Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ετσι για να κανουμε μια εξακριβωση, για σηκωσε 2.7-3.0 bar πιεση να δουμε τι θα γινει, αν θα πεταξει τα κολαρα(για δοκιμη)... :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

Posted

Σίγουρα με χειλάκι είναι πολύ ποιο ασφαλές αλλά ακόμα και εκεί,προσωπικά θα έβαζα βιομηχανικού τύπου...

Posted

αν σηκωνεις πιεση τι να κανουν τα χειλακια και οι διπλοι σφιχτηρες.....θες αλλα πιο σοβαρα μεσα.....

Αν δε σου κάνουν δουλειά τότε υπάρχει το πρόβλημα ή στα χειλάκια ή στις πόντες ή στις βάσεις.

Posted

αν σηκωνεις πιεση τι να κανουν τα χειλακια και οι διπλοι σφιχτηρες.....θες αλλα πιο σοβαρα μεσα.....

 

Χωρίς χείλος, απλός σωλήνας αλουμινίου με σφικτήρα βιομηχανικού, κρατάει κολλάρο πίεσης στα 2.3 σταθερή στο δικό μου πάντως.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Χωρίς χείλος, απλός σωλήνας αλουμινίου με σφικτήρα βιομηχανικού, κρατάει κολλάρο πίεσης στα 2.3 σταθερή στο δικό μου πάντως.

 

 

 

Δημήτρης

 

Εσένα ποιός σε ρώτησε ρε μεγάλε και πετάχτηκες να μας πεις οτι δουλεύει 2.3bar πίεση σταθερό η κάσα σου??:sFun_nahnahna3::sHa_hehe:

Posted

Εσένα ποιός σε ρώτησε ρε μεγάλε και πετάχτηκες να μας πεις οτι δουλεύει 2.3bar πίεση σταθερό η κάσα σου??:sFun_nahnahna3::sHa_hehe:

 

Εσύ από που έμαθε ο κ***ς σου τα βιομηχανικού τύπου? Τα ήξερες και από πριν ? :sFun_nahnahna3:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Εσύ από που έμαθε ο κ***ς σου τα βιομηχανικού τύπου? Τα ήξερες και από πριν ? :sFun_nahnahna3:

 

 

 

Δημήτρης

 

Απο εκεί που έμαθες και εσυ να βάζεις μονωτική στα κατσαβίδια...:sHa_sarcasticlol:

Posted

2.2 ποια τουρμπινα?αλλη παροχη εχει στο 2.2 η gt28 αλλη παροχη η gt35 και αλλη η precision

 

 

3076 garrett. και πριν απο αυτη μια holset στο 1.8 που ειναι επιπεδο GT35. Δες στο project μου και θα καταλαβεις

Posted

Ετσι για να κανουμε μια εξακριβωση, για σηκωσε 2.7-3.0 bar πιεση να δουμε τι θα γινει, αν θα πεταξει τα κολαρα(για δοκιμη)... :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

Μητσάρα αμα σηκώσω 3 bar με τα F5dpor χωρίς μεθανόλες θα λειώσει καμιά ακίδα και...gym_bike.gif:angel:

Είχα κιάλλο θέμα παρεπιπτόντως ... μου πέταγε τη σωλήνα της υποπίεσης που δίνει πίεση στο σερβο με αποτέλεσμα να διαπιστώσω ότι δεν έχω υποβοήθηση στην κατηφόρα απ'το βουνό.....Ούτε και γώ θυμάμαι πόση πίεση πρέπει να έβαλα για να σταματήσω ,κόντεψα να καβαλήσω το πεντάλ ...

Τόπιασα με τάιράπ μέχρι να αντικαταστήσω το όλο σύστημα που ήρθε από το Β5 και δεν ταιριάζει ακριβώς

 

θα τραβήξω μια φωτό απ'τον κολιέ πουδείχνει πολύ καλός και μάλλον θα αντικαταστήσω και τους υπόλοιπους αν και δεν έχω διαροές προς το παρόν

Posted

3076 garrett. και πριν απο αυτη μια holset στο 1.8 που ειναι επιπεδο GT35. Δες στο project μου και θα καταλαβεις

 

βασίλη μέχρι που δουλέυει σωστά ο χάρτης της 3076 για να μήν ζορίζεται άνευ λόγου?

