Peris Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 (edited) Προσοχή. Ότι ακολουθεί έχει γίνει με δικό μου ρίσκο και σε καμιά περίπτωση δεν ακολουθεί οδηγίες τις οποίες πρέπει να αντιγράψει κάποιος και να εφαρμόσει σε δική του περίπτωση. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να προκληθεί ζημιά. Όπως αναφέρουν και πολλά topic του site μας: Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Ξεκινώντας παρατηρούμε δύο βίδες που συγκρατούν το δοχείο του υδραυλικού λαδιού τις οποίες ξεβιδώνουμε. Στον πάτο του το δοχείο στηρίζεται με μια λαστιχένια τάπα η οποία απλώς βυθίζεται σε μια τρύπα πάνω στο φτερό του αυτοκινήτου και η οποία με ένα απλό τράβηγμα βγαίνει. Στη συνέχεια αφαιρούμε το υδραυλικό λάδι μέσα από το δοχείο διότι στη συνέχεια θα χρειαστεί να το αποσυνδέσουμε από τα σωληνάκια του με αποτέλεσμα να τρέξει όλο το υδραυλικό λάδι στο χώρο της μηχανής. Μόλις το αφαιρέσουμε ξανατοποθετούμε την τάπα του δοχείου για να αποφύγουμε την περίπτωση να μας πέσει κανένα σκουπίδι μέσα. Στον πάτο του δοχείου βλέπουμε δύο σωληνάκια που ενώνονται με αυτό. Ένα λεπτό και ένα πιο παχύ. Με μια πένσα λασκάρουμε τους σφικτήρες που σφίγγουν τα σωληνάκια του υδραυλικού με το δοχείο και προσεχτηκά τα τραβάμε να βγουν έχοντάς τα όσο είναι δυνατόν σε όρθια θέση διότι είναι γεμάτα με λάδι. Μόλις αποσυνδέσουμε τα δύο σωληνάκια βγάζουμε το δοχείο του υδραυλικού τραβώντας το επάνω. Αφού στηρίξουμε όρθια τα σωληνάκια καλό είναι να καλύψουμε τις εισόδους τους ώστε να μην πέσει κανένα σκουπίδι μέσα τους. Πίσω από το φανάρι μας βλέπουμε ένα καπάκι στρόγγυλο περίπου στα 10εκατοστά διάμετρο με δύο βίδες επάνω αριστερά και δεξιά οι οποίες ξεβιδώνουν με μύτη τορξ Τ20.Εγώ πήρα ένα κλειδάκι σαν Γ και πρόσθεσα τη μύτη διότι στη βίδα που βρίσκεται από την πλευρά του φτερού του αυτοκινήτου δεν περισσεύει και πολύς χώρος για να δουλέψουμε με οποιοδήποτε κλειδί. Ξεβιδώνουμε λοιπόν τις δύο βίδες και αφαιρούμε το στρόγγυλο καπάκι και να εμφανιστεί το εσωτερικό του φαναριού. Βλέπουμε μέσα στο φανάρι ένα τετράγωνο αντικείμενο που με την πρώτη ματιά σου δίνει την εντύπωση πως είναι το ballast ή αλλιώς αντίσταση ρύθμισης ρεύματος. Στην πραγματικότητα αυτή είναι η λάμπα μας. Επάνω της λοιπόν παρατηρούμε ότι υπάρχουν δύο σιδεράκια, ένα αριστερά και ένα δεξιά τα οποία συγκρατούν τη λάμπα ώστε να μην ¨παίζει¨ με τις αναταράξεις του αυτοκινήτου. Πατώντας το ένα και μετακινώντας το ταυτόχρονα προς τη μεριά του άλλου θα δούμε ότι απασφαλίζονται από τη θέση τους και ελευθερώνουν τη λάμπα. Με τον ίδιο τρόπο ξεκουμπώνουμε και τα δύο σιδεράκια Όπως βλέπουμε στον μπλε κύκλο υπάρχει ένα καλώδιο το οποίο είναι περασμένο πίσω από ένα σιδεράκι που βρίσκεται μέσα στον κόκκινο κύκλο για να μην έχει μπόσικα το καλώδιο και καταλήγει να κουμπώνει στη λάμπα με το βύσμα του πράσινου κύκλου. Αυτό μας εμποδίζει να βγάλουμε τη λάμπα από το φανάρι αλλά και να