Ευχαριστώ!!, ναι όλα είναι σχετικά, ποτέ δεν είχα βάλει R888 (ούτε άλλα Toyo απότι θυμάμαι) τα θεωρώ υπερβολή για αυτοκίνητο καθημερινό δρόμου, αυτά είναι ιδανικά για track days, όταν δεν θες να αλλάζεις ζαντολάστιχα πηγαίνοντας από και προς την πίστα.
Έχω περάσει πολλά και διάφορα σε διαφορετικά αυτοκίνητα, Bridgestone, Falken, Continental, Avon, Yokohama κλπ,κλπ.
Δεν είμαι υποχονδριος με τον θόρυβο κύλισης, ξέρω για κάποιους είναι πολύ σημαντικό.
Στου αδερφού μου το Α5 2,0 TFSI Ultra που φοράει Goodyear (245/40/18) υπάρχει σαφέστατα λιγότερος θόρυβος κύλισης ακόμα και από τα Bridgεstone που είχα πριν.
Όμως έχω καταλήξει ότι σε κάτι που είχε πει και ο Tiff Needell, "α, τα λάστιχα... αυτά τα μαύρα πράγματα γύρω από τις ρόδες...", το οποίο υπονούσε ότι υπάρχουν τελικά μικρές διαφορές (σε ελαστικά της ίδιας κατηγορίας) σε κατάσταση πίστας.
Τώρα εγώ οδηγώ γενικά συντηρητικά στο 70-80% της χρήσης που κάνω στο αμάξι, αλλά όταν γουστάρω και σε κατάλληλο δρόμο, του δίνω και καταλαβαίνει. Σε κατάσταση πίεσης σε στροφές, δεν ειχα κανένα παράπονο από τα Bridgestone, στην καθημερινή οδήγηση πόλης όμως δεν μου αρεσαν, ήταν σκληρά και δεν ζεσταίνονταν.
Τώρα για τις βελτιώσεις, ναι, πάω πιο αργά και μεθοδικά αφενός διότι δεν έχω ανακαλύψει ακόμα την μηχανή που τυπώνει χρήματα και αφετέρου έχω μεγαλώσει και είμαι πιο χαλαρός και συνετός αφού την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν.