Jump to content

Recommended Posts

Posted

Τελικα τι μαθαμε για τις Comp?

 

Ηταν καλες?

 

Αξιοπιστες?

 

Μουφα?

 

Επεσες στην περιπτωση?

 

Η επισήμανση για το αυτοκίνητό μου γνωρίζεις για ποιούς λόγους έγινε. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με το τούρμπο που το δούλεψα στο 1.3 για λίγα χιλιόμετρα μπορώ να πω τα εξής : Καταρχήν, είχε πολύ χαμηλό spool και πραγματικά δεν είχε την αργοπορεία στο στροφάρισμα όπως μια gt35 ας πούμε. Επίσης, όσο καιρό δούλευε, προσωπικά μπορώ να πω ότι μου άρεσε που ξύπναγε σχετικά νωρίς και ίσως σ΄ αυτό ευθύνονται και τα τριπλά ρουλεμάν. Θα είναι άδικο να χαρακτηρίσω μια μάρκα μόνο από μια εμπειρία (ατυχή) σε σχέση με μένα.. Τείνω να πιστέψω ότι έπεσα στην περίπτωση και όχι ότι είναι μούφες, καθώς και άλλα τούρμπο είχαν κατασκευαστικά ελαττώματα, αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία. Εξάλλου, όπως και εσύ γνωρίζεις, υπάρχουν αυτοκίνητα με comp που δουλεύουν πολύ καλά και έχουν αποδώσει μεγάλα νούμερα. Από εκεί και πέρα, την επόμενη εβδομάδα που θα βάλω την gtx θα πω εντυπώσεις, γιατί έχω σκοπό να τελειώνω γρήγορα και με δυναμόμετρο.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Από εκεί και πέρα, την επόμενη εβδομάδα που θα βάλω την gtx θα πω εντυπώσεις, γιατί έχω σκοπό να τελειώνω γρήγορα και με δυναμόμετρο.

 

 

 

Δημήτρης

 

Ειμαι σιγουρος οτι θα τελειωσεις τωρα... :sHa_thumbgoodjob:

Posted

αντε να ξεκινησουμε τις μετρησεις, δυο τρια project που ξερω θα ειναι ετοιμα και θα γινει χαμος!! :sHa_thumbgoodjob:

Posted (edited)

αντε να ξεκινησουμε τις μετρησεις, δυο τρια project που ξερω θα ειναι ετοιμα και θα γινει χαμος!! :sHa_thumbgoodjob:

Τι αυτοκινητα ειναι Γιωργο?

Edited by Alex
Posted (edited)

Τι αυτοκινητα ειναι Γιωργο?

τα ξερεις μωρε, (αριστος-noel-alex-dimitris_kon-marios και καποιοι αλλοι απο αυτους που μου ελεγες), φαντασου τι εχει να γινει!!

Edited by adui
Posted

Αντε Δημήτρη με το καλό σου εύχομαι φίλε γιατί προσωπικά καταλαβαίνω τι έχεις περάσει ....

Posted

Αντε Δημήτρη με το καλό σου εύχομαι φίλε γιατί προσωπικά καταλαβαίνω τι έχεις περάσει ....

 

Να σαι καλά Μαρίνο, ξέρεις όντως..

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

τα ξερεις μωρε, (αριστος-noel-alex-dimitris_kon-marios και καποιοι αλλοι απο αυτους που μου ελεγες), φαντασου τι εχει να γινει!!

 

Ο Βενιαμίν της παρεας θα ειμαι :sHa_sarcasticlol:

Edited by Alex
Posted

Μητσαρα καλα ξεμπερδεματα ρε φιλε, ευχομαι απο εδω και περα μονο βενζινη και service...

Posted

Θα είναι άδικο να χαρακτηρίσω μια μάρκα μόνο από μια εμπειρία (ατυχή) σε σχέση με μένα.. Τείνω να πιστέψω ότι έπεσα στην περίπτωση και όχι ότι είναι μούφες, καθώς και άλλα τούρμπο είχαν κατασκευαστικά ελαττώματα, αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία.

Ε οχι και τοσο αδικο Δημητρη, οταν πληρωνεις ενα σωρο λεφτα και δεν δουλευει, δεν πειρες αρωματικο δενδρακι και ηταν σπασμενο το κλαδι να πεις δεν το γ!@$#, εγω δεν μπορω να φανταστω τι θα εκανα σε αναλογη περιπτωση... :sFi_dualpistols: παντως μπραβο για την υπομονη σου!

 

Ευχομαι συντομα καλα πολλα και αξιοπιστα αλογα για βολτες πολλων χιλιαδων χιλιομετρων!!!!

