alexisp Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Τι τραβάμε με σένα.... Εκεί που λέμε επιτέλους τελείωσε, φτου και απ' την αρχή!!!! Όλο το φόρουμ είναι με Lexotanil!!!! Ακούς εκεί εξακοπενη.... :S στο τέλος κάτσε και θα δεις πάλι λίγα θα του φανούν... Ο Δημήτρης το βράδυ πριν πέσει για ύπνο πρέπει να μετράει άλογα αντί για προβατάκια... Και πάλι καλή συνέχεια Δημήτρη!
Dimitris_Kon Posted November 2, 2010 Author Posted November 2, 2010 Το παλεύουμε παιδιά, τι να κάνουμε εμείς οι άνθρωποι είμαστε αχόρταγα πλάσματα. Θέλουμε πάντα περισσότερα.. Δημήτρης
Agelosa4 Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Το παλεύουμε παιδιά, τι να κάνουμε εμείς οι άνθρωποι είμαστε αχόρταγα πλάσματα. Θέλουμε πάντα περισσότερα.. Δημήτρης το pm το ειδες μεγαλε!! αντε να τελειωσω να κατεβω να ανοιξουμε!!
Dimitris_Kon Posted November 22, 2010 Author Posted November 22, 2010 Λοιπόν : Οι σωληνώσεις είναι έτοιμες, αγόρασα και 3 διαφορετικά restrictor για να δοκιμάσω, καθώς η τουρμπίνα μου είναι κατηγορίας GT40 σε garrett και θέλει ψάξιμο η τροφοδοσία λαδιού και λόγω τριπλών κεραμικών ρουλεμάν. Σωληνώσεις βενζίνης - 06Ν παραγγέλθηκαν καθώς και 2η σε σειρά τρόμπα με key trigger να δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με τα 2 επιπλέον μπεκ. Τα ferrea ήρθαν και αυτά (επιτέλους) ενώ αγόρασα και ένα water meth kit με αντλία μεγάλης πίεσης και δύο μπεκ. Δίσκο περιμένω να δω τι θα κάνω.. Δημήτρης
PanoulisTheTroll Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Λοιπόν : Οι σωληνώσεις είναι έτοιμες, αγόρασα και 3 διαφορετικά restrictor για να δοκιμάσω, καθώς η τουρμπίνα μου είναι κατηγορίας GT40 σε garrett και θέλει ψάξιμο η τροφοδοσία λαδιού και λόγω τριπλών κεραμικών ρουλεμάν. Σωληνώσεις βενζίνης - 06Ν παραγγέλθηκαν καθώς και 2η σε σειρά τρόμπα με key trigger να δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με τα 2 επιπλέον μπεκ. Τα ferrea ήρθαν και αυτά (επιτέλους) ενώ αγόρασα και ένα water meth kit με αντλία μεγάλης πίεσης και δύο μπεκ. Δίσκο περιμένω να δω τι θα κάνω.. Δημήτρης Εγώ μια απορία έχω.... Που θα χωρέσουν όλα αυτά???? Σε λίγο θα οδηγείς έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=Zavsd6etz_Q 1
mariosA4 Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Δημήτρη τι δίσκο σκέφτεσαι να βάλεις? Εγώ σκέφτομαι τον fx850ss (super single από clutch masters), έχεις άποψη?
Dimitris_Kon Posted November 22, 2010 Author Posted November 22, 2010 Single εγώ με τίποτα Μαρίνο. Η καταπόνηση του κεντρικού είναι τεράστια και ό,τι κραδασμούς έχει η μετάδοση τους μεταφέρει στο στρόφαλο. Προτιμώ να έχει dual mass και να μην είναι τόσο άμεση αποσύμπλεξη και έστω να φθείρεται το βολάν και ο δίσκος περισσότερο, παρά ο στρόφαλος και ο κεντρικός και το διαφορικό.. Δημήτρης
mariosA4 Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 (edited) δεν τό'ξερα ότι παίζει τέτοιο σενάριο με το στρόφαλο... όταν λές βολάν διπλής μάζας δεν εννοείς το εργοστασιακό φαντάζομαι. Για ρίξε καμία ιδέα για ψάξιμο Edited November 22, 2010 by mariosA4
Agelosa4 Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 δεν τό'ξερα ότι παίζει τέτοιο σενάριο με το στρόφαλο... όταν λές βολάν διπλής μάζας δεν εννοείς το εργοστασιακό φαντάζομαι. Για ρίξε καμία ιδέα για ψάξιμο παιζει και το αλλο σεναριο... να σπασει το βολαν διπλης μαζας (που τυχαινει σε τετοιες ιπποδυναμεις) και τοτε να δεις τι εργο θα παιξει!!!
