Jump to content

Recommended Posts

Posted

Αφού σε έπεισα να το φέρεις εκεί τπτ άλλο :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

Μια φωτό με φιλαράκια σε πρόσφατη εκδρομή μας στα Καλάβρυτα και κατά σειρά από αριστερά προς δεξιά :

 

Nikoskyr (A6), Εγώ, Phillipospatra (S3), Sky (S3), BasilisAspro (S3), Κostas_7 (A3), Θανάσης (Ibiza), Τheodore Sabba (Α4 Β8)

 

IMG_0116-001_zpsaf52e0ec.jpg

 

 

Δημήτρης

Δυνατή παρέα !!! :sHa_friends:  Προσωπικά το χάρηκα πάρα πολύ και μας τίμησε ιδιαίτερα η παρουσία σας !!! Πάντα τέτοια !!!

  • Like 2
Posted

Η τιμή δική μας φιλαράκι! Άντε και στα επόμενα ;)

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

δημήτρη πόσο επηρεάζει το 82άρι στο spool ? Ρωτάω γιατί το σκέφτομαι μήπως γυρίσω σε 63άρι άν έχει διαφορά  :sHa_wink3:

Posted

300 στροφές τουλάχιστον διαφορά Μαρίνο, μη σου πω 350. Με το 63άρι ήμουν full στις 4200 περίπου, με το 82 σε χαμηλή πίεση ακόμα, είμαι full στις 4500 με 4600.

 

 

Δημήτρης

Posted

μιλάς για το ίδιο τούρμπο ή για την παλια 3076r με το 63άρι? εμένα η ΗΤΑ 3076 είναι 4200 full boost και πάλι όμως είναι πολύ φίλε , πιστεύω με το 63άρι θα είμαι οκ αν και ξέρω ότι θα χάσω ψηλά

Posted

Με την παλιά, δεν ξέρω η GTX με 63άρι αλλά πιστεύω σίγουρα πιο χαμηλά. Εντάξει θα χάσεις ψηλά, αλλά θα είναι τόσο αντιληπτό? Δεν ξέρω..

 

 

Δημήτρης

Posted

γεια σου μητσο με το εργαλειο σου, τελειο φιλε μπραβο να σε γερος και να το χαιρεσαι .μητσε στα ποσα αλογα παιζεις περιπου τωρα ?

Posted

μιλάς για το ίδιο τούρμπο ή για την παλια 3076r με το 63άρι? εμένα η ΗΤΑ 3076 είναι 4200 full boost και πάλι όμως είναι πολύ φίλε , πιστεύω με το 63άρι θα είμαι οκ αν και ξέρω ότι θα χάσω ψηλά

μαριε πιο χαμηλα τι πιεςη εχεις? π.χ στις 3700-3800 rpm?
Posted (edited)

επειδή το τσεκάρισα σήμερα τελικά full boost έχω 4400 σαλ και μεγιστη ροπή κοντά στις 5500 γι'αυτό και το lag είναι αρκετό και δεν βολευει ειδικά σε ανηφορική  στροφοδιαδρομή όπου είτε πάς σιγά είτε... κάνεις εμετό. στις 3800 έχω 1 μπαρ

αυτή είναι η δυναμομέτρηση όπου φαίνεται καθαρά πώς δουλεύει το 82άρι μαντέμι . Επειδή δεν είναι σωστό να γίνεται αναφορά σε ξένο project ας το μεταφέρει κάποιος moderator στο δικό μου

 

dynojet_zpsa9eb7319.jpg

Edited by mariosA4
Posted

Καλά έκανες και το πόσταρες Μαρίνο στο δικό μου, έχει κάποια σχέση.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

μέχρι 2 bar πήγαμε , με την 1η ευκαιρία θα δοκιμάσω  τα όρια της ΗΤΑ στα 2,5 bar  να δώ αν αληθεύει ότι αποδιδει εκει τη δύναμη όπως διαβασα στο site της forced perfomance  :sHa_wink3:

Posted

επειδή το τσεκάρισα σήμερα τελικά full boost έχω 4400 σαλ και μεγιστη ροπή κοντά στις 5500 γι'αυτό και το lag είναι αρκετό και δεν βολευει ειδικά σε ανηφορική  στροφοδιαδρομή όπου είτε πάς σιγά είτε... κάνεις εμετό. στις 3800 έχω 1 μπαρ

