Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Εγω δεν χρειαζομαι 1ο σταδιο... Γιους χρειαζομαι... Μολις τα "φτιαξετε" σωστα, θα στειλω τους γαμπρους... :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

Edited by georgio3gr
Posted (edited)

εντελώς πληροφοριακά το πείραμα με τους 2 εγκεφάλους (τον μαμά + ένα από AGU) εστέφθη από πλήρη...αποτυχία.... Δεν μπορέσαμε τελικά να βρούμε τρόπο να δουλέψει ο κλιματισμός με το παλιό λογισμικό. Το μόνο που κατάφερα ήταν να έρθω κανά μήνα πιό πίσω ... 'ετσι ξαναγύρισα μαμα την πλεξούδα και θα φτιάξουμε όσο καλύτερο πρόγραμμα γίνεται με τον μαμά εγκέφαλο για τον οποίο δεν υπάρχουν όλοι οι χάρτες δυστυχώς.

Καλή Ανάσταση σε όλους παιδιά:sHa_thumbgoodjob:

Edited by mariosA4
Posted

εντελώς πληροφοριακά το πείραμα με τους 2 εγκεφάλους (τον μαμά + ένα από AGU) εστέφθη από πλήρη...αποτυχία.... Δεν μπορέσαμε τελικά να βρούμε τρόπο να δουλέψει ο κλιματισμός με το παλιό λογισμικό. Το μόνο που κατάφερα ήταν να έρθω κανά μήνα πιό πίσω ... 'ετσι ξαναγύρισα μαμα την πλεξούδα και θα φτιάξουμε όσο καλύτερο πρόγραμμα γίνεται με τον μαμά εγκέφαλο για τον οποίο δεν υπάρχουν όλοι οι χάρτες δυστυχώς.

Καλή Ανάσταση σε όλους παιδιά:sHa_thumbgoodjob:

 

Μαρίνο, θα σε πάρω τηλέφωνο να τα πούμε. Τι θα πει δεν υπάρχουν χάρτες? Από κοντά τα υπόλοιπα..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Μαρινο εχουμε κανα νεο για το δικο σου (γιατι βαρεθηκα να ασχολουμε με το δικο μουsHa_sarcasticlol.gif)????????

Posted

Με πρόλαβες , πάνω που θα ρώταγα το ίδιο για το δικό σου γιατι βαρέθηκα να περιμένω το δικό μου....sHa_sarcasticlol.gif

 

στα τελειώματα είμαστε ,εξαρτάται απ'τον Βασίλη τι πρόγραμμα θα βγάλει τώρα που βρήκε χάρτες από το Α4 Β7.

Επί τη ευκαιρία να αναφέρω και ότι συνδέσαμε τις μεθανόλες της ΑΕΜ με τον εξής τρόπο : to failsafe όταν διαγνώσει σφάλμα δίνει εντολή σε ένα ρελέ από το οπόίο παίρνει ρεύμα το greddy boost controller. Μόλις διαγνώσει σφάλμα στο κύκλωμα σβείνει το greddy και η πίεση πλέον εξαρτάται από το ελατήριο της wastegate.

Posted

Με πρόλαβες , πάνω που θα ρώταγα το ίδιο για το δικό σου γιατι βαρέθηκα να περιμένω το δικό μου....sHa_sarcasticlol.gif

 

στα τελειώματα είμαστε ,εξαρτάται απ'τον Βασίλη τι πρόγραμμα θα βγάλει τώρα που βρήκε χάρτες από το Α4 Β7.

Επί τη ευκαιρία να αναφέρω και ότι συνδέσαμε τις μεθανόλες της ΑΕΜ με τον εξής τρόπο : to failsafe όταν διαγνώσει σφάλμα δίνει εντολή σε ένα ρελέ από το οπόίο παίρνει ρεύμα το greddy boost controller. Μόλις διαγνώσει σφάλμα στο κύκλωμα σβείνει το greddy και η πίεση πλέον εξαρτάται από το ελατήριο της wastegate.

 

Ειδες που εχεις νεα??? sHa_sarcasticlol.gif δηλαδη πρεπει να σου τα βγαζουμε με το τσιγκελι??? sHa_sarcasticlol.gif

  • 1 month later...
Posted

τι πιεση εχεις μονο μηχανικα?δλδ εκτος boost controler?

