Jump to content

Μειωση Θερμοκρασιας


evanG

Recommended Posts

Παρατηρω την εξης συμπεριφορα στην θερμοκρασια μηχανης, η οποια εμφανιζονταν παντα, αλλα μετα απο αλλαγη ιμαντα, τρομπας νερου, θερμοστατη, γινεται πιο εντονη και πιο συχνη. Εχω λοιπον τα εξης: Ενω η θερμοκρασια του αυτοκινητου εχει παει στους 90, οταν το αυτοκινητο δουλεψει για λιγη ωρα σε χαμηλες στροφες (π.χ. με πεμπτη σε κατηφορα για 1-2 χιλιομετρα), η θερμοκρασια πεφτει ακομα και τους 70. Ειναι φυσιολογικη η συμπεριροφορα αυτη? Ευχαριστω...

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρω την εξης συμπεριφορα στην θερμοκρασια μηχανης, η οποια εμφανιζονταν παντα, αλλα μετα απο αλλαγη ιμαντα, τρομπας νερου, θερμοστατη, γινεται πιο εντονη και πιο συχνη. Εχω λοιπον τα εξης: Ενω η θερμοκρασια του αυτοκινητου εχει παει στους 90, οταν το αυτοκινητο δουλεψει για λιγη ωρα σε χαμηλες στροφες (π.χ. με πεμπτη σε κατηφορα για 1-2 χιλιομετρα), η θερμοκρασια πεφτει ακομα και τους 70. Ειναι φυσιολογικη η συμπεριροφορα αυτη? Ευχαριστω...

 

Μάλλον όχι, ίσως ο θερμοστάτης σου να φταίει.. Έλεγξε αν ο θερμοστάτης που σου έβαλαν είναι ίδιος με αυτόν που αφαίρεσαν από το αυτοκίνητο.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Εκανα μια μικρη ερευνα στο ιντερνετ. Καποιοι με παρομοιο προβλημα λενε οτι ευθυνεται ο Coolant Sensor G62. Ειτε χρειαζεται αντικατασταση (μικρο κοστος περιπου 20€), ειτε καποιο καλωδιο στον σενσορα δεν κανει καλη επαφη. Μαλλον αξιοπιστο μου φαινεται (με συμφερει κιολας). Αν εχει καποιος εχει αλλη αποψη, ας την αναφερει.

Ξερει κανεις που βρισκεται ο σενσορας αυτος. Εχω κατι φωτο αλλα παλι δεν ειμαι σιγουρος...

Ευχαριστω...

Edited by evanG
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου εφ'όσον άλλαξες πρόσφατα τρόμπα, ιμάντα κλπ. καλύτερα να πας εκεί που έκανες την αλλαγή, να τους πεις το πρόβλημα και να τους βάλεις να στο φτιάξουν τσάμπα!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

θερμοστατης που κολλαει ανοιχτος.

τωρα με προβληματιζεις που λες οτι αλλαχτηκε...

δες και βαλβιδα θερμοκρασιας

 

η να εβαλαν χαλασμενο...και να πηραν τον καλο...

Link to comment
Share on other sites

θερμοστάτης είναι. είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα. όταν ήμουν στην κίνηση πήγαινε στους 90 και όταν έβγαινα λίγο σε ανοιχτό δρόμο έπεφτε κάτω από 80.

Link to comment
Share on other sites

θερμοστάτης είναι. είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα. όταν ήμουν στην κίνηση πήγαινε στους 90 και όταν έβγαινα λίγο σε ανοιχτό δρόμο έπεφτε κάτω από 80.

 

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Θα αλλαξω σημερα τον σενσορα που ειναι ευκολο και μετα ελεγξουμε τον θερμοστατη. Κατι ακομα θελω να ρωτησω γιατι χτες που πηγα να το πατησω λιγο παραπανω....δεν πηγαινε το αμαξι.