αυτή είναι η δυναμομέτρηση όπου φαίνεται καθαρά πώς δουλεύει το 82άρι μαντέμι . Επειδή δεν είναι σωστό να γίνεται αναφορά σε ξένο project ας το μεταφέρει κάποιος moderator στο δικό μου

 

dynojet_zpsa9eb7319.jpg

τοσο εχω και εγω περιπου στις 3700rpm 1bar! Και ειναι πολυ σπαστικο! Και μενα εχει 0,72 a/r ας ειμαι διλιτρος, δεν ξερω αν μεσω προγραμματισμου (πιο πολυ αβανς χαμηλα) ξυπνησει λιγο νωριτερα!
Posted

Αναλαμβάνεις βαφτίσεις;

 

 

 

:P

  • Like 1
Posted (edited)

Βλέποντας την δυναμομετρηση του Μάριου, μια χαρά δουλεύει η τουρμπίνα. Δεν μπορεί να φούσκωση ποιο χαμηλά ακόμα και 63 μαντέμι αντί για 82 που εχεις τώρα. Θα κατέβεις μόλις 300-400 στροφές όχι παραπάνω για είναι και μεγάλος και βαρύς ο άξονας της. 

 

Άγγελε,

δεν θα μπορέσεις μέσω προγραμματισμού να κάνεις κάτι όσο αβανς. Αλλά και αν δώσεις, δεν εχεις κυβικά, είσαι 2.000cc.  Δεν φτάνουν για μπορείς να την φουσκώσεις ποιο χαμηλά. Aυτά τα τούρμπο εκεί δουλεύουν

Edited by Kavouras
σημεία στίξης, κεφαλαία μετά από τελείες. Γενικά ένα ελαφρύ σουλούπωμα για να γίνει ευανάγνωστο το post.
Posted

επειδή ξεφύγαμε πιστεύω ας μεταφερθεί το post στο δικό μου πρότζεκτ και ας συνεχιστεί η κουβέντα απο κεί.

Επίσης θα ήθελα αν γνωρίζεις(BARBarian) να μας πείς τα πλεονεκτήματα και μειονεκτηματα του 82 σε σχέση με το 63 hotside :sHa_wink3:

Posted

Αναλαμβάνεις βαφτίσεις;

:P

Ασε γιατί δεν θα αρκεστεί στη φωτογράφιση και θα βάλει κανά κιτ μεθανολης στην κολυμπήθρα!!!

  • Like 1
Posted

Και ξαφνικά ένα φιλαράκι που ήρθε από Σαλόνικα μεριά, μου έφερε δώρο Πρωτοχρονιάτικο! Τι να πω για το φιλαράκι τον Giannis20VT που μου έδωσε τέτοιους δίσκους θηρία, εκτός από ένα τεράστιο ευχαριστώ?? Τώρα έχει μελέτη για να τους βάλω πίσω, μιας και δεν έβρισκα κάτι που να είναι στα ΟΕΜ πρότυπα και να ταιριάζει στις δαγκάνες μου (S4).

 

image_zps3dd04b1d.jpg

 

Γιαυτό λέω και ξαναλέω αυτό το κλαμπ, δεν είναι άχρωμα και απροσδιόριστα usernames. Είναι μέλη μιας μεγάλης παρέας και πολλά από αυτά, έχουν γίνει καλά φιλαράκια μου..

 

Γιάννη και πάλι δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω φιλαράκι..

 

 

Δημήτρης

  • Like 6
Posted

Πρέπει να δω τα κέντρα Γιώργο αν είναι σωστά, γιαυτό το λέω.

 

 

Δημήτρης

Posted

επειδή ξεφύγαμε πιστεύω ας μεταφερθεί το post στο δικό μου πρότζεκτ και ας συνεχιστεί η κουβέντα απο κεί.

Επίσης θα ήθελα αν γνωρίζεις(BARBarian) να μας πείς τα πλεονεκτήματα και μειονεκτηματα του 82 σε σχέση με το 63 hotside :sHa_wink3:

 

πλεονεκτήματα θα σου δώσει περισσότερα άλογα και θα απλώσει η δύναμη περισσότερο ψηλά μείον είναι ότι ει ναι ποιο αργό στο σπουλαρισμα

Posted

Πρέπει να δω τα κέντρα Γιώργο αν είναι σωστά, γιαυτό το λέω.

Απο τι μοντελο ειναι αυτα? Καρε? Offset?

Posted

5 X 112 audi A8, δες το τόπικ του Γιάννη. Εκεί περιγράφει αναλυτικά ;)

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.