Jump to content

Recommended Posts

Posted

1) Επιλέγουμε NAV..

2) Πατάμε και κρατάμε για περίπου 7 δεύτερα το πάνω αριστερό πλήκτρο..

3) Και τέλος πατάμε και κρατάμε το δεξί πάνω πλήκτρο μέχρι να εμφανιστεί το menu..

Ευχαριστω!!!!

  • 6 months later...
Posted (edited)

Tις προαλλες κατορθωσα σε μια σπανια εκδηλωση απυθεμνης βλακειας να αφαιρεσω με τη χρηση αλοιφης xerapol το προστατευτικο φιλμ της οθονης του rns-e.Aγορασα τη συγκεκριμενη αλοιφη προκειμενου να διορθωσω γρατζουνιες απο τις piano επενδυσεις και το πλεξιγκλας του κοντερ οπου και εκανε εξαιρετικη δουλεια.

Η οθονη του rns-e εμεινε απροστατευτη,με περιεργες ματ διχρωμιες που ενοχλουσαν στο ματι .Ψαχνοντας σε forum του εξωτερικου ειδα οτι τοποθετουν μεμβρανες ομοιες με αυτες που βαζουμε στα κινητα.Παρηγγειλα 3 απο γερμανικο καταστημα,σε 5 μερες ηρθαν στο γραμματοκιβωτιο μου,χαλασα τις 2 στη προσπαθεια μου να τις τοποθετησω και ευτυχως η 3 μπηκε ικανοποιητικα.Διορθωσε ολα τα προβλημα ευκρινειας,δινει μια γυαλιστερη οψη καινουριου στο rns-e και επιπλεον δεν επιτρεπει στη σκονη να καθεται πανω.Οσοι θελετε να προστατεψετε τα πολυτιμα rns-e σας ειναι μια πολυ καλη λυση.

 

http://www.protectionfilms24.com/article/savvies-crystal-clear-screen-protector-audi-rns-e-navigation-system-91129.html

 

img1167uh.jpg

Edited by JIM A3
  • Like 1
Posted

Ωραίο!! Απλά στην περιγραφή τα λέει πολύ εύκολα στην τοποθέτηση, λόγω αντιστατικού υλικού κλπ, αλλά εσύ χάλασες 2... Είναι ζόρι? Δλδ μένουν σκόνες που κανουν φουσκωματάκια?

Posted

Ειναι αρκετα πιο ''ευκολο'' υλικο στην εφαρμογη απο τη πλειοψηφια των μεμβαρνων που εχω αγορασει για το κινητο.Το δυσκολο ειναι να την κεντραρεις ωστε να μην κολλαει απο τη μια πλευρα στο πλαστικο περιγραμμα και απο την αλλη να αφηνει οθονη ακαλυπτη.Εκει μολις βλεπεις οτι συμβαινει αυτο (πριν τη κολλησεις ολοκληρη) πρεπει να τη ξεκολλησεις και να ξαναπροσπαθησεις και σου δινει αυτη τη δυνατοτητα.

Τη 1η μεμβρανη τη τσακισα καταλαθος σε ενα σημεο καθως την εβγαζα απο τη συσκευασια και εκανε ''φουσκωματακι''.Με τη δευτερη ειχα φουσκωματακια λογω σκονης.Την εβγαλα,ξανακαθαρισα την οθονη και ευτυχως η τριτη μπηκε ευκολα.Αν δεν εχει σκονη η επιφανεια κανει καταπληκτικη εφαρμογη αμεσα.

 

Λιγο που κυκλοφορησα σε εντονο ηλιο παρατηρησα μια παραπανω γυαλαδα και αντανακλαση σε σχεση με πριν αλλα συνολικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα.Με γλυτωσε απο την αλλαγη οθονης που ειχε αρχισει να στριφογυρναει στο μυαλο μου... :knife:

Posted (edited)

Χαιρετώ τους φίλους συμφορουμίτες. Καλή Χρονιά.

Ποιος είναι ο βέλτιστος συνδυασμός software και εξοπλισμού ώστε να καταφέρουμε να πάρουμε ένα αντίγραφο ασφαλείας (που να δουλεύει...) από το DVD του RNS-E; 'Εχω διαβάσει άπειρα posts σε forums του εξωτερικού αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είναι ξεκάθαρο το setup, κάποιοι που το κατάφεραν ήταν τυχεροί και κάποιοι άλλοι μάλλον λένε ψέματα ότι το έχουν καταφέρει...

Φιλικά,

Γιάννης

Υ.Γ. συγχωρέστε με αν έχει ειπωθεί προηγούμενα.