Δυναται αυτη η βλαβη στη θερμοκρασια να δημιουργησει και προβλημα γενικοτερης αποδοσης στο αυτοκινητο, ή να το ψαξω αλλου αυτο? Απο οτι ειδα σε ξενα φορυμς με παρομοια προβληματα οι αποψεις διιστανται. Οταν ειχατε αυτο το προβλημα, παρατηρησατε κανενα προβλημα στην αποδοση του αυτοκινητου? Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Δυναται αυτη η βλαβη στη θερμοκρασια να δημιουργησει και προβλημα γενικοτερης αποδοσης στο αυτοκινητο, ή να το ψαξω αλλου αυτο? Απο οτι ειδα σε ξενα φορυμς με παρομοια προβληματα οι αποψεις διιστανται. Οταν ειχατε αυτο το προβλημα, παρατηρησατε κανενα προβλημα στην αποδοση του αυτοκινητου? Ευχαριστω.

 

Χλωμό φίλε μου.. Κάτι άλλο πρέπει να φταίει για αυτό που περιγράφεις - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Βασικα μηπως πρεπει να μας πεις σε τι συνθηκες συμβαινει αυτο??? Θελω να πω πως αν αυτο συμβαινει νωρις το πρωι τον χειμωνα οπου η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι ουτως η αλλως αρκετα χαμηλη και ταυτοχρονα λειτουργει το μοτερ σε χαμηλες στροφες, ισως ειναι και φυσιολογικο. Σε εμενα συμβαινει. Αλλα νταλα μεσημερι χειμωνα-καλοκαιρι ποτε....

 

:g:

Link to comment
Share on other sites

εχω και γω το ιδιο ακριβώς πρόβλημα τον τελευταίο καιρό και μάλλον πρέπει να 'ναι ο θερμοστάτης...αυτό μου είπαν..αλλά και το switch του θερμοστάτη τα παίζει οπόταν καλύτερα να το αλλάξεις και εκείνο...

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα το G62 sensor, αλλα συνεχιζει το ιδιο προβλημα. Η θερμοκρασια ανεβαινει στους 90 (λιγο αργα κατα τη γνωμη μου, αφου παιρνει περιπου 20 λεπτα απο την εκκινηση του αυτοκινητου). Οταν οδηγω και δεν στρεσαρω το αυτοκινητο κατεβαινει ακομα και στους 60 βαθμους και ανεβαινει ξανα στους 90 σχετικα γρηγορα (1 λεπτο), οταν πατησω λιγο το γκαζι.

Λεω να το περασω απο διαγνωστικο, ελπιζοντας να δειξει κατι. Υπο αλλες συνθηκες ο Θερμοστατης σιγουρα θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα κοιταγα, αλλα δεδομενου οτι το εκανε και πριν την αλλαγη (σε μικροτερο βαθμο), ισως να ειναι κατι αλλο...

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα το G62 sensor, αλλα συνεχιζει το ιδιο προβλημα. Η θερμοκρασια ανεβαινει στους 90 (λιγο αργα κατα τη γνωμη μου, αφου παιρνει περιπου 20 λεπτα απο την εκκινηση του αυτοκινητου). Οταν οδηγω και δεν στρεσαρω το αυτοκινητο κατεβαινει ακομα και στους 60 βαθμους και ανεβαινει ξανα στους 90 σχετικα γρηγορα (1 λεπτο), οταν πατησω λιγο το γκαζι.

Λεω να το περασω απο διαγνωστικο, ελπιζοντας να δειξει κατι. Υπο αλλες συνθηκες ο Θερμοστατης σιγουρα θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα κοιταγα, αλλα δεδομενου οτι το εκανε και πριν την αλλαγη (σε μικροτερο βαθμο), ισως να ειναι κατι αλλο...

