προφανώς μάλλον λένε το ίδιο πράγμα και εγώ δεν καταλαβαίνω.
Όσο για το bold, τι να πρωτογράψω? Έχεις απόλυτο δίκιο!
(Απλά το ανέφερα επειδή πολύ-πολύ συχνά στα forums η -κακή- "αργκό" που χρησιμοποιείται για περιγραφή ανταλλακτικών χρησιμοποιείται και στο γραπτό λόγο.)
Πάμε παρακάτω στο επόμενο θέμα που με απασχολεί.
Λοιπόν, φτάνοντας στο project του Α3 σε ένα σημείο δύναμης-στησίματος που με ικανοποιεί στο 95% των περιπτώσεων, αρχίζω να σκέφτομαι όλα αυτά τα μικρά-μικρά λάθη(?) που έχουν γίνει κατά καιρούς επειδή δεν έβρισκα κάτι που να με ικανοποιεί.
Μετά από συζήτηση και με κάποια μέλη, έχω καταλήξει σε αυτήν:
Ο λόγος της επιλογής είναι ο εξής: πιστεύω ότι έτσι όπως είναι η εισαγωγή μου τώρα, τραβάει/ρουφάει όλον τον αέρα από το χώρο της μηχανής, ο οποίος είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο ζεστός από αυτον που βρίσκεται έξω από το αμάξι ακόμα και σε πορεία σε ανοιχτό δρόμο. Πόσο μάλλον σε κίνηση σε ροή πίσω από άλλα αμάξια μέσα στην πόλη (είτε κίνηση είτε πχ σταθρά πάμε όλοι με 50-60-70km/h)...
Οπότε θα ήθελα μία εισαγωγή που να ρουφάει "κατεθυείαν" απέξω αέρα.
Εκτός από την παραπάνω, έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο?
Ας πούμε ότι για χάρη της συζήτησης το οικονομικό (προς το παρόν) δεν είναι περιοριστικό για το τι θα επιλεγεί.