, δεν είναι να μπλέκεις. Κάποιοι έβαλαν s3 εκκεντροφόρους, αλλά διαφορά μηδέν.

 

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.