Jump to content

300 HP και ο 1.8Τ BFB....


Recommended Posts

Υπάρχουν σωληνωτές πολ/λες εξαγωγής για την μαμά τουρμπίνα, στην εργοστασιακή θέση. Ψάξτε λιγο και θα τις βρείτε. Δεν χρειάζεται να πληρώσουμε και 1200Ε για μια πολλαπλή, είτε από τον ποπάυ είτε από τον μπρούτο. Έλεος!

Μέχρι και η ATP turbo δίνει πολλαπλή για μαμά και τονίζει τον λόγο για τον οποίο χρειάζονται. Ρίξτε μια καλύτερη ματιά στο site.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...egory_Code=VVWM

 

Το eliminator kit είναι χρήσιμο γιατί, πέραν της ιδιότητας να κάθεται στην πολλαπλή -που έτσι κι αλλιώς είναι ξεγραμμένη άπαξ και σηκώσει πίεση- σου δίνει ρακόρ και γλυτώνεις το downpipe.

 

Κατά τα άλλα, η τουρμπίνα δεν είναι επισκευάσιμη (αφού είναι ρουλεμανάτη) και είναι Garrett. Αυτό τα λέει όλα. Έτσι και την ζουπίξεις λίγο παραπάνω, θα διαλυθεί. Ούτε η πρώτη θα είναι ούτε η δεύτερη που μαμήθηκε.

Αν ψάχνετε για καλές εναλλακτικές των ΚΚΚ, μάλλον θα πρέπει να κοιτάξετε για άλλους κατασκευαστές τούρμπο. IHI, Mitsubishi κλπ μπορούν να συναγωνιστούν στα ίσα τέτοιες τουρμπίνες. Αν θέλετε Garrett, καλύτερα να είναι θρωσάτη για να επισκευάζεται.

 

Έχω αφιερώσει ώρες και πολλά post εξηγήσεων στο s3club (topic big turbo) γιατί η GT28R και η GT28RS είναι κακές επιλογές για big turbo (>300hp).

Είναι πολύ βολικό που το κιτ κάθεται αμέσως (bolt on) και που είναι φτηνό σε σχέση με αυτά που προσφέρει.

 

Η γνώμη μου όμως είναι: αν πρόκειται να κάνεις δουλειά, να κάνεις σωστή δουλεία. Βάζοντας πράγματα κατώτερης ποιότητας από ό,τι αρχικά είχε το αυτοκίνητο συνήθως φέρνει περισσότερα προβλήματα παρά λύσεις.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν σωληνωτές πολ/λες εξαγωγής για την μαμά τουρμπίνα, στην εργοστασιακή θέση. Ψάξτε λιγο και θα τις βρείτε. Δεν χρειάζεται να πληρώσουμε και 1200Ε για μια πολλαπλή, είτε από τον ποπάυ είτε από τον μπρούτο. Έλεος!

Μέχρι και η ATP turbo δίνει πολλαπλή για μαμά και τονίζει τον λόγο για τον οποίο χρειάζονται. Ρίξτε μια καλύτερη ματιά στο site.

 

Το eliminator kit είναι χρήσιμο γιατί, πέραν της ιδιότητας να κάθετε στην πολλαπλή -που έτσι κι αλλιώς είναι ξεγραμμένη άπαξ και σηκώσει πίεση- σου δίνει ρακόρ και γλυτώνεις το downpipe.

 

Κατά τα άλλα, η τουρμπίνα δεν είναι επισκευάσιμη (αφού είναι ρουλεμανάτη) και είναι Garrett. Αυτό τα λέει όλα. Έτσι και την ζουπίξεις λίγο παραπάνω, θα διαλυθεί. Ούτε η πρώτη θα είναι ούτε η δεύτερη που μαμήθηκε.

Αν ψάχνετε για καλές εναλλακτικές των ΚΚΚ, μάλλον θα πρέπει να κοιτάξετε για άλλους κατασκευαστές τούρμπο. IHI, Mitsubishi κλπ μπορούν να συναγωνιστούν στα ίσα τέτοιες τουρμπίνες. Αν θέλετε Garrett, καλύτερα να είναι θρωσάτη για να επισκευάζεται.

 

Έχω αφιερώσει ώρες και πολλά post εξηγήσεων στο s3club (topic big turbo) γιατί η GT28R και η GT28RS είναι κακές επιλογές για big turbo (>300hp).

Είναι πολύ βολικό που το κιτ κάθεται αμέσως (bolt on) και που είναι φτηνό σε σχέση με αυτά που προσφέρει.

 

Η γνώμη μου όμως είναι: αν πρόκειται να κάνεις δουλειά, να κάνεις σωστή δουλεία. Βάζοντας πράγματα κατώτερης ποιότητας από ό,τι αρχικά είχε το αυτοκίνητο συνήθως φέρνει περισσότερα προβλήματα παρά λύσεις.

Εαν ξερεις καποιον που φτιαχνει πολλαπλες σωληνωτες με πιο λιγα λεφτα(ποσο πιο φτηνες?)για garrett πες το μας ρε φιλε να το χουμε στα υποψην μας! :new_thumright:

Τις IHI ρε φιλε τις πετανε αυτοι με τα subaru αφου τις εχουν λιωσει και πανε για αναβαθμιση με ολες τις υπολοιπες μαρκες εκτος τις IHI και θα τις βαλουμε εμεις στα αυτοκινητα μας?

Ασε που ειναι ακαταληλες για τον 1.8Τ γιατι ειναι πολυ δυνατες με μαμα εντοσθια και λιγες σε σωστα αναβαθμισμενο κινητηρα γιατι πρεπει να τις δουλεψεις σε τρελες πιεσεις για να βγαλουν 400 αλογα,ενω τα σφυρηλατα που εχεις βαλει στον κινητηρα και γενικα ολη η προετοιμασια του κινητηρα αντεχουν πιο πολλα αλογα.

Εκτος απο αυτο αν σπασει ο μαμα κινητηρας μου με αυτην την τουρμπινα και μετα βαλω σφυρηλατα,τι να την κανω αυτην την τουρμπινα,να την δουλευω 2 μπαρ?Πεταμα απο πανω και αγγελια.

Το αν ειναι καλες οι garrett το αποδεικνυουν τα χιλιαδες αυτοκινητα που τις φορανε στον κοσμο.Eπισης το αποδυκνυει και το γεγονος οτι τις φορανε σε εργοστασιακι τοποθετηση πολλες ευρωπαικες κια γιαπωνεζικες αυτοκινητοβιομηχανιες(π.χ nissan,saab,ford και αλλεςπολλες).Τις IHI απο παλια οσες αυτοκινητοβιομηχανιες τις φορουσαν στα αμαξια τους,πλεον δεν βγαζουν τουρμπο αυτοκινητα βενζινη(Fiat,maserati,ferrari,isuzu,daihatsu κτλ),εκτος της απο την subaru.Η subaru ομως φοραει μια τουρμπινα που σχεδιαστηκε για τον συγκεκριμενο κινητηρα,συμφωνα με τις ιδιαιτεροτητες του(boxer 2.0lt-2.5lt) ο οποιος ειναι κατασκευασμενος με μεγαλυτερες αντοχες και ανοχες απο ολους τους 1.8Τ.

Παρολα αυτα ακομα και οι κινητηρες της subaru ΣΠΑΝΕ αν τους ζορισεις με πολυ πιεση και για πολυ ωρα.(ιδιως ο 2.5λιτρος) γιατι αυτες οι τουρμπινες ειναι πολυς δυνατες.

Σιγα να μην κανω ειδικο προγραμμα στο αμαξι μου για να βαλω την IHI.Γιατι χρωσταω σε κανεναν? :D

Edited by typhoon
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μπαίνω αργά στη συζήτηση. Παρότι συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την άποψη του φίλου Dog,

θα διαφωνήσω κάθετα με την παραπάνω δήλωση. Έχετε μετρήσει λιγάκι τις διατομές της εργοστασιακής πολλαπλής; Ο δείκτης σας δεν χωράει μέσα. Περιμένετε να περάσουν καυσαέρια για 300 άλογα από εκει;

 

Εδώ στα S3/TT 225 και μετά βίας βγάζει 280 με ΦΠΕ, ελεύθερες εξατμίσεις και ό,τι άλλο πιο ελεύθερο μπορεί να μπει.

Από αυτή την πολλαπλή αποκλείεται να περάσει κάτι παραπάνω, χωρίς να ραγίσει/σπάσει, σας το υπογράφω υπεύθυνα, με μηχανολογική μελέτη και στατιστικές έρευνες γιατί:

Το 95% των ΦΠΕ μέχρι σήμερα έχουν ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής. Σε όλες τις κλίμακες και τις πλατφόρμες αυτοκινήτων που μπαίνει ο 1.8Τ. Ακόμη και μαμά αυτοκίνητα την ραγίζουν/σπάνε.

Γιατί έχει πολύ λεπτά τοιχώματα και είναι μικρή η διατομή των αυλών με αποτέλεσμα να μην αντέχει τη θερμοκρασία και να ανοίγει το υλικό. :cry:

Είναι μακράν από τα αδύναμα σημεία των 1.8Τ και σίγουρα χρήζει βελτίωσης.

 

Επομένως, καλό το eliminator kit αλλά πάρε και μια πολλαπλή για να μην ψάχνεις μετά και ξαναπληρώνεις τοποθέτηση.

 

Τάσε... Είδες τι συμβαίνει όταν δεν κατεβαίνεις στην Αθήνα με το εργαλείο σου; :P:

 

Φίλε salex .Δεν πειράζει που άργησες. Είναι πολύ ενδιαφέρον να μαθαίνεις τις απόψεις των άλλον. Πάντα μαθαίνεις...

Στο θέμα μας.... Το 225 ΤΤ φτάνουν 280 (260 κανονικά αλλά μάλλον εννοείς με άγριο πρόγραμμα) λόγο Κ04-23 και όχι λόγο manifold. Είναι πολύ παλιού σχεδιασμού τουρμπίνες. Καμία σχέση με Garrett GT.

Τα 300 Hp που λες για το μαμά εξαγωγή είναι λίγα, κατά την ΑΤΡ. Εδω η ΑΤΡ προσφέρει το Eliminator 2871R το όποιο είναι rate για 400HP (πάντα με μαμά εξαγωγή).

Έχω αναφέρει πιο πάνω τι έχω ακούσει εγώ για ραγίσματα...

Ερώτηση...Αφού θα κάνω custom manifold για να χρησιμοποιήσω το κανονικό GT28RS, γιατί να μην κάνω custom με πάτημα για ΚΚΚ? Τα ίδια λεφτά θα είναι μάλλον...Custom το ένα, custom το άλλο...

 

Ακόμα κάτι που δεν συζητήσαμε.... Η χρήση πιο μεγάλων αυλών στο exhaust manifold οδηγεί σε αύξηση του τούρμπο lag. Δεν θέλω, ούτε μου αρέσει να έχω περισσότερο lag αποτι θα έχω με το eliminator...

 

Το link που έβαλες είναι πολύ ενδιαφέρον...Θα μπει στην λίστα για αγορά πριν εγκατασταθεί το κιτ (απλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.).

 

Επίσης θα συμφωνήσω με τον φίλο όσο αναφορά τα Garrett turbo. Εδώ πετάνε της IHI και της Mitsubishi για να βάλουν HKS (custom Garrett τουρμπίνες) και θα της βάλουμε εμείς?

Η Garrett δεν είναι φτηνό-τουρμπίνα…Μην μπερδεύεσαι από της μαϊμούδες Garrett (ναι υπάρχον και τέτοιες) που πουλούν στο eBay…Η Garrett είναι η μεγαλύτερη εταιρία κατασκευής τούρμπο και σίγουρα δεν κάνει φτηνό-κατασκευές….

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Εδώ πετάνε της IHI και της Mitsubishi για να βάλουν HKS (custom Garrett τουρμπίνες) και θα της βάλουμε εμείς?

 

Μη μου τις IHI τάρατε

 

Μια δοκιμή με το μπλέ καρούμπαλο θα σας πείσει.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης θα συμφωνήσω με τον φίλο όσο αναφορά τα Garrett turbo. Εδώ πετάνε της IHI και της Mitsubishi για να βάλουν HKS (custom Garrett τουρμπίνες) και θα της βάλουμε εμείς?

Η Garrett δεν είναι φτηνό-τουρμπίνα…Μην μπερδεύεσαι από της μαϊμούδες Garrett (ναι υπάρχον και τέτοιες) που πουλούν στο eBay…Η Garrett είναι η μεγαλύτερη εταιρία κατασκευής τούρμπο και σίγουρα δεν κάνει φτηνό-κατασκευές….

 

 

οποιος πεταξει IHI την θελω εγω :P:P:P

Link to comment
Share on other sites

οποιος πεταξει IHI την θελω εγω :P:P:P

 

Ebay,εκει καταλαληγουν συνηθος.......Με 380 δολαρια περιπου την βρισκης.....

Link to comment
Share on other sites

Ebay,εκει καταλαληγουν συνηθος.......Με 380 δολαρια περιπου την βρισκης.....

Παντως εκει στο Αμερικα που βλεπω σε διαφορα site,αλλοι λενε η μια στροφαρει πιο καλα,αλλοι λενε οχι η αλλη.....στο τελος βαζουν Garrettοειδη και ησυχαζουν.

Edited by typhoon
Link to comment
Share on other sites

Φίλε salex .Δεν πειράζει που άργησες. Είναι πολύ ενδιαφέρον να μαθαίνεις τις απόψεις των άλλον. ...

 

Επίσης θα συμφωνήσω με τον φίλο όσο αναφορά τα Garrett turbo. Εδώ πετάνε της IHI και της Mitsubishi για να βάλουν HKS (custom Garrett τουρμπίνες) και θα της βάλουμε εμείς?

 

:thumbsup:

Συμφωνώ απόλυτα. Χαίρομαι που υπάρχει ένα ωραίο θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις!

 

Οι τουρμπίνες που φτιάχνει η Garrett για την HKS δεν έχουν καμία (μα καμία) σχέση με τις υπόλοιπες Garrett που έχετε δει.

Είναι κατασκευασμένες εξολοκλήρου από διαφορετικά - καλύτερα/ανθεκτικότερα κράματα

και η γκάμα τους είναι αποκλειστικά φτιαγμένη για την HKS.

 

Πριν από ακριβώς 8 μήνες έτυχε να δουλεύω σε εταιρεία που τις έφερνε στην εγχώρια αγορά, οπότε είχα

για λίγο τον αναλυτικό κατάλογο στα χέρια μου. Τα μεγέθη τους είναι διαφορετικά από τις γνωστές σειρές

μας (28, 30 κλπ) και έχουν πολλά καταπληκτικά υβριδικά σετ. Φανταστείτε τους καλύτερους δυνατούς

συνδυασμούς συμπιεστή/στροβίλου που μπορεί να κάνει κανείς για να καλύψει το χάσμα ανάμεσα στην

οικογένεια 28 και την 30. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις.

 

Το πρόβλημα ήταν ... στην τιμή! Για το τούρμπο μου ζήτησαν ούτε λίγο ούτε πολύ 2600Ε... Καλό ε; :new_lol:

Βέβαια όλο το μαντέμι της είναι φτιαγμένο από inconel, αλλά τί να κάνουμε τώρα;

 

Καλύτερα να μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τις γιαπωνέζικες τουρμπίνες, τις έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση και το αξίζουν. Το ότι είναι twin scroll τόσο οι μεν όσο και οι δε, νομίζω ότι λέει πολλά. Διαφορετικά πώς εξηγείται το Evo IX, φορώντας μια θηριώδη τουρμπίνα, να τουρμπίζει πολύ κοντά σε στροφές με οποιοδήποτε 1.8Τ, με Κ03 ή Κ04; Δεν φταίει μόνο που είναι 2λιτρο...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον καταρχας λεω να ριξουμε ολοι λιγο την πιεση στο 0,8 διοτι υπαρχει φοβος υπερθερμανσης :thumbsup:

Καταρχας θα συμφωνησω απολυτα με τον Νοτη διοτι πιστευω οτι δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι παγκοσμιως βελτιωτες ,κατασκευαστες καταληγουν αργα η γρηγορα στο ονομα garett "ομως" υπαρχουν και οι μουφες που κυκλοφορουν και δυσφημιζουν το ονομα.

Βεβαια οταν τοσοι μα τοσοι πολλοι χρησιμοποιουν αυτες τις τουρμπινες τοσο περισσοτερο ακουγονται (απλο) αφου μπορεις να βρεις τα παντα οπουδηποτε για αυτες.

Κατι αλλο ειναι οτι ολες οι garett (οι γνησιες παντα) δεν εχουν την ιδια τεχνολογια και σχεδιαση οπως και αντοχη οποτε και εδω αλλαζουν τα δεδομενα για συγκριση πχ η δικια μου 2876 με την νεα σχετικα 3071 εχει μεγαλη διαφορα.

Και κατι τελευταιο ειναι οτι συνηθως οι εφαρμογες με garett γινονται για αρκετα αλογα και πολυ μεγαλες πιεσεις ετσι ζοριζονται και ιδιαιτερα.

 

Τωρα για τις IHI και πιο συγκεκριμενα σε "μονο" 2 μοντελα την 22 και την 34 που φοριουνται πολυ(βλεπε και προσφατη βολτα που εκανα με το "πριονι" του Μητσου NOEL :knife: )εχω να πω οτι εκατσαν πολυ καλα σε αρκετα 1,8 με πολυ καλο σπουλαρισμα σε ολη την κλιμακα αλλα και εγω προσωπικα δεν θα εβαζα vf διοτι εχω δει ,εχω διαβασει,ακουσει ουκ ολιγα subaru με τελειωμενες τουρμπινες πριν την ωρα τους,σπασμενα αξονακια,φτερωτες χαλασμενες wastegate κλπ βεβαια εξαρταται παντα την συμπεριφορα.

 

Στελιο η μαμα πολλαπλη ειναι για αρκετα παραπανω αλογα απο 300 αλλα κινδυνευει λογω θερμοκρασιας οπως λογω θερμοκρασιας και πιεσης ραγιζει και η μαμα πολλαπλη με την μαμα τουρμπινα.

Τα evo subaru κλπ που ανεφερες απο ροπες δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με καλα ΦΠΕ 1,8Τ και μιλαμε για πολλες καροτσες πιστεψε με το εχω δει και φυσικα στην πορεια μολις ανεβουν οι στροφες κοντεουν και περνανε (τα δυνατα).

 

Νοτη υπαρχουν αρκετες προτασεις χειροποιητες και οχι ο πανακριβος ποπαυ που και αυτος δεν εχει και την τελειοτερη ποιοτητα και αντοχη.Η δικη μου κοστιζει 450 και δεν εχει κανει κιχ και φαντασου τι ζορι εφαγε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη και ουτε βαση εχει για να δενει καπου.

Οσο για την σωληνωτη "ναι" υπαρχει για ΚΚΚ αλλα κατ εμε δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις αφου και η μαμα τα βγαζει τα χιλιομετρακια της.

 

Με πολυ ζορισμενο προγραμμα οταν ημουν ΦΠΕ δεν παρουσιαστηκε ποτε το παραμικρο αντιθετα τα πουλησα τα πραγματα και το leon που τα φορεσε πηγαινε αεροπορια (ισως απο τα πιο δυνατα με k04-023 set up).

Edited by tasosS3
Link to comment
Share on other sites

  • 14 years later...

Παιδιά καλησπέρα εγώ έχω ένα α4  1.8t 20vt Quattro 2006 πρώτη άδεια 6ταχυτο με πρόγραμμα μάλλον stage 1 revo πολαπλασιαστες γνήσιους r8 βελτιωμένη σκαστρα αλλά και σκασμενη πολλαπλή η τουρμπίνα δεν ξέρω αν είναι κ03 η κ03s ο κινητηρας bfb. Πόσα άλογα μπορώ με μαμά ιντερκουλερ ποσα λετε να είναι τώρα και τι πολλαπλή προτείνετε. 237.000 Χιλ. Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Στις 14/10/2020 στις 3:15 ΜΜ, Παύλος τζιρ είπε

Παιδιά καλησπέρα εγώ έχω ένα α4  1.8t 20vt Quattro 2006 πρώτη άδεια 6ταχυτο με πρόγραμμα μάλλον stage 1 revo πολαπλασιαστες γνήσιους r8 βελτιωμένη σκαστρα αλλά και σκασμενη πολλαπλή η τουρμπίνα δεν ξέρω αν είναι κ03 η κ03s ο κινητηρας bfb. Πόσα άλογα μπορώ με μαμά ιντερκουλερ ποσα λετε να είναι τώρα και τι πολλαπλή προτείνετε. 237.000 Χιλ. Ευχαριστω

 

Καλησπέρα φίλε! turbo φοράς Κ03, τερματισμένη φτάνει 220, χωρίς άλλα μπεκ είσαι δεν είσαι 190 και πολλαπλή προτείνω μαμά από Α4 με ΒΕΧ κινητήρα (190ΗΡ μαμά)...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 9/10/2006 at 3:17 PM, Thund3r said:

Αντέχει 300 άλογα!?!?!?!