Edited by Johnny Best
Posted

Καλησπέρα. Γνωρίζει κανένας την παραμετροποίηση με το VagCom ώστε να δείχνει τις ενδείξεις στο κεντικό display;

Φιλικά,

Γιάννης

Posted

Καλησπέρα. Γνωρίζει κανένας την παραμετροποίηση με το VagCom ώστε να δείχνει τις ενδείξεις στο κεντικό display;

Φιλικά,

Γιάννης

ποιό Α4 έχεις καταρχάς?

 

Επιπλέον, αν έχεις vag-com και πας στον εγκέφαλο του ταμπλό (instrument) και μπεις στο adaption menu, θα δεις ότι σου βγάζει τη λίστα με την επιλογή για το vag-com.

 

 

ΥΓ: θεωρώ δεδομένο ότι έχεις το "Σωστό" καντράν, το οποίο έχει την κεντρική "μεγάλη" οθόνη ανάμεσα στο στροφόμετρο και ταχύμετρο.

Posted

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το Α4 1.8TQ B6 platform. Το RNS-E μπήκε εκ' των υστέρων και δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι ώστε να δουλέψει με το αυτοκίνητο όταν το έβαλα. Απλά πιστεύω ότι υπάρχουν ευκολίες που δεν έχω ενεργοποιήσει.

Φιλικά,

Γιάννης

Posted (edited)

Γιαννη χρειαζεται σωστη κωδικοποιηση. Θα το κοιταξω γιατι δεν τα θυμαμαι πλεον και θα σου πω. Εχεις vag com;

Edited by Giannis20vt
Posted (edited)

Ναι, VCDS 11.

Γιάννης

Υ.Γ. Κοίτα τα ΡΜ σου

Edited by Johnny Best
Posted

λοιπον για την εμφανιση των πληροφοριων στη οθονη του ταμπλο:

 

Μπαινεις στο 17- Instruments

Adaptation -10

Channel 62

 

υπάρχουν οι εξης τιμες

  • +00001 = Radio (Optional)
  • +00002 = Telephone (Optional)
  • +00004 = Navigation (Optional)
  • +00008 = Telematics (Optional)
  • +00016 = Intrument Cluster (Standard - only coded with 2nd Component

Για καθε τι που εχεις το προσθετεις και βαζεις το αρθοισμα στην τιμη του (new value)

αν πχ εχεις Radio (εννοειτε) και το navigation τοτε εχεις 1+4=5 (βαζεις το 5)

αν πχ εχεις Radio (εννοειτε) και τηλεφωνο (bluetooth) και το navigation τοτε εχεις 1+2+4=7 (βαζεις το 7)

Posted

Χαιρετώ. Σε πολύ προηγούμενα posts αναφέρθηκε πρόβλημα με την λήψη του ραδιοφώνου αλλά για αυτοκίνητα μετά το 2009. Το δικό μου (A4 1.8TQ B6/2004) όταν εγκατάστησα το RNS-E το παλαιό ραδιόφωνο (1 DIN) είχε δύο κεραίες. Έβγαλα την μιά από το πλαστικό που την συγκρατούσε και την κούμπωσα στο διπλό πλαστικό από το adapror της κεραίας που είχε έλθει με την συσκευή (από Ebay μεριά). Κάτι τέτοιο. http://www.ebay.de/itm/Audi-Navi-Plus-auf-RNS-E-Fakra-Antenne-Adapter-8-389-/150491370910?pt=Kabel_Stecker&hash=item2309fc159e Εμένα δεν είχε δεύτερο καλώδιο και κούμπωσα το special βύσμα καταευθείαν. Διστυχώς έχει περάσει πολύς καιρός και δεν θυμάμαι λεπτομέρειες ούτε κράτησα φωτογραφίες της εγκατάστασης. Το πρόβλημα τώρα, ενώ το αυτοκίνητο ταξιδεύει και σε δύσκολή περιοχή αρχίσει να χάνεται το σήμα όταν εισέρχεται σε καλή περιοχή η λήψη εξακολουθεί να είναι κακή (κακός ήχος σαν αποτέλεσμα κακής λήψης) αλλά με ένα βήμα tuning πιο πάνω ή ένα πιο κάτω, τι εννοώ, ο σταθμός πχ. είναι στους 90,6 και ακούγεται άσχημα, πατάω χειροκίνητο 90,5 ή 90,7 και μετά 90,6 πάλι και η λήψη γίνεται τέλεια! Σαν να υπάρχει diversity λήψη και δεν λειτουργεί σωστά. Α, έχω παρατηρήσει ότι ενώ παίζει ένας συγκεκριμένος σταθμός στο display εμφανίζονται πληροφορίες RDS και από άλλους στην λίστα με τις μνήμες! Έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο; Θυμάστε δύο κεραίες στο παλιό ραδιόφωνο; Τις βάλατε ή αφήσατε την μια εκτός; Και αν υπάρχει diversity γιατί δεν διαλέγει ξανά την καλύτερη λήψη; Γιατί με καλή λήψη μερικές μνήμες είναι απενεργοποιημένες, gray, δεν μπορείς να τις διαλέξεις;