 

φιλε μου νομιζω οτι ειναι θερμοστατης μαλλον ειναι συνεχεια ανοιχτος. Μηπως κατα λαθος μπηκε ο παλιος πανω;

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα το G62 sensor, αλλα συνεχιζει το ιδιο προβλημα. Η θερμοκρασια ανεβαινει στους 90 (λιγο αργα κατα τη γνωμη μου, αφου παιρνει περιπου 20 λεπτα απο την εκκινηση του αυτοκινητου). Οταν οδηγω και δεν στρεσαρω το αυτοκινητο κατεβαινει ακομα και στους 60 βαθμους και ανεβαινει ξανα στους 90 σχετικα γρηγορα (1 λεπτο), οταν πατησω λιγο το γκαζι.

Λεω να το περασω απο διαγνωστικο, ελπιζοντας να δειξει κατι. Υπο αλλες συνθηκες ο Θερμοστατης σιγουρα θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα κοιταγα, αλλα δεδομενου οτι το εκανε και πριν την αλλαγη (σε μικροτερο βαθμο), ισως να ειναι κατι αλλο...

 

Δεν το βγάζει πάντα, αλλά να ξέρεις ότι αν το βγάλει εξαιτίας του θερμοστάτη, το σφάλμα περιγράφεται ως "malfunction in cooling system" :smokeing:

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

χτες το απόγευμα είπα να κάνω μια δοκιμή.

 

Στην πορεία με εξωτερική θερμοκρασία 3 βαθμούς,

 

ενώ στο καντράν ή θερμοκρασία ήταν κολλημένη στους 90 στο liquid (πολυόργανο για όσους δεν το ξέρουν), στην πορεία αλλά και στα πατήματα ήταν από 79-82.

Μόνο όταν σταμάτησα στα φανάρια πήγαινε 84-85 και όταν πήγα σε κλειστό χώρο με εξωτερική θερμοκρασία 13 βαθμοί στο ρελαντί είχα 88-93.

 

Μάλλον χρειάζομαι θερμοστάτη?

Link to comment
Share on other sites

Κωτσο απ'οσα γνωριζω δεν μενει στανταρ η θερμοκρασια&μην ψαρωνεις απο το οργανο που ειναι στανταρ στους 90!

Αλλωστε ειναι λογικο αμα το σκεφτεις οτι το κυκλωμα δεν μπορει να εχει ακριβως σταθερη θερμοκρασια...

 

Κατεβα για παραδειγμα καρδια νεκρο, εμενα κατεβαινει μεχρι και η θερμοκρασια λαδιου!!!

Τα προβληματα ξεκιναν οταν παιζει το εργοστασιακο, εμενα οταν ειχε κολλησει ο θερμοστατης, το οργανο

επεφτε στους 70-80 και πραγματικα πρεπει να ειχε 60 αν θυμαμε, καταλαβαινεις διαφορα!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι εχουν κανει στα καινουρια μοντελα σας, παντος στο δικο μου η θερμοκρασια στο κοντερ ειναι αμεσα εξαρτημενη με το τι κανει το μοτερ εκεινη τη στιγμη, ενω αλλοι αισθητηρες που βλεπουν παλι θερμοκρασια ειναι παντα σταθεροι. Για παραδειγμα, ρελαντι με ζεστο μοτερ δειχνει 90 βαθμους. Οταν βρισκομαι στην εθνικη με 120, πεφτει και στους 70.Οσο πιο κρυος ο καιρος τοσο περισσοτερο πεφτει.Μολις ξαναβρεθεις σε κινηση, ανεβαινει κ.ο.κ.

 

Δεν υπαρχει κανενα προβλημα με κυκλωμα νερου η θερμοστατη. Ολα λειτουργουν αψογα, απλα ετσι δουλευει η ενδειξη του κοντερ.