Posted

σε ενα rs2 Δημητρη που εφτιαχνε ο μηχανικος μου παλια σε γνωστο κοντρερ της σημερινης εποχης(βλεπε κατοχο porsche) εκανε τα ιδια χειλακια που εχει και στο δικο μου και τοτε για dragster αγωνες που ειχε κατεβει σηκωνε 2.7 οντως!

Posted

Αν θυμαμαι καλα Μαριε, μπορεις να δωσεις με 82αρι μαντεμι 2bar στον κοφτη. Νομιζω οτι το μοτερ θα ειναι το προβλημα αν μπορει να τα βγαλει περα (οχι αν θα σπασει, αλλα αν μπορει να εκμεταλλευτει ολο τον αερα που θα δινει η τουρμπινα) για το αν θα βγαλει τα αλογα ή οχι. Επισης, αν το ιντερκουλερ θα κανει δουλεια καλη γιατι ο αερας σιγουρα θα ειναι πιο ζεστος λογω ψηλοτερης πιεσης.

 

Ο χαρτης ειναι εντος παντος και στα 2bar κοφτη. Ισως στα 2.3 του δικηγορου να ηταν εκτος, και προφανως να μην χρειαζονταν, αλλα αμα εχεις φτιαξει κεφαλη, τα δοκιμαζεις ολα.

 

Επισης, η γνωμη μου για τη μεθανολη ειναι να μην την χρησιμοποιησεις μονιμα πανω, αλλα για να ριχνεις μονο τις θερμοκρασιες.

εχω διαπιστωσει οτι ακομα και σε μιγμα 70:30 νερου/μεθανολης, αναλογως της γραμμικοτητας ψεκασμου, το μιγμα σου μπορει να γινει πααααρα πολυ πλουσιο, και ετσι εκει που ζητας 0.80 λαμδα για καλυτερη αποδοση, αυτο να πεφτει στο 0.70. ΑΝ γινεται αυτο, τοτε ανγκαστικα μειωνεις τη βενζινη προκειμενου με την υπαρξη της μεθανολης να ξαναπας στο 0.80. ΟΜΩΣ!!! αν για καποιο λογο το συστημα της μεθανολης κολλησει ή δεν ψεκασει, τοτε καμπουμ!

 

Γι αυτο, ειτε βαλε δευτερο χαρτη με διακοπτη αν γινεται, ή πολλαπλα συστηματα ελεγχου της μεθανολης ωστε να μπορει να σε γυρναει σε safe mode αν δεν ψεκασει.

 

 

Στο δικο μου το εχω γυρισει σε απλο νερακι και εχω τροποποιησει τον χαρτη του αβανς να ειναι πιο αγριο μονο σε θεμα θερμοκρασιας εισερχομενου αερα. Ετσι απλα εκμεταλλευομαι τον κρυο αερα μονο, και η ποσοτητα μεθανολης που βαζω ειναι αμελητεα, μονο για να μην παγωνει το παγουρι νερου τωρα στα χιονια.

Posted

βασικά έχω ακούσει ότι ο 1.8t τρελαίνεται στα 2 - 2.2 μπάρ και θέλω να δώ τι θα κάνει σε αυτές τις πιέσεις. Από κεφαλή είμαστε οκ , από αβάνς δεν πάμε καλά λόγω knock... θα δείξει το πράγμα στην πορεία ..

από μεθανόλη σε μία συντομη μελέτη στο διαδύκτιο μόνο η ΑΕΜ έχει ασφαλιστικό για διαρροές και δυσλειτουργίες με αυτοδιάγνωση και μπορεί να συνδεθέι με το boost controller ρίχνοντας αυτόματα την πίεση οπότε μάλλον είμαστε προς τα κεί.