ξεκουμπώσουμε το βύσμα διότι όπως είπαμε δεν υπάρχει περίσσιο καλώδιο οπότε πρέπει να το ξεσκαλώσουμε πρώτα. Έπειτα από αυτά μπορούμε προσεχτηκά να βγάλουμε τη λάμπα μας χωρίς να την τραυματίσουμε ειδικά σε περίπτωση που δεν είναι καμένη και απλώς θέλουμε να την αντικαταστήσουμε με μία άλλη. Όταν την βγάλουμε εντελώς από το φανάρι μπορούμε να αποσυνδέσουμε το βύσμα και να το συνδέσουμε στη νέα μας λάμπα. Πριν γίνει αυτό ελέγξτε καλού κακού εάν ο διακόπτης του αυτοκινήτου είναι κλειστός. Καλό θα ήταν μόλις συνδέσουμε τη νέα μας λάμπα να ανάψουμε τα φώτα μας ώστε να διαπιστώσουμε πως η λάμπα λειτουργεί κανονικά. Ξεκινώντας αντίστροφα ξανατοποθετούμε τα πάντα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δεν ξεχνάμε στο τέλος να συμπληρώσουμε το υδραυλικό λάδι μέσα στο δοχείο του. Μόλις το συμπληρώσουμε, βάζουμε σε λειτουργία τη μηχανή και παίζουμε πολλές φορές με το τιμόνι μας δεξιά και αριστερά και επανελέγχουμε τη στάθμη του υδραυλικού λαδιού ώστε να βρίσκεται στη σωστή στάθμη. Δηλαδή στη γραμμούλα κάτω από τη λέξη ΜΑΧ. Μετά τα πρώτα μας χιλιόμετρα καλό είναι να κάνουμε και μια ακόμη επιβεβαίωση ότι η στάθμη είναι ακόμη στη σωστή θέση. Edited March 18, 2009 by Peris
vagem Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 (edited) :biggrinthumb: πολύ ωραία η περιγραφή σου . (όταν μπορέσεις ανέβασε και κάποιες φώτο για να ολοκληρωθεί ο δηγός ) εδιτ: που πήγε το ποστ σου γιατί το έκανες edit oeo? Edited March 18, 2009 by vagem
Peris Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 πολύ ωραία η περιγραφή σου .(όταν μπορέσεις ανέβασε και κάποιες φώτο για να ολοκληρωθεί ο δηγός ) Αυτό προσπαθώ αλλά δεν τα καταφέρνω.
Peris Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 (edited) Ευχαριστώ τον Βαγγέλη (vagem) για την πολύτιμη βοήθειά του. Edited March 18, 2009 by Peris
dpan Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 (edited) Φοβερος ο οδηγος και κατατοπιστικοτατος Περιανδρε , σ'ευχαριστουμε πολυ για την προσφορα σου στην κοινοτητα Πραγματικα μου εχει κανει τεραστια εντυπωση το γεγονος οτι για να αλλαξεις μια λαμπα πρεπει να αφαιρεσεις το δοχειο υδραυλικου λαδιου...!!! Και τρομαζω στην ιδεα να εχει καποιος με το ιδιο αμαξι ηλεκτρολογικο προβλημα και να του καιγονται οι λαμπες...θα πρεπει ολη την ωρα να βγαζει και να βαζει λαδια??? Χωροταξικα η τοποθετηση του δοχειου λαδιου πισω απο το φαναρι ειναι κομματακι απαραδεκτη !!! Edited March 18, 2009 by dpan_a3
Peris Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 Απο τη μια ελπίζω να υπάρχει πιο εύκολος τρόπος και να μην τον έχω εντοπίσει αλλά από την άλλη δε θέλω να έχω πέσει τόσο πολύ έξω. Μόλις έρθουν οι λάμπες μου θα κάνω και του συνοδηγού.Εκεί μάλλον θα χρειαστεί να βγει το φίλτρο αέρως.
kolok Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Υπαρχει δυνατοτητα να γινει αλλαγη λαμπας με το να ξεβιδωσουμε το φαναρι και να βγει απο μπροστα ?
