Dikonou Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Σωστός, όταν μπαίνω στο "ENGINE" module 01, τί επιλογή αρχείου θα κάνω για τον δικό μου κινητήρα? 1.8 Tfsi με κωδικό "CDAA"?
Thomas-1.8T Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Σωστός, όταν μπαίνω στο "ENGINE" module 01, τί επιλογή αρχείου θα κάνω για τον δικό μου κινητήρα? 1.8 Tfsi με κωδικό "CDAA"? Καμία,αφού μπαίνεις Α3 8Ρ,κάνει αυτοδιάγνωση. Αν λέμε τα ίδια και δεν με αρχίσουν με τις πέτρες όσοι το κατέχουν καλά το άθλημα
Dikonou Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 (edited) Άκυρο, μπερδεύτηκα εγώ..... sorry παίδες. Κάτι άλλο, όταν συνδέομαι με VCDS πρέπει κάθε φορά να κάνω autoscan? Αφήστε αυτοαπαντώ όχι, έχω ρέντα σήμερα........ Edited April 30, 2010 by Dikonou
Dikonou Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Να κάνω τώρα μια ερώτηση: Τί τιμές λ θα πρέπει να βλέπω σε ένα πρόγραμμα πρώτου σταδίου από χαμηλά έως και ψηλά, περίπου?
Dikonou Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 (edited) Πεδία μετρήσεων στο VCDS, για να μην ξεστραβωνόμαστε με ψάξιμο για κάθε πεδίο, όποιος ξέρει και άλλα ας συμπληρώσει ό,τι ξέρει. Αυτά που έβαλα είναι με bold. Αν έχω γράψει κάποιο λάθος διορθώστε με: • 002: Αβάνς (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο) • 003: Στροφές, φορτίο και γραμμάρια MAF. • 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο) • 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους • 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους • 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους • 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο) • 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο) • 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο) • 106: Πίεση αντλίας χαμηλή? • 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο) • 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο) • 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση. • 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο) • 120: Ροπή κινητήρα. • 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230. Edited May 10, 2010 by Dikonou
Paraskevas Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 καλησπέρα. μπορεί να μου πει κάποιος πως μπορώ να ενεργοποιήσω τα νέα όργανα σε περίπτωση που αλλάξω τα δικά μου σε A3 8L?
Dikonou Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 (edited) Επίσης από seatclub.gr : ''1. Tear/Drop Wiping - Alternative Wiper(s) Park Position - Εναλλακτική θέση καθαριστήρα Όταν σβήνουμε τη μηχανή, η λειτουργία αυτή επιτρέπει στον υαλοκαθαριστήρα να κάνει μια μικρή κίνηση και να "παρκάρει" σε διαφορετική θέση από εκείνη που ήταν ήδη παρκαρισμένος. Αυτό γίνεται για να μην χαλάσει το σχήμα των μάκτρων από παρατεταμένη ακινησία. Τα μάκτρα δεν αλλάζουν θέση παρκαρίσματος κάθε φορά που σβήνουμε τη μηχανή, αλλά μετά από κάποιο αριθμό κύκλων ενεργοποίησης-απενεργοποίησης του κινητήρα. Ο αγγλικός όρος που χρησιμοποιείται στο VCDS για αυτή τη λειτουργία είναι "Tear/Drop Wiping" και συνήθως είναι ενεργοποιημένη στα αυτοκίνητα του γκρουπ για τους εμπρός υαλοκαθαριστήρες. [select] [09-Cent. Elect.] [Coding-07] [Long Coding Helper] Επιθυμητή κωδικοποίηση (βλ. παρακάτω) [ESC-Close LCode] [Do It!] Byte 01, bit 3: Tear/Drop Wiping for Windshield Wipers active Ενεργοποιεί την