Jump to content

Πολυλειτουργικο τιμόνι (MFSW) σε Α4 b6


Recommended Posts

Αφου περασαμε το RNS-E και το bluetooth module ειναι στο δρομο, τι μενει για να ολοκληρωθει το συστημα;

Ασφαλως το τιμονι με τα κουμπακια (πολυλειτουργικο. Για το b6 ειναι αυτη η εργοστασιακη λυση.

 

silver206.JPG

 

Εγω εχω το 3ακτινο απλο, σιγουρα πιο ομορφο αλλα δεν μπορει να γινει πολυλειτουργικο.

Εχει αντικαταστησει κανεις το τιμονι του με κατι τετοιο;

Ψάχνοντας βρήκα πληροφορίες και κάποια D.I.Y τα οποία δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ πλήρως.

Link to comment
Share on other sites

Αν ψαξεις στο Audizine.com και σε αλλα forum υπαρχουν πανω απο 3 DIY για μετατροπη τιμονιου απο Α4 Β6 απλο σε Α4 Β6 πολυλειτουργικο αλλα και σε τριακτινα Α4 Β7, Β8, R8, S3 κτλ τα οποια μπαινουν και με μια μικρη μετατροπουλα στις καλωδιωσεις λειτουργουν κανονικοτατα...

Link to comment
Share on other sites

Αν ψαξεις στο Audizine.com και σε αλλα forum υπαρχουν πανω απο 3 DIY για μετατροπη τιμονιου απο Α4 Β6 απλο σε Α4 Β6 πολυλειτουργικο αλλα και σε τριακτινα Α4 Β7, Β8, R8, S3 κτλ τα οποια μπαινουν και με μια μικρη μετατροπουλα στις καλωδιωσεις λειτουργουν κανονικοτατα...

 

Τα εχω βρει και τα εχω ηδη "κατεβασει" στον υπολογιστη μου για μελέτη.

Η μετατροπη για τιμονι απο Β7 εχει ενα κακο με τον αερόσακο, επειδη του Β7 ειναι διπλης ενεργειας ενω του Β6 ειναι μονης υπάρχει ενα θεμα με αυτην την μετατροπη. Καποιος εχει γραψει οτι υπάρχει αμαξι που τρακαρε και ανοιξαν ολοι οι αεροσακοι εκτος απο αυτον του οδηγου που ειχε γινει η μετατροπη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

KΚατα τυχη ανακαλυψα οτι υπάρχουν 2 ειδων πολυλειτουργικα τιμονια στο b6, δεν διαφερουν στην εμφανιση αλλα στα κουμπια.

Στο 1 απο τα 2 δεν υπάρχει κουμπι PTT για το SDS... αρα δεν συνεργαζεται (υποθέτω) με voice commands.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Επανερχομαι μετα απο χρονια, μιας και αυτη η μετατροπη ποτε δεν εφυγε απο το μυαλο μου.

Θελω να βαλω οποιοδηποτε τιμονι με Multi Function κουμπια στο b6 μου που δεν εχει.

 

Χρειαζομαι να σιγουρεψω ποια εξαρτηματα ακριβως χρειαζονται για αυτη τη μετρατροπη.

Διαβαζοντας ειδα οτι χρειαζεται τα

 

Control Module - 8E0953549R
S/C Ring - 4E0953541B 
Airbag Wiring Harness - 4F0971589A

και φυσικά τιμονι με αεροσακκο.

 

Επισης ειδα οτι και ο παρακατω συνδιασμος δουλευει.

Control Module - 8E0953549Q
S/C Ring - 4E0953541A

 

Φυσικά η φισα του αεροσακκου χρειαζεται μια τροποποιηση και ισως να χρειαστει νέα φισα με κωδικο 4E0972133 αν το τιμονι που θα βρω δεν θα εχει τη δική του.

