Jump to content

Recommended Posts

Posted
:offtopic: Mην ανησυχεις εμεις θα ειμαστε οι "δοκιμαστες της Πεμπτης" και θα κρινουμε εκ του αποτελεσματος :speak_cool::wub:

 

 

Ελπιζω να μην ... γερασετε μεχρι τοτε!!! χαχαχχαχαχα

 

Θεοδοσης

Posted

...Για να γυρισω τωρα στο ...πηδημα του ενος δοντιου στον ιμαντα χρονισμου απο το μεγαλο γραναζι χρονισμου εκκεντροφορων...

 

Η κατασταση πλεον εχει ως εξης:

 

α) Η θεση στροφαλου και τροχαλιων στροφαλου παραμενει ΙΔΙΑ, στη σωστη και ενδεδειγμενη θεση, οπως και ΠΡΙΝ.

β) Οι θεσεις γραναζιων εκκεντροφορων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ στα σημαδια τους (εκεινες οι ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ που βλεπεται στις φωτο...), οπως απαιτει το ΑDU/AAN Audi workshop manual. ΑΠΑΙΤΕΙ να βρισκονται ακριβως απεναντι το ενα απο το αλλο. Δειτε τη φωτο:

post-297-1237572988_thumb.jpg

γ) Η θεση του μεγαλου γραναζιου ιμαντα χρονισμου στον εκκεντροφορο εξαγωγης ΕΙΝΑΙ περιπου 1/2 του δοντιου σε RETARD, οπως συμβαινει ΠΑΝΤΑ σε αυτους του κινητηρες... Δειτε τη φωτο:

post-297-1237573068_thumb.jpg

ε) Τα εκκεντρα (τα αμυγδαλα, που λεω εγω...) των 2 εκκεντροφορων στον ΠΡΩΤΟ κυλινδρο ...ΕΙΝΑΙ (τελικως...) ΑΚΡΙΒΩΣ σε ...MIRROR θεση, οπως παρα πολλοι φιλοι μου εχουν πει οτι ΠΡΕΠΕΙ να συμβαινει.... ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ...MIRROR θεση... Δειτε τη φωτο:

post-297-1237573372_thumb.jpg

 

Νομιζω πως τωρα ειναι ...καλυτερα... αλλα ο προβληματισμος μου παραμενει... εστω και μικροτερος.... Τα σημαδια των ...διδυμων γραναζιων εκκεντροφορων ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ "ΜΑΜΑ" ΑUDI... οπου λεει οτι αυτα τα σημαδια ΠΡΕΠΕΙ να ειναι το ενα ακριβως απεναντι απο το αλλο στην...."γραμμη" του κεφαλαριου...

 

Με το πηδημα του δοντιου που εκανα, απλα ...μετατωπισα το προβλημα....

 

Βασιλη και αλλοι φιλοι....: Εχω κολλησει στο... 8x9=72.... χαχχαχαχαχαχαχα Δεν μπορω να παω παρακατω στο ##μημενο 8x10=80, αν και φανταζει.... ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ !!!!

 

Σνιφ!!!

 

Θεοδοσης

Posted

δεν μπορω να βγαλω τα νουμερα του εκκεντροφορου.Υπαρχει η δυνατοτητα να τον βγαλεις να δεις μηπως εχει απο κατω μερια καποιο αλλο?

μου φαινονται περιεργα αυτα που γραφει.

 

αν επιβεβαιωσουμε οτι ο εκκεντροφορος γραφει G επανω,τοτε απλα ειναι θεμα τοποθετησης. Παντος το μισο δοντι πισω ειναι σωστο σαν χρονισμος. Απλα μενει να δουμε αν ειναι ο σωστος εκκεντροφορος

Posted
δεν μπορω να βγαλω τα νουμερα του εκκεντροφορου.Υπαρχει η δυνατοτητα να τον βγαλεις να δεις μηπως εχει απο κατω μερια καποιο αλλο?

μου φαινονται περιεργα αυτα που γραφει.

 

αν επιβεβαιωσουμε οτι ο εκκεντροφορος γραφει G επανω,τοτε απλα ειναι θεμα τοποθετησης. Παντος το μισο δοντι πισω ειναι σωστο σαν χρονισμος. Απλα μενει να δουμε αν ειναι ο σωστος εκκεντροφορος

 

 

Δυστυχως, δεν ειχε τιποτε αλλο επανω του... Οσο και να τον γυρισα δεν βρηκα τιποτε αλλο εκτος απο το οτι σε ενα σημειο εχει ...."Μοn 6" .... καπου αλλου εχει τους 4 κυκλους της AUDI και σε ενα αλλο σημειο εχει ...."13GB" Η "136Β", εαν το διαβαζω σωστα. Αλλα μαλλον ειναι το δευτερο....!

 

Το συνολικο μηκος των αμυγδαλων του εκκεντροφορου εξαγωγης ειναι περιπου 47,5 χιλ. Ενω το αντιστοιχο μετρημα στον εκκεντροφορο εισαγωγης εδειξε μαλλον 46 χιλ.

Μηπως απο αυτο το μετρημα μπορεις να τον καταταξεις...;

 

Επιβεβαιωνεις και εσυ οτι τα εκκεντρα των 2 εκκεντροφορων στον ΠΡΩΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ πρεπει να βρισκονται σε MIRROR θεση, οπως στις τελευταιες φωτο; Και αν ναι, τι γινεται με τα σημαδια στα "διδυμα" γραναζια της καδενας, που δεν ερχονται στα σημαδια τους;

 

Μπλεξιμο φιλε... Λιγες σκοτουρες ειχες, σου ...φορτωθηκα και εγω....!!! χαχαχαχα

 

Να σαι καλα!

 

Θεοδοσης

Posted

χμμμ οχι κανενα μπλεξιμο! ισα ισα

 

δυστυχως ως προς τον χρονισμο θα σε γελασω,μιας και δεν εχω τετοια πληροφορια,και μπορω να σου βρω τα βυθισματα που κανουν οι εκκεντροφοροι του rs2 αλλα δεν εχω επισης μηκη των αμυγδαλων.

 

σου στελνω ενα pm με ενα τηλ. να ρωτησεις τον μηχανικο μου που εχει χρονισει αρκετα rs2 μοτερ και θα ξερει πιστευω...

Posted
χμμμ οχι κανενα μπλεξιμο! ισα ισα

 

δυστυχως ως προς τον χρονισμο θα σε γελασω,μιας και δεν εχω τετοια πληροφορια,και μπορω να σου βρω τα βυθισματα που κανουν οι εκκεντροφοροι του rs2 αλλα δεν εχω επισης μηκη των αμυγδαλων.

 

σου στελνω ενα pm με ενα τηλ. να ρωτησεις τον μηχανικο μου που εχει χρονισει αρκετα rs2 μοτερ και θα ξερει πιστευω...

 

 

Εκτός του ότι παρατηρώ με πολύ ενδιαφέρον το τεχνικό θέμα του χρονισμού, οφείλω επίσης να συγχαρώ τον Θεοδόση, για το κουράγιο και το μεράκι του, αλλά και την καλή του διάθεση, να μας γνωστοποιήσει όλα τα θέματα που τον απασχολούν για την υλοποίηση του στόχου του :speak_cool:

 

Καλά για τον Vasp τι άλλο να πω, τα έχω πει αλλού Βασίληηη :worthy::worthy:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

ευχαριστω πολυ, Δημητρη, για τα καλα σου λογια...

Ο καθενας ειναι με την τρελα του... Και κατι τετοιες τρελες ειναι ωραιες να συμβαινουν... Αρκει παντα, να εχουν και ...HAPPY END!!! χαχαχαχχαχα

 

Ας γυρισω τωρα στον Γολγοθα του Χρονισμου αυτης της ADU μηχανης...

Βασιλη, ευχαριστω για το Π.Μ. Αυριο κιολας θα παρω τηλ. και ελπιζω οτι κατι καλο θα βγει...

 

Βρηκα αλλο ενα ...marking στο εκκεντροφορο εξαγωγης....

"034102"....post-297-1237727056_thumb.jpg

 

Αυτα...

 

Να 'στε ολοι καλα,

 

Θεοδοσης

Posted

Καλη εβδομαδα να'χουμε, ολοι της Γης οι ...Πειραγμενοι!!!

 

Δεν ξερω για εσας, αλλα για μενα καλα ξεκινησε...

