Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/09/2020 in all areas

  1. Μάγκες καλησπέρα! Αυτό το DIY είναι πολύ συγκεκριμένο και αφορά τη τοποθέτηση των facelift διακοπτών σε prefacelift κλίμα όπως και το απαραίτητο τριμάρισμα για να χωρέσει το prefl κλίμα στο 2din πλαίσιο. Οι περισσότεροι που κάνουν τη μετατροπή από 1din σε 2din συνήθως δεν ασχολούνται με το facelift κλίμα, αφού επιλέγουν απλά να τριμάρουν το ήδη υπάρχον. Σε αυτό το thread θα δείτε αναλυτικές οδηγίες για το πως θα ταιριάξετε στο prefl κλίμα, το βασικό στοιχείο που κάνει τη διαφορά στο fl, δηλαδή τους chrome διακόπτες. Θα μου πείτε και γιατί να μην βάλω απευθείας το fl κλίμα? Γιατί σε μοντέλα παλιότερης παραγωγής του 2007 το AC απλά δε λειτουργεί (είναι 100% αποδεδειγμένο, το είδα και εγώ στην πράξη, εξ' ού και το DIY) Γνωρίζοντας το αυτό πριν αγοράσω το κλίμα, εν τέλει το αγόρασα ώστε να παλέψω το ενδεχόμενο να κουμπώσω τη νέα πρόσοψη με την παλιά μονάδα. Η προσπάθεια αποτυχημένη (ο ηλεκτρολόγος μου αποδείχτηκε λιγότερο..'γάτα' απ' όσο πιστεύαμε και οι δύο) οπότε αποφάσισα ότι δεν αξίζει τελικά το ρίσκο (ίσα ίσα μπορεί να ήταν καταστροφή αν δεν πετύχαινε-απαιτεί ακριβή λεπτοδουλειά σε motherboard κλπα) οπότε ξεκίνησα αυτό το DIY, πετυχαίνοντας 100% λειτουργικότητα και σαφή αναβάθμιση από αισθητικής πλευράς. Τελοσπάντων, για να μπούμε στο ψητό.... Κατ’ αρχάς χρειαζόμαστε το prefl και το fl κλίμα (αν βρείτε να πωλούνται μόνο οι διακόπτες ακόμα καλύτερα) Εγώ το αγόρασα ολόκληρο γιατί πήγαινα για τη φουλ μετατροπή. Έπειτα χρειαζόμαστε τα εργαλεία που θα δούλεψουμε: Βασικά: 8άρι torx, πένσα, μικρό κατσαβιδάκι & γυαλόχαρτο (budget version, το ιδανικό εργαλείο είναι το dremel το οποίο δεν είχα) Προαιρετικά για κάποιες λεπτομέρειες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης και μια δεύτερη πένσα (μυτερή), κοφτηράκι και λίμα. (prefl μονάδα) Αρχικά ξεβιδούμε με το torx τις 8 βίδες από το καπάκι. Στη συνέχεια προσεχτικά σηκώνουμε τα δύο πλαστικά από το πάνω μέρος και τραβάμε προς τα έξω. Μετά ξεβιδώνουμε 6 ακόμα βίδες από τη motherboard. (fl μονάδα) Ξεβιδώδουμε τις 6 βίδες από το καπάκι και ακόμα 6 από τη motherboard. (μην ψαρώνετε, τράβηξα τη φώτο κατά λάθος μετά το ξεβίδωμα :P) Έπειτα με ένα μικρό κατσαβιδάκι και τραβώντας ταυτόχρονα τον διακόπτη προς τα έξω (από την μπροστινή μεριά) προσεκτικά ξεμπλοκάρουμε τα μικρά μαύρα πλαστικά. Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία και για την prefl μονάδα. To αποτέλεσμα θα είναι αυτό: Όπως θα διαπιστώσουμε, το prefl έχει στη μέση αυτά τα πλαστικά κυκλάκια τα οποία προεξέχουν αρκετά σε αντίθεση με το fl. Θα πρέπει να τα κόψουμε ώστε να μπορέσουν οι fl διακόπτες να ‘κάτσουν’ πάνω. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με μια πένσα. Η εικόνα που θα έχετε θα είναι περίπου αυτή: SOS όταν θα έχετε τελειώσει με τα ‘χοντρά’ χρησιμοποιήστε ένα κοφτηράκι για τις τελευταίες λεπτομέρειες και μετά ένα μικρό κομμάτι από γυαλόχαρτο για να λειάνετε τις επιφάνειες. Διαφορετικά ίσως έχετε θέματα μετά με την κίνηση στους διακόπτες. Το έπαθα γι’ αυτό σας το λέω. Αρχικά ψιλοκόλλαγαν, αλλά μόλις λείανα τις επιφάνειες, δούλεψαν τζάμι. (*** σε αυτό το σημείο ξεκινάει η διαδικασία του τριμαρίσματος την οποία θα διαβάσετε στο τέλος του ποστ, όσοι το έχετε κάνει απλά συνεχίζετε με τους διακόπτες***) Στη συνέχεια θα παρατηρήσουμε ότι τα fl ‘δαχτυλίδια’ είναι πιο κοντά από τα prefl και γι' αυτό το λόγο δεν κουμπώνουν στην παλιά μονάδα. Θα πρέπει να συνδυάσουμε τους νέους διακόπτες με τα prefl δαχτυλίδια. Για να αφαιρούμε τα δαχτυλίδια από τους fl διακόπτες, σπρώχνουμε προς τα μέσα πάρα πολύ προσεκτικά τα μικρά πλαστικά ενώ παράλληλα τραβάμε προς τα έξω τους διακόπτες. Για να αφαιρούμε τα δαχτυλίδια από τους prefl διακόπτες, τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα, αφού απλά τραβάμε προς τα έξω το μπροστινό πλαστικό. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία, αφού έχουμε τοποθετήσει ήδη το λευκό πλαστικό με το ελατήριο στο πίσω μέρος το οποίο τραβάμε ελαφρώς προς τα έξω, όπως και το διαφανές πλαστικό +/- στο μπροστινό μέρος, ‘κλικάρουμε’ το δαχτυλιδι μαζί με τον διακόπτη. Τέλος τοποθετούμε και βιδώνουμε motherboard αρχικά και το καπάκι σε δεύτερο χρόνο. Είμαστε έτοιμοι!!! ***Σε αυτό το σημείο για όσους δεν έχουν κάνει ακόμα το τριμάρισμα, είναι η στιγμή πριν ασχοληθούν με τους διακόπτες. Η τεχνική που χρησιμοποίησα είναι να βάλω δίπλα-δίπλα τις 2 προσόψεις από fl & prefl και να σημαδέψω από ποιο σημείο πρέπει να ξεκινήσω το κόψιμο. Μετά με μια λευκή ταινία ενώνω το πάνω και το κάτω σημείο, έτσι ώστε να ξέρω που να σταματήσω όσο κόβω. Να πω εδώ ότι στα πλάγια θα βρείτε δυο ‘μαξιλαράκια’ τα οποία βγάζετε και τα δυο πλαστικά τοιχάκια τα οποία θα πρέπει να σπάσετε με την πένσα. Τα μόνα τοιχάκια που θα αφήσετε είναι τα μικρά τέρμα πάνω και κάτω. Με το εργαλείο dremel η δουλειά γίνεται πάρα πολύ πιο εύκολα, εγώ πάλι βολεύτηκα με γυαλόχαρτο το οποίο κάνει καλή δουλειά αλλά χρειάζεται αρκετή υπομονή. Το τελικό μέγεθος θα πρέπει να δείχνει σαν του fl. *** Αυτό ήταν το πρώτο μου DIY! Ελπίζω να σας άρεσε και να βοηθήσει αρκετά όσους έχουν στο μυαλό τους να ομορφύνουν το κλίμα τους!!!