Τελος το τιμονι με τον αεροσακκο, εδω οι επιλογες παρα πολλες, δεν εχω καποια συγκεκριμενη προτιμηση, μου αρεσουν περισσοτερο το 3ακτινα. Υπάρχει καποιο τιμονι που δεν θα ταιριαζει;  

 

Ερωτησεις:

1. Ξερετε αν απο τα 2 σετ πιο πανω που εγραψα μπορει να δουλεψει και καποιος συνδιασμος τους ; Ωστε να ξερω ακριβως τι ψαχνω.

2. Συνδιασμός τιμονι - αεροσακκος, πρεπει να αγοραστει μαζι, ή μπορω να τα ψαξω και χωριστα; 

Οποιος εχει καποιο λινκ για οικονομικά υλικά της μετατροπης, ειδικά για τιμονι - αεροσακκο ας με ενημερωσει.

 

Οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη.

 

Υ.Γ. Τα περι μετατροπης της  καλωδιωσης και αν θα δουλεψει ή δεν θα δουλεψει ο αεροσακκος σε περιπτωση αναγκης, τα εχω ξεπερασει, ας μην αναλωθουμε σε αυτα παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν βλεπω καποιον που να γνωριζει, ενημερωνω προς προχωρησα σε παραγγελια κομματιων και αναμενω να τα παραλαβω, οι παραγγελιες γιναν απο το ebay σε μεταχειρισμένα εκτος του αεροσακκου που τον εχω ηδη στα χερια μου :JC_cheesy:

Μονο το θεμα με την καλωδιωση μου εχει μεινει, που το παλευω ακομα...

Link to comment
Share on other sites

Απο Β7 s-line ειναι το τιμονι που πηρα Δημητρη....

 

Γιάννη μπορεί να έχεις θέμα με τον dual stage αερόσακο. Το γνωρίζεις ή όχι?

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω Δημητρη οτι το μονο θεμα του ειναι το εαν δουλεψει ή οχι σε μια (μακρια απ'ολους) κακη στιγμη... Στο audizine δεν εχουν αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα (πχ να ανοιξουν μονοι τους οι αεροσακοι) παροτι εχουν δοκιμαστει σχεδον ολα τα τιμονια της μαρκας σε Β5 και Β6, ουτε ειχαν και θεματα με λαμπακια... Ωστοσο φαινεται οτι ο Γιαννης το εχει ξεπερασει κι αυτο...

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη μπορεί να έχεις θέμα με τον dual stage αερόσακο. Το γνωρίζεις ή όχι?

 

 

Δημήτρης

 

Φυσικά και το γνωρίζω, ο αεροσακκος που εχω βρει ειναι 2πλης ενεργειας. Ξερω πως θα το κανω να μην εχει λαμπακια, οποτε δεν με  απασχολει κατι αλλο.

 

 

 

Πιστευω Δημητρη οτι το μονο θεμα του ειναι το εαν δουλεψει ή οχι σε μια (μακρια απ'ολους) κακη στιγμη... Στο audizine δεν εχουν αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα (πχ να ανοιξουν μονοι τους οι αεροσακοι) παροτι εχουν δοκιμαστει σχεδον ολα τα τιμονια της μαρκας σε Β5 και Β6, ουτε ειχαν και θεματα με λαμπακια... Ωστοσο φαινεται οτι ο Γιαννης το εχει ξεπερασει κι αυτο...

 

Ετσι ακριβως, μετα απο 3 χρονια σκεψη και ερευνα, το προχωραω, ελπιζω να πετυχει γιατι εχει κόστος...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, απλά να γνωρίζεις το ρίσκο, δεν το λέω για τα λαμπάκια. Προσωπικά πάντως, θα το απέφευγα να ρισκάρω την ενεργοποίηση ή όχι του αερόσακου.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, απλά να γνωρίζεις το ρίσκο, δεν το λέω για τα λαμπάκια. Προσωπικά πάντως, θα το απέφευγα να ρισκάρω την ενεργοποίηση ή όχι του αερόσακου.

