Dimitris_Kon Posted December 23, 2011 Author Posted December 23, 2011 Τελικα τι μαθαμε για τις Comp? Ηταν καλες? Αξιοπιστες? Μουφα? Επεσες στην περιπτωση? Η επισήμανση για το αυτοκίνητό μου γνωρίζεις για ποιούς λόγους έγινε. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με το τούρμπο που το δούλεψα στο 1.3 για λίγα χιλιόμετρα μπορώ να πω τα εξής : Καταρχήν, είχε πολύ χαμηλό spool και πραγματικά δεν είχε την αργοπορεία στο στροφάρισμα όπως μια gt35 ας πούμε. Επίσης, όσο καιρό δούλευε, προσωπικά μπορώ να πω ότι μου άρεσε που ξύπναγε σχετικά νωρίς και ίσως σ΄ αυτό ευθύνονται και τα τριπλά ρουλεμάν. Θα είναι άδικο να χαρακτηρίσω μια μάρκα μόνο από μια εμπειρία (ατυχή) σε σχέση με μένα.. Τείνω να πιστέψω ότι έπεσα στην περίπτωση και όχι ότι είναι μούφες, καθώς και άλλα τούρμπο είχαν κατασκευαστικά ελαττώματα, αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία. Εξάλλου, όπως και εσύ γνωρίζεις, υπάρχουν αυτοκίνητα με comp που δουλεύουν πολύ καλά και έχουν αποδώσει μεγάλα νούμερα. Από εκεί και πέρα, την επόμενη εβδομάδα που θα βάλω την gtx θα πω εντυπώσεις, γιατί έχω σκοπό να τελειώνω γρήγορα και με δυναμόμετρο. Δημήτρης
Alex Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Από εκεί και πέρα, την επόμενη εβδομάδα που θα βάλω την gtx θα πω εντυπώσεις, γιατί έχω σκοπό να τελειώνω γρήγορα και με δυναμόμετρο. Δημήτρης Ειμαι σιγουρος οτι θα τελειωσεις τωρα...
adui Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 αντε να ξεκινησουμε τις μετρησεις, δυο τρια project που ξερω θα ειναι ετοιμα και θα γινει χαμος!!
Alex Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 (edited) αντε να ξεκινησουμε τις μετρησεις, δυο τρια project που ξερω θα ειναι ετοιμα και θα γινει χαμος!! Τι αυτοκινητα ειναι Γιωργο? Edited December 23, 2011 by Alex
adui Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 (edited) Τι αυτοκινητα ειναι Γιωργο? τα ξερεις μωρε, (αριστος-noel-alex-dimitris_kon-marios και καποιοι αλλοι απο αυτους που μου ελεγες), φαντασου τι εχει να γινει!! Edited December 23, 2011 by adui
mariosA4 Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Αντε Δημήτρη με το καλό σου εύχομαι φίλε γιατί προσωπικά καταλαβαίνω τι έχεις περάσει ....
Dimitris_Kon Posted December 23, 2011 Author Posted December 23, 2011 Αντε Δημήτρη με το καλό σου εύχομαι φίλε γιατί προσωπικά καταλαβαίνω τι έχεις περάσει .... Να σαι καλά Μαρίνο, ξέρεις όντως.. Δημήτρης
Aristos Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Ολα θα πάρουν τον δρόμο τους όπως πρέπει...
Alex Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 (edited) τα ξερεις μωρε, (αριστος-noel-alex-dimitris_kon-marios και καποιοι αλλοι απο αυτους που μου ελεγες), φαντασου τι εχει να γινει!! Ο Βενιαμίν της παρεας θα ειμαι Edited December 23, 2011 by Alex
NOEL-S3 Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Μητσαρα καλα ξεμπερδεματα ρε φιλε, ευχομαι απο εδω και περα μονο βενζινη και service...
johnaras Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Θα είναι άδικο να χαρακτηρίσω μια μάρκα μόνο από μια εμπειρία (ατυχή) σε σχέση με μένα.. Τείνω να πιστέψω ότι έπεσα στην περίπτωση και όχι ότι είναι μούφες, καθώς και άλλα τούρμπο είχαν κατασκευαστικά ελαττώματα, αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία. Ε οχι και τοσο αδικο Δημητρη, οταν πληρωνεις ενα σωρο λεφτα και δεν δουλευει, δεν πειρες αρωματικο δενδρακι και ηταν σπασμενο το κλαδι να πεις δεν το γ!@$#, εγω δεν μπορω να φανταστω τι θα εκανα σε αναλογη περιπτωση... παντως μπραβο για την υπομονη σου! Ευχομαι συντομα καλα πολλα και αξιοπιστα αλογα για βολτες πολλων χιλιαδων χιλιομετρων!!!!