 

Απο οσο ξερω τα καινουρια μοντελα λειτουργουν διαφορετικα.Απλα δεν σημαινει παντα οτι κατι εχει χαλασει. Για να καταλαβετε αν λειτουργει ο θερμοστατης και ειναι μονιμως ανοιχτος, πρεπει με κρυα μηχανη,να ψηλαφησετε τον σωληνα απο οπου ξεκιναει ο θερμοστατης και να δειτε σε ποια θερμοκρασια αρχιζει το κολλαρο να ζεσταινεται.Αν ζεσταινεται αμεσως, τοτε ειναι μονιμως ανοιχτος.Αν ειναι κρυο και μετα απο μια θερμοκρασια(το τσεκαρεις στο κοντερ) τοτε αρχιζει να ζεσταινεται, τοτε λειτουργει.Το θεμα ειναι σε ποια θερμοκρασια ανοιγει!!

Link to comment
Share on other sites

χτες το απόγευμα είπα να κάνω μια δοκιμή.

 

Στην πορεία με εξωτερική θερμοκρασία 3 βαθμούς,

 

ενώ στο καντράν ή θερμοκρασία ήταν κολλημένη στους 90 στο liquid (πολυόργανο για όσους δεν το ξέρουν), στην πορεία αλλά και στα πατήματα ήταν από 79-82.

Μόνο όταν σταμάτησα στα φανάρια πήγαινε 84-85 και όταν πήγα σε κλειστό χώρο με εξωτερική θερμοκρασία 13 βαθμοί στο ρελαντί είχα 88-93.

 

Μάλλον χρειάζομαι θερμοστάτη?

 

 

 

Νομίζω Κώστα ότι είναι στις αποδεκτές αποκλίσεις οι τιμές που περιγράφεις. Και μένα τώρα με το κρύο, δύσκολα ανεβαίνει καρφί 88 - 92..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

ναι σύμφωνοι αλλά άλλοι κάτοχοι με s3-tt που αλλάξαν θερμοστάτη γι αυτό το λόγο τώρα με μειον που έχει αυτη την εποχή βλέπουν 90-93.και εγώ με το ζόρι 80-81.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω Κώστα ότι είναι στις αποδεκτές αποκλίσεις οι τιμές που περιγράφεις. Και μένα τώρα με το κρύο, δύσκολα ανεβαίνει καρφί 88 - 92..

 

 

 

Δημήτρης

στο καντράν Δημήτρη ή σε εξωτερικό όργανο (πχ διαγνωστικό)?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τυγχάνει να έχω ασχοληθεί πάρα μα πάρα πολύ με το θέμα της εξωτερικής θερμοκρασίας αλλά και της θερμοσκρασίας των υγρών που κυκλοφορούν στην μηχανή μιας και έχω στην κατοχή μου τα σχέδια του καντράν όπως και το πρόγραμμα για κάθε 8L από 1996 μέχρι και 2003 αρχές θα σας πω τα εξής τα οποία μπορείτε και να τα διασταυρώσετε αν θέλετε με εμένα παρών αλλά και με τεχνικούς της γερμανίας(AUDI engineering R&D).

 

Τα καντράν μας είναι ολοκληρωτικά ηλεκτρονικά.Ακόμα και οι βελόνες είναι με ηλεκτρονικά σερβο μοτεράκια τεράστιας ακρίβειας.Αν κοιτάξουμε στο κλίμα στην περιοχή 49 για τους περισσότερους θα δούμε την θερμοκρασία των υγρών που ρέουν στην μηχανή μας σε ψηφιακή ένδειξη.Υπο νορμάλ συνθήκες τα περισσότερα καντράν στον κόσμο δείχνουν την βελόνα πάντα στην μέση στους 90 βαθμούς.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η θερμοκρασία μας παρόλο που ζορίζουμε καμιά φορά το αμάξι μας μένει πάντα εκεί.Το οργανάκι θα μείνει σταθερό στους 90 για το παρακάτω εύρος θερμοκρασιών και αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί μιας και υπάρχει μέσα στο πρόγραμμα μιας από τις πολλές eeprom του καντράν μας:

 

Θερμοκρασία 90------Από 78oC εώς 107

 

Από τους 107-108 βαθμούς το καντράν αντιλαμβάνεται πως αν ανέβει η θερμοκρασία 2 βαθμούς ακόμα για τα υπόλοιπα 45 δευτερόλεπτα αρχίζει να πηγαίνει στους 110 βαθμούς και στέλνει εντολή στα 2 βεντιλατέρ μας να ξεκινήσουν με ταχύτητα 25% περισσότερο από ότι όταν ανοίγει ο θερμοστάτης και δουλεύει ένα σε ρελαντί.Αν εξακολουθήσει να ανεβαίνει για τα επόμενα 45 δευ τότε μπαίνει σε λειτουργία η δυνατή σκάλα των βεντιλατέρ που παιδιά ειλικρινά γίνεται ο χαμός!