Πολλά ερωτήματα, (μην βαράτε) αλλά τελικά έτσι βγαίνουν οι "λαγοί"

Φιλικά,

Γιάννης

Posted

Χαιρετώ. Σε πολύ προηγούμενα posts αναφέρθηκε πρόβλημα με την λήψη του ραδιοφώνου αλλά για αυτοκίνητα μετά το 2009. Το δικό μου (A4 1.8TQ B6/2004) όταν εγκατάστησα το RNS-E το παλαιό ραδιόφωνο (1 DIN) είχε δύο κεραίες. Έβγαλα την μιά από το πλαστικό που την συγκρατούσε και την κούμπωσα στο διπλό πλαστικό από το adapror της κεραίας που είχε έλθει με την συσκευή (από Ebay μεριά). Κάτι τέτοιο. http://www.ebay.de/i...=item2309fc159e Εμένα δεν είχε δεύτερο καλώδιο και κούμπωσα το special βύσμα καταευθείαν. Διστυχώς έχει περάσει πολύς καιρός και δεν θυμάμαι λεπτομέρειες ούτε κράτησα φωτογραφίες της εγκατάστασης. Το πρόβλημα τώρα, ενώ το αυτοκίνητο ταξιδεύει και σε δύσκολή περιοχή αρχίσει να χάνεται το σήμα όταν εισέρχεται σε καλή περιοχή η λήψη εξακολουθεί να είναι κακή (κακός ήχος σαν αποτέλεσμα κακής λήψης) αλλά με ένα βήμα tuning πιο πάνω ή ένα πιο κάτω, τι εννοώ, ο σταθμός πχ. είναι στους 90,6 και ακούγεται άσχημα, πατάω χειροκίνητο 90,5 ή 90,7 και μετά 90,6 πάλι και η λήψη γίνεται τέλεια! Σαν να υπάρχει diversity λήψη και δεν λειτουργεί σωστά. Α, έχω παρατηρήσει ότι ενώ παίζει ένας συγκεκριμένος σταθμός στο display εμφανίζονται πληροφορίες RDS και από άλλους στην λίστα με τις μνήμες! Έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο; Θυμάστε δύο κεραίες στο παλιό ραδιόφωνο; Τις βάλατε ή αφήσατε την μια εκτός; Και αν υπάρχει diversity γιατί δεν διαλέγει ξανά την καλύτερη λήψη; Γιατί με καλή λήψη μερικές μνήμες είναι απενεργοποιημένες, gray, δεν μπορείς να τις διαλέξεις;

Πολλά ερωτήματα, (μην βαράτε) αλλά τελικά έτσι βγαίνουν οι "λαγοί"

Φιλικά,

Γιάννης

για το bold, ναι όντως ισχύει και σε μένα. (έχω το "192s" μοντέλο - δεν ξέρω αν έχει σημασία και αν δεν το κάνει στα παλαιότερα)

Posted

Για την διπλή κεραία και την "περίεργη" λήψη έχεις καταλάβει κάτι αν και μέσα στην Αθήνα είναι πολύ δύσκολο να το εντοπίσεις.

Γιάννης

Posted

για το bold, ναι όντως ισχύει και σε μένα. (έχω το "192s" μοντέλο - δεν ξέρω αν έχει σημασία και αν δεν το κάνει στα παλαιότερα)

ρε Kavoura...απο σένα δεν το περίμενα αυτό.....

τι δηλ?....μας είπες οτι έχεις κι εσύ αυτο το πρόβλημα(όπως κι εγω)...και ΔΕΝ μας είπες την λύση???? ε ντροπή... :jester:

Posted

ρε Kavoura...απο σένα δεν το περίμενα αυτό.....

