COSTAS S3 Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 τελικά ο δρόμος μέχρι το τελικό αποτέλεσμα είναι ο πιο διασκεδαστικός
The Dog Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 (edited) 81.5 bore (μετρά ακριβός πόσο στο έκανε) =3.20866142 3.20866142 χ 0.0045=0.014 inch= 0.3556mm και εσυ έχεις 0,45mm? Πες μου ακριβός πόσο σου κάνανε το bore... Edited February 4, 2010 by The Dog
mariosA4 Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 Που το είδες το κατακάθι φιλαράκι? Λάδι είναι που ψεκάστηκε με αέρα. Δημήτρης λές να μην το κατάλαβα.... μάλλον εσύ δεν το κατάλαβες
Dimitris_Kon Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 λές να μην το κατάλαβα.... μάλλον εσύ δεν το κατάλαβες χαχαααχαααχα οκ δεκτόν Δημήτρης
mariosA4 Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 81.5 bore (μετρά ακριβός πόσο στο έκανε) =3.20866142 3.20866142 χ 0.0045=0.014 inch= 0.3556mm και εσυ έχεις 0,45mm? Πες μου ακριβός πόσο σου κάνανε το bore... έτσι μου τόκανε όπως λές ,τον πήρα τηλ
mariosA4 Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 τελικά ο δρόμος μέχρι το τελικό αποτέλεσμα είναι ο πιο διασκεδαστικός διασκεδαστικός φαίνεται απέξω, για ρώτα και από μέσα.....
dimitris Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Αντε με το καλο Μαριε να το βαλεις μπροστα... Πιστευω τα νουμερα να ειναι αναλογα της δουλειας που εχεις κανει....... Δες πιο κατω να καταλαβεις τι εννοω.!!!!!!
mariosA4 Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 (edited) Αντε με το καλο Μαριε να το βαλεις μπροστα... Πιστευω τα νουμερα να ειναι αναλογα της δουλειας που εχεις κανει....... Δες πιο κατω να καταλαβεις τι εννοω.!!!!!! τώρα τελευταία έχω συνηθίσει με τα 75 του πεζώ και μου φαίνονται πολλά....(ρε μπας και είναι τα χρόνια μου πολλά...) για να δούμε τι θα βγεί στο τέλος ,το πολύ πολύ κανουμε μια αλλαγή με το δικό σου για track days στα Μέγαρα ,τι λές? το διαγραμματάκι είναι τέλειο , δεν βλέπεις ελλάδα τέτοια καμπύλη μετά τις 7000.. μακάρι να βγεί έτσι και το δικό μου Edited February 4, 2010 by mariosA4
ΘΑΝΑΣΗΣ Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Αντε με το καλο Μαριε να το βαλεις μπροστα... Πιστευω τα νουμερα να ειναι αναλογα της δουλειας που εχεις κανει....... Δες πιο κατω να καταλαβεις τι εννοω.!!!!!! ΑΧΧΧΧ!!! :cry:
COSTAS S3 Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 διασκεδαστικός φαίνεται απέξω, για ρώτα και από μέσα..... δεν είπα ότι είναι εύκολο..το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει.Καλό κουράγιο και υπομονή
mariosA4 Posted February 5, 2010 Author Posted February 5, 2010 (edited) ΑΧΧΧΧ!!! τι έπαθες ρε θανάση και βαράς την οθόνη, είπαμε το θέαμα είναι ακατάλληλο για υποψήφιους .... μπαμπάδες Edited February 5, 2010 by mariosA4
ΘΑΝΑΣΗΣ Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 τι έπαθες ρε θανάση και βαράς την οθόνη, είπαμε το θέαμα είναι ακατάλληλο για υποψήφιους .... μπαμπάδες
sylvios Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 σήμερα έφτασε και το clutsch kit της clutsh masters fx400: έτσι μπορούμε να βάλουμε το μπλόκ στη θέση του.. τώρα που το βλέπω καλύτερα κάνει και για ζάντα, μου θυμίζει τις λευκές της oz στο wrc.. Μαρινο γεια και απο μενα και καλη αρχη. Πες μου επειδη και εγω εβαλα τον FX400 ελπιζω να πηρες τον s δηλαδη sprung με ελατηρια στο δισκο.Το δε βολαν να ειναι ατσαλινο και οχι αλουμινιο .Για τσεκαρετο γιατι αλλιως το οδηγημα θα ειναι πικρα.