PanoulisTheTroll Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 παιζει και το αλλο σεναριο... να σπασει το βολαν διπλης μαζας (που τυχαινει σε τετοιες ιπποδυναμεις) και τοτε να δεις τι εργο θα παιξει!!! Έλα έλα.... δεν θέλω αρνητικές σκέψεις.....
Dimitris_Kon Posted November 22, 2010 Author Posted November 22, 2010 παιζει και το αλλο σεναριο... να σπασει το βολαν διπλης μαζας (που τυχαινει σε τετοιες ιπποδυναμεις) και τοτε να δεις τι εργο θα παιξει!!! Το δικό μου βολάν έσπασε και βγήκε σε 3 κομμάτια, αλλά ζημιά στη μετάδοση και στο στρόφαλο δεν έκανε πάντως.. Δημήτρης
Agelosa4 Posted November 23, 2010 Posted November 23, 2010 Το δικό μου βολάν έσπασε και βγήκε σε 3 κομμάτια, αλλά ζημιά στη μετάδοση και στο στρόφαλο δεν έκανε πάντως.. Δημήτρης Τυχερος εισαι, χθες ειδα σπασμενο βολαν golf gti και η μεταδοση πηγε για σκουπιδια..
mariosA4 Posted November 23, 2010 Posted November 23, 2010 τελικά τι αποφασίσατε ρε παιδιά, μονής η διπλής?? Να παραγγείλω μία διπλής με μπόλικο τζατζίκι???
Dimitris_Kon Posted November 23, 2010 Author Posted November 23, 2010 τελικά τι αποφασίσατε ρε παιδιά, μονής η διπλής?? Να παραγγείλω μία διπλής με μπόλικο τζατζίκι??? Βάλε ένα δίπιτο για αρχή και βλέπουμε στη πορεία Δημήτρης
COSTAS S3 Posted November 24, 2010 Posted November 24, 2010 Βάλε ένα δίπιτο για αρχή και βλέπουμε στη πορεία Δημήτρης Έλα εδώ να σε κεράσω ένα μονόπιτο και άσε τα διπιτα για αυτούς που δεν ξέρουν
Peris Posted November 24, 2010 Posted November 24, 2010 Εγώ άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάποιος βαριέται τελευταία και το γύρισε στα πιτόγυρα αντί να αλλάξει καμιά τσιμούχα. Φρόντισε γιατί ο καιρός που σου έδωσα διορία να μου το τελειώσεις το αμάξι τελειώνει και θα υποστείς τις συνέπειες dr Μήτσο
Dimitris_Kon Posted November 25, 2010 Author Posted November 25, 2010 (edited) Εγώ άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάποιος βαριέται τελευταία και το γύρισε στα πιτόγυρα αντί να αλλάξει καμιά τσιμούχα. Φρόντισε γιατί ο καιρός που σου έδωσα διορία να μου το τελειώσεις το αμάξι τελειώνει και θα υποστείς τις συνέπειες dr Μήτσο Άσε ρε μιλάς και συ.. Πανίκο : 1) Πες μου τι restrictor να βάλω, έχω πάρει 3 : 0,4 0,6 και 0,8. 2) Αν έχω στο πίσω κύκλωμα 4,5 bar κόφτη και μπροστά 140 bar, meth εισαγωγή και είμαι στις 20 μοίρες, μπορείς να μου πεις τι θεωρητική απόδοση θα έχω στα 2.4 και εφόσον δουλέψουν όλα καλά? Τι πρέπει να δω δλδ από ιπποδύναμη θεωρητικά? Δημήτρης Edited November 25, 2010 by Dimitris_Kon
Agelosa4 Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Άσε ρε μιλάς και συ.. Πανίκο : 1) Πες μου τι restrictor να βάλω, έχω πάρει 3 : 0,4 0,6 και 0,8. 2) Αν έχω στο πίσω κύκλωμα 4,5 bar κόφτη και μπροστά 140 bar, meth εισαγωγή και είμαι στις 20 μοίρες, μπορείς να μου πεις τι θεωρητική απόδοση θα έχω στα 2.4 και εφόσον δουλέψουν όλα καλά? Τι πρέπει να δω δλδ από ιπποδύναμη θεωρητικά? Δημήτρης restrictor για την εμπρος αντλια δημητρη? 20 μοιρες κοφτη!!!!!!!!!!! και 4,5 bar Πιεση πισω κυκλωματος σε Α4?? ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!
