mariosA4 Posted July 12, 2011 Author Posted July 12, 2011 (edited) Οχι βρε... Δεν το ειπα γι'αυτο... Για την τουρμπινα εννοουσα... Καλα ανοιγματα φιλος... το κατάλαβα ρε ,πλάκα κάνω απόλα όσα έχω βάλει επάνω, εκέινο που αξίζει περισσότερο είναι εξάτμιση φίλε. Εχει πλάκα πάντως πως μετατρέπεται ξαφνικά ένα οικογενειακό σε φονέα ... Σήμερα σε προσπέραση που έκανα με 3η από 3000 μέχρι τις 4000 έκανε 2 sec λόγω lag , όταν όμως φούσκωσε και κοίταξα καθρέπτη δεν φαίνόταν τίποτε.... Βεβαια το απότομο ξέσπασμα είναι επικίνδυνο ειδικά αν είσαοι ανυποψίαστος.. Στην γυνάικα πάντως δεν το ξαναδίνω αν με πιάνεις Edited July 12, 2011 by mariosA4
georgio3gr Posted July 12, 2011 Posted July 12, 2011 Τωρα εσυ μου φαινεται κανεις πλακα... Εγω δεν της το εδινα και μαμα που ηταν...
A80Avant Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 ωραιος Μαριε, ελπιζω να σου αρεσει το σεταπ με το 82αρι. Εμενα οπως ερχονται τα πραγματα ουτε την Billet δεν θα προλαβω να δοκιμασω με το 82αρι να δω διαφορες γιατι οι συνθηκες αλλαζουν καθημερινα! Ουτε μπορω να συγκρινω πριν και μετα ετσι απλα,γιατι η κεφαλη θα ειναι διαφορετικη και το σπουλαρισμα χειροτερο λογω ροικης(που συμβαινει καμια φορα αν και μου εχουν πει οτι το αντιθετο θα συμβει) Παντος το 63αρι που θα βαλω, θα το κανω μια μικρη ροικη και αυτο ωστε να πεφτει καπου ενδιαμεσα απο το 63-82. Ετσι να εχω οτι καλυτερο απο τα 2. Χρειαζεται αρκετες φορες να κατεβασεις ταχυτητα για προσπεραση? πως το βλεπεις?
andreas_X4 Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Μαριε η ευχαριστηση που λαμβανεις ειναι η καλυτερη ανταμοιβη! Απροβληματιστος απο δω και περα!!!
kenzo Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Αντε επιτελους ! Αχ δεν το ειδαμε σε δραση το Σαββατο ... Αντε καλα και απροβληματιστα φουσκωματα Μαριε ! Ηλιας ...
mariosA4 Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 ευχαριστώ παιδιά , ακόμα δεν έχει τελειώσει ούτε το πρόγραμμα οπότε δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα , μόνο εκτιμήσεις σε μικρά ανοίγματα που ελέω και του ελατηρίου της wastegate εκτοξεύεται στα 2 bar. βασίλη αν δεν κατεβάσω απλά δεν προσπερνάω φίλε... το σκαλοπάτι ροπής στις 4000 είναι πολύ απότομο ακόμα και για τετρακίνητο πάντως , υπολογίζω ότι σε 200 σαλ σου δίνει γύρω στα 15 κιλά ροπής οπότε σε στροφή αν δεν προσέξεις έχεις φύγει ευθεία. Σε δικίνητο δηλ αυτό το τούρμπο και με 4η θα σπινιάριζε με τόση έκρηξη ροπής... Ενα άλλο θέμα επίσης είναι ότι δεν σταματάμε.... ελπίζω να βρώ λεφτά σύντομα για 18άρες ή 19άρες μπάς και βάλω τα 8πίστονα να ξεμπερδεύω
Toyo Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 ευχαριστώ παιδιά , ακόμα δεν έχει τελειώσει ούτε το πρόγραμμα οπότε δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα , μόνο εκτιμήσεις σε μικρά ανοίγματα που ελέω και του ελατηρίου της wastegate εκτοξεύεται στα 2 bar. βασίλη αν δεν κατεβάσω απλά δεν προσπερνάω φίλε... το σκαλοπάτι ροπής στις 4000 είναι πολύ απότομο ακόμα και για τετρακίνητο πάντως , υπολογίζω ότι σε 200 σαλ σου δίνει γύρω στα 15 κιλά ροπής οπότε σε στροφή αν δεν προσέξεις έχεις φύγει ευθεία. Σε δικίνητο δηλ αυτό το τούρμπο και με 4η θα σπινιάριζε με τόση έκρηξη ροπής... Ενα άλλο θέμα επίσης είναι ότι δεν σταματάμε.... ελπίζω να βρώ λεφτά σύντομα για 18άρες ή 19άρες μπάς και βάλω τα 8πίστονα να ξεμπερδεύω Φιλαρακι,δε χρειαζεται να αλλαξεις ζαντες και φρενα....σου εχω εδω τη λυση!!!