Dimitris_Kon Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 (edited) Απο τη μια ελπίζω να υπάρχει πιο εύκολος τρόπος και να μην τον έχω εντοπίσει αλλά από την άλλη δε θέλω να έχω πέσει τόσο πολύ έξω.Μόλις έρθουν οι λάμπες μου θα κάνω και του συνοδηγού.Εκεί μάλλον θα χρειαστεί να βγει το φίλτρο αέρως. Εσύ να αφήσεις τα "μάλλον, ίσως κλπ" και να κάνεις και του συνοδηγού Μπράβο για την παρουσίαση Περίανδρε, άντε να μαθαίνουμε μερικά πράγματα και να μην έχουμε ανάγκη κάποιους και να τους πληρώνουμε αέρα Δημήτρης Edited March 18, 2009 by dimitris A4TFSIQ
kostas_k Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Ένας πολύ χρήσιμος οδηγός για οποιον έχει xenon..... για οποιον δεν έχει κάθεται απλά και τον χαζεύει... :blush:
k_t_g Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Για να βγει το φανάρι πρέπει να βγει και ο μπροστινός προφυλακτήρας... Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή!!!
timos Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Για να βγει το φανάρι πρέπει να βγει και ο μπροστινός προφυλακτήρας...Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή!!! Παιδες στο Α4 δεν χρειαζεται να βγει ο προφυλακτηρας για να βγαλει κανεις το φαναρι οπως στα Α3. Και προς θεου δεν χρειαζεται να βγαλεις το παγουρακι του υδραυλικου. Αυτο ειναι παρα πολυ ασχημο που εκανε ο φιλος μας. Σε 4 βιδες στιριζεται το φαναρι. 2 επανω και 2 κατω. και επειδη οι κατω ειναι λιγο δυσκολες στο να τις βαλεις και να τις βγαλεις οι γερμανοι εφτιαξαν το φαναρι με τετοιο τροπο ετσι οστε να τις ξεβιδωνεις λιγο και να απελευθερωνετε το φαναρι. οι επανω βιδες ειναι ευκολες. (αυτα για το φαναρι που ειναι απο την μερια του οδηγου) Για το φαναρι απο την αλλη πλευρα αυτο που πρεπει να κανει κανεις ειναι να βγαλει τον πλαστικο σωληνα που παει στο φιλτροκουτι για να μπορεσει να ξεβιδωσει το φαναρι και μετα η ιδια διαδικασια με το αλλο. Τελος αφου απελευθερωσουμε τα φαναρια απο τις βιδες τα τραβαμε μπροστα και βγαινουν σιρταροτα. Οι οδηγιες αυτες αφορουν τα Α4 β6 και β7
dpan Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Παιδες στο Α4 δεν χρειαζεται να βγει ο προφυλακτηρας για να βγαλει κανεις το φαναρι οπως στα Α3.Και προς θεου δεν χρειαζεται να βγαλεις το παγουρακι του υδραυλικου. Αυτο ειναι παρα πολυ ασχημο που εκανε ο φιλος μας. Σε 4 βιδες στιριζεται το φαναρι. 2 επανω και 2 κατω. και επειδη οι κατω ειναι λιγο δυσκολες στο να τις βαλεις και να τις βγαλεις οι γερμανοι εφτιαξαν το φαναρι με τετοιο τροπο ετσι οστε να τις ξεβιδωνεις λιγο και να απελευθερωνετε το φαναρι. οι επανω βιδες ειναι ευκολες. (αυτα για το φαναρι που ειναι απο την μερια του οδηγου) Για το φαναρι απο την αλλη πλευρα αυτο που πρεπει να κανει κανεις ειναι να βγαλει τον πλαστικο σωληνα που παει στο φιλτροκουτι για να μπορεσει να ξεβιδωσει το φαναρι και μετα η ιδια διαδικασια με το αλλο. Τελος αφου απελευθερωσουμε τα φαναρια απο τις βιδες τα τραβαμε μπροστα και βγαινουν σιρταροτα. Οι οδηγιες αυτες αφορουν τα Α4 β6 και β7 Περιανδρε ελπιζω να μην εχεις παθει εγκεφαλικο χαχαχαχαχαχαχα Ετοιμασου για καινουργιο DIY τωρα (λαμπα συνοδηγου) με τον τροπο του Τιμου!