A80Avant Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Μαριε, με γεια το καινουριο δισκο/πλατο. Διαβασα τα σχολια στο audizine για το southbend, και πρεπει να πω οτι αυτα που κολλανε ειναι αυτα που δεν ειναι 6 η 4 puck discs και ειναι λογικο απο την αναπτηυξη θερμοκρασιων. Προσωπικα δεν θα κανω τετοιες εκκινησεις ποτε γιατι το αμαξι ειναι οικογενειακο οπως καταλαβαινεις και οχι drag. απο την αλλη η clutch masters δεν εχει κιτ για το δικο μου! Τελος θα γινει και κρυογενικη στο συστημα πλατο/βολαν οποτε η απομακρυνση των θερμοκρασιων θα ειναι μεγαλυτερη. Ισως δωσει μια εξτρα δυνατοτητα να μην κολλησει ποτε. Και παλι καλη συνεχεια! καλα το πας!
mariosA4 Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Μαρινο γεια και απο μενα και καλη αρχη. Πες μου επειδη και εγω εβαλα τον FX400 ελπιζω να πηρες τον s δηλαδη sprung με ελατηρια στο δισκο.Το δε βολαν να ειναι ατσαλινο και οχι αλουμινιο .Για τσεκαρετο γιατι αλλιως το οδηγημα θα ειναι πικρα. γειά σου φίλε, το είχαμε ψάξει πολύ με τον dog πριν το παραγγείλω,όντως τον εξάφτερο με τα ελατήρια πήρα και βολάν ατσάλινο μονής μάζας. Βασικά αυτο βάζανε και στο audizine οπότε η επιλογή ήταν μονόδρομος χωρίς να είναι και σίγουρο ότι θα με καλύψει. Ο δημήτρης απότι είπε τον έκανε κάρβουνο μέσα σε 2 μήνες ....Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω drag strip και ελπίζω να κρατήσει λίγο παραπάνω....
mariosA4 Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Μαριε, με γεια το καινουριο δισκο/πλατο. Διαβασα τα σχολια στο audizine για το southbend, και πρεπει να πω οτι αυτα που κολλανε ειναι αυτα που δεν ειναι 6 η 4 puck discs και ειναι λογικο απο την αναπτηυξη θερμοκρασιων. Προσωπικα δεν θα κανω τετοιες εκκινησεις ποτε γιατι το αμαξι ειναι οικογενειακο οπως καταλαβαινεις και οχι drag. απο την αλλη η clutch masters δεν εχει κιτ για το δικο μου! Τελος θα γινει και κρυογενικη στο συστημα πλατο/βολαν οποτε η απομακρυνση των θερμοκρασιων θα ειναι μεγαλυτερη. Ισως δωσει μια εξτρα δυνατοτητα να μην κολλησει ποτε. Και παλι καλη συνεχεια! καλα το πας! και καλά θα κάνεις όσον αφορά τις εκκινήσεις .... Τι να πώ ελπίζω να σαι τυχερός βασίλη και να μην σου βγεί κούτσουρο.Ενας Ελληνας στο audizinε τον είχε σε Α4 πάνω από χρόνο με τέλεια εμπλοκή και μαλακό πεντάλ. Αλλος με το που ανέβηκε σε ιπποδύναμη και μια δυό εκκινήσεις....
A80Avant Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 (edited) παντως το να κολλησει, δεν σημαινει οτι καταστραφηκε. Αν ξεκολλησει με το κολπο του γκαζιου παιζει να συνεχισει να δουλευει αφοβα. Αυτο που εχω τωρα της spec ειναι carbon/ceramic 360μοιρες δισκος και αν εξαιρεσεις την ελαχιστα αυξημενη σκληροτητα του στο πενταλ, δεν εχει κανει κιχ μεχρι τωρα. Πιστευω οτι στον τομεα που με ενδιαφερει, δηλαδη να κραταει 650Νm ροπης για πολλες στροφες μιας και η τουρμπινα θα δινει, θα δουλεψει. Εξαλλου, με τοση ροπη, αμφιβαλλω αν εχει τοπο να καθομαι να κανω εκκινησεις. Ισως οταν επιστρεψω ελλαδα και χρειαστει εκ νεου αλλαγη, να το ψαξω περισσοτερο και να κανω κατι διαφορετικο. Εχει και antilag ο αγραφος... Edited February 6, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
sylvios Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 γειά σου φίλε, το είχαμε ψάξει πολύ με τον dog πριν το παραγγείλω,όντως τον εξάφτερο με τα ελατήρια πήρα και βολάν ατσάλινο μονής μάζας. Βασικά αυτο βάζανε και στο audizine οπότε η επιλογή ήταν μονόδρομος χωρίς να είναι και σίγουρο ότι θα με καλύψει. Ο δημήτρης απότι είπε τον έκανε κάρβουνο μέσα σε 2 μήνες ....Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω drag strip και ελπίζω να κρατήσει λίγο παραπάνω.... Για την αντοχη δεν ξερω να σου πω γιατι εχω κανει μονο 2000 χλμ.Σιγουρα θελει αρκετο στρωσιμο περιπου 800χλμ.Απο οδηγησιμοτητα παντος δεδομενου οτι ειναι 6φτερος κεραμικος και το βολαν ελαφρωμενο ειναι πολυ ανετος στο ξεκινημα-στην αρχη μονο κανει λιγο θορυβο η εμπλοκη του δισκου στο βολαν η οποια ειναι λιγο αποτομη ενοειται αλλα τιποτα το τρομερο-το δε βολαν στο ρελαντι κανει ελαχιστο θορυβο.Το σημειο εμπλοκης ειναι πιο ψηλα απο το μαμα.Ετσι για την ιστορια να πω οτι ο εδω αντιπροσωπος ζηταει για το κιτ του FX400 1650 ευρω και εμενα μου κοστισε απο αμερικη 680 ευρω δηλ περιπου 990 δολαρια συν 60 ευρω τελωνειο ,συνολο 740 ευρω.Η διαφορα ειναι αστρονομικη και οι τυποι δεν παιζονται με τιποτα.