mariosA4 Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 λές ρε Γιώργο? βασικά στον κοτσαδόρο έλαγα να δέσω κανα ποδήλατο ,εσύ σκέφτεσαι αλεξίπτωτο? Δεν την γλυτώνω την παντόφλα το βλέπω
anargyros Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Αντε ρε φίλο καλά πατήματα και να το χαρείς, τόσο καιρό αναμονής να δικαιωθείς αντε να πέρνουν σειρά και κάποιοι άλλοι καλά και ασφαλή γρήγορα χιλιόμετρααααααα
Velos Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Φιλαρακι,δε χρειαζεται να αλλαξεις ζαντες και φρενα....σου εχω εδω τη λυση!!! :hysterical: :hysterical: δέν παλεύσαι λέμε.... Μάριε με το καλό να το τελειώσεις να το χαρείς όσο πάει με καλά χιλιόμετρα...........
A80Avant Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 ... να ξεμπερδεύω ας γελασω με αυτο το τελευταιο σχολιο.... :sHa_sarcasticlol:
proestuning Posted July 16, 2011 Posted July 16, 2011 που "φουσκωνει" εσενα Μαριε?παντως με 3071 και 82 μαντεμι δεν ειναι τραγικα τα πραγματα ακομα και για μπροστιοκινητο... σηκωσες 2μπαρο εσυ?
Dimitris_Kon Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 το κατάλαβα ρε ,πλάκα κάνω απόλα όσα έχω βάλει επάνω, εκέινο που αξίζει περισσότερο είναι εξάτμιση φίλε. Εχει πλάκα πάντως πως μετατρέπεται ξαφνικά ένα οικογενειακό σε φονέα ... Σήμερα σε προσπέραση που έκανα με 3η από 3000 μέχρι τις 4000 έκανε 2 sec λόγω lag , όταν όμως φούσκωσε και κοίταξα καθρέπτη δεν φαίνόταν τίποτε.... Βεβαια το απότομο ξέσπασμα είναι επικίνδυνο ειδικά αν είσαοι ανυποψίαστος.. Στην γυνάικα πάντως δεν το ξαναδίνω αν με πιάνεις Μαρίνο αγόρι μου, πες μου γιατί εγώ προσωπικά "γουστάρω τρελά" αυτό το απότομο των μεγάλων τούρμπο?? Μήπως δεν είμαι καλά?? Δημήτρης
mariosA4 Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 (edited) που "φουσκωνει" εσενα Μαριε?παντως με 3071 και 82 μαντεμι δεν ειναι τραγικα τα πραγματα ακομα και για μπροστιοκινητο... σηκωσες 2μπαρο εσυ? για την ακρίβεια σήκωσα ....3 μπαρο . Ειχε χαλάσει η γ@μημένη βαλβίδα του greddy και σήκωνε πίεση κατα το δοκούν... δεν με πάει πολύ τελευταία δυστυχώς . Απενεργοπόιησα λοιπόν το greddy και αν και mafless εφτιαξε και το ρελαντί !! Βρήκα μία από εβαυ και περιμενω να έρθει να φτιάξω πρόγραμμα. Οσον αφορά την έκρηξη ίσως επειδή είναι και billet η δικιά μου πάντως έχει έντονη ώθηση εκεί στα 2 bar sto overboost. Η 3071 ίσως είναι πιο νορμάλ τούρμπο για καθημερινή χρήση και θα έχει και λιγότερο lag. Δεν έχει προφανώς της διάρκεια της 3076 ψηλά. Για το φούσκωμα θα το τσεκάρω και θα σου πώ Edited July 17, 2011 by mariosA4
mariosA4 Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Μαρίνο αγόρι μου, πες μου γιατί εγώ προσωπικά "γουστάρω τρελά" αυτό το απότομο των μεγάλων τούρμπο?? Μήπως δεν είμαι καλά?? Δημήτρης Γιατί άπαξ και πατήσεις τα 500 Μήτσε μου δεν ξανακοιτάς πίσω
A80Avant Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 και η 3071 με 400 αλογα μια χαρα φουσκωμα κανει. Απλα το κανει νωρις, και μεχρι τωρα οσους εχω ρωτησει η εχουν δικη τους εμπειρια λενε οτι οταν το αμαξι φορτωνει γρηγορα το 'νιωθουν' πιο γρηγορο, απο το αλλο που λαγκαρει αλλα κραταει ψηλα.
