Jump to content

Recommended Posts

Posted

Τι τραβάμε με σένα.... Εκεί που λέμε επιτέλους τελείωσε, φτου και απ' την αρχή!!!! Όλο το φόρουμ είναι με Lexotanil!!!! Ακούς εκεί εξακοπενη.... :S :S

 

:laughing: στο τέλος κάτσε και θα δεις πάλι λίγα θα του φανούν...

Ο Δημήτρης το βράδυ πριν πέσει για ύπνο πρέπει να μετράει άλογα αντί για προβατάκια... :whoohoo:

 

Και πάλι καλή συνέχεια Δημήτρη!

Posted

Το παλεύουμε παιδιά, τι να κάνουμε εμείς οι άνθρωποι είμαστε αχόρταγα πλάσματα. Θέλουμε πάντα περισσότερα..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Το παλεύουμε παιδιά, τι να κάνουμε εμείς οι άνθρωποι είμαστε αχόρταγα πλάσματα. Θέλουμε πάντα περισσότερα..

 

 

 

Δημήτρης

το pm το ειδες μεγαλε!! αντε να τελειωσω να κατεβω να ανοιξουμε!!:biggrinthumb:

  • 3 weeks later...
Posted

Λοιπόν : Οι σωληνώσεις είναι έτοιμες, αγόρασα και 3 διαφορετικά restrictor για να δοκιμάσω, καθώς η τουρμπίνα μου είναι κατηγορίας GT40 σε garrett και θέλει ψάξιμο η τροφοδοσία λαδιού και λόγω τριπλών κεραμικών ρουλεμάν. Σωληνώσεις βενζίνης - 06Ν παραγγέλθηκαν καθώς και 2η σε σειρά τρόμπα με key trigger να δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με τα 2 επιπλέον μπεκ. Τα ferrea ήρθαν και αυτά (επιτέλους) ενώ αγόρασα και ένα water meth kit με αντλία μεγάλης πίεσης και δύο μπεκ. Δίσκο περιμένω να δω τι θα κάνω..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Λοιπόν : Οι σωληνώσεις είναι έτοιμες, αγόρασα και 3 διαφορετικά restrictor για να δοκιμάσω, καθώς η τουρμπίνα μου είναι κατηγορίας GT40 σε garrett και θέλει ψάξιμο η τροφοδοσία λαδιού και λόγω τριπλών κεραμικών ρουλεμάν. Σωληνώσεις βενζίνης - 06Ν παραγγέλθηκαν καθώς και 2η σε σειρά τρόμπα με key trigger να δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με τα 2 επιπλέον μπεκ. Τα ferrea ήρθαν και αυτά (επιτέλους) ενώ αγόρασα και ένα water meth kit με αντλία μεγάλης πίεσης και δύο μπεκ. Δίσκο περιμένω να δω τι θα κάνω..

 

 

 

Δημήτρης

Εγώ μια απορία έχω.... Που θα χωρέσουν όλα αυτά???? Σε λίγο θα οδηγείς έτσι:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Zavsd6etz_Q

  • Like 1
Posted

Δημήτρη τι δίσκο σκέφτεσαι να βάλεις? Εγώ σκέφτομαι τον fx850ss (super single από clutch masters), έχεις άποψη?

Posted

Single εγώ με τίποτα Μαρίνο. Η καταπόνηση του κεντρικού είναι τεράστια και ό,τι κραδασμούς έχει η μετάδοση τους μεταφέρει στο στρόφαλο. Προτιμώ να έχει dual mass και να μην είναι τόσο άμεση αποσύμπλεξη και έστω να φθείρεται το βολάν και ο δίσκος περισσότερο, παρά ο στρόφαλος και ο κεντρικός και το διαφορικό..

