Jump to content

Recommended Posts

Posted

εγω παλι παρατηρησα οτι γυρω γυρω απο την αντλια υψηλης χανει λαδια ελαχιστα! μαλλον δεν θα αλλαχτηκε το λαστιχακι οταν εγινε αντικατασταση της αντλιας στα 14.000χλμ. τωρα εχει 46.000 χλμ και δεν το αλλαξα ακομη το ποτηρακι. περιμενω εδω και 15 μερες το λαστιχακι μεσα το οποιο δεν ειχε ουτε τα κεντρικα της audi στην αθηνα.τους μιλησα τηλεφωνικως και μου απαντησαν οτι δεν ετυχε να ξαναλλαξουν λαστιχακι τετοιο και οτι τσαμπα αλλαζω το cam follow γιατι δεν παθαινει κατι αν αλλαζω συχνα και βαζω καλα λαδια μεσα!! θα με κουφανει τελειως παντως η audi!!!

Posted

Ειχα καιρο να δω αυτο το τοπικ και με κοψοχολιασες ρε Αγγελε...Γ@ΜΩ τα ποτηρακια τους... :ranting2:

Posted

εγω παλι παρατηρησα οτι γυρω γυρω απο την αντλια υψηλης χανει λαδια ελαχιστα! μαλλον δεν θα αλλαχτηκε το λαστιχακι οταν εγινε αντικατασταση της αντλιας στα 14.000χλμ. τωρα εχει 46.000 χλμ και δεν το αλλαξα ακομη το ποτηρακι. περιμενω εδω και 15 μερες το λαστιχακι μεσα το οποιο δεν ειχε ουτε τα κεντρικα της audi στην αθηνα.τους μιλησα τηλεφωνικως και μου απαντησαν οτι δεν ετυχε να ξαναλλαξουν λαστιχακι τετοιο και οτι τσαμπα αλλαζω το cam follow γιατι δεν παθαινει κατι αν αλλαζω συχνα και βαζω καλα λαδια μεσα!! θα με κουφανει τελειως παντως η audi!!!

 

 

Ότι να ναι, άσχετα πράγματα διατυπωμένα από άσχετους και ταυτόχρονα επίσημους αντιπρόσωπους.. Τί σχέση έχουν τα λάδια με τη ζημιά που προκαλείται στο ποτηράκι του εκκεντροφόρου από το έμβολο της αντλίας? Εμείς φταίμε πάντα :party2:

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Ότι να ναι, άσχετα πράγματα διατυπωμένα από άσχετους και ταυτόχρονα επίσημους αντιπρόσωπους.. Τί σχέση έχουν τα λάδια με τη ζημιά που προκαλείται στο ποτηράκι του εκκεντροφόρου από το έμβολο της αντλίας? Εμείς φταίμε πάντα :party2:

 

 

 

Δημήτρης

 

αντε ντε! τι να πω οτι να ειναι μου λενε! εγω παντως πηρα ενα λαστιχακι απο το εμποριο και το αλλαξα σημερα μονος μου. post-221-12569149090664_thumb.jpg

εβγαλα και μια φωτο. γενικα σε καλη κατασταση ηταν μονο που ειχε φυγει λιγο η ειδικη μαυρη επικαλυψη που ειχε.

Edited by agelosa4
  • Like 1
Posted (edited)

εβγαλα και μια φωτο. γενικα σε καλη κατασταση ηταν μονο που ειχε φυγει λιγο η ειδικη μαυρη επικαλυψη που ειχε.

Αυτό (ο αποχρωματισμός) νομίζω ότι είναι σαφής ένδειξη ότι πρέπει να αλλάξεις το ποτηράκι άμεσα!

Edited by harisma23
Posted

αντε ντε! τι να πω οτι να ειναι μου λενε! εγω παντως πηρα ενα λαστιχακι απο το εμποριο και το αλλαξα σημερα μονος μου. post-221-12569149090664_thumb.jpg

εβγαλα και μια φωτο. γενικα σε καλη κατασταση ηταν μονο που ειχε φυγει λιγο η ειδικη μαυρη επικαλυψη που ειχε.

 

Νομιζω θελει αλλαγη Αγγελε. Εμενα ισα ισα που ειχε αρχισει να φευγει το μαυρο και το αλλαξα. Απο οτι ξερω, η μαυρη επιστρωση ειναι που κανει την δουλεια...

Posted

Σαν παθων... :(

Να το πουμε μια τελευταια φορα...καθε 10000χλμ το αλλαζουμε 30 ευρω εχει!Η ζημια κοστιζει 1500++ :D

Μιλαω για βελτιωμενο tfsi με αντλια!

Posted

Παιδιά είστε ξεκάθαροι για το tfsi αλλά πρέπει να ρωτήσω… το 1600 έχει τέτοιο ποτηράκι? Υποθέτω πως όχι.. έτσι?

Posted

Παιδιά είστε ξεκάθαροι για το tfsi αλλά πρέπει να ρωτήσω… το 1600 έχει τέτοιο ποτηράκι? Υποθέτω πως όχι.. έτσι?

 

Όχι μην ανησυχείς, δεν έχει τέτοιο ο κινητήρας των 1600cc

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Όχι μην ανησυχείς, δεν έχει τέτοιο ο κινητήρας των 1600cc

 

 

 

Δημήτρης

Μεγαλε...με ποια ιδιοτητας το λες αυτο τωρα του μηχανικου η του δικηγορου??? :new_lol:

Posted

Μεγαλε...με ποια ιδιοτητας το λες αυτο τωρα του μηχανικου η του δικηγορου??? :new_lol:

 

Με την ιδιότητα του απλού μέλους μεγάλε :Party_fest39:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Παιδιά είστε ξεκάθαροι για το tfsi αλλά πρέπει να ρωτήσω… το 1600 έχει τέτοιο ποτηράκι? Υποθέτω πως όχι.. έτσι?

 

οχι το 1600 (αν ειναι της φωτο που εχεις) δεν εχει τετοιο ποτηρακι γιατι δεν ειναι fsi και δεν εχει βοηθητικη αντλια εμπρος.

  • 4 weeks later...
Posted

Εντωμεταξύ, εδώ και καιρό, έχω πληροφορηθεί για ένα προστατευτικό σύστημα που μόλις βγήκε και παρεμβάλλεται μεταξύ του εκκεντροφόρου και του ποτηριού, με σκοπό να μην αφήνει το ποτηράκι να φθείρεται. Έχω μπει στη λίστα για δοκιμή, μόλις το παραλάβω, θα το περιεργαστούμε..

 

Δημήτρης

 

Δημήτρη, έχουμε κανένα νεότερο για αυτό το προστατευτικό σύστημα? Για τί σύστημα ακριβώς μιλάμε? Ευχαριστώ

Posted

Δημήτρη, έχουμε κανένα νεότερο για αυτό το προστατευτικό σύστημα? Για τί σύστημα ακριβώς μιλάμε? Ευχαριστώ

Αφού εσύ είσαι stock ρε motifa man!!!!:P

Posted

Αφού εσύ είσαι stock ρε motifa man!!!!:P

 

Εσύ, μή χάσεις ευκαιρία :Party_fest39: Άμα είσαι γκαντέμης, καλύτερα να είσαι κ προληπτικός :whistling:

  • 4 months later...
Posted

οχι το 1600 (αν ειναι της φωτο που εχεις) δεν εχει τετοιο ποτηρακι γιατι δεν ειναι fsi και δεν εχει βοηθητικη αντλια εμπρος.

 

Ερώτηση: Επειδή εγώ έχω FSI μοτέρ 1600 ατμοσφαιρικό, έχω και εγώ τέτοιο πράγμα? Πάντως στα 101.000 που είμαι δεν έχω πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον)!

Posted

Ερώτηση: Επειδή εγώ έχω FSI μοτέρ 1600 ατμοσφαιρικό, έχω και εγώ τέτοιο πράγμα? Πάντως στα 101.000 που είμαι δεν έχω πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον)!

 

Όχι καμία σχέση Πάνο.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Δημήτρη ευχαριστούμε για τον κατατοπιστικό οδηγό.

Να ρωτήσω πόσο στοιχίζουν 2 ποτηράκια?

Μήπως έχεις καθόλου και αριθμό εξαρτήματος?

Posted

Δημήτρη ευχαριστούμε για τον κατατοπιστικό οδηγό.

Να ρωτήσω πόσο στοιχίζουν 2 ποτηράκια?

Μήπως έχεις καθόλου και αριθμό εξαρτήματος?

 

Πρέπει να είναι αυτός ο κωδικός του καινούργιου 06E 109 309 C, αλλά μην βασίζεσαι, καλύτερα ρώτα στην αντιπροσωπεία για το latest revision του cam follower διότι αλλάζουν συχνά κωδικούς. Στην Ελλάδα το λέμε "ποτηράκι" του εκκεντροφόρου, λόγω της προφανούς ομοιότητάς του.

 

 

 

Δημήτρης

  • 1 month later...
Posted

πραγματικα χρησιμος ο οδηγος σου..μου φενεται εχει βγει και revision D αν θυμαμαι καλα απο την τελευταια φορα που το αλλαξα.

Posted

και κατι ακομα..μηπως ειναι ευκολο να μας δωσεις καποιες πληροφοριες για το προστατευτικο που ειπες πιο πανω??ευχαριστω!!!!

Posted (edited)

και κατι ακομα..μηπως ειναι ευκολο να μας δωσεις καποιες πληροφοριες για το προστατευτικο που ειπες πιο πανω??ευχαριστω!!!!

 

Γίνεται αναβάθμισή του με roller και με αλλαγή βάσης αντλίας, reprofile του εκκεντροφόρου, μακρύτερες βίδες κλπ. Δες εδώ για περισσότερα : cam follower upgrade

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

η τιμη του?? αν και πιστευω ειναι καλυτερα να δοκιμαστει για καποιο διαστημα πρωτα και μετα να προχωρησουμε στην τοποθετηση του..παντος βλεπω εχει αρκετα μακρυ 'λαιμο' για επομακρυση της αντλιας..τοσο μακρυ θα ειναι το ποτηρακi με το ρολλερ??θυμαμαι παντος την ιδεα με το ρολλερ την συζηταγαμε πριν χρονια στο vwclub.πιστευα οτι αν γινοτανε θα ηταν κατι πιο απλο..τελικα μου φενεται μεγαλο μπερδεμα..και τιθετε ζητημα αν αξιζει??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.