    3 points
  2. Καλημερίζω όλους τους συμφορουμίστες!!!!!!!!! Μετά το COVID 19 και το lock down, ήρθε η ώρα να τα πούμε κρατώντας πάντα τους κανόνες που απαιτούνται!!!!!!! Για αυτό λοιπόν η συνάντηση μας ορίζεται για το Σάββατο 20 Ιουνίου 17.30 και ο χώρος συνάντησης θα είναι το πάρκινγκ του παλιού αεροδρομίου. Η είσοδος είναι από την Λεωφόρο Βουλιαγμένης (ΑΒ Βασιλόπουλος). Ο χώρος ενδείκνυται για συζητήσεις, φωτογράφηση να ανταλλάξουμε απόψεις ιδέες προβληματισμούς, ΠΑΝΤΑ τηρώντας τους νέους κανόνες υγιεινής που απαιτούνται λόγω των ημερών. Επειδή δεν υπάρχει κάτι σε καντίνα θα πρέπει ο καθένας μας να προμηθευτεί τον καφέ του, χυμό, νερά κλπ ερχόμενος στο χώρο και να τα φέρει μαζί του. Υπάρχει άπλετος χώρος και για τα παιδιά να παίξουν με ασφάλεια οπότε όποιος θέλει μπορεί να τα φέρει μαζί του. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στην διάθεσή σας. Ζήσης (GTaros)
    1 point
  3. Αλλαγή και στο κολάρο της σκάστρας μπροστά το οποίο φαγώθηκε σε ''καβγά'' με τους ανεμιστήρες των βεντιλατέρ!! Πού και πού κανένας οπτικός έλεγχος δε βλάπτει!!
    1 point
  4. υπεροχο DIY!!!! Είναι σημαντικό ότι κατέγραψες στην αρχή τα εργαλεία και οι διαδικασίες είχαν φωτογραφίες!! μου φανηκε αρκετά "βατό" στο σημείο για την αλλαγή της πρόσοψης στο clima σε σημείο που σκέφτομαι να δω πως μπορώ να το κάνω κι εγώ παρότι έχω 2din....
    1 point
  5. 1 point
  6. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι αληηηηητεεςςςς
    1 point
  7. Εμενα μου εστειλαν και μπρελοκακι για τα κλειδια!! ?
    1 point
  8. Τελευταία τα παρηγγειλα πρώτα ήρθαν.... 310 mm Stoptech
    1 point
  9. Ετσι ειναι αυτα συνηθως, πας για μαλλι και βγαινεις καραφλος στο τελος! ? Το Δεκεμβρη που μας περασε ειπα να παω και γω μες την καλη χαρα να αλλαξω λαδια και φιλτρο αλλα που να ηξερα ο καημενος τι θα ακολουθουσε. Διαπιστωθηκαν: -Διαρροες λαδιου γυρω απο το καρτερ και απο μια μεταλλικη τσιμουχα επιστροφης λαδιου που παει προς την τουρμπινα. -Διαρροη παραφλου απο την αντλια νερου την οποια την ειχα αλλαξει πριν απο 2.5 χρονια μαζι με ολο το σετ χρονισμου. -Ειχε πεταξει τα γρασα εξω ο εσωτερικος μπιλιοφορος και ειχε γινει π@τανα απο κατω το μοτερ. -Κομμενη βαση σασμαν. -Φρακαρισμενη καστανια δυναμο. Αφου φτιαχτηκαν ολα αυτα και γεμισε φρεσκο λαδακι το μοτερ, αρχισε μετα να βαραει η καδενα!! Ετσι πανω στη τρελα της ηρθε και αυτης να την ακουσει. Αλλαγη με νεο σετ καδενα, τεντωτηρα, τσιμουχες, καινουργια βιδα μεταβλητου κοκ. Η βιδα του μεταβλητου εφιαλτης για να βγει για οσους το εχουν κανει... Τελικα εφυγα με ενα τιμιο 700αρι και ολα καλα!! Δεν με χαλασε καθολου... Τα συνεργεια κλεφτες θα γινουν δηλαδη?? Επισης μετα απο 1 μηνα αρχισε να πατιναρει ο δισκος σε ανοιγματα απο χαμηλα! Οποτε μπηκε και ο sachs performance μαζι με ρουλεμαν και καινουργιο βολαν και ολα τα υγρα απο κατω σασμαν, transfer, haldex,πισω διαφορικου.... Καμια ελπιδα....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.