 

 

Δημήτρης

 

Το γνωριζω Δημητρη, δεν με πειράζει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο β6 έβαλα από Α8 και επειδή είχα ήδη πολυλειτουργικό άλλαξα μόνο τον εγκέφαλο δεν άλλαξα σερπαντίνα (slip ring)  η καλωδίωση του αερόσακου ήταν μαζί με τον αερόσακο απλά άλλαξα θέση στο πιν της κόρνας  όσον αφορά τον αερόσακο το δεύτερο στάδιο είναι στον αέρα δεν είναι συνδεδεμένο και δεν ανάβει λαμπάκι απο την έρευνα που έκανα το λάθος είναι που κάποιοι τα δυο στάδια τα βραχυκύκλωσαν μαζί! Το δεύτερο στάδιο υπάρχει για να φουσκώσει τον αερόσακο ξανά σε ενδεχόμενη δεύτερη σύγκρουση μετά από την πρώτη εφόσον είναι σε λειτουργία οι αισθητήρες και δεν έχουν καταστραφεί βέβαια πάντα σε αυτά τα θέματα ο καθένας παίρνει την ευθύνη για ότι κάνει!!!

Πάντως τα πλήκτρα δουλεύουν όλα και οι αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι το μόνο που δεν έκανα είναι η θέρμανση γιατί το τιμόνι είναι και θερμαινόμενο!!!

 

yrubw.jpg

Edited by dimtdi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημητρη επειδη εχω βρει τιμονι απο Α8 σαν το δικο σου αλλα 3ακτινο, ξερεις τι χρειαζεται για να μπει στο δικο μου το οποιο εχει το 3ακτινο πολυλειτουργικο τιμονι του Β7;

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει απευθείας και θα έχεις και τα δυο στάδια του αερόσακου απλά θα χρειαστείς και την καλωδίωση του αερόσακου  στην οποία πρέπει να αλλάξεις το πιν της κόρνας θέση και μια λεπτομέρεια είναι ότι στο Α8 υπάρχουν δυο τύποι καλωδίωσης η παλιά που βγαίνει μέχρι το 2004 και η καινούργια μετα το 2004 η διαφορά είναι στο φις που κουμπώνει στο slip ring, το β7 από όσο ξέρω έχει το νέο τύπο φις. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σωστές οι απόψεις σας για το δεύτερο στάδιο αεροσακων Sent from my iPhone using Tapatalk

 Μπορείς να μιλήσεις λίγο ποιο συγκεκριμένα;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο β6 έβαλα από Α8 και επειδή είχα ήδη πολυλειτουργικό άλλαξα μόνο τον εγκέφαλο δεν άλλαξα σερπαντίνα (slip ring)  η καλωδίωση του αερόσακου ήταν μαζί με τον αερόσακο απλά άλλαξα θέση στο πιν της κόρνας  όσον αφορά τον αερόσακο το δεύτερο στάδιο είναι στον αέρα δεν είναι συνδεδεμένο και δεν ανάβει λαμπάκι απο την έρευνα που έκανα το λάθος είναι που κάποιοι τα δυο στάδια τα βραχυκύκλωσαν μαζί! Το δεύτερο στάδιο υπάρχει για να φουσκώσει τον αερόσακο ξανά σε ενδεχόμενη δεύτερη σύγκρουση μετά από την πρώτη εφόσον είναι σε λειτουργία οι αισθητήρες και δεν έχουν καταστραφεί βέβαια πάντα σε αυτά τα θέματα ο καθένας παίρνει την ευθύνη για ότι κάνει!!!

Πάντως τα πλήκτρα δουλεύουν όλα και οι αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι το μόνο που δεν έκανα είναι η θέρμανση γιατί το τιμόνι είναι και θερμαινόμενο!!!

 

 

