mariosA4 Posted November 19, 2009 Author Posted November 19, 2009 και μία κοντινή από τα οδηγούς βαλβίδων και ελατήρια εισαγωγής:
Dimitris_Kon Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 και μία κοντινή από τα οδηγούς βαλβίδων και ελατήρια εισαγωγής: Δώσε Μαρίνο, άλλαξέ τα όλα φίλε Δημήτρης
simon a4 Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Aντε Μαρινο καλη αρχη και καλα αποτελεσματα!!!
kostas_7 Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Ωρε πραμα που σαλευειιιιιι αρχισαν τα οργανα το βλεπω εγω....καλη συνεχεια Μαρινοοοοοοο με ακουςςςςςςςς;;;;;;
mariosA4 Posted November 19, 2009 Author Posted November 19, 2009 Ωρε πραμα που σαλευειιιιιι αρχισαν τα οργανα το βλεπω εγω....καλη συνεχεια Μαρινοοοοοοο με ακουςςςςςςςς;;;;;; όπως βλέπεις τραβάω ωραία κοντινά ....
mariosA4 Posted November 19, 2009 Author Posted November 19, 2009 ευχαριστώ σίμο και δημήτρη , το έργο σιγα σιγά παίρνει σάρκα και οστά ...
kostas_7 Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 όπως βλέπεις τραβάω ωραία κοντινά .... Ακομα δεν εχω καταλαβει τι κανεις στο αμαξακι σου αλλα που θα παει θα το καταλαβω καποια στιγμη ελπιζω τουλαχιστον να εχω περασει το προγραμματακι στο Α3 μου
mariosA4 Posted November 20, 2009 Author Posted November 20, 2009 Ακομα δεν εχω καταλαβει τι κανεις στο αμαξακι σου αλλα που θα παει θα το καταλαβω καποια στιγμη ελπιζω τουλαχιστον να εχω περασει το προγραμματακι στο Α3 μου προγραμμάτισέ το να μένει κοντά γιατί θα είμαι πολυυυυυ μακριά
NOEL-S3 Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Αντε ρε φιλε με το καλο (σου ευχομαι καλα αποτελεσματα με οσο το δυνατον λιγοτερο κοπο και οσο το δυνατον λιγοτερα συνεργεια...<<οχι αλλα συνεργεια>>) και ευχομαι το καλοκαιρι (καθε μερα φυσικα) πρωτα θα παταμε (αναβαση-καταβαση βουνο <<ξερεις εσυ ποιο βουνο>>) και μετα θα πινουμε καφε (φυσικα espresso)...χαχαχαχαχαχαχαχαχα
antrikos13 Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 σημερα το βράδυ ο αρίστος έφερε την πρώτη σοδειά από τη μεγαλόνησο...
mariosA4 Posted November 20, 2009 Author Posted November 20, 2009 Αντε ρε φιλε με το καλο (σου ευχομαι καλα αποτελεσματα με οσο το δυνατον λιγοτερο κοπο και οσο το δυνατον λιγοτερα συνεργεια...<<οχι αλλα συνεργεια>>) και ευχομαι το καλοκαιρι (καθε μερα φυσικα) πρωτα θα παταμε (αναβαση-καταβαση βουνο <<ξερεις εσυ ποιο βουνο>>) και μετα θα πινουμε καφε (φυσικα espresso)...χαχαχαχαχαχαχαχαχα σωστός.....
lekoS3 Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Αντε Μαριε με το καλο! Καλα και απροβληματιστα αποτελεσματα να εχεις ωστε να ευχαριστηθεις στο 100% το εργαλειο που ετοιμαζεις :biggrinthumb: !
mariosA4 Posted November 20, 2009 Author Posted November 20, 2009 Αντε Μαριε με το καλο! Καλα και απροβληματιστα αποτελεσματα να εχεις ωστε να ευχαριστηθεις στο 100% το εργαλειο που ετοιμαζεις ! Eυχαριστώ φίλε
mariosA4 Posted November 23, 2009 Author Posted November 23, 2009 αυτη είναι η τουρμπίνα και ηπολλαπλή εξαγωγής που θα βάλω (δεν τα έχω πάρει ακόμα) πολλαπλή : pag parts v-band manifold turbo: gt 3076 hta πηγή: audizine forums
kostas_7 Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 αυτη είναι η τουρμπίνα και ηπολλαπλή εξαγωγής που θα βάλω (δεν τα έχω πάρει ακόμα) πολλαπλή : pag parts v-band manifold turbo: gt 3076 hta πηγή: audizine forums Εσυ ετοιμαζεις πραματα και θαματα...
tolis7 Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 καλα πραγματα σωστες επιλογες αν γινει και προσεγμενη δουλεια απο το μηχανικο θα εισαι πολυβολο καλη συνεχεια
mariosA4 Posted November 23, 2009 Author Posted November 23, 2009 Εσυ ετοιμαζεις πραματα και θαματα... να μην ξέρεις με τι ομάδα παίζεις.. ???