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

δεν τό'ξερα ότι παίζει τέτοιο σενάριο με το στρόφαλο... όταν λές βολάν διπλής μάζας δεν εννοείς το εργοστασιακό φαντάζομαι. Για ρίξε καμία ιδέα για ψάξιμο

Edited by mariosA4
Posted

δεν τό'ξερα ότι παίζει τέτοιο σενάριο με το στρόφαλο... όταν λές βολάν διπλής μάζας δεν εννοείς το εργοστασιακό φαντάζομαι. Για ρίξε καμία ιδέα για ψάξιμο

 

 

παιζει και το αλλο σεναριο... να σπασει το βολαν διπλης μαζας (που τυχαινει σε τετοιες ιπποδυναμεις) και τοτε να δεις τι εργο θα παιξει!!!:smokeing:

Posted

παιζει και το αλλο σεναριο... να σπασει το βολαν διπλης μαζας (που τυχαινει σε τετοιες ιπποδυναμεις) και τοτε να δεις τι εργο θα παιξει!!!:smokeing:

 

Έλα έλα.... δεν θέλω αρνητικές σκέψεις..... :D

Posted

παιζει και το αλλο σεναριο... να σπασει το βολαν διπλης μαζας (που τυχαινει σε τετοιες ιπποδυναμεις) και τοτε να δεις τι εργο θα παιξει!!!:smokeing:

 

Το δικό μου βολάν έσπασε και βγήκε σε 3 κομμάτια, αλλά ζημιά στη μετάδοση και στο στρόφαλο δεν έκανε πάντως..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Το δικό μου βολάν έσπασε και βγήκε σε 3 κομμάτια, αλλά ζημιά στη μετάδοση και στο στρόφαλο δεν έκανε πάντως..

 

 

 

Δημήτρης

 

Τυχερος εισαι, χθες ειδα σπασμενο βολαν golf gti και η μεταδοση πηγε για σκουπιδια..

Posted

τελικά τι αποφασίσατε ρε παιδιά, μονής η διπλής?? Να παραγγείλω μία διπλής με μπόλικο τζατζίκι???:sHa_sarcasticlol:

Posted

τελικά τι αποφασίσατε ρε παιδιά, μονής η διπλής?? Να παραγγείλω μία διπλής με μπόλικο τζατζίκι???:sHa_sarcasticlol:

 

Βάλε ένα δίπιτο για αρχή και βλέπουμε στη πορεία :new_lol:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Βάλε ένα δίπιτο για αρχή και βλέπουμε στη πορεία :new_lol:

 

 

 

Δημήτρης

 

Έλα εδώ να σε κεράσω ένα μονόπιτο και άσε τα διπιτα για αυτούς που δεν ξέρουν:biggrinthumb:

Posted

Εγώ άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάποιος βαριέται τελευταία και το γύρισε στα πιτόγυρα αντί να αλλάξει καμιά τσιμούχα.

Φρόντισε γιατί ο καιρός που σου έδωσα διορία να μου το τελειώσεις το αμάξι τελειώνει και θα υποστείς τις συνέπειες dr Μήτσο

Posted (edited)

Εγώ άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάποιος βαριέται τελευταία και το γύρισε στα πιτόγυρα αντί να αλλάξει καμιά τσιμούχα.

Φρόντισε γιατί ο καιρός που σου έδωσα διορία να μου το τελειώσεις το αμάξι τελειώνει και θα υποστείς τις συνέπειες dr Μήτσο

 

Άσε ρε μιλάς και συ..

 

Πανίκο : 1) Πες μου τι restrictor να βάλω, έχω πάρει 3 : 0,4 0,6 και 0,8. 2) Αν έχω στο πίσω κύκλωμα 4,5 bar κόφτη και μπροστά 140 bar, meth εισαγωγή και είμαι στις 20 μοίρες, μπορείς να μου πεις τι θεωρητική απόδοση θα έχω στα 2.4 και εφόσον δουλέψουν όλα καλά? Τι πρέπει να δω δλδ από ιπποδύναμη θεωρητικά?

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

Άσε ρε μιλάς και συ..

 

Πανίκο : 1) Πες μου τι restrictor να βάλω, έχω πάρει 3 : 0,4 0,6 και 0,8. 2) Αν έχω στο πίσω κύκλωμα 4,5 bar κόφτη και μπροστά 140 bar, meth εισαγωγή και είμαι στις 20 μοίρες, μπορείς να μου πεις τι θεωρητική απόδοση θα έχω στα 2.4 και εφόσον δουλέψουν όλα καλά? Τι πρέπει να δω δλδ από ιπποδύναμη θεωρητικά?

 

 

 

Δημήτρης

 

restrictor για την εμπρος αντλια δημητρη? 20 μοιρες κοφτη!!!!!!!!!!!:sSc_jawdrop2: και 4,5 bar Πιεση πισω κυκλωματος σε Α4?? ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!

Posted

restrictor για την εμπρος αντλια δημητρη? 20 μοιρες κοφτη!!!!!!!!!!!:sSc_jawdrop2: και 4,5 bar Πιεση πισω κυκλωματος σε Α4?? ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!

 

Μην μπερδεύεσαι....Αυτό δεν είναι Α4... Είναι το Απόλλων 14!!! :sHa_sarcasticlol:

:hysterical: :hysterical:

Posted

οι μοιρες στον κοφτη δεν εχουν την απολυτη σημασια, οσο στο φασμα των στροφων που θα το δουλεψεις. Κοινως αμα εκει που θα εχεις τα 2.4 πιεση χρειαζεσαι 15 μοιρες για να μην βαρεσει πυρακι και αυτο ειναι στις 5000στρ. τοτε ποσο γρηγορα μπορεις να ανεβεις στις 20 στις 8000 ή οπου το δουλεψεις το εργαλειο, εχει σημασια. Μπορεις να το πας απο 15 στις 18 και μετα στις 20 μεσα σε διαστημα 1000 στροφων?

 

επισης μπορει αμα εισαι στις 6000στρ και πατησεις τερμα γκαζι και ανεβασει 2.4 παλι να μην βαρεσει πυρακι?

Posted

restrictor για την εμπρος αντλια δημητρη? 20 μοιρες κοφτη!!!!!!!!!!!:sSc_jawdrop2:

Με meth όμως..

 

 

Μιχάλης

Posted

Με meth όμως..

 

 

Μιχάλης

 

Πολυ δυσκολο και με meth. εδω 1,7 δουλευω εγω και εχω 13 μοιρες. (στο 2,4 παιζει να ειχα και 5 μοιρες μονο...) αντε με meth να παει παλι 13-15 μοιρες

Posted (edited)

Άσε ρε μιλάς και συ..

 

Πανίκο : 1) Πες μου τι restrictor να βάλω, έχω πάρει 3 : 0,4 0,6 και 0,8. 2) Αν έχω στο πίσω κύκλωμα 4,5 bar κόφτη και μπροστά 140 bar, meth εισαγωγή και είμαι στις 20 μοίρες, μπορείς να μου πεις τι θεωρητική απόδοση θα έχω στα 2.4 και εφόσον δουλέψουν όλα καλά? Τι πρέπει να δω δλδ από ιπποδύναμη θεωρητικά?

 

 

 

Δημήτρης

Restrictor 0.7mm. Ξεκινα ομως απο 0.8mm και δες πως παει....

Θεωρητικα 635 HP

Edited by The Dog
Posted

Restrictor 0.7mm. Ξεκινα ομως απο 0.8mm και δες πως παει....

Θεωρητικα 635 HP

 

Με 0,6 λες να έχει θέμα?

Νομίζω τελικά πως αυτό είναι το καταλληλο.

Επίσης το πολύ 10μοίρες κλίση το turbo,σωστά?

 

Μήτσο,να τσεκάρουμε το μπεκ του water meth να ψεκάζει σωστά μεσα,μην βρίσκει πουθενα...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.