ΥΓ για την ερωτηση που μου εκανες για το intercooler δεν εχω στοιχεια πιο πολλα......

Posted

τι πιεση εχεις μονο μηχανικα?δλδ εκτος boost controler?

ΥΓ για την ερωτηση που μου εκανες για το intercooler δεν εχω στοιχεια πιο πολλα......

 

λογικά πρέπει να είναι στο 1 bar ,όσο το ελατήριο της tial. Ουσιαστικά άγνωστο μιάς και το αμάξι είναι ακόμα συνεργείο όποτε no news....

Posted

λογικά πρέπει να είναι στο 1 bar ,όσο το ελατήριο της tial. Ουσιαστικά άγνωστο μιάς και το αμάξι είναι ακόμα συνεργείο όποτε no news....

Πες μου οτι ειναι ακομα κλειστο ... :S

 

 

Ηλιας ...

Posted

Aστα Ηλία είναι πονεμένη ιστορία... Σήμερα πλήρωσα την εξπρές να έχω τον γερανό έτοιμο

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Λοιπόν....

Μετά από καιρό (ούτε που θυμάμαι πόσο ) το αμάξι βγήκε επιτέλους στο δρόμο και άρχισα στρώσιμο για 1500 χλμ. Τελικά όλη η ιστορία απότι κατάλαβα είναι το πρόγραμμα ,χωρίς αυτό δεν κάνεις τίποτε...

Ευτυχώς ο Kill Bill είχε κέφια και με τους νέους χάρτες από το Β7 συμμαζέψαμε και το δικό μου. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχει ακόμα κουσούρια που θέλουν ψάξιμο όπως τα επιστρεφόμενα που με πριζωμένο μάφ δεν μου κρατάει ρελαντί. Ετσι πρός το παρόν δουλέυω mafless, εντούτις η λειτουργία σε σχέση με πριν είναι μέρα με τη νύχτα.

Οταν τελειώσω με το στρώσιμο και ανεβάσω πίεση τότε θα δούμε τι κάναμε.

Για την ιστορία να αναφέρω ότι ξαναλύσαμε όλο το μοτέρ από την αρχή για το γνωστό θέμα του θορύβου στον #2 χωρίς να βρεθεί κάτι το ουσιαστικό εσωτερικά εκτός από ένα "αγριέμα" στα πιστόνια από πειράκια και κακή κάυση.

Επί της ευκαιρίας άλλαξα τα μέταλλα με την race σειρά της ACL και ξαναπήρα καινούργια ελατήρια στα JE. Επίσης άλλαξα και τον μεταβλητό χρονισμό (από ebay-- US ) μιας και στα σχέδια μου είναι να τον κάνω να δουλέψει τους εκκεντροφόρους από χαμηλά για καλύτερο στροφάρισμα.

Ενα ενδιαφέρον θέμα που βγήκε στην επιφάνεια με τους νέους χάρτες είναι ότι κώδικας που χρησιμοποιεί η bosch για το δικό μου B6( τελος του 2004 και μετά ) όπως και για τα Β7 με τον 1.8t είναι πιο κοντά στον κώδικα που χρησιμοποιείται στα tfsi , με πλήθος νέων χαρτών και λειτουργιών .

Να δούμε βέβαια πως θα τα παντρέψουμε όλα αυτα με τις μετατροπές που έχουν γίνει στο δικό μου , τις μεθανόλες κλπ.

 

Αυτά στο επόμενο ... τεύχος του Αυγούστου :sHa_thumbgoodjob:

Edited by mariosA4
Posted

Με το καλο και απροβληματιστος Μαριε!!!

 

Tελος του μηνα μπαινω και εγω μεσα...

Posted

Εχουμε θετικες εξελιξεις ! Αντε με το καλο να τελειωνεις φιλαρακι ! :sHa_thumbgoodjob:

 

 

Ηλιας ...

Posted

Λοιπόν....

Μετά από καιρό (ούτε που θυμάμαι πόσο ) το αμάξι βγήκε επιτέλους στο δρόμο και άρχισα στρώσιμο για 1500 χλμ. Τελικά όλη η ιστορία απότι κατάλαβα είναι το πρόγραμμα ,χωρίς αυτό δεν κάνεις τίποτε...