Peris Posted March 20, 2009 Author Posted March 20, 2009 Η αλήθεια είναι πως μου πήρε 3ώρες για να βγάλω τη λάμπα και 10 λεπτά για να τα ξανατοποθετήσω όλα στη θέση τους. Ευτυχώς ο Τίμος μου ΄τα μάτια γιατί προχθές στο όνειρό μου έβλεπα ότι προσπαθούσα να βγάλω το φιλτροκούτι και τελικά από λάθος ψήλωσα την τουρμπίνα . Μόνο μια (ίσως χαζή) ερώτηση στον Τίμο. Υπάρχει περίπτωση βάζοντας ξανά τα φανάρια να μην κοιτάνε στο σωστό σημείο και να έχουμε πρόβλημα στο σημείο φωτισμού;
Legend Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Η αλήθεια είναι πως μου πήρε 3ώρες για να βγάλω τη λάμπα και 10 λεπτά για να τα ξανατοποθετήσω όλα στη θέση τους.Ευτυχώς ο Τίμος μου ΄τα μάτια γιατί προχθές στο όνειρό μου έβλεπα ότι προσπαθούσα να βγάλω το φιλτροκούτι και τελικά από λάθος ψήλωσα την τουρμπίνα . Μόνο μια (ίσως χαζή) ερώτηση στον Τίμο. Υπάρχει περίπτωση βάζοντας ξανά τα φανάρια να μην κοιτάνε στο σωστό σημείο και να έχουμε πρόβλημα στο σημείο φωτισμού; Θα παρακαλούσα αν ειναι δυνατόν, να διορθωθεί το DIY μετα τις υποδείξεις του τίμου, έτσι ώστε να είναι πιο κατάλληλο και έγκυρο. Ειλικρινα χαίρομαι που παραθέτετε τις παρατηρήσεις σας όλοι για να βγεί ένα σωστό αποτέλεσμα
Peris Posted March 21, 2009 Author Posted March 21, 2009 Θα παρακαλούσα αν ειναι δυνατόν, να διορθωθεί το DIY μετα τις υποδείξεις του τίμου, έτσι ώστε να είναι πιο κατάλληλο και έγκυρο. Ειλικρινα χαίρομαι που παραθέτετε τις παρατηρήσεις σας όλοι για να βγεί ένα σωστό αποτέλεσμα Όταν λες κύριε L3g3nd να διορθωθεί φαντάζομαι εννοείς τον τίτλο μόνο ε; Δεν πιστεύω να μου το σβήσετε και έκανα τόσο κόπο Εξάλλου το αποτέλεσμα είναι το επιθυμητό. Άλλωστε αυτά τα κόκκινα γράμματα γιατί τα βάζουμε πριν από κάθε DIY; Αν ανεβάσει κάποιος DIY με διαφορετικό τρόπο,αλλάξτε τον τίτλο και να υπάρχουν και οι 2 εκδοχές. Μη μου το σβήσετε
simon a4 Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Να παρακαλας να μην μου καει η λαμπα γιατι αν καει ξερεις ποιος θα την αλλαξει κυριε Περιανδρε!!!
Soki Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Να παρακαλας να μην μου καει η λαμπα γιατι αν καει ξερεις ποιος θα την αλλαξει κυριε Περιανδρε!!! Συγχαρητήρια Περίανδρε(έμαθα και το όνομα σου) πολύ καλός ο οδηγός
Peris Posted March 21, 2009 Author Posted March 21, 2009 Να παρακαλας να μην μου καει η λαμπα γιατι αν καει ξερεις ποιος θα την αλλαξει κυριε Περιανδρε!!! Βρε πάνε με εσύ στα σπα που μου τάζεις και σου βάζω και χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Συγχαρητήρια Περίανδρε(έμαθα και το όνομα σου) πολύ καλός ο οδηγός Ευχαριστώ...Διάλεξα όμως το δύσκολο τρόπο.Ευτυχώς ο Τίμος επενέβει γρήγορα μην τυχόν και δοκίμαζε κανένας με τον δικό μου τρόπο εφόσον υπάρχει και πιο εύκολος.