εναλλακτική θέση παρκαρίσματος για τους εμπρός υαλοκαθαριστήρες. Byte 21, bit 4: Tear/Drop Wiping for Rear Wiper active Ενεργοποιεί την εναλλακτική θέση παρκαρίσματος για τον πίσω υαλοκαθαριστήρα. Byte 21, bit 2: Rear Wiper with Front Wiper intermittent active Ενεργοποιεί τη διακεκομμένη λειτουργία του πίσω καθαριστήρα μαζί με τους εμπρός. Byte 21, bit 3: Rear Wiper with Front Wiper continuously active Ενεργοποιεί τη συνεχόμενη λειτουργία του πίσω καθαριστήρα μαζί με τους εμπρός. Byte 21, bit 6: Rear Wiper wiping when Reverse Gear engaged active Ενεργοποιεί τη λειτουργία του πίσω υαλοκαθαριστήρα όταν μπαίνει όπισθεν. taging - Needle Sweep - Gauge Test - Instrument Check Όπως λέει κι ο τίτλος, πείτε το όπως θέλετε... Είναι αυτό που όταν γυρίζεις το κλειδί, πάνε μία πέρα-δώθε οι δείκτες. Από VCDS έκδοση 908 και πάνω: Controller 17 (Instruments) Adaptation Από τη λίστα (combo box) επιλέγουμε "Staging". Στο νέο παράθυρο, επιλέγουμε Activate. Αυτό ήταν! 2. Αλλάζοντας την τιμή στο channel 25 της μονάδας 09 μεταβάλλουμε το χρόνο που μένει αναμμένο το θερμαινόμενο πίσω τζάμι. Συγκεκριμένα: [select] [09-Cent. Elect.] [Adaptation-10] Channel 25: Adapt. Value Multiplier: 40 (Adapt. Value * Multiplier = Current Value) Default Value: 15 (15 * 40 = 600 = 10 minutes) Με τιμή 1 στο channel 25 η θέρμανση στο πίσω τζάμι μένει ενεργή για 40 δευτερόλεπτα (1 * 40 = 40). Με τιμή 3 στο channel 25 η θέρμανση στο πίσω τζάμι μένει ενεργή για 2 λεπτά (3 * 40 = 120). 3.Αλλάζοντας την τιμή στο channel 31 της μονάδας 09 μεταβάλλουμε τις φορές που ανάβει το φλας όταν σπρώχνουμε λίγο (χωρίς να κουμπώσει) το βραχίονα των φλας. Συγκεκριμένα: [select] [09-Cent. Elect.] [Adaptation-10] Channel 31: 1...5 Default Value: 3 4. Daylights - Φώτα Ημέρας - DRL (Day Running Lights) [select] [09-Cent. Elect.] [Coding-07] [Long Coding Helper] Επιθυμητή κωδικοποίηση (βλ. παρακάτω) [ESC-Close LCode] [Do It!] Byte 15, bit 7: Show DRL menu in MaxiDOT Εμφάνιση του μενού [ ]Dayl. dri. light στη MaxiDOT (Setup -> Lights & Vision) για ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των φώτων ημέρας. Αν δεν υπάρχει MaxiDOT, δεν χρειάζεται να ενεργοποιηθεί αυτή η επιλογή. Από τη στιγμή που έχουν κωδικοποιηθεί οποιαδήποτε φώτα ως φώτα ημέρας (και ΜΟΝΟ τότε!), υπάρχει και εναλλακτικός τρόπος ενεργοποίησης/απενεργοποίησης μέσω του αριστερού λεβιέ του τιμονιού (φλας) που αναφέρεται στο manual σελ. 59: Deactivate function daylight driving lights – Pull the turn signal light lever towards the steering wheel up to 3 seconds after switching on the ignition and at the same time, slide it to the bottom and hold it in this position for at least 3 seconds. Activate function daylight driving lights – Pull the turn signal light lever towards the steering wheel up to 3 seconds after switching on the ignition and at the same time, slide it to the top and hold it in this position for at least 3 seconds. Byte 15, bit 6: Daytime Running Lights (via separate Lights) active Ενεργοποιούνται ως φώτα ημέρας οι δεύτερες μικρές λάμπες μέσα στους εμπρός προβολής ομίχλης. Οι λάμπες που ενεργοποιούνται ως φώτα ημέρας φαίνονται σε αυτό το post (#28 - κλικ εδώ). Byte 11, bit 2: Daytime Running Lights (via Low Beam) active Ενεργοποιούνται ως φώτα ημέρας τα εμπρός μεσαία φώτα. Byte 14, bit 1: Daytime Running Lights (via Fog Lights) active Ενεργοποιούνται ως φώτα ημέρας οι εμπρός προβολείς ομίχλης. Μπορεί να είναι είναι παράνομο να είναι αναμμένοι οι προβολείς ομίχλης μέρα-μεσημέρι χωρίς ομίχλη, αλλά δεν είναι καθόλου παράνομο αν έχουν (ανθρωπινά) μειωμένη ένταση! Για δείτε παρακάτω, εκεί που λέει "dimming"... Είναι εφικτός οποιοσδήποτε συνδυασμός των τριών παραπάνω φώτων ως φώτα ημέρας. Ακόμα και τα τρία μαζί, ώστε να κάνετε το τουτούνι... χριστουγεννιάτικο δέντρο... Το αν θα ενεργοποιούνται ΚΑΙ τα πίσω φώτα μαζί με οποιαδήποτε DRL παραμένει θέμα διερεύνησης. Σε εμένα δεν ανάβουν, σε άλλους ανάβουν... Byte 24 (ολόκληρο): DRL dimming percentage (%) Ποσοστό % της έντασης στην οποία θα λειτουργούν τα (όποια) φώτα ημέρας. Προκαθορισμένη τιμή (από το εργοστάσιο): 5C (hex) = 92% - Δεν διαπιστώνεται διαφορά από την κανονική λειτουργία (100%). Άλλες (δοκιμασμένες) τιμές: 32 (hex) = 50% - Πολύ ευχάριστα αποτελέσματα. Εξαιρούνται οι δεύτερες λάμπες στους εμπρός προβολείς ομίχλης οι οποίες "δείχνουν" πολύ καλύτερα με 5C. 14 (hex) = 20% - Ωραίο για fog και low beam, απαράδεκτο για τις δεύτερες λάμπες στους εμπρός προβολείς ομίχλης. Τιμές δοκιμασμένες μόνο στις δεύτερες λάμπες στους εμπρός προβολείς ομίχλης: 01 (hex) = 1% - Δεν φαινόταν αναμμένη η λάμπα (κι ας ήταν νύχτα) 02 (hex) = 2% - Ίσα που φαινόταν αναμμένη η λάμπα (νύχτα φυσικά). 05 (hex) = 5% - Χάλια! 0A (hex) = 10% - Πολύ αχνά (νύχτα φυσικά). Άλλες τιμές (δεν τις δοκίμασα) για όσους δεν τα πάνε καλά με hex: 64 (hex) = 100% 50 (hex) = 80% 4B (hex) = 75% 3C (hex) = 60% 28 (hex) = 40% 19 (hex) = 25% Byte 11, bit 0: DRL inactive when handbrake is lifted Επιτρέπει να ανάβουν τα (όποια) φώτα ημέρας μόνο αν είναι κατεβασμένο το χειρόφρενο. Τραβάς χειρόφρενο, σβήνει το δέντρο... Byte 26, bit 5: DRL indicator on instrument panel Ένδειξη φώτων ημέρας στο καντράν ολα αυτα για να μην υπαρχει παρεξηξηση τα βρηκα στο αδελφο skodaclub'' Edited May 13, 2010 by Dikonou
stef80 Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Κοιτα να δεις τι μαθαινει κανεις... και εσπαγα το κεφαλι μου γιατι κουνιουνται οι γυαλοκαθαριστηρες όταν σβήνω τη μηχανη! 1
k_t_g Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Κοιτα να δεις τι μαθαινει κανεις... και εσπαγα το κεφαλι μου γιατι κουνιουνται οι γυαλοκαθαριστηρες όταν σβήνω τη μηχανη! Αυτό είναι παλιό... Το ότι μπορούσες και να το παραμετροποιήσεις όμως, σήμερα το έμαθα!!!
kostas106 Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Καλημέρα Ξέρει κάποιος αν μπορούμε να ρυθμίσουμε τον χρόνο αναμονής στα μάκτρα; Το πρόβλημα είναι ότι όταν ψιχαλίζει η πιο αργή σκάλα είναι αργά αλλά χωρίς αναμονή και με την μικρορύθμιση το επόμενο βήμα είναι περίπου 4sec. Θα ήθελα να κάνω το 4sec 1 ή 2sec.(A4 1.8TQ B7)
georgio3gr Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Καλημέρα Ξέρει κάποιος αν μπορούμε να ρυθμίσουμε τον χρόνο αναμονής στα μάκτρα; Το πρόβλημα είναι ότι όταν ψιχαλίζει η πιο αργή σκάλα είναι αργά αλλά χωρίς αναμονή και με την μικρορύθμιση το επόμενο βήμα είναι περίπου 4sec. Θα ήθελα να κάνω το 4sec 1 ή 2sec.(A4 1.8TQ B7) Προχτες που εψαχνα λιγο τις δυνατοτητες του Vag-com ειδα οτι υπαρχει η δυνατοτητα να ρυθμισεις το ποσο γρηγορα θα πηγαινουν τα μακτρα αλλα με καλυπτει το πως δουλευουν οποτε δεν το σκαλιξα... Θα το ψαξω μολις βρω ελευθερο χρονο και θα σου πω...