Από τους 78 και κάτω πέφτει και πάει στα 75 κάτι που μπορεί να γίνει αν υπάρχει αρκετό κρύο έξω και αν ξαφνικά οδηγήσουμε το όχημα με υψηλές στροφές κάτι που αναγκάζει την αντλία νερών μας να στέλνει νερό πιο γρήγορα στο σύστημα ψύξης και να κρυώνει η μηχανή γρήγορα.Φυσικά το τελευταίο θα το δείτε για λίγο(10-15 δευτ) αφού η μηχανή ζεσταίνεται και πιο εύκολα με υψηλές στροφές.

 

Πολλοί πηγαίνουν και αλλάζουν θερμοστάτες καμιά φορά για το παραμικρό!

 

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΑΝ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΒΕΛΟΝΑ ΞΑΦΝΙΚΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΔΗΛ. ΑΠΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΤΕ ΨΑΞΤΕ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΡΑΝ!!!

 

Μπορεί να φταίει και καλωδίωση αλλά μόνο αν κάποιος την πειράξει ή είναι τόσο άτσαλος και σκίσει ή τραυματίσει κάποιο καλώδιο αλλά αυτό θα φανεί σαν σφάλμα στο ίδιο το καντράν.Το καντράν μας λοιπόν ελέγχει καθαρά το σύστημα ψύξης με ηλεκτρονικό τρόπο τουλάχιστον στα αμάξια 8L με φούσκα πάνω στον θερμοστάτη οπότε καμιά φορά καλά είναι να πηγαίνει το μυαλό μας και εκεί μιας και δυστηχώς έχει βγάλει πολλά προβλήματα ακόμα και στα μεταγενέστερα 8P.Έχω διορθώσει πολλά καντράν δικά μας αλλά τελικά είναι μάταιο χωρίς τον ευθυγραμμιστή/εκκινητή της AUDI.Αυτός είναι και ο λόγος που ζητάνε απεγνωσμένα να αλλάξουν τα καντράν μας μετά από βλάβη με έκπτωση και επιστροφή του δικού μας!

 

Επίσης αν κάποιος κατεβαίνει κατηφόρα έστω και με 5η με 3-4000 στροφές δεν πρέπει ποτέ να του κατέβει η βελόνα!Η βελόνα δεν κατεβαίνει τόσο γρήγορα!Μπορείτε να κατεβάσετε την βελόνα και να βλέπετε ταυτόχρονα και το κλίμα κανάλι 49 αν κατεβείτε π.χ κατηφόρα καρδίας που λένε και τα παιδιά με 130 χλμ χωρίς πριν να έχετε ζορίσει το αμάξι και θα δείτε πως με 4000-4500 στροφές θα αρχίσει η θερμοκρασία στο κλίμα να πέφτει και θα φτάσει και τους 75 βαθμούς!Είναι τεσταρισμένο σε πάρα πολλά 8L.