dpan Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 (edited) Όταν λες κύριε L3g3nd να διορθωθεί φαντάζομαι εννοείς τον τίτλο μόνο ε;Δεν πιστεύω να μου το σβήσετε και έκανα τόσο κόπο Εξάλλου το αποτέλεσμα είναι το επιθυμητό. Άλλωστε αυτά τα κόκκινα γράμματα γιατί τα βάζουμε πριν από κάθε DIY; Αν ανεβάσει κάποιος DIY με διαφορετικό τρόπο,αλλάξτε τον τίτλο και να υπάρχουν και οι 2 εκδοχές. Μη μου το σβήσετε Οχι βρε προς Θεου , δεν εχουμε δικαιωμα να στο σβησουμε και επιπλεον δεν επιθυμουμε να προβουμε σε μια τετοια ενεργεια, απλα επειδη ο τροπος ειναι παραδοξος καλο ειναι να επισημανθει με καποιο τροπο στο θεμα της δημοσιευσης αλλα και στην αρχικη δημοσιευση για να μην θεωρηθει απο τους αναγνωστες ως ο πλεον εγκυρος τροπος για την αλλαγη της D1S στο συγκεκριμενο μοντελο!! Καλο θα ηταν βεβαια εφοσον αναμενεις την δευτερη λαμπα (απο τη μερια του συνοδηγου) να δοκιμασεις και τον τροπο του Τιμου και να φτιαξεις ενα αντιστοιχο DIY εφοσον υπαρχει ο απαιτουμενος χρονος και η διαθεση απο μερους σου!! Edited March 21, 2009 by dpan_a3
Legend Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Όταν λες κύριε L3g3nd να διορθωθεί φαντάζομαι εννοείς τον τίτλο μόνο ε;Δεν πιστεύω να μου το σβήσετε και έκανα τόσο κόπο Εξάλλου το αποτέλεσμα είναι το επιθυμητό. Άλλωστε αυτά τα κόκκινα γράμματα γιατί τα βάζουμε πριν από κάθε DIY; Αν ανεβάσει κάποιος DIY με διαφορετικό τρόπο,αλλάξτε τον τίτλο και να υπάρχουν και οι 2 εκδοχές. Μη μου το σβήσετε όχι ρε Πέριανδρε, γιατι να το σβήσουμε? Όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα. αυτο που είπα είναι να είναι πιο ολοκληρωμένο το DIY.
timos Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Η αλήθεια είναι πως μου πήρε 3ώρες για να βγάλω τη λάμπα και 10 λεπτά για να τα ξανατοποθετήσω όλα στη θέση τους.Ευτυχώς ο Τίμος μου ΄τα μάτια γιατί προχθές στο όνειρό μου έβλεπα ότι προσπαθούσα να βγάλω το φιλτροκούτι και τελικά από λάθος ψήλωσα την τουρμπίνα . Μόνο μια (ίσως χαζή) ερώτηση στον Τίμο. Υπάρχει περίπτωση βάζοντας ξανά τα φανάρια να μην κοιτάνε στο σωστό σημείο και να έχουμε πρόβλημα στο σημείο φωτισμού; Εαν τα βαλεις σωστα δεν θα εχεις προβλημα Περιανδρε. Ειδικα στο πανω κατω και στο αριστερα δεξια τα φαναρια σου ρυθμιζουν απο μονα τους. Οτι βοηθεια χρειαστεις για το αλλα φαναρι στειλε μου p.m
Peris Posted March 22, 2009 Author Posted March 22, 2009 Οχι βρε προς Θεου , δεν εχουμε δικαιωμα να στο σβησουμε και επιπλεον δεν επιθυμουμε να προβουμε σε μια τετοια ενεργεια, απλα επειδη ο τροπος ειναι παραδοξος καλο ειναι να επισημανθει με καποιο τροπο στο θεμα της δημοσιευσης αλλα και στην αρχικη δημοσιευση για να μην θεωρηθει απο τους αναγνωστες ως ο πλεον εγκυρος τροπος για την αλλαγη της D1S στο συγκεκριμενο μοντελο!!Καλο θα ηταν βεβαια εφοσον αναμενεις την δευτερη λαμπα (απο τη μερια του συνοδηγου) να δοκιμασεις και τον τροπο του Τιμου και να φτιαξεις ενα αντιστοιχο DIY εφοσον υπαρχει ο απαιτουμενος χρονος και η διαθεση απο μερους σου!! Άρε και μου τον κατηγορείτε όλοι τον dpan_a3.ΕΔώ δείτε απάντηση.Είναι δυνατόν να του χαλάσεις χατίρι αυτουνού του ανθρώπου; Και να μή θέλω να παρουσιάσω την τοποθέτηση της λάμπας του συνοδηγού,μπορώ να μην το κάνω; όχι ρε Πέριανδρε, γιατι να το σβήσουμε? Όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα. αυτο που είπα είναι να είναι πιο ολοκληρωμένο το DIY. Εαν τα βαλεις σωστα δεν θα εχεις προβλημα Περιανδρε.Ειδικα στο πανω κατω και στο αριστερα δεξια τα φαναρια σου ρυθμιζουν απο μονα τους. Οτι βοηθεια χρειαστεις για το αλλα φαναρι στειλε μου p.m Ευχαριστώ Τίμο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now