Agelosa4 Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 εγω παλι παρατηρησα οτι γυρω γυρω απο την αντλια υψηλης χανει λαδια ελαχιστα! μαλλον δεν θα αλλαχτηκε το λαστιχακι οταν εγινε αντικατασταση της αντλιας στα 14.000χλμ. τωρα εχει 46.000 χλμ και δεν το αλλαξα ακομη το ποτηρακι. περιμενω εδω και 15 μερες το λαστιχακι μεσα το οποιο δεν ειχε ουτε τα κεντρικα της audi στην αθηνα.τους μιλησα τηλεφωνικως και μου απαντησαν οτι δεν ετυχε να ξαναλλαξουν λαστιχακι τετοιο και οτι τσαμπα αλλαζω το cam follow γιατι δεν παθαινει κατι αν αλλαζω συχνα και βαζω καλα λαδια μεσα!! θα με κουφανει τελειως παντως η audi!!!
Alex Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 Ειχα καιρο να δω αυτο το τοπικ και με κοψοχολιασες ρε Αγγελε...Γ@ΜΩ τα ποτηρακια τους...
Dimitris_Kon Posted October 30, 2009 Author Posted October 30, 2009 εγω παλι παρατηρησα οτι γυρω γυρω απο την αντλια υψηλης χανει λαδια ελαχιστα! μαλλον δεν θα αλλαχτηκε το λαστιχακι οταν εγινε αντικατασταση της αντλιας στα 14.000χλμ. τωρα εχει 46.000 χλμ και δεν το αλλαξα ακομη το ποτηρακι. περιμενω εδω και 15 μερες το λαστιχακι μεσα το οποιο δεν ειχε ουτε τα κεντρικα της audi στην αθηνα.τους μιλησα τηλεφωνικως και μου απαντησαν οτι δεν ετυχε να ξαναλλαξουν λαστιχακι τετοιο και οτι τσαμπα αλλαζω το cam follow γιατι δεν παθαινει κατι αν αλλαζω συχνα και βαζω καλα λαδια μεσα!! θα με κουφανει τελειως παντως η audi!!! Ότι να ναι, άσχετα πράγματα διατυπωμένα από άσχετους και ταυτόχρονα επίσημους αντιπρόσωπους.. Τί σχέση έχουν τα λάδια με τη ζημιά που προκαλείται στο ποτηράκι του εκκεντροφόρου από το έμβολο της αντλίας? Εμείς φταίμε πάντα Δημήτρης
Agelosa4 Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 (edited) Ότι να ναι, άσχετα πράγματα διατυπωμένα από άσχετους και ταυτόχρονα επίσημους αντιπρόσωπους.. Τί σχέση έχουν τα λάδια με τη ζημιά που προκαλείται στο ποτηράκι του εκκεντροφόρου από το έμβολο της αντλίας? Εμείς φταίμε πάντα Δημήτρης αντε ντε! τι να πω οτι να ειναι μου λενε! εγω παντως πηρα ενα λαστιχακι απο το εμποριο και το αλλαξα σημερα μονος μου. εβγαλα και μια φωτο. γενικα σε καλη κατασταση ηταν μονο που ειχε φυγει λιγο η ειδικη μαυρη επικαλυψη που ειχε. Edited October 30, 2009 by agelosa4 1
harisma23 Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 (edited) εβγαλα και μια φωτο. γενικα σε καλη κατασταση ηταν μονο που ειχε φυγει λιγο η ειδικη μαυρη επικαλυψη που ειχε. Αυτό (ο αποχρωματισμός) νομίζω ότι είναι σαφής ένδειξη ότι πρέπει να αλλάξεις το ποτηράκι άμεσα! Edited October 30, 2009 by harisma23
lekoS3 Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 αντε ντε! τι να πω οτι να ειναι μου λενε! εγω παντως πηρα ενα λαστιχακι απο το εμποριο και το αλλαξα σημερα μονος μου. εβγαλα και μια φωτο. γενικα σε καλη κατασταση ηταν μονο που ειχε φυγει λιγο η ειδικη μαυρη επικαλυψη που ειχε. Νομιζω θελει αλλαγη Αγγελε. Εμενα ισα ισα που ειχε αρχισει να φευγει το μαυρο και το αλλαξα. Απο οτι ξερω, η μαυρη επιστρωση ειναι που κανει την δουλεια...
Alex Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 Σαν παθων... Να το πουμε μια τελευταια φορα...καθε 10000χλμ το αλλαζουμε 30 ευρω εχει!Η ζημια κοστιζει 1500++ Μιλαω για βελτιωμενο tfsi με αντλια!
damianosm Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Παιδιά είστε ξεκάθαροι για το tfsi αλλά πρέπει να ρωτήσω… το 1600 έχει τέτοιο ποτηράκι? Υποθέτω πως όχι.. έτσι?
Dimitris_Kon Posted October 31, 2009 Author Posted October 31, 2009 Παιδιά είστε ξεκάθαροι για το tfsi αλλά πρέπει να ρωτήσω… το 1600 έχει τέτοιο ποτηράκι? Υποθέτω πως όχι.. έτσι? Όχι μην ανησυχείς, δεν έχει τέτοιο ο κινητήρας των 1600cc Δημήτρης
Alex Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Όχι μην ανησυχείς, δεν έχει τέτοιο ο κινητήρας των 1600cc Δημήτρης Μεγαλε...με ποια ιδιοτητας το λες αυτο τωρα του μηχανικου η του δικηγορου???