mariosA4 Posted November 23, 2009 Author Posted November 23, 2009 καλα πραγματα σωστες επιλογες αν γινει και προσεγμενη δουλεια απο το μηχανικο θα εισαι πολυβολο καλη συνεχεια για το μηχανικό το ελπίζω φίλε γιατί μπορεί να πάει στράφι όλη η δουλειά... όσον αφορά τις επιλογές πιστευω τα εξής: μπορεί οι γερμανοί να είναι απο τους καλυτερους κατασκευαστές, σίγουρα όμως οι αμερικανοί είναι οι καλύτεροι βελτιωτές τους και ας είναι οι χειρότεροι κατασκευαστές...
mariosA4 Posted November 23, 2009 Author Posted November 23, 2009 εχεις αποφασισει που θα το πας? βασικά δεν είμαι αριθμολάγνος. ξεκίνησα να φτιάξω ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ και από κει όπου με βγάλει. Στο πρόγραμμα ψάχνομαι ακόμα , θα δούμε στην πορεία τι θα βγεί...
Dimitris_Kon Posted November 24, 2009 Posted November 24, 2009 (edited) Μαρίνο θα σου πω μερικά πράγματα, μετά από τη δική μου εμπειρία που το έχτισα μόνος, για να αποφύγεις κάποια παραστρατήματα : 1) Πρόσεξε πολύ τα μπουζώνια που θα βάλεις, να είναι καινούργια και πολύ ανθεκτικά (προτίμησε τα ΟΕΜ) για όλες τις χρήσεις στο μοτέρ. 2) Παξιμάδια πολλαπλής να είναι τα ΟΕΜ, όλα τα άλλα του εμπορίου είναι ... Επίσης πρόσεξε τις ροπές σύσφιξης αλλά και την ακολουθία σύσφιξης, καθώς η τουρμπίνα που εδράζεται στην πολλαπλή, λόγω βάρους και κραδασμών έχει την τάση να "τραβάει" την πολλαπλή. 3) Να αλλάξεις όλες τις φλάτζες, (εισαγωγής, εξαγωγής, κεφαλής) με καινούργιες και προτίμησε τις ΟΕΜ. Έλεγξε όμως τις τρύπες κάθε φλάτζας κάνοντας πατούρα στις παλιές, διότι κάποιες αντικαθίστανται και δεν έχουν τις ίδιες και δημιουργούν μπελάδες. 4) Απόφυγε οποιαδήποτε φλατζόκολλα καθώς και ο,τιδήποτε άλλο δεν είχε από το εργοστάσιο στο μοτέρ. 5) Άλλαξε όλες τις τσιμούχες ακόμα και του στροφάλλου, και πες στο ρεκτιφιέ να ελέγξει οποιεσδήποτε ατέλειες χύτευσης. 6) Μην σφίξεις πάρα πολύ τα ρακόρ νερού και λαδιού, διότι είναι αλουμινίου και αν το παρακάνεις, διαλύονται οι βόλτες και μετά κλάφτα.. 7) Προτίμησε να στο δέσει το μοτέρ το ρεκτιφιέ για να έχει και την ευθύνη αλλά και επειδή πρέπει να ζυγοσταθμίσει ΟΛΑ τα πράγματα. 8) Έλεγξε όλα τα μπεκ πριν τα κουμπώσεις και συγκεκριμένα έλεγξε και τα O rings πάνω τους να είναι σε άριστη κατάσταση. 9) Βάλε κολιέδες βιομηχανικού τύπου με παξιμάδι, διότι τα άλλα είναι για πέταμα. 10) Το σήμα πίεσης στη τουρμπίνα για τη Ν75 ή το boost controller πρέπει να είναι πάνω στο μαντέμι και βιδωτό, αλλιώς, αν το κάνεις σε σωλήνα ή κολλάρο, να ξέρεις ότι εαν φύγει, η πίεση θα ξεφύγει πάνω από 2 μπορεί και 3 bar και δεν το θέλεις αυτό.. 11) Τέλος, πες στον εξατμισά που θα σου βάλει την εξάτμιση, να σου κάνει όσο το δυνατο straight through σύστημα ειδικά αμέσως μετά τη τουρμπίνα, καθώς είναι πολύ κρίσιμο το σημείο αυτό για την απόδοση γενικά. Αν θυμηθώ κάτι επιπλέον θα στο γράψω εδώ! Καλή επιτυχία φίλε Δημήτρης Edited November 24, 2009 by dimitris A4TFSIQ
mariosA4 Posted November 24, 2009 Author Posted November 24, 2009 Μαρίνο θα σου πω μερικά πράγματα, μετά από τη δική μου εμπειρία που το έχτισα μόνος, για να αποφύγεις κάποια παραστρατήματα : Αν θυμηθώ κάτι επιπλέον θα στο γράψω εδώ! Καλή επιτυχία φίλε Δημήτρης Δημήτρη σε ευχαριστώ ,θα τα πούμε στο τηλ.
mariosA4 Posted November 24, 2009 Author Posted November 24, 2009 Καλη αρχη και καλη δυναμη Μαρινο!! το ίδιο και σένα φίλε...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now