Επίσης δεν σκοπεύω να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο από 50-50 σε αναλογία και όπως μου έλεγε και ο μήτσος(Νοελ) μόνο μετά το 1.5 βar όπου τελειώνει και ο χάρτης του maf για ασφάλεια και οικονομία στη μεθανόλη

Posted

βασικά έχω ακούσει ότι ο 1.8t τρελαίνεται στα 2 - 2.2 μπάρ και θέλω να δώ τι θα κάνει σε αυτές τις πιέσεις. Από κεφαλή είμαστε οκ , από αβάνς δεν πάμε καλά λόγω knock... θα δείξει το πράγμα στην πορεία ..

από μεθανόλη σε μία συντομη μελέτη στο διαδύκτιο μόνο η ΑΕΜ έχει ασφαλιστικό για διαρροές και δυσλειτουργίες με αυτοδιάγνωση και μπορεί να συνδεθέι με το boost controller ρίχνοντας αυτόματα την πίεση οπότε μάλλον είμαστε προς τα κεί.

Επίσης δεν σκοπεύω να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο από 50-50 σε αναλογία και όπως μου έλεγε και ο μήτσος(Νοελ) μόνο μετά το 1.5 βar όπου τελειώνει και ο χάρτης του maf για ασφάλεια και οικονομία στη μεθανόλη

 

Aυτό είναι δεδομένο πως το water meth θα χρησιμοποιείτε απο 1.5bar και πάνω,δεν υπάρχει λόγος για χαμηλότερα.

 

Βασίλη όταν λες τελειώνει ο χάρτης στα 2.0bar της 3076 τι εννοείς?

Οτι απο κει και πάνω είναι ανώφελη η παραπάνω πίεση?

Posted

ενοοω οτι αν μετα τα 2 bar το μονο που φυσαει ειναι καυτος αερας που δεν μπορει να γινει αντικειμενο εκμεταλλευσης απο το μοτερ, δεν εχει νοημα να δωσεις αλλη πιεση.Οι χαρτες της τουρμπινας πρεπει παντα να διαβαζονται αναλογα με την ικανοτητα του μοτερ να εκμεταλλευτει την πιεση αυτη. Ετσι ειναι λιγο ατοπο να λεμε ποσα μπαρ μπορεις να σηκωσεις γιατι πχ ενα 6κυλινδρο μοτερ με 3000κυβικα μπορει να μην χρειαζεται 2bar για να πιασει την ποσοτητα αερα που μπορει η τουρμπινα να 'φυσηξει' ενω το 1.8Τ μοτερ να χρειαζεται κατι τετοιο.

 

Μαριε η μεθανολη δεν εχει σημασια ποτε θα την ψεκασεις, αλλα ποση ποσοτητα και τι θα κανεις στον χαρτη της βενζινης για να μην γινεται το προγραμμα πουτ$^&^@.

 

Οπως σου εγραψα παραπανω, ειναι θεμα μιγματος. Προκειμενου να εχεις τα περισσοτερα αλογα που μπορεις απο το setup σου, θελεις ο λαμδα να ειναι στο 0.80 χωρις knock και οσο αβανς και πιεση μπορεις να δωσεις.

 

Αρα, βαζεις 98αρα και πχ εχεις 10 μοιρες στα 2bar στον κοφτη και βγαζεις 500 αλογα και λαμδα 0.80

Αν βαλεις 95αρα μπορει να εχεις 3 μοιρεσ με 2bar στον κοφτη και να βγαζεις 440 αλογα και λαμδα 0.80

Αν βαλεις μεθανολη επιπλεον στο προγραμμα της 98αρας χωρις να αλλαξεις τιποτα στον χαρτη, μπορει να ανεβασεις αβανς στις 15 μοιρες χωρις knock αλλα παλι να δεις 500 αλογα. Ομως ο λαμδα θα εχει παει στο 0.75!!

ΑΝ τωρα αλλαξεις τον χαρτη της βενζινης ωστε με τις μεθανολες ο λαμδα να ειναι παλι 0.80, τοτε μπορει να δεις 530αλογα(λογω μεγαλυτερου αβανς) κοκ.

 

το θεμα ειναι οτι αν παθει κατι το συστημα, και πεσουν οι μεθανολες, με τη λιγοτερη βενζινη, εκει που ζηταγες 0.80 τωρα θα παει 0.84πχ και αυτο θα ειναι φτωχο για τις 13μοιρες αβανς. οποτε πυρακια.

