Giannis20vt Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Αφου περασαμε το RNS-E και το bluetooth module ειναι στο δρομο, τι μενει για να ολοκληρωθει το συστημα; Ασφαλως το τιμονι με τα κουμπακια (πολυλειτουργικο. Για το b6 ειναι αυτη η εργοστασιακη λυση. Εγω εχω το 3ακτινο απλο, σιγουρα πιο ομορφο αλλα δεν μπορει να γινει πολυλειτουργικο. Εχει αντικαταστησει κανεις το τιμονι του με κατι τετοιο; Ψάχνοντας βρήκα πληροφορίες και κάποια D.I.Y τα οποία δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ πλήρως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Αν ψαξεις στο Audizine.com και σε αλλα forum υπαρχουν πανω απο 3 DIY για μετατροπη τιμονιου απο Α4 Β6 απλο σε Α4 Β6 πολυλειτουργικο αλλα και σε τριακτινα Α4 Β7, Β8, R8, S3 κτλ τα οποια μπαινουν και με μια μικρη μετατροπουλα στις καλωδιωσεις λειτουργουν κανονικοτατα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 17, 2009 Author Share Posted December 17, 2009 Αν ψαξεις στο Audizine.com και σε αλλα forum υπαρχουν πανω απο 3 DIY για μετατροπη τιμονιου απο Α4 Β6 απλο σε Α4 Β6 πολυλειτουργικο αλλα και σε τριακτινα Α4 Β7, Β8, R8, S3 κτλ τα οποια μπαινουν και με μια μικρη μετατροπουλα στις καλωδιωσεις λειτουργουν κανονικοτατα... Τα εχω βρει και τα εχω ηδη "κατεβασει" στον υπολογιστη μου για μελέτη. Η μετατροπη για τιμονι απο Β7 εχει ενα κακο με τον αερόσακο, επειδη του Β7 ειναι διπλης ενεργειας ενω του Β6 ειναι μονης υπάρχει ενα θεμα με αυτην την μετατροπη. Καποιος εχει γραψει οτι υπάρχει αμαξι που τρακαρε και ανοιξαν ολοι οι αεροσακοι εκτος απο αυτον του οδηγου που ειχε γινει η μετατροπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 26, 2009 Author Share Posted December 26, 2009 KΚατα τυχη ανακαλυψα οτι υπάρχουν 2 ειδων πολυλειτουργικα τιμονια στο b6, δεν διαφερουν στην εμφανιση αλλα στα κουμπια. Στο 1 απο τα 2 δεν υπάρχει κουμπι PTT για το SDS... αρα δεν συνεργαζεται (υποθέτω) με voice commands. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 10, 2014 Author Share Posted February 10, 2014 Επανερχομαι μετα απο χρονια, μιας και αυτη η μετατροπη ποτε δεν εφυγε απο το μυαλο μου. Θελω να βαλω οποιοδηποτε τιμονι με Multi Function κουμπια στο b6 μου που δεν εχει. Χρειαζομαι να σιγουρεψω ποια εξαρτηματα ακριβως χρειαζονται για αυτη τη μετρατροπη. Διαβαζοντας ειδα οτι χρειαζεται τα Control Module - 8E0953549RS/C Ring - 4E0953541B Airbag Wiring Harness - 4F0971589A και φυσικά τιμονι με αεροσακκο. Επισης ειδα οτι και ο παρακατω συνδιασμος δουλευει. Control Module - 8E0953549QS/C Ring - 4E0953541A Φυσικά η φισα του αεροσακκου χρειαζεται μια τροποποιηση και ισως να χρειαστει νέα φισα με κωδικο 4E0972133 αν το τιμονι που θα βρω δεν θα εχει τη δική του. Τελος το τιμονι με τον αεροσακκο, εδω οι επιλογες παρα πολλες, δεν εχω καποια συγκεκριμενη προτιμηση, μου αρεσουν περισσοτερο το 3ακτινα. Υπάρχει καποιο τιμονι που δεν θα ταιριαζει; Ερωτησεις: 1. Ξερετε αν απο τα 2 σετ πιο πανω που εγραψα μπορει να δουλεψει και καποιος συνδιασμος τους ; Ωστε να ξερω ακριβως τι ψαχνω. 2. Συνδιασμός τιμονι - αεροσακκος, πρεπει να αγοραστει μαζι, ή μπορω να τα ψαξω και χωριστα; Οποιος εχει καποιο λινκ για οικονομικά υλικά της μετατροπης, ειδικά για τιμονι - αεροσακκο ας με ενημερωσει. Οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη. Υ.