Jump to content

Recommended Posts

Posted

Φιλαρακι αυτες τις μερες καλο θα ειναι να σηκωνεις αλλα πραγματα, εναντι αυτου που σηκωσες...

Posted (edited)

Ασε τα ψόφια κύριε auto-moto... :sHa_wink3: καλή χρονιά 

Edited by mariosA4
  • 2 weeks later...
Posted

έκανα μερικά logs με και χωρίς με μεθανόλη να δώ διαφορές . Τώρα το χειμώνα χρησιμοποιώ το μικρότερο μπεκ και για οικονομία μιας και λόγω κρύου οι θερμοκρασίες εισαγωγής είναι χαμηλές. 

Τώρα στα αποτελέσματα. Με 1 bar πίεση έχω 23 μοίρες αβάνς ψηλά χωρίς επιστροφές . Σε αυτήν την πίεση λοιπόν δεν χρειάζεται ψεκασμός μεθανόλης, η ιπποδύναμη είναι γύρω στα 330 ρόδα, οπότε  την έχω χαμηλή πίεση στο boost controller.

 

Στα 2 bar  έχω μάξιμουμ  4,5 μοίρες επιστροφές που μηδενίζονται με χρήση μεθανόλης, ενώ η θερμοκρασία εισαγωγής παραμένει η ίδια σχεδόν με την εξωτερική ενώ πέφτει και πιο κάτω σε πιο χαμηλές στροφές.

Υπόψιν το πρόγραμμα έχει φτιαχτεί χωρίς μεθανόλη οπότε και η χρήση της είναι επικουρική . Να προσθέσω ότι με το μικρό μπέκ το μπετονάκι διαρκεί για πάνω από 2 μήνες 

 

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvDN7w0Esy4wdFY2VmV4alp4Ulpkci1CZkNtdXJ6V1E&usp=sharing

Posted (edited)

Τι ωραιο intercooler εχεις ρε συ, +5 oC απο την εξωτερικη θερμοκρασια ειναι τελειο νουμερο.

Edited by Giannis20vt
Posted

είναι to greddy spec V , καλό μέχρι το 1,5 bar , από κει και πάνω θέλει μεθανόλη Γιάννη γιατί το τούρμπο έχει μεγάλη παροχή. Εχει όμως πολύ μικρή πτώση πίεσης και είναι ποιοτικό όπως όλα τα προιόντα της greddy. 

Posted

Μαρίνο αν  δεν θες να μπλέξεις μακρυά... Εκτός αν δεν σε νοιάζει γιατί δεν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητό σου βέβαια! Διλιτρο με 2 τούρμπο tfsi κιόλας, τα προβλήματα εκατοντάδες.. Εδώ ένα tfsi θέλει να κάνεις 800 πατέντες να δουλέψει BT  τέλεια, 2ο τούρμπο σε δίλιτρο? Βάλε καλύτερα ρε φιλαράκι τον 2.7 που μπαίνει κούτα! Ουτε γαμωtfsi ουτε τίποτα ;)

 

 

Δημήτρης

Posted

Μήτσο αυτό το λινκ είναι στα μέτρα σου... :sHa_wink3:

μπές και γράψτου πώς θα λύσει το θέμα με τα εξτρα μπεκ για στην αμερική ακόμα ψάχνονται :sHa_hehe:

  • Like 1
Posted (edited)

γι'αυτό σου είπα περιμένω την υλοποίηση φίλε... 

τώρα δεν υπάρχουν λεφτά για πειραματισμούς , απλώς μου άρεσε η ιδέα γι'αυτό έβαλα το λινκ...  Πάντως το παιδί το έχει ψάξει πολύ το θέμα και έχει βρεί λύσεις σε πολλά ζητήματα αν διαβάσεις το προτζεκτ του.

ο 2,7τ είναι η καλύτερη λύση αν μου χαλάσει κα΄ποια στιγμή αλλά αν το δηλώσεις την πάτησες...

Εμένα προσωπικά  μου άρεσε η ιδέα για το κομπρέσορα του 1.4 tsi με τα 160 ps, αλλά ούτε κι'αυτό είναι εύκολα υλοποιήσιμο δυστυχώς

Edited by mariosA4
Posted

Τι ψάχνονται μωρέ, τους αμερικανούς τους παραδέχομαι στο 2.7Τ. Εκεί τα μοτέρ τους είναι κυριολεκτικά πριόνια φιλαράκι! Καμία σχέση με τα υπόλοιπα!

 

 

Δημήτρης

Posted

Ο 2,7 ειναι ονειρο... Αλλα και δηλωμενος ονειρο ειναι με τα τελη και τους φορους πολυτελειας κλπ κλπ και αδηλωτος ονειρο ειναι μιας και αν σε σταματησουν αποτελει φορολογικη παραβαση και το αυτοκινητο κατασχεται...

Posted

Διπλό τούρμπο σε 2.0 tfsi δεν μπορω να καταλάβω.. Ας έβαζε έναν κομπρεσσορα αν ήθελε απο χαμηλά,,

Posted

βρήκα τη λύση Γιώργο. Το κάνεις 2.7τ και παραδίδεις πινακίδες... :sHa_wink3:

Posted (edited)

Διπλό τούρμπο σε 2.0 tfsi δεν μπορω να καταλάβω.. Ας έβαζε έναν κομπρεσσορα αν ήθελε απο χαμηλά,,

το έχει ψάξει αρκετά και σκοπεύει να το φτιάξει όπως τα turbo diesel sequential .Εχει παρει δηλ μια original βαλβίδα που απομονώνει το ένα τούρμπο απ'το άλλο . αυτη είναι η βαλβίδα 

ericpaul3_zps06845e03.jpg

Στις χαμηλές στροφές θα δουλέυει το μικρό τουρμπο και στις ψηλές το μεγάλο.

 εδώ το σχεδιάγραμμα και η επεξήγηση

ericpaul2_zps633c9f00.jpg

The process would be like this. Tune the ECU for 23 psi, and have it only control the boost via the high pressure turbo wastegate duty. The low pressure turbo wastegate would be run with a manual boost controller. So the spin up would be as follows. 

 

1. go throttle from low load

2. as we roll up to 3000 rpms the high pressure turbo comes up to 23 psi, and the ECU starts brings up the wastegate duty cycle until it is sufficient for maintaining 23 psi. 

3. the low pressure turbo is starting to spool and by 3000 rpms is around 15 psi of boost so it cannot overcome the poppet valve and helps the high pressure turbo hit 23 psi even faster

3. as we go past 3500 rpms, the duty cycle has to decrease to keep the high pressure turbo from exceeding 23 psi because the low pressure turbo is feeding the high pressure turbo with 20 psi air at this point and the ECU will open the wastegate all the way to try to stop the boost from increasing. This in effect just bypassed the high pressure turbo.

4. at 4000 rpms the low pressure (big ass GT35) is now supplying air at 25 psi and the poppet valve is overcome and the high pressure (GTX) turbo wastegate is full open, so the GTX is just free wheeling at this point and the GT35 is spooled and flowing 400 g/s of tire burning beauty.

 

αν και μάλλον δεν πρόκειτε να δουλέψει το συστημα με Ν75, μάλλον θα μπάινει safe mode. Για να δουλέψει σωστά θέλει ουσιαστικά 2 boostcontroller που το καθένα θα ελέγχει και ένα τούρμπο.

Πάντως αν δουλέψει τελικά θα πρόκειται για ένα μοτέρ με απίστευτη ροπή από χαμηλά και ιπποδύναμη έως 600 whp 

Edited by mariosA4
Posted

Δεν θέλει 2 boost controller Μαρίνο. Θέλει ένα, απλά στις ρυθμίσεις, το βάζεις όπως στα Twin (το Blitz έχει sequential λειτουργία). Ν75 φυσικά ούτε για πλάκα...

 

 

Δημήτρης

Posted

δεν αμφιβάλλω ότι θα το φτιαξει το παιδί Δημήτρη, δεν ξέρω αν θα βρεί κάποιον που θα το ρυθμίσει σωστά. Πάντως οι Αμερικάνοι με τις δυνατότητες που τους προσφέρει η εγχωρια βιομηχανία μπορούν να φτιάξουν παπάδες και μάλιστα οικονομικά αν κάτσεις και ασχοληθείς προσωπικά

Posted

εβαλα μια μονωση της dei για την πλεξούδα των πολλαπλασιαστών που τρώει όλη την θερμοκρασία από το καπάκι. Ειναι με χρατς , εύκολη στη τοποθέτηση και πολύ ποιοτική. επίσης έβαλα και την θερμοασπίδα απ'το δικό καπάκι στο ΑΕΒ με μια μετατροπή για προστασια απ'τις θερμοκρασίες 

DSC00165_zpsb15dc8dc.jpg

 

 

εδώ το μοτέρ στη  τελική μορφή, δεν είναι κι'ασχημο χωρίς καπάκι τελικά ..

 

DSC00164_zps85cc6be9.jpg

 

έβαλα και ένα οργανάκι πίεσης καυσίμου με φώς απ'τα διακοπτάκια στο μοχλό , καλό για να παρακολουθείς την πίεση καυσίμου και τι παίζει με την αντλία πχ στο δυναμόμετρο

DSC00163_zpsf99b4439.jpg

 

http://s1127.photobucket.com/user/mariosa4/media/MOV00160_zps78a52e4e.mp4.html

  • Like 6
Posted

Κουκλαρα το μηχανοστασιο! Φτιαξε και μια πολλαπλη εισαγωγης γιατιμε την μαμα θα εισαι οριακα στην φουλ πιεση!

  • Like 1
Posted (edited)

Ευχαριστώ Αγγελε, αν πάρω κάποια εισαγωγή αυτη θα είναι της inergrated , η μόνη που είναι μελετημένη για ροή και θα είναι plu&play και στα Β6 και στα Β7.

Εντούτις αν εξαιρέσεις την ροικότητα και την απόδοση σε σχέση με την προηγούμενη δεν είσαι οριακά φίλε με την μαμά πουθενά ούτε surging έχω δεί ακόμα και στα 2.5 bar. Μάλιστα η διαμήκης δικιά μας εισαγωγή σε σχέση με την εγκάρσια είναι πολύ καλύτερη σε απόδοση και έχουν διαφορά πάνω από 20 ίππους,το είχα δεί παλιά σε dynothread. Εξάλλου φοράω αυτη με τους μεγάλους αυλούς από ΑΕΒ, όπως και το καπάκι

Edited by mariosA4
Posted

μετά το  σημερινό πλύσιμο στο γκαράζ είχα όρεξη για κανα δυο φωτό... :sHa_wink3:

 

DSC00170_zps194e3c5e.jpg

 

DSC00171_zpsaf13bda2.jpg

  • Like 5
Posted

Τούμπανο από όλες τις πλευρές !! Αυτές οι ζάντες του πάνε απίστευτα και του δίνουν άγριο ΟΕΜ look !!!

 

Είσαι και εσύ μερακλής και ''ψείρας'' ( με την καλή έννοια ) Μαρίνο, μπράβο ρε φίλε !  :sHa_thumbgoodjob:

  • Like 1
Posted

Ωραιο το εργαλειο Μαρινο... Να βαζετε καμια φωτο να τα θαυμαζουμε φιλος, οχι μονο αλογα...  :sarcastic_blum: 

  • Like 1
Posted

Ωραιο το εργαλειο Μαρινο... Να βαζετε καμια φωτο να τα θαυμαζουμε φιλος, οχι μονο αλογα...  :sarcastic_blum: 

 

Έτσι Γιωργάρα! Αυτά του λέω και γω και να που εδέησε το φιλαράκι ο Μαρίνος :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Έτσι Γιωργάρα! Αυτά του λέω και γω και να που εδέησε το φιλαράκι ο Μαρίνος :sHa_hehe:

 

Απλα Μητσο επειδη ακομα ειμαι πολυ αργος, δεν ξερω μηπως οταν φτανει πολλα αλογα ενα αμαξι ειναι δυσκολο να το προλαβεις για να βγαλεις φωτο...  :hysterical:  :hysterical:  :hysterical: 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.