Posted

Θα είναι άδικο να χαρακτηρίσω μια μάρκα μόνο από μια εμπειρία (ατυχή) σε σχέση με μένα.. Τείνω να πιστέψω ότι έπεσα στην περίπτωση και όχι ότι είναι μούφες, καθώς και άλλα τούρμπο είχαν κατασκευαστικά ελαττώματα, αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία. Εξάλλου, όπως και εσύ γνωρίζεις, υπάρχουν αυτοκίνητα με comp που δουλεύουν πολύ καλά και έχουν αποδώσει μεγάλα νούμερα. Από εκεί και πέρα, την επόμενη εβδομάδα που θα βάλω την gtx θα πω εντυπώσεις, γιατί έχω σκοπό να τελειώνω γρήγορα και με δυναμόμετρο.

Δημήτρης

 

Δηλαδη ρε Μητσαρα (οπως ξερεις και εσυ και εγω και 5-6 αλλοι) εισαι ο μοναδικος που με comp ειχες προβλημα?

Posted

και συνεχιζω την ερωτηση.... στην ελλαδα?

 

γιατι προσωπικα ξερω και αλλους απο ευρωπη.

Posted

Μήτσε άντε αγόρι μου.... Ο λαός σου σε περιμένει!!! :sHa_hehe:

:jester:

Posted (edited)

Τα προβλήματα σας με τις συγκεκριμένες τουρμπίνες ήταν λόγω της τουρμπίνας η λόγω άλλων παραγόντων...;;

Επειδή τα δικά μου προβλήματα αγαπητοί φίλοι ήταν καθαρά και μόνο απο οξείες μαλακύνσεις( συγνώμη για την έκφραση) του μηχανικού μου...

Και μπορώ να πω ότι και στις δυο περιπτώσεις οι τουρμπίνες αντέξανε παρόλα τα βασανιστήρια που τραβήξανε..

Δημήτρη μου ξέρεις πόσο πολύ σε συμπαθώ φίλε κκαι σου εύχομαι τα καλύτερα τώρα με το νέο σου τούρμπο και ελπίζω επιτέλους να χαρείς το αμάξι σου

Edited by andrew@260+
Posted (edited)

Τα προβλήματα σας με τις συγκεκριμένες τουρμπίνες ήταν λόγω της τουρμπίνας η λόγω άλλων παραγόντων...;;

Επειδή τα δικά μου προβλήματα αγαπητοί φίλοι ήταν καθαρά και μόνο απο οξείες μαλακύνσεις( συγνώμη για την έκφραση) του μηχανικού μου...

Και μπορώ να πω ότι και στις δυο περιπτώσεις οι τουρμπίνες αντέξανε παρόλα τα βασανιστήρια που τραβήξανε..

Δημήτρη μου ξέρεις πόσο πολύ σε συμπαθώ φίλε κκαι σου εύχομαι τα καλύτερα τώρα με το νέο σου τούρμπο και ελπίζω επιτέλους να χαρείς το αμάξι σου

 

 

Καλησπερα φιλε Ανδρεα τι κανεις ολα καλα?

 

Εισαι σιγουρος οτι εφταιγε ο μηχανικος???sHa_thumbgoodjob.gif (αν θελεις μου απαντας με pm) ...Το οποιο σου εχω στειλει απο εχθες και δεν μου εχεις απαντησει ακομα....

Edited by NOEL-S3
Posted

Καλησπερα φιλε Ανδρεα τι κανεις ολα καλα?

 

Εισαι σιγουρος οτι εφταιγε ο μηχανικος???sHa_thumbgoodjob.gif (αν θελεις μου απαντας με pm) ...Το οποιο σου εχω στειλει απο εχθες και δεν μου εχεις απαντησει ακομα....

σορρυ έμπαινα από το κινητό και δεν το είδα σου απάντησα σήμερα

φυσικά και έφταιγε ο μηχανικός!

την πρώτη φορά η τουρμπίνα μου απο δικό του λάθος δούλεψε ΧΩΡΙΣ λάδι για αν θυμάμαι καλά 600 χιλιόμετρα..

παρόλα αυτά μετά που διορθώθηκε το πρόβλημα το τούρμπο συνέχισε να δουλεύει με ελαφρό πρόβλημα στο σπουλάρισμα μέχρι που μάγκωσε εντελώς ένα απόγευμα

την δευτερη φορά το λάθος ήταν ότι τρύπησαν την πολλαπλή,κόλλησαν την external me TIG και έμειναν κομματάκια μέσα στην πολλαπλή κολλημένα

φαντάζεστε λοιπόν ότι όταν ξεκολλήσαν μου έκαναν το τούρμπο πουργούρι

λοιπόν ναι ήταν και τις 2 φορές καθαρά φταίξιμο του μηχανικού

με την καινούργια τώρα στο 0.98 έχουμε 250 τροχό

στο 1,5 334και κάτι ψηλά

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση αρνητικότητα...

υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην Κύπρο που δουλεύουν μια χαρά και δεν είναι μόνο σε group VAG αλλά και σε άλλα αμάξια που είναι θηρία(ειδικά το αμάξι του νέου μου μηχανικού) που τρέχει σε time attack

οπόταν ξαναρωτάω

τα προβλήματα σας ήταν λόγω των τουρμπινών, λόγω άλλων παραγόντων η συνδυασμού και των 2?

