Dimitris_Kon Posted December 23, 2013 Author Posted December 23, 2013 Αφού σε έπεισα να το φέρεις εκεί τπτ άλλο Δημήτρης 2
Theodore Saba Posted December 23, 2013 Posted December 23, 2013 Μια φωτό με φιλαράκια σε πρόσφατη εκδρομή μας στα Καλάβρυτα και κατά σειρά από αριστερά προς δεξιά : Nikoskyr (A6), Εγώ, Phillipospatra (S3), Sky (S3), BasilisAspro (S3), Κostas_7 (A3), Θανάσης (Ibiza), Τheodore Sabba (Α4 Β8) Δημήτρης Δυνατή παρέα !!! Προσωπικά το χάρηκα πάρα πολύ και μας τίμησε ιδιαίτερα η παρουσία σας !!! Πάντα τέτοια !!! 2
Dimitris_Kon Posted December 23, 2013 Author Posted December 23, 2013 Η τιμή δική μας φιλαράκι! Άντε και στα επόμενα Δημήτρης 1
mariosA4 Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 δημήτρη πόσο επηρεάζει το 82άρι στο spool ? Ρωτάω γιατί το σκέφτομαι μήπως γυρίσω σε 63άρι άν έχει διαφορά
Dimitris_Kon Posted December 27, 2013 Author Posted December 27, 2013 300 στροφές τουλάχιστον διαφορά Μαρίνο, μη σου πω 350. Με το 63άρι ήμουν full στις 4200 περίπου, με το 82 σε χαμηλή πίεση ακόμα, είμαι full στις 4500 με 4600. Δημήτρης
mariosA4 Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 μιλάς για το ίδιο τούρμπο ή για την παλια 3076r με το 63άρι? εμένα η ΗΤΑ 3076 είναι 4200 full boost και πάλι όμως είναι πολύ φίλε , πιστεύω με το 63άρι θα είμαι οκ αν και ξέρω ότι θα χάσω ψηλά
Dimitris_Kon Posted December 28, 2013 Author Posted December 28, 2013 Με την παλιά, δεν ξέρω η GTX με 63άρι αλλά πιστεύω σίγουρα πιο χαμηλά. Εντάξει θα χάσεις ψηλά, αλλά θα είναι τόσο αντιληπτό? Δεν ξέρω.. Δημήτρης
tasossline Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 γεια σου μητσο με το εργαλειο σου, τελειο φιλε μπραβο να σε γερος και να το χαιρεσαι .μητσε στα ποσα αλογα παιζεις περιπου τωρα ?
Agelosa4 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 μιλάς για το ίδιο τούρμπο ή για την παλια 3076r με το 63άρι? εμένα η ΗΤΑ 3076 είναι 4200 full boost και πάλι όμως είναι πολύ φίλε , πιστεύω με το 63άρι θα είμαι οκ αν και ξέρω ότι θα χάσω ψηλάμαριε πιο χαμηλα τι πιεςη εχεις? π.χ στις 3700-3800 rpm?
mariosA4 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 (edited) επειδή το τσεκάρισα σήμερα τελικά full boost έχω 4400 σαλ και μεγιστη ροπή κοντά στις 5500 γι'αυτό και το lag είναι αρκετό και δεν βολευει ειδικά σε ανηφορική στροφοδιαδρομή όπου είτε πάς σιγά είτε... κάνεις εμετό. στις 3800 έχω 1 μπαρ αυτή είναι η δυναμομέτρηση όπου φαίνεται καθαρά πώς δουλεύει το 82άρι μαντέμι . Επειδή δεν είναι σωστό να γίνεται αναφορά σε ξένο project ας το μεταφέρει κάποιος moderator στο δικό μου Edited December 29, 2013 by mariosA4
Dimitris_Kon Posted December 29, 2013 Author Posted December 29, 2013 Καλά έκανες και το πόσταρες Μαρίνο στο δικό μου, έχει κάποια σχέση. Δημήτρης 1
mariosA4 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 μέχρι 2 bar πήγαμε , με την 1η ευκαιρία θα δοκιμάσω τα όρια της ΗΤΑ στα 2,5 bar να δώ αν αληθεύει ότι αποδιδει εκει τη δύναμη όπως διαβασα στο site της forced perfomance
Agelosa4 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 επειδή το τσεκάρισα σήμερα τελικά full boost έχω 4400 σαλ και μεγιστη ροπή κοντά στις 5500 γι'αυτό και το lag είναι αρκετό και δεν βολευει ειδικά σε ανηφορική στροφοδιαδρομή όπου είτε πάς σιγά είτε... κάνεις εμετό. στις 3800 έχω 1 μπαρ αυτή είναι η δυναμομέτρηση όπου φαίνεται καθαρά πώς δουλεύει το 82άρι μαντέμι . Επειδή δεν είναι σωστό να γίνεται αναφορά σε ξένο project ας το μεταφέρει κάποιος moderator στο δικό μου τοσο εχω και εγω περιπου στις 3700rpm 1bar! Και ειναι πολυ σπαστικο! Και μενα εχει 0,72 a/r ας ειμαι διλιτρος, δεν ξερω αν μεσω προγραμματισμου (πιο πολυ αβανς χαμηλα) ξυπνησει λιγο νωριτερα!