NOEL-S3 Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Θα είναι άδικο να χαρακτηρίσω μια μάρκα μόνο από μια εμπειρία (ατυχή) σε σχέση με μένα.. Τείνω να πιστέψω ότι έπεσα στην περίπτωση και όχι ότι είναι μούφες, καθώς και άλλα τούρμπο είχαν κατασκευαστικά ελαττώματα, αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία. Εξάλλου, όπως και εσύ γνωρίζεις, υπάρχουν αυτοκίνητα με comp που δουλεύουν πολύ καλά και έχουν αποδώσει μεγάλα νούμερα. Από εκεί και πέρα, την επόμενη εβδομάδα που θα βάλω την gtx θα πω εντυπώσεις, γιατί έχω σκοπό να τελειώνω γρήγορα και με δυναμόμετρο. Δημήτρης Δηλαδη ρε Μητσαρα (οπως ξερεις και εσυ και εγω και 5-6 αλλοι) εισαι ο μοναδικος που με comp ειχες προβλημα?
A80Avant Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 και συνεχιζω την ερωτηση.... στην ελλαδα? γιατι προσωπικα ξερω και αλλους απο ευρωπη.
PanoulisTheTroll Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Μήτσε άντε αγόρι μου.... Ο λαός σου σε περιμένει!!!
Alex Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Μήτσε άντε αγόρι μου.... Ο λαός σου σε περιμένει!!!
Velos Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 (edited) Edited December 26, 2011 by Alex Δiορθωση Quote
andrewcyp Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 (edited) Τα προβλήματα σας με τις συγκεκριμένες τουρμπίνες ήταν λόγω της τουρμπίνας η λόγω άλλων παραγόντων...;; Επειδή τα δικά μου προβλήματα αγαπητοί φίλοι ήταν καθαρά και μόνο απο οξείες μαλακύνσεις( συγνώμη για την έκφραση) του μηχανικού μου... Και μπορώ να πω ότι και στις δυο περιπτώσεις οι τουρμπίνες αντέξανε παρόλα τα βασανιστήρια που τραβήξανε.. Δημήτρη μου ξέρεις πόσο πολύ σε συμπαθώ φίλε κκαι σου εύχομαι τα καλύτερα τώρα με το νέο σου τούρμπο και ελπίζω επιτέλους να χαρείς το αμάξι σου Edited December 26, 2011 by andrew@260+
NOEL-S3 Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 (edited) Τα προβλήματα σας με τις συγκεκριμένες τουρμπίνες ήταν λόγω της τουρμπίνας η λόγω άλλων παραγόντων...;; Επειδή τα δικά μου προβλήματα αγαπητοί φίλοι ήταν καθαρά και μόνο απο οξείες μαλακύνσεις( συγνώμη για την έκφραση) του μηχανικού μου... Και μπορώ να πω ότι και στις δυο περιπτώσεις οι τουρμπίνες αντέξανε παρόλα τα βασανιστήρια που τραβήξανε.. Δημήτρη μου ξέρεις πόσο πολύ σε συμπαθώ φίλε κκαι σου εύχομαι τα καλύτερα τώρα με το νέο σου τούρμπο και ελπίζω επιτέλους να χαρείς το αμάξι σου Καλησπερα φιλε Ανδρεα τι κανεις ολα καλα? Εισαι σιγουρος οτι εφταιγε ο μηχανικος??? (αν θελεις μου απαντας με pm) ...Το οποιο σου εχω στειλει απο εχθες και δεν μου εχεις απαντησει ακομα.... Edited December 26, 2011 by NOEL-S3
andrewcyp Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Καλησπερα φιλε Ανδρεα τι κανεις ολα καλα? Εισαι σιγουρος οτι εφταιγε ο μηχανικος??? (αν θελεις μου απαντας με pm) ...Το οποιο σου εχω στειλει απο εχθες και δεν μου εχεις απαντησει ακομα.... σορρυ έμπαινα από το κινητό και δεν το είδα σου απάντησα σήμερα φυσικά και έφταιγε ο μηχανικός! την πρώτη φορά η τουρμπίνα μου απο δικό του λάθος δούλεψε ΧΩΡΙΣ λάδι για αν θυμάμαι καλά 600 χιλιόμετρα.. παρόλα αυτά μετά που διορθώθηκε το πρόβλημα το τούρμπο συνέχισε να δουλεύει με ελαφρό πρόβλημα στο σπουλάρισμα μέχρι που μάγκωσε εντελώς ένα απόγευμα την δευτερη φορά το λάθος ήταν ότι τρύπησαν την πολλαπλή,κόλλησαν την external me TIG και έμειναν κομματάκια μέσα στην πολλαπλή κολλημένα φαντάζεστε λοιπόν ότι όταν ξεκολλήσαν μου έκαναν το τούρμπο πουργούρι λοιπόν ναι ήταν και τις 2 φορές καθαρά φταίξιμο του μηχανικού με την καινούργια τώρα στο 0.98 έχουμε 250 τροχό στο 1,5 334και κάτι ψηλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση αρνητικότητα... υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην Κύπρο που δουλεύουν μια χαρά και δεν είναι μόνο σε group VAG αλλά και σε άλλα αμάξια που είναι θηρία(ειδικά το αμάξι του νέου μου μηχανικού) που τρέχει σε time attack οπόταν ξαναρωτάω τα προβλήματα σας ήταν λόγω των τουρμπινών, λόγω άλλων παραγόντων η συνδυασμού και των 2? προς αποφυγή παρεξηγήσεων κουβέντα προσπαθώ να κάνω μπας και βγάλουμε άκρη