Ευτυχώς ο Kill Bill είχε κέφια και με τους νέους χάρτες από το Β7 συμμαζέψαμε και το δικό μου. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχει ακόμα κουσούρια που θέλουν ψάξιμο όπως τα επιστρεφόμενα που με πριζωμένο μάφ δεν μου κρατάει ρελαντί. Ετσι πρός το παρόν δουλέυω mafless, εντούτις η λειτουργία σε σχέση με πριν είναι μέρα με τη νύχτα.

Οταν τελειώσω με το στρώσιμο και ανεβάσω πίεση τότε θα δούμε τι κάναμε.

Για την ιστορία να αναφέρω ότι ξαναλύσαμε όλο το μοτέρ από την αρχή για το γνωστό θέμα του θορύβου στον #2 χωρίς να βρεθεί κάτι το ουσιαστικό εσωτερικά εκτός από ένα "αγριέμα" στα πιστόνια από πειράκια και κακή κάυση.

Επί της ευκαιρίας άλλαξα τα μέταλλα με την race σειρά της ACL και ξαναπήρα καινούργια ελατήρια στα JE. Επίσης άλλαξα και τον μεταβλητό χρονισμό (από ebay-- US ) μιας και στα σχέδια μου είναι να τον κάνω να δουλέψει τους εκκεντροφόρους από χαμηλά για καλύτερο στροφάρισμα.

Ενα ενδιαφέρον θέμα που βγήκε στην επιφάνεια με τους νέους χάρτες είναι ότι κώδικας που χρησιμοποιεί η bosch για το δικό μου B6( τελος του 2004 και μετά ) όπως και για τα Β7 με τον 1.8t είναι πιο κοντά στον κώδικα που χρησιμοποιείται στα tfsi , με πλήθος νέων χαρτών και λειτουργιών .

Να δούμε βέβαια πως θα τα παντρέψουμε όλα αυτα με τις μετατροπές που έχουν γίνει στο δικό μου , τις μεθανόλες κλπ.

 

Αυτά στο επόμενο ... τεύχος του Αυγούστου :sHa_thumbgoodjob:

 

Λογικό είναι να μην σου κάνει κατι Μαριε αφου είναι mafless,το θέμα είναι αν το κουμπώσεις,θα δουλεύει οκ?

Κανε στρωσιμο και τα βλέπεις ολα...σιγουρα θα την βρεις την άκρη.

Posted

Λοιπόν....

Μετά από καιρό (ούτε που θυμάμαι πόσο ) το αμάξι βγήκε επιτέλους στο δρόμο και άρχισα στρώσιμο για 1500 χλμ. Τελικά όλη η ιστορία απότι κατάλαβα είναι το πρόγραμμα ,χωρίς αυτό δεν κάνεις τίποτε...

Ευτυχώς ο Kill Bill είχε κέφια και με τους νέους χάρτες από το Β7 συμμαζέψαμε και το δικό μου. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχει ακόμα κουσούρια που θέλουν ψάξιμο όπως τα επιστρεφόμενα που με πριζωμένο μάφ δεν μου κρατάει ρελαντί. Ετσι πρός το παρόν δουλέυω mafless, εντούτις η λειτουργία σε σχέση με πριν είναι μέρα με τη νύχτα.

Οταν τελειώσω με το στρώσιμο και ανεβάσω πίεση τότε θα δούμε τι κάναμε.

Για την ιστορία να αναφέρω ότι ξαναλύσαμε όλο το μοτέρ από την αρχή για το γνωστό θέμα του θορύβου στον #2 χωρίς να βρεθεί κάτι το ουσιαστικό εσωτερικά εκτός από ένα "αγριέμα" στα πιστόνια από πειράκια και κακή κάυση.

Επί της ευκαιρίας άλλαξα τα μέταλλα με την race σειρά της ACL και ξαναπήρα καινούργια ελατήρια στα JE. Επίσης άλλαξα και τον μεταβλητό χρονισμό (από ebay-- US ) μιας και στα σχέδια μου είναι να τον κάνω να δουλέψει τους εκκεντροφόρους από χαμηλά για καλύτερο στροφάρισμα.

Ενα ενδιαφέρον θέμα που βγήκε στην επιφάνεια με τους νέους χάρτες είναι ότι κώδικας που χρησιμοποιεί η bosch για το δικό μου B6( τελος του 2004 και μετά ) όπως και για τα Β7 με τον 1.8t είναι πιο κοντά στον κώδικα που χρησιμοποιείται στα tfsi , με πλήθος νέων χαρτών και λειτουργιών .