προς αποφυγή παρεξηγήσεων κουβέντα προσπαθώ να κάνω μπας και βγάλουμε άκρη

Posted

σορρυ έμπαινα από το κινητό και δεν το είδα σου απάντησα σήμερα

φυσικά και έφταιγε ο μηχανικός!

την πρώτη φορά η τουρμπίνα μου απο δικό του λάθος δούλεψε ΧΩΡΙΣ λάδι για αν θυμάμαι καλά 600 χιλιόμετρα..

παρόλα αυτά μετά που διορθώθηκε το πρόβλημα το τούρμπο συνέχισε να δουλεύει με ελαφρό πρόβλημα στο σπουλάρισμα μέχρι που μάγκωσε εντελώς ένα απόγευμα

την δευτερη φορά το λάθος ήταν ότι τρύπησαν την πολλαπλή,κόλλησαν την external me TIG και έμειναν κομματάκια μέσα στην πολλαπλή κολλημένα

φαντάζεστε λοιπόν ότι όταν ξεκολλήσαν μου έκαναν το τούρμπο πουργούρι

λοιπόν ναι ήταν και τις 2 φορές καθαρά φταίξιμο του μηχανικού

με την καινούργια τώρα στο 0.98 έχουμε 250 τροχό

στο 1,5 334και κάτι ψηλά

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση αρνητικότητα...

υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην Κύπρο που δουλεύουν μια χαρά και δεν είναι μόνο σε group VAG αλλά και σε άλλα αμάξια που είναι θηρία(ειδικά το αμάξι του νέου μου μηχανικού) που τρέχει σε time attack

οπόταν ξαναρωτάω

τα προβλήματα σας ήταν λόγω των τουρμπινών, λόγω άλλων παραγόντων η συνδυασμού και των 2?

προς αποφυγή παρεξηγήσεων κουβέντα προσπαθώ να κάνω μπας και βγάλουμε άκρη

Αυτα τα γνωριζω!

Μου τα ειπες και απο κοντα :new_thumright:

Posted (edited)

Απαντήσεις όμως δεν παίρνω από άλλους ρε Άλεξ

Εμείς ναι τα είπαμε το ίδιο και με τον Αρίστο περιμένω και από τους υπόλοιπους όμωΣ να μου πουν διότι πραγματικά πιστεύω ότι αδικούνται οι τουρμπίνες αυτές με βάση τα όσα διαβάζω

Το γιατί ελπίζω να μου το εξηγήσετε

Edited by Alex
Posted

καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους....

απ'οτι αντιλαμβανομαι Δημητρη για την ζημια αυτη της τουρμπινας ισως φταιει σκασιμο κολαρου σε φαση full boost. Σου εχει τυχει κατι τετοιο οσο δουλευες την τουρμπινα αυτη?

Posted

αν οπως λεει ο Δημητρης φανηκε να μην υπαρχει σωστη λιπανση στην τουρμπινα, καμια σχεση το κολλαρο. Τι σχεση εχει αμα σου φυγει το κολλαρο σε πατημα? Θα χασει αερα και μονο ΑΝ ειναι παρατεταμενο το πατημα μπορει να κανει Overspin η τουρμπινα. Αλλα με τετοια τεχνολογια που φερει η συγκεκριμενη (τουλαχιστον στο θεμα μαρκετινγκ) που δεν θα επρεπε να ειχε θεμα καν. Εδω την δικια μου την garrett πολλες φορες την εχω ζορισει με διαρροες στο παρελθον και ποτε δεν ειχε προβλημα.

Posted

αν οπως λεει ο Δημητρης φανηκε να μην υπαρχει σωστη λιπανση στην τουρμπινα, καμια σχεση το κολλαρο. Τι σχεση εχει αμα σου φυγει το κολλαρο σε πατημα? Θα χασει αερα και μονο ΑΝ ειναι παρατεταμενο το πατημα μπορει να κανει Overspin η τουρμπινα. Αλλα με τετοια τεχνολογια που φερει η συγκεκριμενη (τουλαχιστον στο θεμα μαρκετινγκ) που δεν θα επρεπε να ειχε θεμα καν. Εδω την δικια μου την garrett πολλες φορες την εχω ζορισει με διαρροες στο παρελθον και ποτε δεν ειχε προβλημα.

καλησπερα, αν πεταξει κολλαρο σε φαση full boost η τουρμπινα παθαινει υπερστροφια αφου παυει να βρισκει αντισταση με αποτελεσμα να "κουρευει" (οπως λενε οι τουρμπιναδες)ο αξονας και να μην γυριζει εκκεντρα ο στροβιλος... και δεν μιλαμε για απλη διαρροη αλλα για αποτομο πεταγμα κολλαρου... σιγουρα δεν μπορουμε ν΄αποκλεισουμε την κακη λιπανση της τουρμπινας οπου αποτελει ζωτικο παραγοντα γι'αυτην ...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.