mariosA4 Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 (edited) Για την αντοχη δεν ξερω να σου πω γιατι εχω κανει μονο 2000 χλμ.Σιγουρα θελει αρκετο στρωσιμο περιπου 800χλμ.Απο οδηγησιμοτητα παντος δεδομενου οτι ειναι 6φτερος κεραμικος και το βολαν ελαφρωμενο ειναι πολυ ανετος στο ξεκινημα-στην αρχη μονο κανει λιγο θορυβο η εμπλοκη του δισκου στο βολαν η οποια ειναι λιγο αποτομη ενοειται αλλα τιποτα το τρομερο-το δε βολαν στο ρελαντι κανει ελαχιστο θορυβο.Το σημειο εμπλοκης ειναι πιο ψηλα απο το μαμα.Ετσι για την ιστορια να πω οτι ο εδω αντιπροσωπος ζηταει για το κιτ του FX400 1650 ευρω και εμενα μου κοστισε απο αμερικη 680 ευρω δηλ περιπου 990 δολαρια συν 60 ευρω τελωνειο ,συνολο 740 ευρω.Η διαφορα ειναι αστρονομικη και οι τυποι δεν παιζονται με τιποτα. απότι θυμάμαι έχεις πάρει τον fx300 έτσι δεν μουχες πεί? Οπως και νάχει η διαδικασία της εμπλοκής έχει σημασία για καθημερινό αμάξι και μπορεί να σε κάνει να το σιχαθείς αν είναι σπαστική.... Οσο αφορά τις τιμές τα έχουμε ξαναπεί...Οι ντόπιοι έμποροι δεν στοκάρουν από τη μία και έτσι παίρνουν και μικρή έκπτωση χονδρικής.. Ουσιαστικά απότι καταλαβαίνω ψωνίζουν όπως εμείς και από 1 πράγμα βγάζουν 2..Οι τύποι είναι απαράδεκτοι ,ο κόσμος ξύπνησε και τα κορόιδα τελείωσαν,το βλέπω σε λίγο καιρό ελάχιστοι θα μείνουν ανοιχτόι αν δεν αλλάξουν νοοτροπία.. θα μπορούσαν να δουλεύουν με ένα 30-40% εν γνώση του πελάτη ο οποίος δεν θα χρειαζόταν να μπεί στη διαδικασία της αναμονής του ίντερνετ κλπ. Αλλά όπως είπαμε θέλουν να πιάσουν ταμείο....ανεργίας Edited February 6, 2010 by mariosA4
mariosA4 Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 παντος το να κολλησει, δεν σημαινει οτι καταστραφηκε.Αν ξεκολλησει με το κολπο τοθ γκαζιου παιζει να συνεχισει να δουλευει αφοβα. Αυτο που εχω τωρα της spec ειναι carbon/ceramic 360μοιρες δισκος και αν εξαιρεσεις την ελαχιστα αυξημενη σκληροτητα του στο πενταλ, δεν εχει κανει κιχ μεχρι τωρα. Πιστευω οτι στον τομεα που με ενδιαφερει, δηλαδη να κραταει 650Νm ροπης για πολλες στροφες μιας και η τουρμπινα θα δινει, θα δουλεψει. Εξαλλου, με τοση ροπη, αμφιβαλλω αν εχει τοπο να καθομαι να κανω εκκινησεις. Ισως οταν επιστρεψω ελλαδα και χρειαστει εκ νεου αλλαγη, να το ψαξω περισσοτερο και να κανω κατι διαφορετικο. Εχει και antilag ο αγραφος... ένας αλλος με southbend στο δυναμόμετρο τα'παιξε και μετά όλα καλά δουλευε τέλεια.Αυτός ο συνδυασμός feramic -organic δείχνει καλός αλλά θέλει προσοχή...