 

ΑΝ το συστημα εχει δικλειδες να σου ριχνει παραπανω βενζινη(wideband lamda) ή να σου ριχνει την πιεση σε επιπεδα κατω του 1.5bar πχ οπου δεν εχεις μεθανολη, τοτε θα το σωσεις.

Posted

εννοείται ότι το πρόγραμμα θα φτιαχτεί για να δουλεύει με τη μεθανόλη μετα το 1.5 bar όμως. Το βασικό είναι να δουλέψει το ασφαλιστικό της ΑΕΜ ,να δώσει εντολή δηλ να ρίξει πίεση σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή αδειάσματος του ρεζερβουάρ της μεθανόλης .Μάλιστα για να σιγουρευτώ ότι θα δουλέψει δίγουρα θα φτιάξουμε κάποιο έξτρα safe mode μηχανικό ή προγραμματιστικό να είμαστε σίγουροι.

Posted

εννοείται ότι το πρόγραμμα θα φτιαχτεί για να δουλεύει με τη μεθανόλη μετα το 1.5 bar όμως. Το βασικό είναι να δουλέψει το ασφαλιστικό της ΑΕΜ ,να δώσει εντολή δηλ να ρίξει πίεση σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή αδειάσματος του ρεζερβουάρ της μεθανόλης .Μάλιστα για να σιγουρευτώ ότι θα δουλέψει δίγουρα θα φτιάξουμε κάποιο έξτρα safe mode μηχανικό ή προγραμματιστικό να είμαστε σίγουροι.

 

Μάστορα κάτι απλό : Βάλε την μεθανόλη μέσα στο δοχείο νερού υαλοκαθαριστήρων και όταν τελειώσει το παίρνεις χαμπάρι. Άσε τα εξτρά εγκεφαλάκια, σκατάκια κλπ - γνώμη μου.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

ναι αυτο ειναι μια ευκολη λυση

 

εμενα ομως τα επαιξε η τρομπα προσφατα. Ενω αναβε το Led οτι ψεκαζει, δεν εβλεπα διαφορα στην θερμοκρασια εισερχομενου αερα, ουτε μπορουσα να ακουσω την τρομπα να δουλευει. Το διαπιστωσα οταν την εβγαλα.

 

δεν εχω καποιο εξτρα εγκεφαλακι να μετραει την ποσοτητα ψεκασμου( που μπορω να βαλω παραλληλα), αλλα μονο ετσι σωζεσαι. Δεν ειναι μονο αν σου τελειωσει το ζουμι

Posted

Μάστορα κάτι απλό : Βάλε την μεθανόλη μέσα στο δοχείο νερού υαλοκαθαριστήρων και όταν τελειώσει το παίρνεις χαμπάρι. Άσε τα εξτρά εγκεφαλάκια, σκατάκια κλπ - γνώμη μου.

 

Δημήτρης

δεν έχει νοήμα Δημήτρη, όλα τα συγχρονα water meth έρχονται με δοχείο με μετρητή που σου δείχνει μέσα σε οθόνη αν τελειώνει ή οχι. Επιπρόσθετα το self diagnose της ΑΕΜ αν δεν δουλέψει η τρόμπα σου βγάζει βλάβη - αυτό όσον αφορά την περίπτωση να μην δουλεύει η τρόμπα όπως ανέφερε ο Βασίλης .

ο μηχανικός μου έριξε μια ιδέ να βάλουμε το παγούρι στο εσωτερικό του φτερού και με στόμιο από παγούρι VW με τάπα να το γεμίζουμε από το εσωτερικό του μοτέρ - δίπλα στο στόμιο του παγουριού των υαλοκαθαριστήρων.

Ετσι απεγλωβίζεται το προτπαγκάζ να βάζεις ότι θέλεις και αποκλείεις την πιθανότητα κάτι βαρύ η αιχμηρό να μετακινηθεί πρός στο παγούρι και να το τρυπήσει σε ενδεχόμενη μεταφορά βάρους.

