Είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα από φόρα και συζητήσεις διότι είναι άγνωστος ο τρόπος οδήγησης του καθένα, όπως και η συντήρηση (που έχω πει πολλάκις ότι είναι πλημμελής ο τρόπος που προτείνει η Audi).
Η αλήθεια είναι ότι οι κινητήρες αυτοί εκ κατασκευής έχουν μεγαλύτερες ανοχές, για μείωση τριβών και οικονομία καυσίμου, από κει και πέρα είναι θέμα χρόνου και στυλ χρήσης του αυτοκινήτου (και συντήρησης με μικρότερα διαστήματα στην αλλαγής λαδιών), πότε θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού που μοιραίως θα επέλθει λόγω φθοράς ελατηρίων και τεράστιων επικαθίσεων σε βαλβίδες κυρίως.
Παράγοντες που επιβαρύνουν το πρόβλημα φαίνεται να είναι τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής λαδιού, και η συνεχόμενη και παρατεταμένη αργή/οικογενειακή οδήγηση ή/και η συνεχής οδήγηση σε αστικό περιβάλλον.
Συχνότερες αλλαγές και Italian tuning (Περιοδικά, με κινητήρα και λάδια σε θερμοκρασίες λειτουργίας πίεση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι τα κόκκινα και με πλήρες φορτίο/τέρμα θέση γκαζιού), φαίνεται να περιορίζουν το πρόβλημα χωρις να το εξαλείφουν.
Εγώ βασίζομαι στις γνώσεις που έχω και στην απλή μηχανολογική λογική (αλλά και σε τι λένε οι μηχανικοί που έχουν μεγάλη πείρα σε αυτά τα αμάξια).
Βάση τούτου την επισκευή δεν την γλυτώνεις αν θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο μεγάλα χρονικά διαστήματα και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα.
Μπορείς όμως να περιορίσεις την κατιούσα για ένα χρονικό διάστημα.
Τώρα για την Κ4, βαριέμαι τις καγκουριές γενικά αλλά όταν και εφόσον γίνει επισκευή και κατεβει το μοτέρ, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά.