?
Απο οτι βλεπω προχειρα στο etka, η 17αρα σου ειναι 7,5j et51 και του s3 8v η 19αρα, 8j et49. Οποτε η ζαντα σου καθεται 8mm πιο μεσα στο θολο απο οτι του s3 8v... και με βαση την απο κατω φωτο ισως μπαινουν οριακα!! ?
Τελοσπαντων, η λογικη λεει να μη βαλεις τιποτα και να το κρατησεις στοκ γιατι οπως ολοι γνωριζουμε, η βελτιωση ειναι σαν το ντομινο, πεφτει ενα και τα παιρνει ολα μαζι μετα! Θα αρχισεις στην αρχη με τα φρενα του s3 8v, μετα με αποστατες, μετα με αλλες ζαντες, μετα θα σου φαινεται ψηλο και θα πας σε καμια pss παρεα με αλλα σινεμπλοκ, θα ξεκινησεις μετα τα ρετροφιτ, τα s-line μεσα-εξω και στο τελος θα εισαι εκει που "αφησες" το 8p σου... (Ισως να χεις βρει και κανενα τροπετο απο rs3 8v). ? ?
Για εμενα μη βαλεις τιποτα περα απο οτι "ζηταει"!!!