Γ. Τα περι μετατροπης της καλωδιωσης και αν θα δουλεψει ή δεν θα δουλεψει ο αεροσακκος σε περιπτωση αναγκης, τα εχω ξεπερασει, ας μην αναλωθουμε σε αυτα παρακαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 14, 2014 Author Share Posted February 14, 2014 Επειδη δεν βλεπω καποιον που να γνωριζει, ενημερωνω προς προχωρησα σε παραγγελια κομματιων και αναμενω να τα παραλαβω, οι παραγγελιες γιναν απο το ebay σε μεταχειρισμένα εκτος του αεροσακκου που τον εχω ηδη στα χερια μου Μονο το θεμα με την καλωδιωση μου εχει μεινει, που το παλευω ακομα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Γιαννη τελικα ποιο τιμονι πηρες; 3ακτινο ή 4ακτινο; Δεν βρηκα τελικα απο εκει που σου ειχα πει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Eλπίζω να μην πήρες τιμόνι από B7 ή ΤΤ/TTS 8j - S3 8p ε? Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 14, 2014 Author Share Posted February 14, 2014 Eλπίζω να μην πήρες τιμόνι από B7 ή ΤΤ/TTS 8j - S3 8p ε? Δημήτρης Απο Β7 s-line ειναι το τιμονι που πηρα Δημητρη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Απο Β7 s-line ειναι το τιμονι που πηρα Δημητρη.... Γιάννη μπορεί να έχεις θέμα με τον dual stage αερόσακο. Το γνωρίζεις ή όχι? Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Πιστευω Δημητρη οτι το μονο θεμα του ειναι το εαν δουλεψει ή οχι σε μια (μακρια απ'ολους) κακη στιγμη... Στο audizine δεν εχουν αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα (πχ να ανοιξουν μονοι τους οι αεροσακοι) παροτι εχουν δοκιμαστει σχεδον ολα τα τιμονια της μαρκας σε Β5 και Β6, ουτε ειχαν και θεματα με λαμπακια... Ωστοσο φαινεται οτι ο Γιαννης το εχει ξεπερασει κι αυτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 14, 2014 Author Share Posted February 14, 2014 Γιάννη μπορεί να έχεις θέμα με τον dual stage αερόσακο. Το γνωρίζεις ή όχι? Δημήτρης Φυσικά και το γνωρίζω, ο αεροσακκος που εχω βρει ειναι 2πλης ενεργειας. Ξερω πως θα το κανω να μην εχει λαμπακια, οποτε δεν με απασχολει κατι αλλο. Πιστευω Δημητρη οτι το μονο θεμα του ειναι το εαν δουλεψει ή οχι σε μια (μακρια απ'ολους) κακη στιγμη... Στο audizine δεν εχουν αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα (πχ να ανοιξουν μονοι τους οι αεροσακοι) παροτι εχουν δοκιμαστει σχεδον ολα τα τιμονια της μαρκας σε Β5 και Β6, ουτε ειχαν και θεματα με λαμπακια... Ωστοσο φαινεται οτι ο Γιαννης το εχει ξεπερασει κι αυτο... Ετσι ακριβως, μετα απο 3 χρονια σκεψη και ερευνα, το προχωραω, ελπιζω να πετυχει γιατι εχει κόστος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Εντάξει, απλά να γνωρίζεις το ρίσκο, δεν το λέω για τα λαμπάκια. Προσωπικά πάντως, θα το απέφευγα να ρισκάρω την ενεργοποίηση ή όχι του αερόσακου. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 14, 2014 Author Share Posted February 14, 2014 Εντάξει, απλά να γνωρίζεις το ρίσκο, δεν το λέω για τα λαμπάκια. Προσωπικά πάντως, θα το απέφευγα να ρισκάρω την ενεργοποίηση ή όχι του αερόσακου. Δημήτρης Το γνωριζω Δημητρη, δεν με πειράζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimtdi Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 (edited) Εγώ στο β6 έβαλα από Α8 και επειδή είχα ήδη πολυλειτουργικό άλλαξα μόνο τον εγκέφαλο δεν άλλαξα σερπαντίνα (slip ring) η καλωδίωση του αερόσακου ήταν μαζί με τον αερόσακο απλά άλλαξα θέση στο πιν της κόρνας όσον αφορά τον αερόσακο το δεύτερο στάδιο είναι στον αέρα δεν είναι συνδεδεμένο και δεν ανάβει λαμπάκι απο την έρευνα που έκανα το λάθος είναι που κάποιοι τα δυο στάδια τα βραχυκύκλωσαν μαζί! Το δεύτερο στάδιο υπάρχει για να φουσκώσει τον αερόσακο ξανά σε ενδεχόμενη δεύτερη σύγκρουση μετά από την πρώτη εφόσον είναι σε λειτουργία οι αισθητήρες και δεν έχουν καταστραφεί βέβαια πάντα σε αυτά τα θέματα ο καθένας παίρνει την ευθύνη για ότι κάνει!!! Πάντως τα πλήκτρα δουλεύουν όλα και οι αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι το μόνο που δεν έκανα είναι η θέρμανση γιατί το τιμόνι είναι και θερμαινόμενο!!! Edited February 15, 2014 by dimtdi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Δημητρη επειδη εχω βρει τιμονι απο Α8 σαν το δικο σου αλλα 3ακτινο, ξερεις τι χρειαζεται για να μπει στο δικο μου το οποιο εχει το 3ακτινο πολυλειτουργικο τιμονι του Β7; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimtdi Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Μπαίνει απευθείας και θα έχεις και τα δυο στάδια του αερόσακου απλά θα χρειαστείς και την καλωδίωση του αερόσακου στην οποία πρέπει να αλλάξεις το πιν της κόρνας θέση και μια λεπτομέρεια είναι ότι στο Α8 υπάρχουν δυο τύποι καλωδίωσης η παλιά που βγαίνει μέχρι το 2004 και η καινούργια μετα το 2004 η διαφορά είναι στο φις που κουμπώνει στο slip ring, το β7 από όσο ξέρω έχει το νέο τύπο φις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Δεν είναι σωστές οι απόψεις σας για το δεύτερο στάδιο αεροσακων Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Συμφωνώ, η ασυμβατότητα ειναι πλήρης. ΣΤο ενδεχόμενο της σύγκρουσης, άγνωστο τι θα γίνει. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimtdi Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Δεν είναι σωστές οι απόψεις σας για το δεύτερο στάδιο αεροσακων Sent from my iPhone using Tapatalk Μπορείς να μιλήσεις λίγο ποιο συγκεκριμένα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Απο βδομάδα γιατί απο κινητό δε γίνεται. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Εγώ στο β6 έβαλα από Α8 και επειδή είχα ήδη πολυλειτουργικό άλλαξα μόνο τον εγκέφαλο δεν άλλαξα σερπαντίνα (slip ring) η καλωδίωση του αερόσακου ήταν μαζί με τον αερόσακο απλά άλλαξα θέση στο πιν της κόρνας όσον αφορά τον αερόσακο το δεύτερο στάδιο είναι στον αέρα δεν είναι συνδεδεμένο και δεν ανάβει λαμπάκι απο την έρευνα που έκανα το λάθος είναι που κάποιοι τα δυο στάδια τα βραχυκύκλωσαν μαζί! Το δεύτερο στάδιο υπάρχει για να φουσκώσει τον αερόσακο ξανά σε ενδεχόμενη δεύτερη σύγκρουση μετά από την πρώτη εφόσον είναι σε λειτουργία οι αισθητήρες και δεν έχουν καταστραφεί βέβαια πάντα σε αυτά τα θέματα ο καθένας παίρνει την ευθύνη για ότι κάνει!!! Πάντως τα πλήκτρα δουλεύουν όλα και οι αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι το μόνο που δεν έκανα είναι η θέρμανση γιατί το τιμόνι είναι και θερμαινόμενο!!! Δημήτρη καταρχήν, το θέμα μας δεν είναι αν δουλεύουν τα κουμπιά, ή ανάβει το λαμπάκι, αλλά το αν ενεργοποιείται ο αερόσακος, καθώς τίθεται θέμα