Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/21/2019 in all areas

  1. ναι ο τροπος οδηγησης συμβαλει στο αποτελεσμα της καταναλωσης...το εχω διαπιστωσει αυτο μετα απο συζητηση με διαφορους μηχανικους οπου ολοι τους συμφωνουσαν οτι τα μοτερ αυτα δε θελουν μονο οικονομικη οδηγηση..ισα ισα λιγοτερη καταναλωση λαδιου με πιο αργο build up στις βαλβιδες, με πληρες φορτιο σε ολο το φασμα των στροφων.. οσον αφορα την αναβαθμιση σε k04 δεν τη θεωρω καγκουρια, ισα ισα παιζεις στα 300+ αλογα στρωτα..βεβαια οι στυλιστικες επιλογες ειναι το "καγκουρικο" της υποθεσης απο εμενα αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο στον καθενα μας.. oσον αφορα το ΜοLygen που αναφερεις πιο πανω, το οποιο θα το δοκιμασω και εγω συντομα, προσφατα σε email που ανταλαξα με την Liqui Moly αυτην την στιγμη για short intervals το πλασαρουν σαν το state of the art λαδι τους, καλυτερο και απο το κλασσικο αξιοπιστο 4200.
    2 points
  2. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα από φόρα και συζητήσεις διότι είναι άγνωστος ο τρόπος οδήγησης του καθένα, όπως και η συντήρηση (που έχω πει πολλάκις ότι είναι πλημμελής ο τρόπος που προτείνει η Audi). Η αλήθεια είναι ότι οι κινητήρες αυτοί εκ κατασκευής έχουν μεγαλύτερες ανοχές, για μείωση τριβών και οικονομία καυσίμου, από κει και πέρα είναι θέμα χρόνου και στυλ χρήσης του αυτοκινήτου (και συντήρησης με μικρότερα διαστήματα στην αλλαγής λαδιών), πότε θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού που μοιραίως θα επέλθει λόγω φθοράς ελατηρίων και τεράστιων επικαθίσεων σε βαλβίδες κυρίως. Παράγοντες που επιβαρύνουν το πρόβλημα φαίνεται να είναι τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής λαδιού, και η συνεχόμενη και παρατεταμένη αργή/οικογενειακή οδήγηση ή/και η συνεχής οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Συχνότερες αλλαγές και Italian tuning (Περιοδικά, με κινητήρα και λάδια σε θερμοκρασίες λειτουργίας πίεση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι τα κόκκινα και με πλήρες φορτίο/τέρμα θέση γκαζιού), φαίνεται να περιορίζουν το πρόβλημα χωρις να το εξαλείφουν. Εγώ βασίζομαι στις γνώσεις που έχω και στην απλή μηχανολογική λογική (αλλά και σε τι λένε οι μηχανικοί που έχουν μεγάλη πείρα σε αυτά τα αμάξια). Βάση τούτου την επισκευή δεν την γλυτώνεις αν θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο μεγάλα χρονικά διαστήματα και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Μπορείς όμως να περιορίσεις την κατιούσα για ένα χρονικό διάστημα. Τώρα για την Κ4, βαριέμαι τις καγκουριές γενικά αλλά όταν και εφόσον γίνει επισκευή και κατεβει το μοτέρ, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά.
    2 points
  3. Για την ακρίβεια η ΚΟ4 εχει ενσωματωμένη την πολλαπλή, όπως και η ΟΕΜ. Δημητρης
    1 point
  4. Με την Κ4 μπορεί κανείς να φλερτάρει 400 άλογα, αλλά εγώ θα ήθελα να έχω πρόγραμμα χωρίς να είναι πιεσμένο πολύ, δηλαδή 340-360 άλογα μαξιμουμ. Τα 270-280 που έχω τώρα με καλύπτουν αλλά το γκάζι πανάθεμα το το συνηθίζεις και θέλεις ακόμα περισσότερο. Καγκουριά εννοώ εγώ οτιδήποτε πειράζει κανείς στο αμάξι που δεν είναι μαμίσιο/εργοστασιακό δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Με την Κ4 θές πολλαπλή εξαγωγής, downpipe, μεταφορά καταλύτη, και εν γένη αλλαγή εξάτμισης. Επίσης καλύτερο είναι και να αλλαχθεί και η αντλία βενζίνης και τα μπέκ. Από την άλλη πάντοτε θέλω τα οχήματα μου να διαφέρουν λίγο από το εργοστασιακό και να έχουν μια προσωπική ιδιαιτερότητα χωρίς να κάνει μπαμ το πράγμα. Πιστεύω ότι το έχω καταφέρει στο Α5 μου. Έχω πάρει και την αεροτομή του S5 να βάλω επάνω ελπίζω σύντομα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.