τι δηλ?....μας είπες οτι έχεις κι εσύ αυτο το πρόβλημα(όπως κι εγω)...και ΔΕΝ μας είπες την λύση???? ε ντροπή... :jester:

 

Δεν το χαρακτηρίζεις ακριβώς ως πρόβλημα. :sHa_hehe:

Posted

για το bold, ναι όντως ισχύει και σε μένα. (έχω το "192s" μοντέλο - δεν ξέρω αν έχει σημασία και αν δεν το κάνει στα παλαιότερα)

Το κανει και μενα αυτο.Προκειται και rns-e κατασκευης 1ου εξαμηνου του 2007 (το αυτοκινητο ειναι του 2004)...Ειναι κοινα τα προβληματα για ολους θεωρω και σε μεγαλο βαθμο μη αντιμετωπισιμα αφου αυτα τα παρουσιαζουν και rns-e τοποθετημενα απο το εργοστασιο.Εγω προσωπικα σταματησα να ασχολουμαι,τα εχω δεχθει ως εχουν και εχω προσαρμοστει στις παραξενιες του. :)

Posted

Και κάτι ακόμα, αν και στο μενού του ραδιοφώνου αλλάζω το AF σε off σε άλλο σταθμό-μνήμη αυτό ξαναγίνεται on! Δοκίμασα να βάλω στην μνήμη σταθμό με AF στο off αλλά αυτό τίποτα, πηγαίνει στο on πάντα. Τώρα αυτό το λες παραξενιά;

Γιάννης

Posted

λοιπον για την εμφανιση των πληροφοριων στη οθονη του ταμπλο:

 

Μπαινεις στο 17- Instruments

Adaptation -10

Channel 62

 

υπάρχουν οι εξης τιμες

  • +00001 = Radio (Optional)
  • +00002 = Telephone (Optional)
  • +00004 = Navigation (Optional)
  • +00008 = Telematics (Optional)
  • +00016 = Intrument Cluster (Standard - only coded with 2nd Component

Για καθε τι που εχεις το προσθετεις και βαζεις το αρθοισμα στην τιμη του (new value)

αν πχ εχεις Radio (εννοειτε) και το navigation τοτε εχεις 1+4=5 (βαζεις το 5)

αν πχ εχεις Radio (εννοειτε) και τηλεφωνο (bluetooth) και το navigation τοτε εχεις 1+2+4=7 (βαζεις το 7)

 

Χαιρετώ. Το έκανα αλλά δεν είδα να αλλάζει κάτι στην κεντρική οθόνη των οργάνων. Το νούμερο που είχε ήταν 17 ( 16 Instrument Cluster-default +1 radio) Το έκανα 21 προσθέτοντας το 4 (17+4=21) Καμιά αλλαγή ή πληροφορία στην οθόνη. Καμιά ιδέα; Το έχετε κάνει;

Φιλικά,

Γιάννης

Posted

 

Χαιρετώ. Το έκανα αλλά δεν είδα να αλλάζει κάτι στην κεντρική οθόνη των οργάνων. Το νούμερο που είχε ήταν 17 ( 16 Instrument Cluster-default +1 radio) Το έκανα 21 προσθέτοντας το 4 (17+4=21) Καμιά αλλαγή ή πληροφορία στην οθόνη. Καμιά ιδέα; Το έχετε κάνει;

Φιλικά,

Γιάννης

 

Σε εμενα που εχω και bluetooth ειναι 7. Αν δεν εχεις bluetooth θα το κανεις 5 !!!

Posted

Παντως το θεμα με την κακη ληψη του ραδιοφωνου το εχω και εγω και μου ειναι ενοχλητικο.

Posted

Σε εμενα που εχω και bluetooth ειναι 7. Αν δεν εχεις bluetooth θα το κανεις 5 !!!

 

Τζίφος!

Καμιά αλλαγή στην οθόνη. Σίγουρο είναι ότι οι πληροφορίες περνάνε από το RNS-E (δείχνει RDS, τίτλους MP3 κλπ.) Αλλά τίποτα σχετικά με το Navi. Από ότι έχω δεί δεν πρέπει να αλλάξει το format των ενδείξεων; Η εξωτερική θερμοκρασία δεν μετακινείται στην επάνω σειρά; Μπορεί κάποιος να βγάλει μια φωτογραφία του δικού του;

Γιάννης

Posted

Νέα από το μέτωπο,

άλλαξα την αρχική οθόνη σε S4 και για να ενεργοποιηθεί θέλει reset/reboot. Βάζεις την τιμή 1 στην 111 (Navigation). Ώ του θαύματος! Οι πληροφορίες navι εμφανίστηκαν στην οθόνη. Βέβαια χάθηκαν οι υπόλοιπες (κατανάλωση, χιλόμετρα που απομένουν, μέση ταχύτητα κλπ.) και ούτε αλλάζει κάποια ένδειξη με τα μπουτονάκια στο χειριστήριο των καθαριστήρων (κακό αυτό...) Ας είναι, λέω, ας το τρέξω για λίγο έτσι και βλέπουμε και σβήνω την μηχανή. Όταν όμως ξαναγυρνάω διακόπτη on, η οθόνη επανέρχεται στην παλαιά γνώριμη μορφή, χωρίς ενδείξεις Navi! Φτού γαμώτο!!!

Θα με τρελάνει!

Γιάννης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.