ασφαλείας. Η δική σου θέση, είναι ότι είναι ασφαλές για λειτουργία και σε ενδεχόμενη σύγκρουση, ενεργοποιείται κανονικά? Σε πληροφορώ πάντως, ότι μέχρι στιγμής σε έξι περιπτώσεις Β6, ο αερόσακος ΔΕΝ ενεργοποιήθηκε σε μετωπική σύγκρουση, άνω των 50 χλμ., οι δε 4 οδηγοί από τους 6, υπέστησαν σοβαρά μετωπιαία τραύματα. Υπόψην, η μη ενεργοποίηση αερόσακου τιμονιού σε αυτά τα τιμόνια, ακόμα και με τη ζώνη ασφαλείας φορεμένη, επιφέρει σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και το πρόσωπο. Αυτά, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου, να αναφερθούν σε όποιον κάνει αυτή τη μετατροπή. Και στο τεχνικό κομμάτι που ρωτάς, μόνο αν ξηλωθεί ολόκληρη η καλωδίωση, μαζί με τα airbag controllers και οι πυροκροτητές αντίστοιχα, μπορεί να γίνει πλήρως και σωστά, χωρίς τυχαίες και άγνωστες (και λυπηρές ενδεχόμενα) συνέπειες. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 εγω παντως παιδια μπορει να ειναι και το μοναδικο θεμα που το φοβαμαι τοσο πολυ , εχω ενα τιμονι 3ακτινο ιδιο με αυτο που το φοραω (απλα σε αριστη κατασταση) και το σκεφτομαι.... απο εκει και περα προτεινω μονο σε οποιον ξερει πραγματικα τι κανει να ασχολειτε γιατι προεχει η ασφαλεια μας! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted February 15, 2014 Author Share Posted February 15, 2014 Επανερχομαι μετα απο χρονια, μιας και αυτη η μετατροπη ποτε δεν εφυγε απο το μυαλο μου. Θελω να βαλω οποιοδηποτε τιμονι με Multi Function κουμπια στο b6 μου που δεν εχει. Χρειαζομαι να σιγουρεψω ποια εξαρτηματα ακριβως χρειαζονται για αυτη τη μετρατροπη. Διαβαζοντας ειδα οτι χρειαζεται τα Control Module - 8E0953549R S/C Ring - 4E0953541B Airbag Wiring Harness - 4F0971589A και φυσικά τιμονι με αεροσακκο. Επισης ειδα οτι και ο παρακατω συνδιασμος δουλευει. Control Module - 8E0953549Q S/C Ring - 4E0953541A Φυσικά η φισα του αεροσακκου χρειαζεται μια τροποποιηση και ισως να χρειαστει νέα φισα με κωδικο 4E0972133 αν το τιμονι που θα βρω δεν θα εχει τη δική του. Τελος το τιμονι με τον αεροσακκο, εδω οι επιλογες παρα πολλες, δεν εχω καποια συγκεκριμενη προτιμηση, μου αρεσουν περισσοτερο το 3ακτινα. Υπάρχει καποιο τιμονι που δεν θα ταιριαζει; Ερωτησεις: 1. Ξερετε αν απο τα 2 σετ πιο πανω που εγραψα μπορει να δουλεψει και καποιος συνδιασμος τους ; Ωστε να ξερω ακριβως τι ψαχνω. 2. Συνδιασμός τιμονι - αεροσακκος, πρεπει να αγοραστει μαζι, ή μπορω να τα ψαξω και χωριστα; Οποιος εχει καποιο λινκ για οικονομικά υλικά της μετατροπης, ειδικά για τιμονι - αεροσακκο ας με ενημερωσει. Οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη. Υ.Γ. Τα περι μετατροπης της καλωδιωσης και αν θα δουλεψει ή δεν θα δουλεψει ο αεροσακκος σε περιπτωση αναγκης, τα εχω ξεπερασει, ας μην αναλωθουμε σε αυτα παρακαλω. Το γνώριζα οτι θα φτάναμε σε αυτό το σημειο, ο καθένας που κάνει την μετατροπή πέρνει και τα ρίσκα του. Το θεμα μου ειναι τεχνικό, το πως θα πετυχω την μετατροπη. Ας συγκεντρωθουμε σε αυτο παρακαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Ναι μαζί σου, απλα επειδή το βλέπουν και άλλα μέλη, πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους το ρίσκο και η επικινδυνότητα του εγχειρήματος John! Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.