Kavouras Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 (edited) Αλλαγή καμμένης λάμπας xenon σε audi A4 B8, το οποίο φοράει D3s λάμπα. Στο συγκεκριμένο project, χρησιμοποιήθηκε η παρακάτω λάμπα: με κόστος 120€ και torx Τ20 (αν θυμάμαι καλά ή Τ25). Ευτυχώς όλες οι βίδες είναι ίδιες οπότε δε θα χρειαστεί εναλλαγή εργαλείων. Σημειώστε πως αναλόγως με τα εργαλεία σας, ίσως χρειαστείτε προέκταση ή μεγάλο-μακρύ κατσαβίδι torx ώστε να μπορέσετε να ξεβιδώσετε τις πίσω βίδες του φαναριού. Οι υπόλοιπες βίδες είναι εύκολα προσβάσιμες. ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ, καλό θα ήταν να έχετε μαζί σας μερικά δοχειάκια (πχ πλαστικά διάφανα ποτήρια ή ρηχά χάρτινα κουτάκια) για να βάζετε τις βίδες που βγάζετε από το εκάστοτε μέρος του αυτοκινήτου και να μην τις μπερδέψετε μεταξύ τους, αλλά και να μην τις χάσετε (πολύ σημαντικό!). Θα σας πρότεινα να μην επιλέξετε να τις ακουμπάτε στο έδαφος γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τις κλωτσήσετε καταλάθος ή να κυλήσουν και να τις χάσετε! Διαβάστε εδώ για δική σας βοήθεια μερικά tips πριν ξεκινήσετε ένα Do-it-yourself. Αρκετά όμως με τη θεωρία!! Ας ξεκινήσουμε!!! Για να βγει το φανάρι, θα πρέπει να αφαιρέσουμε το πλαστικό πάνω από τον προφυλακτήρα, βγάζοντας τις βίδες (κυκλωμένες με κόκκινο εκεί που είχε βίδες) (ξέχασα να βγάλω φωτογραφία με τις βίδες πάνω , αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνει κανείς τι πρέπει να βγάλει) Ο τρόπος που βγαίνει είναι απλός. Αφαιρούμε τις 4 βίδες τύπου torx (κόκκινο χρώμα) και στη συνέχεια τραβάμε οριζόντια προς την πλευρά της καμπίνας/μηχανής με μία πολύ μικρή ανασήκωση (κίτρινο χρώμα). Στη συνέχεια, θα πρέπει να αφαιρέσουμε το φανάρι. Το φανάρι στηρίζεται σε 4 βίδες. Οι 2 είναι στο επάνω μέρος και οι 2 πίσω από αυτό όπως φαίνονται στη φωτογραφία: Σας ανεβάζω και μία φωτό που είναι οι βίδες με βγαλμένο το φανάρι, καθώς ήταν αδύνατο να βγει καθαρή φωτογραφία πριν γίνει η εξαγωγή του φαναριού. Απλά για να ξέρετε που να ψάξετε. Το φανάρι μας είναι ελεύθερο για να βγει. Προσοχή στα παρακάτω βήματα ώστε να μην γρατζουνίσετε το φανάρι ή τον προφυλακτήρα σας! Το φανάρι βγαίνει ως εξής: Χρειάζεται μία μικρή περιστροφή προς τα έξω (στην περίπτωσή μας προς τα αριστερά) όπως φαίνεται στη φωτογραφία (με νούμερο 1) και μετά παράλληλο τράβηγμα (με τη φορά κίνησης του αυτοκινήτου) προς τα έξω: ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ώστε να μην γρατζουνίσουμε το φανάρι στην "μύτη" που κάνει το φτερό!!!! Ο λόγος που πρέπει να περιστραφεί το φανάρι λίγο είναι γιατί το φανάρι έχει ένα εξόγκωμα (όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία). Αλλιώς δεν χωράει να βγει (βρίσκει στον προφυλακτήρα): Αφού βγάλουμε το φανάρι, το ακουμπάμε κάπου στέρεα και βλέπουμε το πίσω μέρος του (όπως στην παρακάτω φωτό). Περιστρέφουμε τη στρογγυλή τάπα όπως δείχνει η φωτογραφία και αμέσως έχουμε πρόσβαση στη λάμπα: Για να βγει η λάμπα, χρειάζεται μία μικρή περιστροφή (45 μοιρών περίπου όπως δείχνει η φωτογραφία) ώστε να ξεκουμπώσει. Αφού βγάλουμε και τη φύσσα της λάμπας (βγαίνει αρκετά σφιχτά αλλά είναι "τραβηχτή" και όχι κουμπωτή) και τη λάμπα, έχουμε αυτή την εικόνα του φαναριού: Αντικαθιστούμε λοιπόν τη λάμπα και τοποθετούμε την νέα λάμπα μέσα στο φανάρι με την αντίστροφη διαδικασία. Εδώ χρειάζεται να προσέξουμε λίγο στο πώς θα κουμπώσει το φανάρι. Στο κάτω μέρος του υπάρχουν δύο προεξοχές (τις έχω αριθμήσει): οι οποίες θα πάνε να κουμπώσουν εδώ: (φωτογραφία από το αμάξι πάλι με αριθμημένα το που θα κουμπώσει η κάθε προεξοχή) ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν δεν κουμπώσουν καλά οι προεξοχές αυτές, το φανάρι δε θα μπει στη θέση του ή αν καταφέρετε και το βάλετε (χωρίς να κουμπώσουν οι προεξοχές), δε θα μπορέσετε να βιδώσετε τις πίσω βίδες ώστε να στερεωθεί το φανάρι σωστά. Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς αν έχει αίσθηση του πώς ήταν πριν το φανάρι. (είναι σχεδόν ολοφάνερο βασικά) Απλώς το αναφέρω για να δοθεί η ανάλογη προσοχή. Ο τρόπος που βάζουμε το φανάρι είναι αντίστροφος από το πως βγήκε. Δηλαδή... βάζουμε το φανάρι λίγο πλάγια (πρώτα την πλευρά που είναι προς το φτερό - βέλος #1) και μετά την πλευρά που είναι προς το άλλο φανάρι (βέλος #2). Και.....πριν βιδώσουμε, ελέγχουμε ότι η λάμπα δουλεύει (μην ξαναλύνουμε ): Όλα πήγαν καλά, βιδώνουμε πάλι τις 4 βίδες στο φανάρι, τοποθετούμε και πάλι πίσω το πλαστικό πάνω από τον προφυλακτήρα που βγάλαμε με τις 4 βίδες και.... είμαστε έτοιμοι για νυχτερινές βόλτες!!!!! tip ελέγχου: Αν η διαδικασία έχει γίνει σωστά και το φανάρι κούμπωσε σωστά στη θέση του (αφού βιδώσετε και τις βίδες του φαναρού), θα φωτίζει στο ίδιο ύψος που φώτιζε και πριν (ίσως με μία πολύ ελάχιστη απόκλιση που εμφανίζεται τις ανοχές στις τρύπες που βιδώνουν οι βίδες - μιλάμε για ένα "κλίκ" πάνω κάτω στη θέση σε απόσταση 10m και όχι μεγάλες αποκλίσεις). Όποιος προσπαθήσει να επαναλάβει μόνος του διαδικασία, διαβάζοντας το παρόν topic, τόσο το audi sport club όσο και ο γράφων δε φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση πρόκλησης βλάβης. Θα ήθελα εδώ να ευχαριστήσω πολύ το μέλος BasilisKaz που μας παραχώρησε το αμάξι του για να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο DIY. Edited October 7, 2015 by Kavouras προστέθηκε το κόστος της λάμπας + link με το topic των tips 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adui Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 πολυ καλο το ολο εγχειρημα Γιωργο και πολυ καλη η δουλεια που εκανες με το DIY, αρκετα επεξηγηματικο σε ολα τα σταδια πες μας αν θες και μια τιμη για την αυτη λαμπα και που μπορουμε να την βρουμε.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Πολύ καλό DIY Κάβουρα, εύγε! Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma4nos Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Γιωργο δε χρειάζεται να ανεβάζεις τέτοια DIY. Αφου φτιαξεις το γκαραζ θα στα φέρνουμε να τα κανεις εσυ! Πολυ καλη κ αναλυτικοτατη δουλεια!! keep up!! Μάνος 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 24, 2015 Author Share Posted September 24, 2015 (edited) πολυ καλο το ολο εγχειρημα Γιωργο και πολυ καλη η δουλεια που εκανες με το DIY, αρκετα επεξηγηματικο σε ολα τα σταδια πες μας αν θες και μια τιμη για την αυτη λαμπα και που μπορουμε να την βρουμε.... Ευχαριστώ συνονόματε! Το κόστος της λάμπας δεν το γνωρίζω καθώς μου την έφερε ο Βασίλης. Μπορώ όμως να ρωτήσω και να το ποστάρω. Γιωργο δε χρειάζεται να ανεβάζεις τέτοια DIY. Αφου φτιαξεις το γκαραζ θα στα φέρνουμε να τα κανεις εσυ! Πολυ καλη κ αναλυτικοτατη δουλεια!! keep up!! Μάνος Έρχεται και άλλο topic σε λίγο να οργανωθείς να τα κάνεις μόνος σου Ευχαριστώ πάντως (πέραν της πλάκας ). Πολύ καλό DIY Κάβουρα, εύγε! Δημήτρης ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!! Έμαθα από τον καλύτερο! Edited September 24, 2015 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 24, 2015 Author Share Posted September 24, 2015 Κόστος λάμπας 120€. (το κάνω update και στο 1ο post) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basiliskaz Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Καλησπέρα στην παρέα Βασικά να ευχαριστήσω τον φιλο μου Καβουρα που ασχολήθηκε με το ολο εγχείρημα και διάθεσε το χώρο του όπως και τον πολύτιμο χρόνο του . Επομενο DIY αντικατασταση λαμπτήρων στα προβολακια ομίχλης με τυπου LED ή με xenon λάμπες. (Το ψάχνουμε ακόμα.) Και αντικατασταση στα λαμπάκια της οπισθεν με τυπου LED projector . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Βασίλη, βάλε και μια 32άρα LED ρε πίσω και μπροστά Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 24, 2015 Author Share Posted September 24, 2015 Καλησπέρα στην παρέα Βασικά να ευχαριστήσω τον φιλο μου Καβουρα που ασχολήθηκε με το ολο εγχείρημα και διάθεσε το χώρο του όπως και τον πολύτιμο χρόνο του . Επομενο DIY αντικατασταση λαμπτήρων στα προβολακια ομίχλης με τυπου LED ή με xenon λάμπες. (Το ψάχνουμε ακόμα.) Και αντικατασταση στα λαμπάκια της οπισθεν με τυπου LED projector . Άλλαξα νούμερο ρε. Στο έδωσα? Δε θυμάμαι.... Βασίλη, βάλε και μια 32άρα LED ρε πίσω και μπροστά Δημήτρης μην του βάζεις ιδέες και μου έρθει με καμία sasmung curved (τώρα που τις δίνουν και προσφορά) και ψάχνω να βρω πώς θα τη βάλω στο αμάξι του.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Μια χαρά ρε! Βάλτου έναν μετατροπέα ρεύματος 1000άρι και μετά 2 πρίζες = 2 TV LED για πλάκα Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 (edited) Διαφωτιστικότατος Γιώργο (τουλάχιστον για την... κατηγορία τη δική μου ). Μεταδοτικότις, γνώση & όρεξη! Εσύ κε Δημήτρη που "τσιγκλάς" το κυρ-Γιώργο, ελπίζω τώρα μετά το καλοκαίρι να ξεκουράστηκες μετά το χειρουργείο που έκανες στα προβολάκια μου... Edited September 24, 2015 by audidis 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Ετοιμάζομαι να του λιώσω το κορμί στις επικαθίσεις αγαπητέ Στάθη! Εκεί να δεις