PanoulisTheTroll Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 restrictor για την εμπρος αντλια δημητρη? 20 μοιρες κοφτη!!!!!!!!!!! και 4,5 bar Πιεση πισω κυκλωματος σε Α4?? ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!! Μην μπερδεύεσαι....Αυτό δεν είναι Α4... Είναι το Απόλλων 14!!! :hysterical:
A80Avant Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 οι μοιρες στον κοφτη δεν εχουν την απολυτη σημασια, οσο στο φασμα των στροφων που θα το δουλεψεις. Κοινως αμα εκει που θα εχεις τα 2.4 πιεση χρειαζεσαι 15 μοιρες για να μην βαρεσει πυρακι και αυτο ειναι στις 5000στρ. τοτε ποσο γρηγορα μπορεις να ανεβεις στις 20 στις 8000 ή οπου το δουλεψεις το εργαλειο, εχει σημασια. Μπορεις να το πας απο 15 στις 18 και μετα στις 20 μεσα σε διαστημα 1000 στροφων? επισης μπορει αμα εισαι στις 6000στρ και πατησεις τερμα γκαζι και ανεβασει 2.4 παλι να μην βαρεσει πυρακι?
michpan Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 restrictor για την εμπρος αντλια δημητρη? 20 μοιρες κοφτη!!!!!!!!!!! Με meth όμως.. Μιχάλης
Agelosa4 Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Με meth όμως.. Μιχάλης Πολυ δυσκολο και με meth. εδω 1,7 δουλευω εγω και εχω 13 μοιρες. (στο 2,4 παιζει να ειχα και 5 μοιρες μονο...) αντε με meth να παει παλι 13-15 μοιρες
The Dog Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 (edited) Άσε ρε μιλάς και συ.. Πανίκο : 1) Πες μου τι restrictor να βάλω, έχω πάρει 3 : 0,4 0,6 και 0,8. 2) Αν έχω στο πίσω κύκλωμα 4,5 bar κόφτη και μπροστά 140 bar, meth εισαγωγή και είμαι στις 20 μοίρες, μπορείς να μου πεις τι θεωρητική απόδοση θα έχω στα 2.4 και εφόσον δουλέψουν όλα καλά? Τι πρέπει να δω δλδ από ιπποδύναμη θεωρητικά? Δημήτρης Restrictor 0.7mm. Ξεκινα ομως απο 0.8mm και δες πως παει.... Θεωρητικα 635 HP Edited November 25, 2010 by The Dog
Aristos Posted November 26, 2010 Posted November 26, 2010 Restrictor 0.7mm. Ξεκινα ομως απο 0.8mm και δες πως παει.... Θεωρητικα 635 HP Με 0,6 λες να έχει θέμα? Νομίζω τελικά πως αυτό είναι το καταλληλο. Επίσης το πολύ 10μοίρες κλίση το turbo,σωστά? Μήτσο,να τσεκάρουμε το μπεκ του water meth να ψεκάζει σωστά μεσα,μην βρίσκει πουθενα...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now