 

βέβαια κάτι "βαρύ" μπορεί να σκάσει και στο φτερό...

Posted

καλα σε αυτη την περιπτωση, το δοχειο της μεθανολης θα ειναι το τελευταιο που θα σε νοιαξει!

Posted (edited)

δεν έχει νοήμα Δημήτρη, όλα τα συγχρονα water meth έρχονται με δοχείο με μετρητή που σου δείχνει μέσα σε οθόνη αν τελειώνει ή οχι. ---> Αυτό που το είδες βρε Μαρίνο μου? Έχω πάρει 2 και κανένα δεν είχε ένδειξη.. και μάλιστα ΑΕΜ

Επιπρόσθετα το self diagnose της ΑΕΜ αν δεν δουλέψει η τρόμπα σου βγάζει βλάβη - αυτό όσον αφορά την περίπτωση να μην δουλεύει η τρόμπα όπως ανέφερε ο Βασίλης . ----> Και όμως το δοκιμάσαμε σε ένα LEON και δεν ψέκαζε το μπεκ, ούτε βλάβη έδειχνε..

ο μηχανικός μου έριξε μια ιδέ να βάλουμε το παγούρι στο εσωτερικό του φτερού και με στόμιο από παγούρι VW με τάπα να το γεμίζουμε από το εσωτερικό του μοτέρ - δίπλα στο στόμιο του παγουριού των υαλοκαθαριστήρων.

Ετσι απεγλωβίζεται το προτπαγκάζ να βάζεις ότι θέλεις και αποκλείεις την πιθανότητα κάτι βαρύ η αιχμηρό να μετακινηθεί πρός στο παγούρι και να το τρυπήσει σε ενδεχόμενη μεταφορά βάρους.

 

βέβαια κάτι "βαρύ" μπορεί να σκάσει και στο φτερό...

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

αυτό είναι που αγαπώ στο club ,ο διάλογος για να αποφεύγονται οι κακοτοπιές :sFun_nahnahna3::sHa_thumbsup2:

Posted

δηλ απότι κατάλαβα δεν υπάρχει και μεγάλη ασφάλεια με το water meth και μπορεί να σου κάτσει ευκολα στραβή... μήπως το snow performance είναι πιο αξιόπιστο, έχει κανείς αποψη?

Posted

εγω snow perfomance χρησιμοποιω, και παρολο που εχει ψηφιακο δεκτη και εγκεφαλακι safe injection δεν ξερω αν θα το εμπιστευομουνα. Κοιταξε το στο site τους, λενε οτι δουλευει σωστα κλπ.

 

Για ποιο λογο εχεις φαγωθει να βαλεις προγραμμα για μεθανολη δεν μπορω να καταλαβω ομως. Ακομα και 50:50 που θελεις να δουλεψεις, ποσο παραπανω αβανς θα δωσεις τελικα για να παρεις αλογα? Μην φανταστεις οτι θα παρεις πολλα. ΑΝ θελεις να παρεις πολλα αλογα, Nitro ειναι η λυση. Η μεθανολη μονο με ασφαλεια τις θερμοκρασιες αερα θα κατεβασει το καλοκαιρι για να σου δωσει μια καλη αποδοση οταν ο καιρος καρβουνιαζει.

 

Ποση συμπιεση εχεις? Αν ειναι πολυ ψηλη, τοτε ψεκασμος μεθανολης με αυτη τη μορφη δεν θα σου δωσει τοσο περισσοτερα οκτανια στο μιγμα σου για να ανεβασεις αβανς ικανο να δεις διαφορες. Αν εισαι πεπεισμενος για την χρηση της τοτε χρειαζεσαι σωστο ψεκασμο, 4 μπεκ σε καθε σωληνα εισαγωγης για να βεβαιωθεις οτι ψεκαζεις το ιδιο σε καθε κυλινδρο, μπολικη ποσοτητα μεθανολης και παμε!

 

Αν με τη συμπιεση που εχεις παιζει να ακους πειρακια σε χαμηλες πιεσεις ηδη, τοτε μονο Ε85 θα σε σωσει που ειναι 108-110 οκτανια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.