sylvios Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 απότι θυμάμαι έχεις πάρει τον fx300 έτσι δεν μουχες πεί? Οπως και νάχει η διαδικασία της εμπλοκής έχει σημασία για καθημερινό αμάξι και μπορεί να σε κάνει να το σιχαθείς αν είναι σπαστική.... Οσο αφορά τις τιμές τα έχουμε ξαναπεί...Οι ντόπιοι έμποροι δεν στοκάρουν από τη μία και έτσι παίρνουν και μικρή έκπτωση χονδρικής.. Ουσιαστικά απότι καταλαβαίνω ψωνίζουν όπως εμείς και από 1 πράγμα βγάζουν 2..Οι τύποι είναι απαράδεκτοι ,ο κόσμος ξύπνησε και τα κορόιδα τελείωσαν,το βλέπω σε λίγο καιρό ελάχιστοι θα μείνουν ανοιχτόι αν δεν αλλάξουν νοοτροπία Πραγματι περσυ εβαλα τον FX300 ,τον κρατησα μονο 3000χλμ και τωρα τον πουλαω.Ειναι για το μαμα βολαν.Εγω θελησα να αλλαξω και βολαν γιαυτο πηγα στον FX400.Η αληθεια ειναι οτι το ελαφρωμενο βολαν στροφαρει πολυ καλυτερα απο το μαμα ,δηλαδη λιγοτερο lag.
mariosA4 Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Πραγματι περσυ εβαλα τον FX300 ,τον κρατησα μονο 3000χλμ και τωρα τον πουλαω.Ειναι για το μαμα βολαν.Εγω θελησα να αλλαξω και βολαν γιαυτο πηγα στον FX400.Η αληθεια ειναι οτι το ελαφρωμενο βολαν στροφαρει πολυ καλυτερα απο το μαμα ,δηλαδη λιγοτερο lag. με το ελαφρωμένο βολάν σίγουρα στροφάρει πιό ευκολα,τουρμπίζει όμως νωρίτερα?
A80Avant Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 λογικα δεν εχει καμια σχεση αυτο. Απλα μειωνοντας το περιστρεφομενο βαρος, εχεις λιγοτερες απωλειες, οποτε πιθανον και να βγαινουν λιγο περισσοτερα αλογα. Το ποτε θα τουρμπιζει ειναι θεμα καθαρα της τουρμπινας, της εισαγωγης/εξαγωγης και της κεφαλης.
sylvios Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 (edited) λογικα δεν εχει καμια σχεση αυτο. Απλα μειωνοντας το περιστρεφομενο βαρος, εχεις λιγοτερες απωλειες, οποτε πιθανον και να βγαινουν λιγο περισσοτερα αλογα. Το ποτε θα τουρμπιζει ειναι θεμα καθαρα της τουρμπινας, της εισαγωγης/εξαγωγης και της κεφαλης. Θα διαφωνησω ευγενικα με αυτο και θα πω οτι και η πιεση ανεβαινει πιο νωρις γιατι βρισκεται σε σχεση με τις στροφες οι οποιες ανεβαινουν πιο γρηγορα -οπως ειπες-λογω του λιγοτερου βαρους.Εξαλλου τη διαφορα την αισθανθηκα αμεσως και ηταν μεγαλη.Αντιθετα την ωρα που κανεις την αλλαγη σε μεγαλυτερη ταχυτητα οι στροφες πεφτουν οπως ειναι λογικο πιο γρηγορα, πραγμα που δεν σε ενοχλει οταν εχεις πολυ ροπη. Edited February 6, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
A80Avant Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 με αυτο που ειπες δεν διαφωνεις μαζι μου. Σου δινεται η αισθηση οτι τουρμπιζει νωριτερα επειδη στροφαρει νωριτερα.Πχ αν η τουρμπινα σου δινει full boost στις 4000στρ. Παλι στις 4000 θα δινει και με το καινουριο βολαν, απλα τωρα πιανεις τις 4000στρ γρηροτερα. Δεν πιανεις full boost στις 3800 πχ ή νωριτερα. Εχει διαφορα!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now