 

Κλείνωντας θέλω να πω δυο λόγια στον evanG.Φίλε μου μήπως πείραξες κωδικοποίηση στο καντράν σου και αν ναι σε ποια πεδία!Αν έκανες εσύ την αλλαγή και την θυμάσαι πες μου διότι είμαι σίγουρος πως έκανες ζημιά μεγάλη.Αν όχι ψάξε τον θερμοστάτη σου σε συνδυασμό με την πράσινη φούσκα και μόνο όταν τα δύο αυτά δεν λύσουν το πρόβλημά σου τότε πας δυστηχώς για καντράν!Ο λόγος απλός!Τα πεδία που ελέγχουν τα όρια στην βελόνα σου θα δείχνουν ή θα κάνουν ότι να'ναι.Αν ποτέ πραγματικά ανεβεί θερμοκρασία μπορεί να μην το καταλάβεις καν αφού τα επίπεδα ασφαλείας θα έχουν σβηστεί ή παραμετροποιηθεί σε άσχετες τιμές!Δοκίμασε αν έχεις VAGCOM και όσοι έχουν να δείτε αν περναέι το τεστ με τις βελόνες/output test(αν η βελόνα θερμοκρασίας δεν συμβαδίζει με της βενζίνας καντράν στα σίγουρα).Αν το περάσει μπορούμε να σώσουμε το καντράν με μια επανα-κωδικοπίηση που μπορώ σας στείλω μόνο όμως για δοκιμαστικούς λόγους και μετά από επικοινωνία.Πολλοί νομίζουν πως μπορούν να παίζουν με ένα vagcom interface και να κάνουν μάγια!Στο καντράν όμως παιδιά να μην ξεχνάτε ποτέ πως εκεί μέσα υπάρχει το can-bus interface του immobiliser, του κλίματος και ο έλεγχος της ψύξης.

 

ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ!Το κλίμα μας με το secret menu των καναλιών δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι ψηφιακές λέξεις του καντράν μας και μερικώς του εγκέφαλου μηχανής σε can-bus επικοινωνία οπότε όλες οι τιμές που βλέπουμε π.χ θερμοκρασία μηχανής κανάλι 49 είναι η θερμοκρασία που βλέπουμε στην βελόνα και όχι μια παράλληλη θερμοκρασία!Αν η μια δείχνει παπάδες τους ίδιους παπάδες δείχνει και η άλλη(τεσταρισμένο και αυτό).

 

Για όποια διευκρίνηση μην διστάζετε να με ρωτήσετε ότι θέλετε.Ζητάω και ένα μεγάλο συγνώμη διότι είμουν τόσο σχολαστικός και κουραστικός απλά παιδεύτηκα αρκετά με διάφορα πάνω στο αμάξι μιας και ηλεκτρονικός και θέλω πολλές φορές να βοηθάω όσο μπορώ!Απλά σαν παράκληση μην μου ζητήσετε σχέδια ηλεκτρονικά από καντράν όπως και binary από eeprom!Τα έδωσα σε κάποιον εδώ στην Θεσσαλονίκη και μου πουλάει και μούρη τώρα βγάζωντας χρήματα χωρίς όμως να έχει ιδιαίτερη τεχνική κατάρτηση σε προγραμματισμό.Ηλεκτρικά σχέδια μπορείτε να βρείτε και είμαι σίγουρος πως υπάρχουν μέσα στο ELSA.

Edited by SUPERMANBOY
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ΦΙλε μου σε ευχαριστω πολύ για τις πληροφορίες. Πραγματικά ειναι οχι απλως χρησιμες, αλλα εξαιρετικές.

 

Υπάρχει τρόπος να φαίνονται αυτές οι πληροφορίες και στην οθόνη του CLIMA του Α4 b6 οπως φαινονται στου Α3 ;

Edited by Giannis20vt
Link to comment
Share on other sites

Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ μιας και δεν έτυχε να επέμβω σε καντράν Α6.Αν όμως έχεις can-bus γίνεται 100% με κάποιο συνδυασμό που θα κοιτάξω και θα σου πω.

 

Πάντως κοίταξε εδώ http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=14795625

 

και εδώ http://www.audiworld.com/tech/int6.shtml

 

Δεν το έχω κάνει αλλά σου λέω πως γίνεται σε μοντέλα εξωτερικού.Πάντως αν παιδευτείς με συνδυασμούς ίσως να το πετύχεις.....

Edited by SUPERMANBOY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.