michpan Posted May 15, 2010 Author Posted May 15, 2010 Αυτό μ'ενδιαφέρει κι εμένα αν έχεις κάτι.. Μιχάλης
Evan S3 Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Καλησπέρα! Υπάρχει παράμετρος "reset & calibrate" για το τιμόνι και αν ναι τι ακριβώς κάνει; Μπορούμε να ρυθμίσουμε γωνία τιμονιού από μόνοι μας μέσω του διαγνωστικού ή πρέπει να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο;
georgio3gr Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Εψαξα σημερα το θεμα για τα μακτρα... Εχει καποιες επιλογες για αλλαγη του τροπου λειτουργιας τους αλλα οχι για ρυθμιση της ταχυτητας τους... Αν καποιος γνωριζει κατι περισσοτερο απο Vag-com, ας μπει στο Address 09: Cent. Elect., adaptation, channel 13 και ας δει τις επιλογες...
michpan Posted May 18, 2010 Author Posted May 18, 2010 Καλησπέρα! Υπάρχει παράμετρος "reset & calibrate" για το τιμόνι και αν ναι τι ακριβώς κάνει; Μπορούμε να ρυθμίσουμε γωνία τιμονιού από μόνοι μας μέσω του διαγνωστικού ή πρέπει να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο; Εννοείς κάτι τέτοιο; http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3_(8P)_Steering_Assist Μιχάλης
Evan S3 Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Εννοείς κάτι τέτοιο; http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3_(8P)_Steering_Assist Μιχάλης Φαίνεται χρήσιμο. Λογικά αυτή πρέπει να είναι η διαδικασία για να διορθωθεί το τιμόνι μετά από ευθυγράμμιση. Σωστά; Μόνος μου μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο με το vag com ή είναι κάποιο άλλο διαγνωστικό που έχουν μόνο οι αντιπροσωπείες;
michpan Posted May 18, 2010 Author Posted May 18, 2010 Ναι μπορείς. Υπόψιν ότι χρειάζεσαι έρημο δρόμο για να το κάνεις γιατί για να ρυθμίσεις το τιμόνι πρέπει να κινηθείς ευθεία και να σταματήσεις για κάποια ώρα με τις ρόδες σ'ευθεία θέση ώστε να κάνεις τις ρυθμίσεις. Πάντως επειδή η διαδικασία είναι κάπως πολύπλοκη για κάποιον που δεν έχει εμπειρία με vag-com θα σου πρότεινα να το κάνεις με κάποιον άλλο που έχει εμπειρία ή στην αντιπροσωπεία. Μιχάλης
antonisL Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Ρε παιδιά καλησπέρα, Προσπάθησα να κάνω τη ρύθμιση για να ανάβει ο ανάλογος προβολέας ομίχλης όταν στρίβω το τιμόνι, αλλά δεν βρήκα την αντίστοιχη επιλογή στο Central Electronics.... Γνωρίζω ότι κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό αλλά το δικό μου (Α3 1.4 TSI '08 pre-facelift) δεν θα έπρεπε να έχει την επιλογή αυτή ? Απουσιάζει και η επιλογή του Tear-Drop για τους μπορστινούς καθαριστήρες.... Sorry για την ερώτηση αλλά η version του VCDS (812) παίζει ρόλο σε αυτό ?
