Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/08/2021 in all areas

  1. Τώρα αυτό που πρέπει να γίνει έιναι ν ανέβει η πίεση στα δισκάκια γιατί με την μεγάλη πίεση πατινάρω 4η και πάνω.......και καμιά φορά τρίτη. Πάτησα ελάχιστες φορές με την μεγάλη..... πίεση που κρατάει το σασμάν είναι 11.5 μπάρ και πέφτει στα 10 και κάτι στα ψηλά με την μεγάλη πίεση την μια και μοναδική φορά που λόγκαρα την μεγάλη. Με την μηχανική κρατάει λιγότερο στο 1,1 περίπου ... 10 και κάτι για αρχή και μετά πάει 9 παρά κάτι μπάρ, αλλά εκεί δεν έχω πατινάρισμα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θέλω να σηκώσω και άλλη πίεση στο σασμάν κοντά στα 15 μπάρ απ΄οτι διαβάζω για stg3. Αναμένω reflash. A! περάστηκε και μαύρος ουρανός και λοιπά τσιριτζιμάτζουλα, κάηκε η μια λάμπα στα bixenon και πρέπει να λύσω τα πάντα τώρα μπροστά για να γίνει δουλειά...... Σε δουλειά να βρισκόμαστε.........
    2 points
  2. Τι έλεγα για το AC που μπορεί να βοηθήσει στην ψύξη του μοτέρ αν δεν επαρκεί το IC; Μου συνέβη, δύο φορές! Θα εξηγήσω πώς έγινε και μετά θα δώσω και μία ερμηνεία μηχανολογικά έπειτα από συζήτηση με τον Αυστραλό. Επιτρέψτε μου για τον σκοπό αυτό να μιλήσω για 2 πατήματα που έκανα, που κανονικά θα τα έγραφα στο σχετικό θέμα αλλά ο σκοπός μου είναι να μιλήσω για το συμβάν με το AC. Η πρώτη φορά ήταν πάνω σε πάτημα με ένα τουρμπάτο Starlet, πάνε τώρα 2 βδομάδες. Είχα βγει βόλτα και είχε πολύ παιχνίδι, έκανα άπειρα πατήματα εκείνο το βράδυ, πολλά εκ των οποίων συνεχόμενα και με μεγάλη διάρκεια. Οπότε στο καπάκι γυρνώντας πετυχαίνω το εν λόγω αμάξι, ακούω εξτέρναλ και τρελαίνομαι. Λίγο ακολουθώντας αυτός λίγο εγώ κατά διαστήματα, φάνηκε ότι τον είχα αλλά δεν ήταν κακός για αντίπαλος. Αλλά όποτε ακολουθούσε αυτός του έφευγα και όταν ήμουν εγώ πίσω τον έφτανα. Θυμάμαι ένα τελευταίο φανάρι που ήμουν πρώτος και αυτός πίσω, ξεκινάω πάω 2α και περιμένω να έρθει δίπλα πας και γίνει σωστό πάτημα και ξαναλέω από 2α ήθελα να τον πάω, ούτε καν με ενδιέφερε να έχω πλεονέκτημα, ε δεν ήρθε ποτέ, αλλάζει λωρίδα και πατάει. Οπότε τον βλέπω και πατάω αλλά είχε ήδη φύγει 3 αμάξια, ωστόσο μαζεύω και τον φτάνω στο αμάξι. Ε με τα πολλά το αμάξι έκαψε, θερμοκρασία λαδιού μοτέρ στους 106 (σε νορμάλ οδήγηση αυτή την περίδο είναι στους 85 με 87) και κιβωτίου δεν έχει σημασία για το συμβάν αλλά κάπου στους 93 (σε νορμάλ οδήγηση την περίοδο αυτή στους 73). Και φτάνουμε λίγο παρακάτω που επιτέλους τον βλέπω και κόβει και λέω άντε μπας και τα βάλουμε δίπλα δίπλα, ε και όπως πάω στο χαλαρό για να κάτσω δίπλα του, ακούω τον κλιματισμό να μπαίνει, κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο που ξέρουμε όλοι. Αμέσως κατάλαβα τι έπαιζε γιατί το είχα διαβάσει και το έχω ήδη εξηγήσει παραπάνω, οπότε δεν πάτησα. Έπρεπε να είχε έρθει νωρίτερα δίπλα όταν τον περίμενα εγώ, τέλος πάντων. Λοιπόν, δεν υπάρχει κάποιο λαμπάκι ή κάτι να σου λέει ότι έχει μπει σε λειτουργία για την ψύξη του μοτέρ, απλά το ακούς να μπαίνει κάνοντας τον ίδιο ήχο όπως όταν το ανάβεις για σένα, αλλά