Από 163?

Δλδ +80%

Κάθε πότε πρέπει να βάζεις το χέρι στην τσέπη για βλάβες?

Πόσα 300άρια έσπασαν?

audi a4 b6  tq  '03    bfb....turbo  029...piesi 1.7  stathero  kai kathotan dipla  se a4 b5 me 2871  eliminator  o tipos mou ekopse ti kalimera .... kai  to  anavathise  gia na pioume frapedaki  kai kala....alla  pire  ta pa....a  moy  .....dyno den exo o gatzetakias moy itan tis palias sxolis sto dromo rythimza  se Nisi toy agean.

Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2006 at 5:34 PM, The Dog said:

Δεν μιλαμε για τον κινητηρα του S3 με τα σφυριλατα πιστονια αλλα για τον BFB. Ο ΑΕΒ (απο 1999) αντεχε μια χαρα τοση δυναμη. Ο BFB μπορει? Δεν συζητω ανοιγμα κινητηρα και αντικατασταση των πηρων-πιστονιων...Μιλω μονο για περιφεριακη βελτιωση (πιστονια-injectors-προγραμμα) ...Αν αλλαζα πιστονια δεν θα ανισιχουσα μιας και εχω δει τερατα με 1.8Τ κινητιρα.....

audi a4 b6  tq  '03    bfb....turbo  029...piesi 1.7  stathero  kai kathotan dipla  se a4 b5 me 2871  eliminator  o tipos mou ekopse ti kalimera .... kai  to  anavathise  gia na pioume frapedaki  kai kala....alla  pire  ta pa....a  moy  .....dyno den exo o gatzetakias moy itan tis palias sxolis sto dromo rythimza  se Nisi toy agean.

Link to comment
Share on other sites

audi a4 b6  tq  '03    bfb....turbo  029...piesi 1.7  stathero  kai kathotan dipla  se a4 b5 me 2871  eliminator  o tipos mou ekopse ti kalimera .... kai  to  anavathise  gia na pioume frapedaki  kai kala....alla  pire  ta pa....a  moy  .....dyno den exo o gatzetakias moy itan tis palias sxolis sto dromo rythimza  se Nisi toy agean.

Link to comment
Share on other sites

Στις 16/12/2023 στις 9:53 ΜΜ, sotoszxr10r είπε

audi a4 b6  tq  '03    bfb....turbo  029...piesi 1.7  stathero  kai kathotan dipla  se a4 b5 me 2871  eliminator  o tipos mou ekopse ti kalimera .... kai  to  anavathise  gia na pioume frapedaki  kai kala....alla  pire  ta pa....a  moy  .....dyno den exo o gatzetakias moy itan tis palias sxolis sto dromo rythimza  se Nisi toy agean.

 

Φίλε μου ας τα πάρουμε από την αρχή... Πίεση πάνω από 1.4 στην k03 δεν προσφέρει παραπάνω δύναμη, μόνο ψήνει την τουρμπινα και την κάνει σεσουάρ. Το eliminator kit είχε καλή τουρμπινα αλλά βγήκε με το σκεπτικό να μπει στην μαμά πολλαπλή, η οποία έχει πολύ στενούς αυλους και δε μπορεί να σπρώξει αέρα. Αυτό σε συνδιασμο με το στοκ μοτέρ - άρα κομμενο αβανς, το κάνει ένα άχρηστο setup. Έχοντας περάσει από φουλ πρώτο στάδιο, στην συνέχεια gt2860rs με χταπόδι σε στοκ μοτέρ και μετέπειτα σφυριλατο με gtx2863, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το πρώτο στάδιο με Κ03 δεν έχει επαφή με gt2860rs στο 1.3-1.4 σε στοκ μοτερ (που έχει 47mm φτερό, ποσω δε μάλλον με την 2871 που φοράει 50mm  φτερό). Για να καταλάβεις την διαφορά, ήμουν μπροστά και από TT 225 φουλ πρώτο στάδιο. Αυτό για να μη δημιουργείται η εντύπωση ότι με 029 βάζεις φωτιά στο δρόμο... 

Edited by georgio3gr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.