Δημήτρη καταρχήν, το θέμα μας δεν είναι αν δουλεύουν τα κουμπιά, ή ανάβει το λαμπάκι, αλλά το αν ενεργοποιείται ο αερόσακος, καθώς τίθεται θέμα ασφαλείας. Η δική σου θέση, είναι ότι είναι ασφαλές για λειτουργία και σε ενδεχόμενη σύγκρουση, ενεργοποιείται κανονικά? Σε πληροφορώ πάντως, ότι μέχρι στιγμής σε έξι περιπτώσεις Β6, ο αερόσακος ΔΕΝ ενεργοποιήθηκε σε μετωπική σύγκρουση, άνω των 50 χλμ., οι δε 4 οδηγοί από τους 6, υπέστησαν σοβαρά μετωπιαία τραύματα. Υπόψην, η μη ενεργοποίηση αερόσακου τιμονιού σε αυτά τα τιμόνια, ακόμα και με τη ζώνη ασφαλείας φορεμένη, επιφέρει σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και το πρόσωπο. Αυτά, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου, να αναφερθούν σε όποιον κάνει αυτή τη μετατροπή. Και στο τεχνικό κομμάτι που ρωτάς, μόνο αν ξηλωθεί ολόκληρη η καλωδίωση, μαζί με τα airbag controllers και οι πυροκροτητές αντίστοιχα, μπορεί να γίνει πλήρως και σωστά, χωρίς τυχαίες και άγνωστες (και λυπηρές ενδεχόμενα) συνέπειες.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως παιδια μπορει να ειναι και το μοναδικο θεμα που το φοβαμαι τοσο πολυ , εχω ενα τιμονι 3ακτινο ιδιο με αυτο που το φοραω (απλα σε αριστη κατασταση) και το σκεφτομαι....

 

απο εκει και περα προτεινω μονο σε οποιον ξερει πραγματικα τι κανει να ασχολειτε γιατι προεχει η ασφαλεια μας!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επανερχομαι μετα απο χρονια, μιας και αυτη η μετατροπη ποτε δεν εφυγε απο το μυαλο μου.

Θελω να βαλω οποιοδηποτε τιμονι με Multi Function κουμπια στο b6 μου που δεν εχει.

 

Χρειαζομαι να σιγουρεψω ποια εξαρτηματα ακριβως χρειαζονται για αυτη τη μετρατροπη.

Διαβαζοντας ειδα οτι χρειαζεται τα

 

Control Module - 8E0953549R

S/C Ring - 4E0953541B 

Airbag Wiring Harness - 4F0971589A

και φυσικά τιμονι με αεροσακκο.

 

Επισης ειδα οτι και ο παρακατω συνδιασμος δουλευει.

Control Module - 8E0953549Q

S/C Ring - 4E0953541A

 

Φυσικά η φισα του αεροσακκου χρειαζεται μια τροποποιηση και ισως να χρειαστει νέα φισα με κωδικο 4E0972133 αν το τιμονι που θα βρω δεν θα εχει τη δική του.

Τελος το τιμονι με τον αεροσακκο, εδω οι επιλογες παρα πολλες, δεν εχω καποια συγκεκριμενη προτιμηση, μου αρεσουν περισσοτερο το 3ακτινα. Υπάρχει καποιο τιμονι που δεν θα ταιριαζει;  

 

Ερωτησεις:

1. Ξερετε αν απο τα 2 σετ πιο πανω που εγραψα μπορει να δουλεψει και καποιος συνδιασμος τους ; Ωστε να ξερω ακριβως τι ψαχνω.

2. Συνδιασμός τιμονι - αεροσακκος, πρεπει να αγοραστει μαζι, ή μπορω να τα ψαξω και χωριστα; 

Οποιος εχει καποιο λινκ για οικονομικά υλικά της μετατροπης, ειδικά για τιμονι - αεροσακκο ας με ενημερωσει.

 

Οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη.

 

Υ.Γ. Τα περι μετατροπης της  καλωδιωσης και αν θα δουλεψει ή δεν θα δουλεψει ο αεροσακκος σε περιπτωση αναγκης, τα εχω ξεπερασει, ας μην αναλωθουμε σε αυτα παρακαλω.

 

Το γνώριζα οτι θα φτάναμε σε αυτό το σημειο, ο καθένας που κάνει την μετατροπή πέρνει και τα ρίσκα του.

Το θεμα  μου ειναι τεχνικό, το πως θα πετυχω την μετατροπη. Ας συγκεντρωθουμε σε αυτο παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μαζί σου, απλα επειδή το βλέπουν και άλλα μέλη, πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους το ρίσκο και η επικινδυνότητα του εγχειρήματος John!

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.