 

Μιλησα στο τηλεφωνο με τον μηχανικο του Master VASP, (1000 ευχαριστω Βασιλη !!! Πολυ προσιτος, πολυ διαθεσιμος και πολυ κατατοπισμενος ο ανθρωπος...!) ο οποιος ουτε λιγο ουτε πολυ μου ειπε οτι να ΞΕΧΑΣΩ εντελως τα σημαδια στα διδυμα γραναζια στην καδενα... !!! Αρκει τα αμυγδαλα και στους 2 εκκεντροφορους στον πρωτο κυλινδρο να ειναι στην ....MIRROR (που λεω εγω!!!) θεση. Εκει, οντως το μεγαλο γραναζι δινει 1/2 του δοντιου ΠΙΣΩ, οπως "πρεπει" να δειχνει .... καθε ADU που θελει να σεβεται τον εαυτο του και τον μαστορα του!!!!

Αληθεια, τι .....μακακια και αυτη της AUDI?????? Aλλα νταλλων εκαναν οταν τους φτιαχνανε , φαινεται!!! Τι αλλο να πω!!!

Να βαζεις σημαδια και αυτα να μην ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ !!!!!!! χαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχα

Και μετα θα πρεπει να τα βαζεις ΜΙΣΟ ΔΟΝΤΙ .... ΕΛΑ, ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ πιο ΠΙΣΩ....και αλλα τετοιες φαιδρες μηχανολογικες ιστοριες 20βαλβιδης καθημερινης ΤΡΕΛΑΣ...!!!!

 

Και τα AUDI γνησια workoshop MANUALS να μη ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!! Λες και το κανουνε ΕΠΙΤΗΔΕΣ!!!

 

Μετα απο τη σημερινη εξ ΑΘΗΝΩΝ οδηγια του Μηχανικου του VASP, ολα μπηκαν οπως επρεπε να μπουν και απλα παραμενει να "πιστοποιησω" τον εκκεντροφορο εξαγωγης...

 

Σημερα ταιριαξα και το πληρως ανακατασκευασμενο (οχι μονο ρουλεμαν και ψυκτρες/επαφες αλλα και ...ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ καινουργιους εβαλα -οχι εγω, αλλα ο καλος μου ηλεκτρολογος !!!-) γνησιο RS2 δυναμο 120Α.

 

post-297-1237817193_thumb.jpgpost-297-1237817210_thumb.jpgpost-297-1237817268_thumb.jpg

 

Λιγο παιδεμα ειχε για την ευθυγραμμιση των τροχαλιων στροφαλου/δυναμου και αναγωγη διαμετρων τροχαλιων (Η γνησια RS2 τροχαλια στροφαλου -για το λουρι του δυναμου- ειναι γραμμωτη και μεγαλυτερης διαμετρου απο αυτη που τελικως εβαλα, για λογους ...οικονομιας ΜΗΚΟΥΣ. Οποτε επρεπε να κανω ψαχτηρι σε ενα βαρελι απο μεταχειρισμενες τροχαλιες δυναμων και με τις καταλληλες ροδελες προσαρμογης για να ευθυγραμιστει πληρως ο ιμαντας και να εχειπεριπου την ιδια σχεση μεταδοσης της κινησης, οπως και οι ΜΑΜΑ Rs2 τροχαλιες....

 

Τωρα εμεινε να προσαμοσω και μια 75 bar αντλια υδραυλικου τιμονιου στη γνησια RS2 βαση υδρ. αντλιας και θα ειμαι ...JET. Η μαμα Rs2 αντλια ειναι 150 bar και μαλλον δεν θα ηταν καλη ιδεα να την χρησιμοποιησω στο υδραυλικο συστημα της παλιας μου υδραυλικης κρεμαγιερας....

 

 

 

Αυτα για τωρα!

 

Και παλι, 1000 Ευχαριστω Βασιλη!

 

Θεοδοσης

Posted

sorry για τον κωδικο του εκκεντροφορου,αλλα τετοια νουμερα δεν βρηκα πουθενα τετοιο κωδικο. Αφου ο Μιχαλης εκει σου ειπε ετσι,τοτε με κλειστα ματια προχωρα!

 

Μολις ξεμπερδεψεις και αρχιζεις μελλοντικα να το σκαλιζεις,εδω ειμαι εγω... θα σου βαλω τον αγραφο!! χαχα

 

Παντος πιστεψε με οταν γλυκαθεις με τις επιδοσεις θεοδωση,... θα λες... επρεπε να ειχα κανει απο την αρχη αλλη κινηση! Εδω ειμαστε εμεις!Προχωρα γερα!

Posted (edited)

να καποιες φωτος για να λυθει το θεμα με τους εκκεντροφορους. Προερχονται απο ADU ειναι εκκεντροφορος εξαγωγης..... αρα ειναι σωστος ο εκκεντροφορος σου.! προχωρα γερα!!

