Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με το passat b5 διαλείπουσα πολλαπλά κλικ του ρελέ ενώ το αμάξι δεν περνάει εμπρός .τελικά εσύ τι έκανες.ε μαιλ xristopoulosk@yahoo.gr.ευχαριστω
Καλησπέρα. Έχω ένα AUDI S3.το κλειδί που έχω είναι για την μίζα. Κλειδώνω και ξεκλειδωνω το αμάξι με το κομπιούτερ. Μου το κλείδωσαν,έβγαλαν την μπαταρία και έκλεισαν καλά το καπό...τώρα το αμάξι δεν έχει ρεύμα και δεν μπορώ με τίποτα να το ξεκλειδώσω...τι μπορώ να κανω δίχως να καλέσω κλειδαρα;;
Καλησπέρα. Έχω ένα AUDI S3.το κλειδί που έχω είναι για την μίζα. Κλειδώνω και ξεκλειδωνω το αμάξι με το κομπιούτερ. Μου το κλείδωσαν,έβγαλαν την μπαταρία και έκλεισαν καλά το καπό...τώρα το αμάξι δεν έχει ρεύμα και δεν μπορώ με τίποτα να το ξεκλειδώσω...τι μπορώ να κανω δίχως να καλέσω κλειδαρα;;
Καλησπέρα.εχω πρόβλημα.δεν ξέρω αν λύνεται χωρίς να καλέσω κλειδαρα...
Έχει κλειδώσει το αμάξι και η μπαταρία είναι βγαλμένη με το καπό κλεισμενο(δεν έχει ρευμα).
Πως μπορώ να το ανοιξω;το κλειδί που έχω είναι μόνο για την μίζα.κλειδωνω και ξεκλειδώνω με κομπιούτερ..AUDI S3
Παιδιά καλησπέρα, θέλω τα φώτα σας αν γνωρίζετε. Έχω ένα AUDI A4/B7 1.8T BFB (όχι quatro) το οποίο αγόρασα πριν από 10 μήνες. Από την αρχή που το πήρα πολύ συχνά ρετάριζε στο ρελαντί. Το διαγνωστικό στο συνεργείο έδειχνε πεταλούδα - πολλαπλασιαστές και τα συναφή. Αλλάχτηκαν όλα αλλά συνεχίζει να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα δηλ. ανεβοκατέβασμα στροφών στο ρελαντί και μερικές φορές μου ανάβει η ένδειξη του μοτέρ στο ταμπλό. Στρώνει μόνο όταν του κάνουμε reset και σβήνουμε τις βλάβες αλλά σε μικρό η μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ξανακάνει τα ίδια (μπορεί να το κάνει και την επόμενη μέρα μπορεί και μετά από ένα μήνα. Επίσης το καπάκι των βαλβίδων έχει αντικατασταθεί με άλλο από μοντέλο BEX κι όχι BFB που είναι κανονικά το δικό μου. Αν κάποιος είχε παρόμοια ζητήματα ας με ενημερώσει περί τίνος πρόκειται. Ευχαριστώ πολύ.