Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/2019 in all areas

  1. o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου. οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο) στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?
    2 points
  2. προφανώς μάλλον λένε το ίδιο πράγμα και εγώ δεν καταλαβαίνω. Όσο για το bold, τι να πρωτογράψω? Έχεις απόλυτο δίκιο! (Απλά το ανέφερα επειδή πολύ-πολύ συχνά στα forums η -κακή- "αργκό" που χρησιμοποιείται για περιγραφή ανταλλακτικών χρησιμοποιείται και στο γραπτό λόγο.) Πάμε παρακάτω στο επόμενο θέμα που με απασχολεί. Λοιπόν, φτάνοντας στο project του Α3 σε ένα σημείο δύναμης-στησίματος που με ικανοποιεί στο 95% των περιπτώσεων, αρχίζω να σκέφτομαι όλα αυτά τα μικρά-μικρά λάθη(?) που έχουν γίνει κατά καιρούς επειδή δεν έβρισκα κάτι που να με ικανοποιεί. Μετά από συζήτηση και με κάποια μέλη, έχω καταλήξει σε αυτήν: Ο λόγος της επιλογής είναι ο εξής: πιστεύω ότι έτσι όπως είναι η εισαγωγή μου τώρα, τραβάει/ρουφάει όλον τον αέρα από το χώρο της μηχανής, ο οποίος είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο ζεστός από αυτον που βρίσκεται έξω από το αμάξι ακόμα και σε πορεία σε ανοιχτό δρόμο. Πόσο μάλλον σε κίνηση σε ροή πίσω από άλλα αμάξια μέσα στην πόλη (είτε κίνηση είτε πχ σταθρά πάμε όλοι με 50-60-70km/h)... Οπότε θα ήθελα μία εισαγωγή που να ρουφάει "κατεθυείαν" απέξω αέρα. Εκτός από την παραπάνω, έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο? Ας πούμε ότι για χάρη της συζήτησης το οικονομικό (προς το παρόν) δεν είναι περιοριστικό για το τι θα επιλεγεί.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.