Edited by VasP
Posted
sorry για τον κωδικο του εκκεντροφορου,αλλα τετοια νουμερα δεν βρηκα πουθενα τετοιο κωδικο. Αφου ο Μιχαλης εκει σου ειπε ετσι,τοτε με κλειστα ματια προχωρα!

 

Μολις ξεμπερδεψεις και αρχιζεις μελλοντικα να το σκαλιζεις,εδω ειμαι εγω... θα σου βαλω τον αγραφο!! χαχα

 

Παντος πιστεψε με οταν γλυκαθεις με τις επιδοσεις θεοδωση,... θα λες... επρεπε να ειχα κανει απο την αρχη αλλη κινηση! Εδω ειμαστε εμεις!Προχωρα γερα!

 

 

καλα φιλε..., μεχρι να φτασουμε στον αγραφο, εχω ακομηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

ηηηηηηηη πολυ δρομο!!! χαχαχαχαχα Εχω ραχισει να μαζευω και τα λεφτα..... !!!! χαχχαχαχαχαχ

 

Step by step...!!!

 

Μη μου λες τετοια.... ειμαι και σε ...κρισιμη ηλικια....?

 

Σε ευχαριστω για αυτα που ....θα με καθοδηγησεις... χαχαχαχχα

 

Τα λεμε,

 

Θεοδοσης

Posted

εννοια σου.. σε ενα χρονο θα εχεις ετοιμο κιτ.... χιχιχι

Posted

UPDATE...

 

Σημερα παρελαβα απο Ingolstadt (με τα μεταφορικα μαζι τα ανταλλακτικα μου στοιχισαν 340 Ευρω, ενω ο εδω αντιπροσωπος ζηταει 726 Ευρω! Εξω στο εμποριο τα βρηκα (Sachs πλατω, LUK δισκο+ρουλεμαν, οπως και τα γνησια Αudi ανταλλακτικα) απο 400 Ευρω μεχρι και 540 Ευρω.) Δισκο, Πλατω και ρουλεμαν για ADU κινητηρα (παντα με 6ταχυτο κιβωτιο ταχυτητων).

post-297-1238103714_thumb.jpgpost-297-1238103728_thumb.jpgpost-297-1238103742_thumb.jpg

 

Να δουμε, ποτε θα ερθει το CRB κιβωτιο...

 

Θεοδοσης

Posted

UPDATE No.2...

 

Το γνησιο ρουλεμαν εχει "αλλαξει" απο την ΜΑΜΑ AUDI... Το εχει αντικαταστησει με αλλο (αυτο που πηρα τελικως) πιο ενισχυμενο...

Οσοι εχουν 6ταχυτο κιβωτιο με ισχυρους 5κυλινδρους, ας το προσεξουν...

Εγω ως ...νεος και μαθητευομενος ΜΑΓΟΣ, ζητησα τον παλιο κωδικο (copy paste απο το φιλμακι/ETKA) και ο κουμπαρος μου εστειλε τον καινουργιο ...

Εξω στο εμποριο ομως, τι συμβαινει? Προφανως θα υπαρχει ακομη το πιο αδυνατο ρουλεμαν...

post-297-1238104188_thumb.jpg

 

Θεοδοσης

Posted

λογικα,θα πρεπει να το δινει η audi στην ελλαδα σαν αντικατασταση.Αν οχι,ειναι εντελως μ....ες.

 

Υπαρχει απο το αμερικανικο καταστημα 034motorsport ρουλεμαν ενισχυμενο,μεταλλικο αν θυμαμαι καλα.

 

Εγω εχω βαλει spec δισκο/πλατο σετ,που για την ωρα κραταει καλα,αλλα δεν εχω ακουσει τα καλυτερα... Εχουν βγαλει καποιες ενισχυμενες εκδοσεις τωρα και για αυτο,αλλα θα δειξει...

 

Η αλλη επιλογη ειναι το sachs racing(organic) το οποιο το αισθανεσαι σαν εργοστασιακο,και αντεχει πολυ περισσοτερη...'παραβιαση'

 

Μεταξυ μας,το δισκο πλατο,στο rs2 ηταν παντα το δυνατο σημειο του.Μπορει να φαει πολυ ξυλο και δεν θα χρειαστει να το αλλαξεις νωριτερα απο 100 με 150.000 χλμ.

 

ξεχασα να σου πω οτι εχω το παλιο το δικο μου με 3000χλμ στην αποθηκη και καθεται (δισκο και πλατο).Αγορασμενο απο την audi στην Αθηνα.Αμα σε ενδιαφερει σαν spare αργοτερα,πες μου!