Agelosa4 Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 και η 3071 με 400 αλογα μια χαρα φουσκωμα κανει. Απλα το κανει νωρις, και μεχρι τωρα οσους εχω ρωτησει η εχουν δικη τους εμπειρια λενε οτι οταν το αμαξι φορτωνει γρηγορα το 'νιωθουν' πιο γρηγορο, απο το αλλο που λαγκαρει αλλα κραταει ψηλα. παντως πιο καθημερινης χρησης και δυνατο τουρμπο μεχρι στιγμης θεωρω 3071 με 0,64 Α/R.
mariosA4 Posted July 18, 2011 Author Posted July 18, 2011 και η 3071 με 400 αλογα μια χαρα φουσκωμα κανει. Απλα το κανει νωρις, και μεχρι τωρα οσους εχω ρωτησει η εχουν δικη τους εμπειρια λενε οτι οταν το αμαξι φορτωνει γρηγορα το 'νιωθουν' πιο γρηγορο, απο το αλλο που λαγκαρει αλλα κραταει ψηλα. δεν την έχω οδηγήσει να σας πώ ,από τα λεγόμενα σας και του Αγγελου πιστεύω ότι πρέπει να είναι καλύτερο για το χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που έτσι κι'αλλιώς δεν είναι κοντράδικο. Απλώ τώρα δεν λέει να σπρώξω κιάλλα για να γυρίσω σε 3071, μπορεί στο μέλλον αν το γυρίσω σε πιο νορμάλ σετάπ και βρώ κάτι σε καλή τιμή
A80Avant Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Μαριε, βρες να βαλεις ενα 63αρι μαντεμι και θα δεις καλες διαφορες. Πιστευω οτι θα το βαρεθεις το 82αρι συντομα. Τα ιδια περασα και εγω και τωρα η καινουρια κεφαλη θα εχει σκοπιμως και πιο ψηλη συμπιεση για να στροφαρει ακομα πιο γρηγορα. Σε βαθμο που το σκεφτομαι να κρατησω στην αρχη το 82αρι να δω τι θα κανει. Αν και ισως προτιμησω να το βαλω και να το ξεχασω.
Aristos Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 Μάριε,ρυθμισε και αναλόγος πράτεις,μην μπαίνεις σε διαδιακασίες πριν καλά καλά δεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Θα βρουμε Tial Housing 0.63 για να δοκιμάσεις αργοτερα,βγαλε βαλε ειναι,δεν ειναι τπτ αλλά πρώτα τελειωσε το αυτοκινητο...
mariosA4 Posted July 19, 2011 Author Posted July 19, 2011 Μάριε,ρυθμισε και αναλόγος πράτεις,μην μπαίνεις σε διαδιακασίες πριν καλά καλά δεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Θα βρουμε Tial Housing 0.63 για να δοκιμάσεις αργοτερα,βγαλε βαλε ειναι,δεν ειναι τπτ αλλά πρώτα τελειωσε το αυτοκινητο... εγινε φίλε
A80Avant Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 αμα εχεις ηδη V-band τοτε εισαι κυριος! Το Τιαλ ειναι κορυφη! Εγω σημερα ψαχνω για blast beating/abrasive beading για να δω αν αξιζει να κανει κανεις λυανση στην εσωτερικη επιφανεια του μαντεμιου της τουρμπινας, μπας και αυξησει λιγο τη ζωη της. Μαλλον ομως δεν βλεπω να βρισκω!
mariosA4 Posted July 19, 2011 Author Posted July 19, 2011 Τελικά έβγαλα την βαλβίδα του greddy και την λάδωσα μπάς και δουλέψει και απότι φαίνεται πρός το παρόν δουλέυει . Επειτα έπεσα σε άλλη μ@λ@κία από το μηχανικό.... είχε ξεχάσει να σφίξει το σωληνάκι της υποπίεσης που πάει στο σέρβο πάνω στην εισαγωγή... Το αμάξι λοιπόν ανέβαζε πίεση και την πέταγε από κεί στην ατμόσφαιρα άρα προφανώς υπερστροφάριζε το τούρμπο... Μάλιστα το πήρα χαμπάρι με άγριο τρόπο όταν έπαψα να έχω υποβοήθηση στο τιμόνι... Επειδή όμως είχε ξανασυμβεί και παλιότερα και εχανε από πάλι από κει ήξερα που να ψάξω. Τι να πεί κανείς , καλύτερα να το φτιάχνεις μόνος σου τελικά. Βασίλη to tial εχω πάνω και είναι όντως καλό , αλλά δεν έχω πάνω από 1 bar με 3η στις 4000 σαλ και ξεκινάει να ανεβάζει από τις 3000 σαλ οπότε μάλλον θα δοκιμάσω και το 63άρι να δώ πώς δουλέυει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now