δεν φαίνεται πουθενά ότι δουλεύει, δηλαδή από το μενού φαίνεται κλειστό, οι ανεμιστήρες επίσης, οι αεραγωγοί δεν βγάζουν τίποτα, κτλ. Και έκανα καλά και δεν πάτησα με αυτές τις συνθήκες γιατί όπως θα δείτε παρακάτω, δεν είναι μόνο αυτό. Η δεύτερη ήταν με μία λευκή BMW E92 τουρμπάτη, βγαλμένα σήματα οπότε άγνωστο το μοντέλο, φουλ κατράμι τα παράθυρα, πολύ άξιος αντίπαλος πραγματικά, από τους πιό δυνατούς τον τελευταίο καιρό. Νομίζω στα επίπεδα του πολύ μάχιμου εξτερναλάτου Corsa OPC αν θυμάστε που είχα γράψει στο θέμα με τα πατήματα, απλά η BMW ήταν πιό δύσκολος αντίπαλος ψηλά. Μαζί με την BMW μάλιστα έπαιζε μαζί μας και ένα εξτερναλάτο Ibiza Cupra νομίζω 14άρι, μάλλον υβρίδιο. Και εκείνο το βράδυ όπως και το άλλο είχε πολύ παιχνίδι, μέχρι που συναντώ και τους δύο σε ένα φανάρι και μάλιστα και οι 3 μας μπροστά στη σειρά. Πατάνε στάση και οι δύο, εγώ δεν τον περίμενα έλεγα θα πάταγαν 1η, τουλάχιστον για την ΒΜW ήμουν σίγουρος, για το κουπράκι έλεγα 2α, anyway πατάνε στάση, εγώ δεν είχα ενεργοποιήσει το launch control οπότε ρόλλαρα 1η όσο πιό σβέλτα μπορούσα και πάτησα. Μαζεύω και περνάω το κουπράκι σε μια αλλαγή που ακόμα σπίναρε αυτός, και μαζεύω παρακάτω και την πισωκούνα και την φτάνω προφυλακτήρα, αλλά βρισκόμενοι πάνω σε στροφή και έχοντας την εξωτερική εγώ, τον έβλεπα να του φεύγει κατά πάνω μου και φοβήθηκα μην ακουμπήσουμε οπότε πατάω φρένο και χάνω την ευκαιρία να τον περάσω. Είπαμε να κάνουμε την πλάκα μας το χόμπυ μας όχι να γ@μηθούμε κιόλας. Μένω λοιπόν πίσω του και το πάτημα τελειώνει. Στη συνέχεια πηγαίνουμε έτσι πότε αυτός μπροστά πότε εγώ μέχρι άλλη μία τεράστια ευθεία όπου αυτός είναι μπροστά, εγώ πίσω 2 αμάξια και είμαι οπλισμένος με 3η. Ήλπιζα να προλάβω να κάτσω δίπλα αλλά με προλαβαίνει και πατάει, οπότε πατάω πίσω του. Το πάτημα μεγάλο, από 90-100 μέχρι τουλάχιστον 230. Μαζεύω τα 2 αμάξια και είμαι ακριβώς προφυλακτήρα, τρώω και λίγο ακομα έχω τη μούρη στην πίσω του πόρτα και από εκείνο το σημείο και μέχρι που αφήσαμε πηγαίνουμε κοπίο. Στο μεταξύ το κουπράκι πρέπει να είχε μείνει κάπου πίσω γιατί άργησα να τον ξαναδώ. Στη συνέχεια και για κάμποσα χλμ πηγαίνουμε πότε η BMW μπροστά πότε εγώ, και κάπου εκεί ξαναβλέπω το κουπράκι που ήρθε αγριεμένο από πίσω. Ήταν πολύ ωραία η όλη φάση, γούσταρα πολύ, μέχρι το επίμαχο σημείο φίλοι μου. Κάπου ανάμεσα στα ψιλοπατηματάκια, παιχνιδάκια καλύτερα, που κάναμε έτσι καθώς ακολουθούσε ο ένας τον άλλο σαν να πηγαίναμε εκδρομή, πρέπει να μπήκε το AC και λέω πρέπει γιατί αυτή τη φορά δεν το άκουσα να μπαίνει αφού ήμουν εν μέσω πατημάτων, δεν το ακούς, την πρώτη φορά το είχα ακούσει πηγαίνοντας χαλαρά. Θερμοκρασία λαδιού μοτέρ πάλι 106 και άρχισα να νιώθω σε αυτά τα ψιλοπατηματάκια ότι είχε χάσει δύναμη το αμάξι. Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ κάπου παρακάτω φεύγει το κουπράκι και μένω με την λευκή πισωκούνα. Και φτάνουμε σε μεγάλη ευθεία όπου τον βλέπω να κόβει, άντε λέω επιτέλους θα κάτσουμε δίπλα και βέβαια ήμουν σίγουρος για τη νίκη αφού σε εκείνο το προηγούμενο πάτημα που πάτησα πίσω του σχεδόν τον μάζεψα έστω και δύσκολα και μετά κοπίο. Άρα κοινή λογική, ξεκινώντας δίπλα του θα πεταχτώ και θα διατηρήσω το προβάδισμα. Αμ δε, παιδιά το αμάξι σαν να είχε χάσει 100 άλογα, δεν παίζει να είχα πάνω από 330, που στα 1630+ κιλά μου είναι αστείο. Ε αμέσως αφήνω δεν είχε νόημα. Α θερμοκρασία λαδιού μοτέρ 109, ρεκορ! Φεύγει η BMW, τουλάχιστον προλάβαμε ένα καλό πάτημα έστω και όχι δίκαιο, όπου φάνηκα καλύτερος στο σύνολο, αλλά μάχιμη η Γερμανίδα. Επιστρέφοντας σπίτι στο χαλαρό για να πέσουν οι θερμοκρασίες, φτάνει το λάδι στους 90 και λέω να κάνω ένα ακόμη πάτημα να δω ότι επέστρεψε η δύναμη, οπότε κάνω ένα 0-160 και όλα καλά το αμάξι τράβαγε όπως έπρεπε. Εδώ το 0-100, υπόψη ήμουν και δικάβαλος το βράδυ εκείνο: Μίλησα με τον Αυστραλό, του τα εξήγησα όλα όπως έγιναν και, καταρχήν μου είπε ότι όντως έτσι έγινε μπήκε το AC λόγω θερμοκρασιών στο inlet manifold, μεταξύ άλλων υπερβάσεων που ανίχνευσε η ECU. Πιστεύει ότι η θερμοκρασία του ψυκτικού μέσα στο κύκλωμα του IC αυξήθηκε τόσο που πλέον δεν ήταν ικανό να κατεβάσει τη θερμοκρασία του inlet manifold με αποτέλεσμα η ECU να ζητήσει τη συνδρομή του AC, του οποίου το κύκλωμα παρεμβάλλεται. Έπειτα από την κουβέντα μας μου είπε επίσης ότι πιθανότατα να ήταν και η θερμοκρασία λαδιού, όπως και άλλα που παρακολουθεί η ECU, αλλά πάντως σίγουρα το inlet manifold. Μπορεί και να μην έχει σχέση το λάδι, ίσως απλά τυχαίνει και αυτό να είναι πάνω από τους 105 όταν μπαίνει το AC, αφού όλες οι θερμοκρασίες μαζί ανεβαίνουν, λάδια, νερά, τα πάντα. Εγώ δεν βλέπω inlet manifold, λάδι βλέπω, και μετά τους 105 μπαίνει το κλιματιστικό και έχω απώλεια δύναμης, η οποία δεν αφορά τη λειτουργία του κλιματιστικού, που πόσο να είναι, 20 άλογα μαξ, αλλά έχουμε και επιπλέον κόψιμο που κάνει τη μέρα νύχτα κυριολεκτικά, σας λέω μείον 100 άλογα στάνταρ, άλλο αμάξι. Επίσης πιστεύει ότι ίσως είναι και η θερμοκρασία καυσίμου στο δευτερεύον fuel rail που πάνω από ένα σημείο προκαλεί εξάτμιση και έτσι επηρεάζεται η ροή στα δευτερεύοντα μπεκ. Επειδή και αυτό παρακολουθείται από την ECU, πιστεύει ότι είναι άλλη μία πιθανή αιτία που εκτός της συμβολής του AC, ζητάει και κόψιμο πίεσης, αβάνς κτλ. Αυτά λοιπόν. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αμάξι, όλα είναι οκ, απλά έτσι είναι το μοτέρ μας. Είναι το μοτέρ τόσο πιεσμένο, είναι η AMG που είναι παρανοϊκή με τις δικλείδες ασφαλείας, ίσως είναι λίγο απ' όλα. Για να εξηγούμαι όμως, για να φτάσει στο σημείο να μπει το κλιματιστικό και να κόψει και δύναμη, πρέπει να το πιέσεις πολύ το αμάξι. Εδώ και ενάμιση χρόνο που το έχω, μείον πες τα lockdown, δύο φορές μου συνέβη που απλά έτυχε να κάνω πολλά απανωτά πατήματα χωρίς να το αφήνω στο ενδιάμεσο να κρυώνει. Σε καμία από όλες τις υπόλοιπες άπειρες βόλτες μου. Εδώ είναι και το απόλυτο ρεκόρ μου στο 0-100 που το έκανα πρόσφατα, μονοκάβαλος (3,74 το προηγούμενο):
    1 point
  3. Ακόμα δεν ρύθμισα..... Άντε πάλι από την αρχή.......
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.