  • 8 months later...
Posted

Νομίζω είδα το αμάξι στην Μπότσαρη το καλοκαίρι και το θυμάμαι γιατί μου έκανε πολύ εντύπωση. Αυτό είναι? Πολύ όμορφο πραγματικά.

  • 1 year later...
Posted

Ωχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

χ :new_lol: :new_lol:

 

 

Ετσι Θελω... ΓΕΛΙΑ ΠΟΛΛΑ>>>>

 

Λοιπον, επειδη εκτος απο το Αλτσχαιμερ που μου αρχισε και ΞΕΧΝΩ να μπαινω στο Club, αρχισε και η ... αρθροιτιδα και με πειραζει στα δαχτυλα να πληκτρολογω... Ευτυχως το Πορτοκαλι ΖΟΜΠΙ πηγαινει αρκετα ΓΡΗΓΟΡΑ και μου ΤΣΙΤΩΝΕΙ τις ρυτιδες/// χαχαχαχαχχαχαχα εστω και στιγμιαια!

 

Γι'αυτο σας παρακαλω αν 8ελετε να δειτε την ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ σε ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΟΝΤΟ, επισκεφθειτε το Blog: http://audivirus.blogspot.com/p/mythical-reconstruction-final-stage.html

 

Εκει μπορειτε να βρειτε και αλλα σχετικα θεματα για τα παλια 100αρια... Οπωσ επισης και την εξελιξη του αλλου Coupe S original restoration project... (Αληθεια σας λεω... Δεν προκειται να το πειραξω αυτο ΚΑθΟΛΟΥ>>>>

 

Καλα να περνατε συνφορουμιτες...

 

Θεοδόσης

 

ΥΓ. Αν και OFF TOPIC, σημερα ειχα την ΤΥΧΗ να περασω ολη τη μερα παρεα με τον παλιο-Johnara και το Super DUPER A6 του. Βρεθηκαμε στην ιδια ΕΝΤΑΤΙΚΗ του κ. Κυρλαγκιτση και νομιζω οτι και η δουλεια μας εγινε με τον καλυτερο τροπο αλλα και καναμε πολυ καλη παρεα ολες αυτες τις ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ... Σε ευχαριστω πολυ Johny boy... Σου χρωστω βολτα σε καποιο ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ δειλινο με το Coupe S1... χαχαχαχαχχα Ειμαι σιγουρος οτι θα του βγαλεις το ΛΑΔΙ, με επαγγελματικο τροπο!

bs0w3y84k2vycdsrk.jpg

  • Like 1
Posted (edited)

+1 Μπράβο Θεοδόση για το μεράκι σου!!! :sHa_thumbgoodjob: Φοβερο το Block!! :sHa_thumbgoodjob:

Edited by Dinos
Posted (edited)

Το πρωτο αμαξι που οδηγησα "επαγκελματικα" ηταν ενα 1ΟΟLS 1,8 του '72 οπωτε μου ξανα ξυπνας ομορφες αναμνησεις ... :biggrinthumb:

Μπραβο Θεοδοση για το μερακι σου ... :sHa_thumbgoodjob:

 

 

Ηλιας ...

Edited by kenzo
Posted

 

Γι'αυτο σας παρακαλω αν 8ελετε να δειτε την ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ σε ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΟΝΤΟ, επισκεφθειτε το Blog: http://audivirus.blogspot.com/p/mythical-reconstruction-final-stage.html

 

 

Πραγματικά Απίστευτο !!!

 

Μπράβο για το μεράκι σου ... και το αποτέλεσμα.

Posted

Μου είπε κάποια πράγματα ο Γιάννης απο το τηλ για το φανταστικό σου αμάξι και έπαθα πλάκα...μπράβο Θεοδόση.!!:sHa_thumbsup2:

Posted

Φίλε σε έχω πετύχει εγνατία με ίωνος δραγούμη και μετά έστριψες οδό λαγκαδά..Έκανε μπαμ το εργαλείο σου από μακρυά. Το αμάξι απλά τα σπάει!Δεν σταματούσα να το χαζεύω. Είναι τούμπανο και άκρως εντυπωσιακό , με τα φουσκώματά του την αγριάδα του. Ο δε ήχος απιστευτος και δειχνει οτι εχει δυναμη!!! Να το χαιρεσαι φιλε το εργαλειο σου και να ειναι απροβληματιστο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.