Alex Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 σορρυ έμπαινα από το κινητό και δεν το είδα σου απάντησα σήμερα φυσικά και έφταιγε ο μηχανικός! την πρώτη φορά η τουρμπίνα μου απο δικό του λάθος δούλεψε ΧΩΡΙΣ λάδι για αν θυμάμαι καλά 600 χιλιόμετρα.. παρόλα αυτά μετά που διορθώθηκε το πρόβλημα το τούρμπο συνέχισε να δουλεύει με ελαφρό πρόβλημα στο σπουλάρισμα μέχρι που μάγκωσε εντελώς ένα απόγευμα την δευτερη φορά το λάθος ήταν ότι τρύπησαν την πολλαπλή,κόλλησαν την external me TIG και έμειναν κομματάκια μέσα στην πολλαπλή κολλημένα φαντάζεστε λοιπόν ότι όταν ξεκολλήσαν μου έκαναν το τούρμπο πουργούρι λοιπόν ναι ήταν και τις 2 φορές καθαρά φταίξιμο του μηχανικού με την καινούργια τώρα στο 0.98 έχουμε 250 τροχό στο 1,5 334και κάτι ψηλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση αρνητικότητα... υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην Κύπρο που δουλεύουν μια χαρά και δεν είναι μόνο σε group VAG αλλά και σε άλλα αμάξια που είναι θηρία(ειδικά το αμάξι του νέου μου μηχανικού) που τρέχει σε time attack οπόταν ξαναρωτάω τα προβλήματα σας ήταν λόγω των τουρμπινών, λόγω άλλων παραγόντων η συνδυασμού και των 2? προς αποφυγή παρεξηγήσεων κουβέντα προσπαθώ να κάνω μπας και βγάλουμε άκρη Αυτα τα γνωριζω! Μου τα ειπες και απο κοντα
andrewcyp Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 (edited) Απαντήσεις όμως δεν παίρνω από άλλους ρε Άλεξ Εμείς ναι τα είπαμε το ίδιο και με τον Αρίστο περιμένω και από τους υπόλοιπους όμωΣ να μου πουν διότι πραγματικά πιστεύω ότι αδικούνται οι τουρμπίνες αυτές με βάση τα όσα διαβάζω Το γιατί ελπίζω να μου το εξηγήσετε Edited December 26, 2011 by Alex
RS POWER TEAM Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.... απ'οτι αντιλαμβανομαι Δημητρη για την ζημια αυτη της τουρμπινας ισως φταιει σκασιμο κολαρου σε φαση full boost. Σου εχει τυχει κατι τετοιο οσο δουλευες την τουρμπινα αυτη?
A80Avant Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 αν οπως λεει ο Δημητρης φανηκε να μην υπαρχει σωστη λιπανση στην τουρμπινα, καμια σχεση το κολλαρο. Τι σχεση εχει αμα σου φυγει το κολλαρο σε πατημα? Θα χασει αερα και μονο ΑΝ ειναι παρατεταμενο το πατημα μπορει να κανει Overspin η τουρμπινα. Αλλα με τετοια τεχνολογια που φερει η συγκεκριμενη (τουλαχιστον στο θεμα μαρκετινγκ) που δεν θα επρεπε να ειχε θεμα καν. Εδω την δικια μου την garrett πολλες φορες την εχω ζορισει με διαρροες στο παρελθον και ποτε δεν ειχε προβλημα.
RS POWER TEAM Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 αν οπως λεει ο Δημητρης φανηκε να μην υπαρχει σωστη λιπανση στην τουρμπινα, καμια σχεση το κολλαρο. Τι σχεση εχει αμα σου φυγει το κολλαρο σε πατημα? Θα χασει αερα και μονο ΑΝ ειναι παρατεταμενο το πατημα μπορει να κανει Overspin η τουρμπινα. Αλλα με τετοια τεχνολογια που φερει η συγκεκριμενη (τουλαχιστον στο θεμα μαρκετινγκ) που δεν θα επρεπε να ειχε θεμα καν. Εδω την δικια μου την garrett πολλες φορες την εχω ζορισει με διαρροες στο παρελθον και ποτε δεν ειχε προβλημα. καλησπερα, αν πεταξει κολλαρο σε φαση full boost η τουρμπινα παθαινει υπερστροφια αφου παυει να βρισκει αντισταση με αποτελεσμα να "κουρευει" (οπως λενε οι τουρμπιναδες)ο αξονας και να μην γυριζει εκκεντρα ο στροβιλος... και δεν μιλαμε για απλη διαρροη αλλα για αποτομο πεταγμα κολλαρου... σιγουρα δεν μπορουμε ν΄αποκλεισουμε την κακη λιπανση της τουρμπινας οπου αποτελει ζωτικο παραγοντα γι'αυτην ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now