THE BARBARIAN Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 (edited) Βλέποντας την δυναμομετρηση του Μάριου, μια χαρά δουλεύει η τουρμπίνα. Δεν μπορεί να φούσκωση ποιο χαμηλά ακόμα και 63 μαντέμι αντί για 82 που εχεις τώρα. Θα κατέβεις μόλις 300-400 στροφές όχι παραπάνω για είναι και μεγάλος και βαρύς ο άξονας της. Άγγελε, δεν θα μπορέσεις μέσω προγραμματισμού να κάνεις κάτι όσο αβανς. Αλλά και αν δώσεις, δεν εχεις κυβικά, είσαι 2.000cc. Δεν φτάνουν για μπορείς να την φουσκώσεις ποιο χαμηλά. Aυτά τα τούρμπο εκεί δουλεύουν Edited December 31, 2013 by Kavouras σημεία στίξης, κεφαλαία μετά από τελείες. Γενικά ένα ελαφρύ σουλούπωμα για να γίνει ευανάγνωστο το post.
mariosA4 Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 επειδή ξεφύγαμε πιστεύω ας μεταφερθεί το post στο δικό μου πρότζεκτ και ας συνεχιστεί η κουβέντα απο κεί. Επίσης θα ήθελα αν γνωρίζεις(BARBarian) να μας πείς τα πλεονεκτήματα και μειονεκτηματα του 82 σε σχέση με το 63 hotside
ianos Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Αναλαμβάνεις βαφτίσεις; Ασε γιατί δεν θα αρκεστεί στη φωτογράφιση και θα βάλει κανά κιτ μεθανολης στην κολυμπήθρα!!! 1
Dimitris_Kon Posted January 2, 2014 Author Posted January 2, 2014 Και ξαφνικά ένα φιλαράκι που ήρθε από Σαλόνικα μεριά, μου έφερε δώρο Πρωτοχρονιάτικο! Τι να πω για το φιλαράκι τον Giannis20VT που μου έδωσε τέτοιους δίσκους θηρία, εκτός από ένα τεράστιο ευχαριστώ?? Τώρα έχει μελέτη για να τους βάλω πίσω, μιας και δεν έβρισκα κάτι που να είναι στα ΟΕΜ πρότυπα και να ταιριάζει στις δαγκάνες μου (S4). Γιαυτό λέω και ξαναλέω αυτό το κλαμπ, δεν είναι άχρωμα και απροσδιόριστα usernames. Είναι μέλη μιας μεγάλης παρέας και πολλά από αυτά, έχουν γίνει καλά φιλαράκια μου.. Γιάννη και πάλι δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω φιλαράκι.. Δημήτρης 6
Dimitris_Kon Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Πρέπει να δω τα κέντρα Γιώργο αν είναι σωστά, γιαυτό το λέω. Δημήτρης
THE BARBARIAN Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 επειδή ξεφύγαμε πιστεύω ας μεταφερθεί το post στο δικό μου πρότζεκτ και ας συνεχιστεί η κουβέντα απο κεί. Επίσης θα ήθελα αν γνωρίζεις(BARBarian) να μας πείς τα πλεονεκτήματα και μειονεκτηματα του 82 σε σχέση με το 63 hotside πλεονεκτήματα θα σου δώσει περισσότερα άλογα και θα απλώσει η δύναμη περισσότερο ψηλά μείον είναι ότι ει ναι ποιο αργό στο σπουλαρισμα
georgio3gr Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Πρέπει να δω τα κέντρα Γιώργο αν είναι σωστά, γιαυτό το λέω. Απο τι μοντελο ειναι αυτα? Καρε? Offset?
Dimitris_Kon Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 5 X 112 audi A8, δες το τόπικ του Γιάννη. Εκεί περιγράφει αναλυτικά Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now