Να δούμε βέβαια πως θα τα παντρέψουμε όλα αυτα με τις μετατροπές που έχουν γίνει στο δικό μου , τις μεθανόλες κλπ.

 

Αυτά στο επόμενο ... τεύχος του Αυγούστου :sHa_thumbgoodjob:

 

Μαρίνο έρχομαι Λουτράκι για δοκιμή :sHa_thumbsup2:

Καλά, απροβλημάτιστα και αξιόπιστα αποτελέσματα φιλαράκι!

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Λογικό είναι να μην σου κάνει κατι Μαριε αφου είναι mafless,το θέμα είναι αν το κουμπώσεις,θα δουλεύει οκ?

Κανε στρωσιμο και τα βλέπεις ολα...σιγουρα θα την βρεις την άκρη.

 

με κουμπωμένο τον μαφ δουλεύει καλά απλώς εχει θέμα στο ρελαντί λόγω επιστρεφόμενων, πιστεύω ( και ελπίζω...) ότι θα βρούμε γρήγορα την άκρη.

 

Μητσάρα κατέβα με το δικό σου να δω τι έφτιαξες :sHa_thumbgoodjob:

  • 4 weeks later...
Posted

λοιπόν μετά από καιρό και στρώσιμο στα 1600 χλμ άρχισα να ανεβάζω 2μπαρα.....Η μεγάλη σκαστρα της forge δουλεύει μια χαρά για αυτό το τούρμπο σε υψηλή πίεση ,εκτονώνει το κύκλωμα γρήγορα και δεν σε ξεκουφαίνει μιάς και είναι κλειστού τύπου.

HTA 3076r όμως θέλει στροφές για να σπουλάρει με το 82άρι μαντέμι, για την ακρίβεια έχω γύρω στα 0,9 μπαρ στις 4000 με 3η .Υπό πίεση όμως σηκώνει γρήγορα και είδα 1,6 στις 4200 σαλ με 5η. Αυτά σε στιγμιάια ανοίγματα γιατί ακόμα δεν πατάω τέρμα λόγω χλμ.

Οταν φουσκώσει πάντως παιδιά το τούρμπο (τώρα που από μίγματα είμαι σωστός...) στην κυριολεξία χάνεις τη μπάλα και το γήπεδο μαζί, η δύναμη εκεί ψηλά μετά τις 5000 είναι απίστευτη και λόγω μαντεμιού φαίνεται να κράτάει μέχρι βαθιά στα κοκκινα.

με τις μεθανόλες την πάτησα με την τρόμπα που δείχνει να κατουράει αντί να ψεκάζει και πάμε για αντικατάσταση.

Αυτά και καλό καλοκάιρι, τα επόμενα μετά το τελικό πρόγραμμα:sSig_goodnight:

Posted

θα ανεβάσω σύντομα ένα βίντεο από τον ήχο της miltek που είναι όλα τα λεφτά / Ενώ σε ρελαντί και κρούζ είναι νορμάλ, μόλις περάσεις τις 4000 μετατρέπεται σε Φ1... Αφασία

Posted (edited)

θα ανεβάσω σύντομα ένα βίντεο από τον ήχο της miltek που είναι όλα τα λεφτά / Ενώ σε ρελαντί και κρούζ είναι νορμάλ, μόλις περάσεις τις 4000 μετατρέπεται σε Φ1... Αφασία

 

Αν δεν τα καταφερνεις με τον ηχο, πες μου να ανεβασω εγω βιντεακι... :sHa_sarcasticlol:

 

Υ.Γ.: Καλοφουσκωτο...

Edited by georgio3gr
Posted

Αν δεν τα καταφερνεις με τον ηχο, πες μου να ανεβασω εγω βιντεακι... :sHa_sarcasticlol:

 

Υ.Γ.: Καλοφουσκωτο...

 

να σαι καλά george , δεν νομίζω όμως ακόμα να ...επιπλέει:sFun_nahnahna3:

Posted

να σαι καλά george , δεν νομίζω όμως ακόμα να ...επιπλέει:sFun_nahnahna3:

 

Οχι βρε... Δεν το ειπα γι'αυτο... Για την τουρμπινα εννοουσα... Καλα ανοιγματα φιλος... :new_sugkrotima:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.