βούρκο Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Γιώργο,πολύ καλή και αναλυτική παρουσίαση! Μπράβο! Μια απορία! Αυτό το Β8 έχει να μας δείξει κάτι άλλο εκτός από καμενες λάμπες; :-P 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 25, 2015 Author Share Posted September 25, 2015 Γιώργο,πολύ καλή και αναλυτική παρουσίαση! Μπράβο! Μια απορία! Αυτό το Β8 έχει να μας δείξει κάτι άλλο εκτός από καμενες λάμπες; :-P Εξωτερικο πλυσιμο, ξεσκονισμα τζαμιων κτλ... Χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Πολύ καλο το DIY Γιώργο! Επιτέλους άρχισες να ασχολείσαι και με σοβαρά αυτοκινητα!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Καλημερα. Πολυ καλη αναλυση. Ομως αν δεν θες να φαινεται ο αριθμος κυκλοφοριας σβησε την πινακιδα και απο την δευτερη φωτο οπως εχεις κανει στην τελευταια... ( ο δαιμον του τυπογραφειου..χαχα) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 7, 2015 Author Share Posted October 7, 2015 (edited) Καλημερα. Πολυ καλη αναλυση. Ομως αν δεν θες να φαινεται ο αριθμος κυκλοφοριας σβησε την πινακιδα και απο την δευτερη φωτο οπως εχεις κανει στην τελευταια... ( ο δαιμον του τυπογραφειου..χαχα) Ωραίος... (το μέλος μου ζήτησε να σβησω τις πινακίδες για τους δικούς του λόγους) Μου ξέφυγε και ανέβασα αυτή που είναι με την πινακίδα. Θα τις φτιάξω. Ευχαριστώ! edit: done Edited October 7, 2015 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος Dolbi Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Να κανω μια ερωτηση ...αν βαλω 6000K θα ειναι πολυ δυνατα? και διαβασα για τιμη 120 ευρω?????? αυτες δεν κανουν?http://www.ebay.com/itm/252094674359?_trksid=p3984.m570.l5999&_trkparms=gh1g%3DI252094674359.N36.S1.R1.TR11....αποοτι ειδα εχει διαφορες τιμες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Τα 6000k έχουν πιο λευκό φως από τα εργοστασιακά 4300k. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος Dolbi Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Τα 6000k έχουν πιο λευκό φως από τα εργοστασιακά 4300k. Εγω τωρα λογικα φοραω 4300κ αν βαλω 6000κ θα ενοχλω τους παντες?? εσυ τι φορας? Δε θελω να καταντησω σαν τα αυτοκινητα που απο απεναντι θαμπωνουν ακομα και νταλικες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Δεν θα έχεις πρόβλημα γιατί έχεις προτζέκτορες. Εγώ φοράω εργοστασιακά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 15, 2015 Author Share Posted November 15, 2015 Εγω τωρα λογικα φοραω 4300κ αν βαλω 6000κ θα ενοχλω τους παντες?? εσυ τι φορας? Δε θελω να καταντησω σαν τα αυτοκινητα που απο απεναντι θαμπωνουν ακομα και νταλικες... Τα κελβιν εχουν να κανουν με την αποχρωση και οχι με την ενταση του φωτος που παραγεται. Και 10.000Κ να βαλεις απλα θα ειναι πιο μωβ. Η ενταση (η οποια εμμεσα μετριεται σε ισχυ) ειναι 35W. Αν θες πιο δυνατα φωτα πρεπει να μεγαλωσεις τα watt. Το 4300κ ειναι ο,τι πιο διαυγες σε αποχρωση και γι αυτο επιλεγεται απο τα εργοστασια. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.