Kavouras Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Ρε παιδιά καλησπέρα, Προσπάθησα να κάνω τη ρύθμιση για να ανάβει ο ανάλογος προβολέας ομίχλης όταν στρίβω το τιμόνι, αλλά δεν βρήκα την αντίστοιχη επιλογή στο Central Electronics.... Γνωρίζω ότι κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό αλλά το δικό μου (Α3 1.4 TSI '08 pre-facelift) δεν θα έπρεπε να έχει την επιλογή αυτή ? Απουσιάζει και η επιλογή του Tear-Drop για τους μπορστινούς καθαριστήρες.... Sorry για την ερώτηση αλλά η version του VCDS (812) παίζει ρόλο σε αυτό ? θα έπρεπε να υπάρχει καθώς κι άλλο μέλος με προ-facelift Α3 του 2008 το ενεργοποίησε. Η διαδικασία πάντως είναι ακριβώς όπως περιγράφεται παραπάνω. Πάς :09-Cent. Electronics Σου ανοίγει ένα νέο παράθυρο και επιλέγεις το κουμπί: Coding-07 Ανοίγει εκ νέου νέο παράθυρο και πατάς το κουμπί: Long Coding Helper Με τα βελάκια πάνω-κάτω πας στο :Byte 23 Εκεί κάνεις "τικ" το bit 2 όπου ένεργοποιείς τον αλγόριθμο βοήθειας φωτών στροφής (έτσι κάπως λέει την εξήγηση δίπλα στο bit 2) Μετά πας από κάτω και γράφει bit 3-4 και ακριβώς δίπλα έχει ένα παραλληλόγραμμο που λέει κάτι (δε μας νοιάζει τι) και με που το πατάς και "εμφανίζεται" ένα μενού.Από το μενού επιλέγεις "08 - Turn lights via fog lights" Αυτό ήταν. Κλείνεις το παράθυρο και πατάς μετά "do it" και...τέλος. Μπορώ να σου κάνω και ένα print-screen αλλά πραγματικά δε θα βοηθήσει και πολύ μιας και έχω γράψει όσο πιο αναλυτικά μπορώ την διαδικασία. ΑΝ παρόλα αυτά ΄συνεχίζεις να έχεις πρόβλημα να μην το βρίσκεις, ξαναπόσταρε να βοηθήσουμε.
santax Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Καλημερα παιδια,πολυ χρησιμο θεμα.Εχω ενα s38p και στο trip computer υπαρχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου,η οποια ομως φευγει μερικα δλτα αφου την επιλεξεις και επιστρεφει στο κεντρικο μενου.Μηπως υπαρχει τροπος να παραμενει οσο θελουμε?
Kavouras Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Καλημερα παιδια,πολυ χρησιμο θεμα.Εχω ενα s38p και στο trip computer υπαρχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου,η οποια ομως φευγει μερικα δλτα αφου την επιλεξεις και επιστρεφει στο κεντρικο μενου.Μηπως υπαρχει τροπος να παραμενει οσο θελουμε? αυτό θα το ήθελα κι εγώ να το κάνω. Φίλε μου έχω ψάξει στο vag com και δεν έχω βρει κάποια επιλογή που έστω να λέει ότι μετά από "τόσο" χρόνο θα σε πετάει εκτός (και συγκεκριμένα σου δείχνει την ταχύτητα), ώστε ΕΣΤΩ να βάλω ένα μεγάλο χρονικό περιθώριο (πχ 20 λεπτά).
antonisL Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 (edited) Καλησπέρα και πάλι, Τράβηξα ένα screenshot του VCDS για να μου πείτε τη γνώμη σας ... > ---------------- Δεν βλέπω πουθενά επιλογή για τους προβολείς... Αν μπορείτε να βοηθήσετε.. Edited May 24, 2010 by antonis25
Kavouras Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Καλησπέρα και πάλι, Τράβηξα ένα screenshot του VCDS για να μου πείτε τη γνώμη σας ... > Δεν βλέπω πουθενά επιλογή για τους προβολείς... Αν μπορείτε να βοηθήσετε.. θα σου βγάλω φωτογραφία.Δεν σου δείχνει τι κάνουν τα bit2,3,4,5 και 6 και γι'αυτό δεν βλέπεις τις επιλογές. Θα σου πω τι να βάλεις στο binary για να δουλέψει. ΥΓ:ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι για κάθε αλλαγή υπεύθυνος είναι αυτός που την κάνει και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πριν από κάθε αλλαγή σημειώνουμε τι αλλάξαμε και ποια ήταν η προηγούμενη τιμή. ΥΓ2: Ενώ είναι πιο καινούρια έκδοση από τη δική μου (εγώ έχω την 805.4), πίστευα ότι θα έπρεπε να βλέπεις τις επιλογές αυτές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now