Dimitris_Kon Posted October 31, 2009 Author Posted October 31, 2009 Μεγαλε...με ποια ιδιοτητας το λες αυτο τωρα του μηχανικου η του δικηγορου??? Με την ιδιότητα του απλού μέλους μεγάλε Δημήτρης
Agelosa4 Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Παιδιά είστε ξεκάθαροι για το tfsi αλλά πρέπει να ρωτήσω… το 1600 έχει τέτοιο ποτηράκι? Υποθέτω πως όχι.. έτσι? οχι το 1600 (αν ειναι της φωτο που εχεις) δεν εχει τετοιο ποτηρακι γιατι δεν ειναι fsi και δεν εχει βοηθητικη αντλια εμπρος.
GConn Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Εντωμεταξύ, εδώ και καιρό, έχω πληροφορηθεί για ένα προστατευτικό σύστημα που μόλις βγήκε και παρεμβάλλεται μεταξύ του εκκεντροφόρου και του ποτηριού, με σκοπό να μην αφήνει το ποτηράκι να φθείρεται. Έχω μπει στη λίστα για δοκιμή, μόλις το παραλάβω, θα το περιεργαστούμε.. Δημήτρης Δημήτρη, έχουμε κανένα νεότερο για αυτό το προστατευτικό σύστημα? Για τί σύστημα ακριβώς μιλάμε? Ευχαριστώ
andrewcyp Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Δημήτρη, έχουμε κανένα νεότερο για αυτό το προστατευτικό σύστημα? Για τί σύστημα ακριβώς μιλάμε? Ευχαριστώ Αφού εσύ είσαι stock ρε motifa man!!!!
GConn Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Αφού εσύ είσαι stock ρε motifa man!!!! Εσύ, μή χάσεις ευκαιρία Άμα είσαι γκαντέμης, καλύτερα να είσαι κ προληπτικός
Legend Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 οχι το 1600 (αν ειναι της φωτο που εχεις) δεν εχει τετοιο ποτηρακι γιατι δεν ειναι fsi και δεν εχει βοηθητικη αντλια εμπρος. Ερώτηση: Επειδή εγώ έχω FSI μοτέρ 1600 ατμοσφαιρικό, έχω και εγώ τέτοιο πράγμα? Πάντως στα 101.000 που είμαι δεν έχω πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον)!
Dimitris_Kon Posted April 9, 2010 Author Posted April 9, 2010 Ερώτηση: Επειδή εγώ έχω FSI μοτέρ 1600 ατμοσφαιρικό, έχω και εγώ τέτοιο πράγμα? Πάντως στα 101.000 που είμαι δεν έχω πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον)! Όχι καμία σχέση Πάνο. Δημήτρης
greenpug Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Δημήτρη ευχαριστούμε για τον κατατοπιστικό οδηγό. Να ρωτήσω πόσο στοιχίζουν 2 ποτηράκια? Μήπως έχεις καθόλου και αριθμό εξαρτήματος?
Dimitris_Kon Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 Δημήτρη ευχαριστούμε για τον κατατοπιστικό οδηγό. Να ρωτήσω πόσο στοιχίζουν 2 ποτηράκια? Μήπως έχεις καθόλου και αριθμό εξαρτήματος? Πρέπει να είναι αυτός ο κωδικός του καινούργιου 06E 109 309 C, αλλά μην βασίζεσαι, καλύτερα ρώτα στην αντιπροσωπεία για το latest revision του cam follower διότι αλλάζουν συχνά κωδικούς. Στην Ελλάδα το λέμε "ποτηράκι" του εκκεντροφόρου, λόγω της προφανούς ομοιότητάς του. Δημήτρης
ane-fastrabbit Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 πραγματικα χρησιμος ο οδηγος σου..μου φενεται εχει βγει και revision D αν θυμαμαι καλα απο την τελευταια φορα που το αλλαξα.
ane-fastrabbit Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 και κατι ακομα..μηπως ειναι ευκολο να μας δωσεις καποιες πληροφοριες για το προστατευτικο που ειπες πιο πανω??ευχαριστω!!!!
Dimitris_Kon Posted May 30, 2010 Author Posted May 30, 2010 (edited) και κατι ακομα..μηπως ειναι ευκολο να μας δωσεις καποιες πληροφοριες για το προστατευτικο που ειπες πιο πανω??ευχαριστω!!!! Γίνεται αναβάθμισή του με roller και με αλλαγή βάσης αντλίας, reprofile του εκκεντροφόρου, μακρύτερες βίδες κλπ. Δες εδώ για περισσότερα : cam follower upgrade Δημήτρης Edited May 30, 2010 by Dimitris_Kon
ane-fastrabbit Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 η τιμη του?? αν και πιστευω ειναι καλυτερα να δοκιμαστει για καποιο διαστημα πρωτα και μετα να προχωρησουμε στην τοποθετηση του..παντος βλεπω εχει αρκετα μακρυ 'λαιμο' για επομακρυση της αντλιας..τοσο μακρυ θα ειναι το ποτηρακi με το ρολλερ??θυμαμαι παντος την ιδεα με το ρολλερ την συζηταγαμε πριν χρονια στο vwclub.πιστευα οτι αν γινοτανε θα ηταν κατι πιο απλο..τελικα μου φενεται μεγαλο μπερδεμα..και τιθετε ζητημα αν αξιζει??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now